MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 16 Temmuz 2006 02:47

Çiçeklerim

Sevda bahçemde çiçeklerim renk renk
hepsinde gizli ayrı bir ahenk
bir taraf beyaz gül
bir tarafta mor sümbül.
Ne lezzet ne şahanedir şu lâle
sanmayın bir çiçektir jale
bir tanedir bahçemde zambak
kokuda bir tanedir leylâk.
Minelerim memnun eder sizleri
mor menekşe çiçeklerimin gözdesi
boyda kimse geçemez hatme çiçeğini.
Düşünsene sevgilin yanındayken kır çiçeğini.
Fulya beni şiirlere sevk etti ah bir teşekkür etsem
çocukluğum aklıma gelir nerede gelincik görsem
seviyorum sevmiyorum der papatya falda.
Ne güzel açar kardelen karda
her tarafa yayılmıştır hanımeli
bu kadar çiçeği sevenin biter mi dertleri.


Misafir 16 Temmuz 2006 02:48

Yarım kalmış şiirlerim gibisin
Yaşanmamış çocukluğumsun anılarımda
Öylesine eksiğim sensiz
Öylesine sahipsiz
İşte bütün umutlara havlu attım gidiyorum
İçinde geç kalmışlığın çaresizliği
Çocuklar gibi ağlıyorum
Ve gel gör ki her damla gözyaşımda
Sen..


SweeT-DeWiL 16 Temmuz 2006 02:48

AŞK VADİSİ

Aşk vadisinde kelebekler uçar güllerin üzerinden..
Gül şehrinin saltanatına her asırda bir gül alındı
Ondandır her kuşun adı bülbül konulmadı!


Haramilerin talan ettiği aşk kervanında
Sırrımız feryadımızdan şimdi çok uzaklarda,
Ateşine tutuşmak aşkın
Hatta yanmak gerek bir gül uğruna,
Ateşe düşene yanmaktan başka çare kalmadı
Aşk vadisinde gül hasreti hiç yaşanmadı,


Alıp bir başımı gitmek istedim aşk vadisine
Ben kim, Simurg ve kaf dağı kim!
Orada gönül gözünde kıl bitmişlere yer yok!
Aşk vadisinde tüm çiçeklerin adı gül olmadı
Güller ki ta ezelden aşkta kül olmadı!


Mystic@L 16 Temmuz 2006 02:50

Çıplak Dağ Akşamlarında


Çıplak dağların sisli akşamlarında
İnsanın dostu sigarasıdır
Kar düze inmiştir kalkmaz artık
Ava çıkmanın tam sırasıdır

Yürek: hep senledir korkusuzluğa bilenmiş
Özlem: ötelerde buğulu bir göz
Sevmek: her yerde her zaman
Kuvvet: hissedilen acıdır sıkınca avuçlarını

Bir cadde uzanır önünde, düz
Gecenin ezgisi karda ışımış
Yaşamak: ayaklarını saran aklıktadır
Mutluluk: sana aynı uzaklıktadır.


Mystic@L 16 Temmuz 2006 02:51

İçimde Kaldı


Yine Karardı Dünya...
Sayılı Güneşimden Biri De Battı Gitti
O Varken Seyrettiğim Herşey Karanlık Şimdi
Şafakla Çıkacağım Kırlar İçimde Kaldı...

Kar Suyuyla Canlanan Nergisleri Koklamak...
Bakttıkça bakacağım Bahar Kayboldu Gitti
Yeşeren Hülyalarım Yine Solgunca Şimdi
Bir Demet Dermediğim Güller İçimde Kaldı

Dermansız Adımlar Kadar Dermansız
Kısrak Gönlüm Kuş Gibi Uçup Gitti
Seni Bulmak Uğruna Neler Düşündüm... Şimdi
Uğruna Başkoyduğum Yollar İçimde Kaldı

Örümcek Sabrı Deyip Gelişini Beklerken
Mevsimi Doldurmadan Ağım eriyip Gitti
sıcak günlerdi Senli... Bahtiyardım Ya Şimdi...
Şavkınla Parıldayan Sular İçimde Kaldı

Ne Günler Olacaktı Mevsimlere Sığmayan
Ah Seneler... Bir Günü Dolduramadı Gitti
Birlikte Bölecektik Tebessümle... Ya şimdi
Hüznümü Paylaştığım Narlar İçimde Kaldı

Ben Hasret Zindanının Son Mecnunuydum belki
Tuğla Tuğla Dizdiğim Surlar İçimde Kaldı
O Duygular, o Hayaller, Ne Temiz...
Soğuk Rüzgarınla Yıkıldı belki
Diyeceklerim...Bestelerim...
Daha Neler, Neler İçimde Kaldı...


arwen 16 Temmuz 2006 02:52

Eskisi Kadar



Senin gözyaşlarındı
Üzerime yağan yağmurlar
Damlalar kulağıma fısıldadı
Mutlu değilmişsin eskisi kadar.

Mutluluğun gözlerinde yaş olmuş
Her geçen gün biraz daha azalmış
Ve bu yaşlar üzerime dökülmüş
Üzülmüyorum artık eskisi kadar.

Ağlatan gülermi sandın
Pişmanlık ateşiyle sende yandın
Sende bir vefasıza aldandın
Üzülmüyorum artık eskisi kadar.

Dün bir arakadaş seni görmüş
Gözlerindeki o fer sönmüş
Malesef yok geriye dönüş
Sende çek benim çektiğim kadar.

Sana mutluluk dilemem
Hem o neymiş tatmadım ki,bilemem
Sayende artık kimseyi sevemem
Aşk gönlüme yasak artık ölene kadar.


Misafir 16 Temmuz 2006 02:54

Bilmem ki beni hiç anar mısın?
Unuttun mu yoksa, hatırlar mısın?
Söyle; eskisinden bahtiyar mısın?
Seninle doluyken aldığım nefes
Bitirdi bu aşkı sendeki heves
'Çekinme, sor' diyor içimden bir ses
Nasılsın sevgilim, nasılsın bugün?


Mystic@L 16 Temmuz 2006 02:54

İçimde Bir Ben Ölüyor


Nefesim elinde bir mezru kefenimin ölçüsünü alıyor
Omuzlarımdaki tüm kuşlar güneşli yarınlara kanatlanıyor
Önümde maun tabut aczime ağlıyor.

Gitmeliyim sarı saçlı kızım çağıyor beni
Başakların arasına uzatmış küçük ellerini
Yaşıyor muyum yoksa ölüyor muyum muamma
Perdeleri kapattım gözlerim güneşe ama.

İçimde bir ben ölüyor
Çuha çiçekleri ezilmiş son deminde kan soluyor
Şiirlerim karanlıklarda yetim kalıyor.

Gitmeliyim sarı saçlı kızım çağıyor beni
Gülümsüyor babam gelecek diye sevinç alıyor gözlerini
Umutlarım bir damla gözyaşına aşina
İsmimi bile yazmayın soğuk mezar taşına.

İçimde bir ben ölüyor
Bulutlar yağmıyor sanki acılarıma ağlıyor
Gerçeğin ötesinde bir adam toprağa defnediliyor.

Gitmeliyim sarı saçlı kızım çağırıyor beni
Yirmi beş sene beklemişken bir kez göreyim gözlerini
Muradım yoktur faniliğe dair
Kalmadı acı, gözyaşı ve umut bende vesair.

İçimde bir ben ölüyor
Denizin ortasında maviler yanıyor
Ve ateşin içinde sular çağlıyor
İçimde bir ben ölüyor.


Mystic@L 16 Temmuz 2006 02:57

İçemiyorum


Bir sırrı saklıyor bu duygularım
Açmak istiyorum, açamıyorum
İyiden iyiye sarıyor beni
Çözmek istiyorum, çözemiyorum

Çöreklenmiş bir yara gibi
Siliyor her dem bedenim
Çektiğim derde son vereceğini
Sormak istiyorum, soramıyorum

Esiri oldum bu girift helecanın
Kaçmak istiyorum, kaçamıyorum
Müptelayım sana bir şarap gibi
İçmek istiyorum seni, içemiyorum


SweeT-DeWiL 16 Temmuz 2006 03:00

sensiz olmak

sensiz olmak yaşam ve ölüm arasında gidip gelmek gibi birşey
gülüm benim için ölmek kolay ama ölüpte senden dahada uzaklaşmak zor
hani derlerya aşkın gözü kördür sen benim gözümü değil kalbimi körerttin
kalbimde o kadar yer kaplıyosunki bir başkası giremiyor onun için
bütün dünyaya haykırıyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum



Saat: 08:50

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık