![]() |
Çiçeklerim
|
Yarım kalmış şiirlerim gibisin Yaşanmamış çocukluğumsun anılarımda Öylesine eksiğim sensiz Öylesine sahipsiz İşte bütün umutlara havlu attım gidiyorum İçinde geç kalmışlığın çaresizliği Çocuklar gibi ağlıyorum Ve gel gör ki her damla gözyaşımda Sen.. |
AŞK VADİSİ Aşk vadisinde kelebekler uçar güllerin üzerinden.. Gül şehrinin saltanatına her asırda bir gül alındı Ondandır her kuşun adı bülbül konulmadı! Haramilerin talan ettiği aşk kervanında Sırrımız feryadımızdan şimdi çok uzaklarda, Ateşine tutuşmak aşkın Hatta yanmak gerek bir gül uğruna, Ateşe düşene yanmaktan başka çare kalmadı Aşk vadisinde gül hasreti hiç yaşanmadı, Alıp bir başımı gitmek istedim aşk vadisine Ben kim, Simurg ve kaf dağı kim! Orada gönül gözünde kıl bitmişlere yer yok! Aşk vadisinde tüm çiçeklerin adı gül olmadı Güller ki ta ezelden aşkta kül olmadı! |
Çıplak Dağ Akşamlarında Çıplak dağların sisli akşamlarında İnsanın dostu sigarasıdır Kar düze inmiştir kalkmaz artık Ava çıkmanın tam sırasıdır Yürek: hep senledir korkusuzluğa bilenmiş Özlem: ötelerde buğulu bir göz Sevmek: her yerde her zaman Kuvvet: hissedilen acıdır sıkınca avuçlarını Bir cadde uzanır önünde, düz Gecenin ezgisi karda ışımış Yaşamak: ayaklarını saran aklıktadır Mutluluk: sana aynı uzaklıktadır. |
İçimde Kaldı Yine Karardı Dünya... Sayılı Güneşimden Biri De Battı Gitti O Varken Seyrettiğim Herşey Karanlık Şimdi Şafakla Çıkacağım Kırlar İçimde Kaldı... Kar Suyuyla Canlanan Nergisleri Koklamak... Bakttıkça bakacağım Bahar Kayboldu Gitti Yeşeren Hülyalarım Yine Solgunca Şimdi Bir Demet Dermediğim Güller İçimde Kaldı Dermansız Adımlar Kadar Dermansız Kısrak Gönlüm Kuş Gibi Uçup Gitti Seni Bulmak Uğruna Neler Düşündüm... Şimdi Uğruna Başkoyduğum Yollar İçimde Kaldı Örümcek Sabrı Deyip Gelişini Beklerken Mevsimi Doldurmadan Ağım eriyip Gitti sıcak günlerdi Senli... Bahtiyardım Ya Şimdi... Şavkınla Parıldayan Sular İçimde Kaldı Ne Günler Olacaktı Mevsimlere Sığmayan Ah Seneler... Bir Günü Dolduramadı Gitti Birlikte Bölecektik Tebessümle... Ya şimdi Hüznümü Paylaştığım Narlar İçimde Kaldı Ben Hasret Zindanının Son Mecnunuydum belki Tuğla Tuğla Dizdiğim Surlar İçimde Kaldı O Duygular, o Hayaller, Ne Temiz... Soğuk Rüzgarınla Yıkıldı belki Diyeceklerim...Bestelerim... Daha Neler, Neler İçimde Kaldı... |
Eskisi Kadar Senin gözyaşlarındı Üzerime yağan yağmurlar Damlalar kulağıma fısıldadı Mutlu değilmişsin eskisi kadar. Mutluluğun gözlerinde yaş olmuş Her geçen gün biraz daha azalmış Ve bu yaşlar üzerime dökülmüş Üzülmüyorum artık eskisi kadar. Ağlatan gülermi sandın Pişmanlık ateşiyle sende yandın Sende bir vefasıza aldandın Üzülmüyorum artık eskisi kadar. Dün bir arakadaş seni görmüş Gözlerindeki o fer sönmüş Malesef yok geriye dönüş Sende çek benim çektiğim kadar. Sana mutluluk dilemem Hem o neymiş tatmadım ki,bilemem Sayende artık kimseyi sevemem Aşk gönlüme yasak artık ölene kadar. |
Bilmem ki beni hiç anar mısın? Unuttun mu yoksa, hatırlar mısın? Söyle; eskisinden bahtiyar mısın? Seninle doluyken aldığım nefes Bitirdi bu aşkı sendeki heves 'Çekinme, sor' diyor içimden bir ses Nasılsın sevgilim, nasılsın bugün? |
İçimde Bir Ben Ölüyor Nefesim elinde bir mezru kefenimin ölçüsünü alıyor Omuzlarımdaki tüm kuşlar güneşli yarınlara kanatlanıyor Önümde maun tabut aczime ağlıyor. Gitmeliyim sarı saçlı kızım çağıyor beni Başakların arasına uzatmış küçük ellerini Yaşıyor muyum yoksa ölüyor muyum muamma Perdeleri kapattım gözlerim güneşe ama. İçimde bir ben ölüyor Çuha çiçekleri ezilmiş son deminde kan soluyor Şiirlerim karanlıklarda yetim kalıyor. Gitmeliyim sarı saçlı kızım çağıyor beni Gülümsüyor babam gelecek diye sevinç alıyor gözlerini Umutlarım bir damla gözyaşına aşina İsmimi bile yazmayın soğuk mezar taşına. İçimde bir ben ölüyor Bulutlar yağmıyor sanki acılarıma ağlıyor Gerçeğin ötesinde bir adam toprağa defnediliyor. Gitmeliyim sarı saçlı kızım çağırıyor beni Yirmi beş sene beklemişken bir kez göreyim gözlerini Muradım yoktur faniliğe dair Kalmadı acı, gözyaşı ve umut bende vesair. İçimde bir ben ölüyor Denizin ortasında maviler yanıyor Ve ateşin içinde sular çağlıyor İçimde bir ben ölüyor. |
İçemiyorum Bir sırrı saklıyor bu duygularım Açmak istiyorum, açamıyorum İyiden iyiye sarıyor beni Çözmek istiyorum, çözemiyorum Çöreklenmiş bir yara gibi Siliyor her dem bedenim Çektiğim derde son vereceğini Sormak istiyorum, soramıyorum Esiri oldum bu girift helecanın Kaçmak istiyorum, kaçamıyorum Müptelayım sana bir şarap gibi İçmek istiyorum seni, içemiyorum |
sensiz olmak sensiz olmak yaşam ve ölüm arasında gidip gelmek gibi birşey gülüm benim için ölmek kolay ama ölüpte senden dahada uzaklaşmak zor hani derlerya aşkın gözü kördür sen benim gözümü değil kalbimi körerttin kalbimde o kadar yer kaplıyosunki bir başkası giremiyor onun için bütün dünyaya haykırıyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum |
| Saat: 08:50 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık