![]() |
AŞK İKİ KİŞİLİKTİR Değişir yönü rüzgârın Solar ansızın yapraklar. Şaşırır yolunu denizde gemi Boşuna bir liman arar. Gülüşü bir yabancının Çalmıştır senden sevdiğini, İçinde biriken zehir Sadece kendini öldürecektir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Bir anı bile kalmamıştır Geceler boyu sevişmelerden Binlerce yıl uzaklardadır Binlerce kez dokunduğun ten. Yazabileceğin şiirler Çoktan yazılıp bitmiştir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Avutamaz olur artık Seni bildiğin şarkılar. Boşanır keder zincirlerinden Sular, tersin tersin akar. Bir hançer gibi çeksen de sevgini Onu ancak öldürmeye yarar. Uçarı kuşu sevdanın Alıp başını gitmiştir Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Yitik bir ezgisin sadece, Tüketilmiş ve düşmüş gözden. Düşlerinde bir çocuk hıçkırır Gece camlara sürtünürken. Çünkü, hiç bir kelebek Tek başına yaşamaz sevdasını. Severken hiçbir böcek, Hiç bir kuş yalnız değildir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. |
Ola ki yürürüm bir başka aşka yada yürürüm mavi olmayan bir gülüşe Unutma ki tek aşık olduğum sensin aşık olduğum tek Karanlıkla süzülüyor içime yıkım dur diyorum yıkılıyorum Uçurumları başucuma koruyorum sonra okşuyorum saclarını rüzgarda Sıcak Ikıl bir koku siniyor yüreğime gitme diyorum gitme düşüyorum |
GÖZLERİNDE MÜEBBETİ İSTİYORUM! “GözLerinde” müebbeti istiyorum En acimasiz mahkemeLerde yargiLasinLar beni. Bedenimden yüregimi söküp Yüreginde nefes aLmak oLsun suçum. Son istegim; Daragacim, yiLdizLarin düstügü Senin askin teLLerinden örüLsün. Yüreginde öLmeyi istiyorum. BaharLari, mevsimLerden çaLip ”GözLerine” doLdurmakLa suçLasinLar beni. Infazim, gözyasLarinda son buLsun... ÇipLak yüregime, GözyasLarinin umut zincirLerini geçirsinLer. ALdigim her nefes " sevdana " oLsun. ”GözLerinin” günes gibi düstügü GönüL mapusLugunda, Ömür boyu yüreginin müebbetini istiyorum. GüLüsLerinde erimeyi istiyorum. YagmurLarin sadece gözyasinda sakLi oLdugu Günesin, hep güLüsLerinde soLdugu Bir ceza istiyorum. Infazim, “GözLerinde” yavas yavas erimek olsun. AvuçLarinda soLmayi diliyorum. Ömrümden vazgeçip, Senin yosun gözLerine firardan yargiLanayim. Susma hakkimi kuLLanip, ”GözLerinde” müebbeti istiyorum. |
Ucu Yok Sevdamın Seni bir hayat boyu sevebilirim ben.. Ölümün beni bu dünyadan ayırdığı son nokta, İşte oraya kadar.. Belkide ondan sonrası da var benim için; Seni kara toprakta bembeyaz kefenle bile sevebilirim ben.. Duyguların bittiği yer yok benim için; Seni bir çiçeğin gözünde, Seni bir çocuğun elma şekerinde, Seni,sen benden uzaktayken bile sevebilirim ben... |
Ulaşamıyorum Sana Biliyor musun, Seni hayal ediyorum, Ama sensiz bir beni asla... Oturuyorum bir köşeye düşüncelerle, Dalıp gidiyorum... Belki sevdin, Belki de hiç sevmedin diye... Bir umut taşıyorum yüreğimde, Birlikte oluruz diye... Ama bir o kadar da üzüntü duyuyorum, Hiç bir zaman elimi tutamayacaksın diye... Korkuyorum söylemekten... Duygularımı belli etmekten.. Ama anladığından da eminim sayende, Anlamasan hala bir ümit olmazdı yüreğimde... |
seni dilendim gözumde hasretin dinmez yagmuru kader el acip seni dilendim bitirdin bendeki butun gururu yuz kizartip senden seni dilendim bir umit görmustum önce sende ben severek mutlulugu bekledim senden sensizlik sarhosu oldum bilmeden ictigim kadehten seni dilendim gectigim yollardan seni dilendim bekledim ruzgarlar esip gectikce sana beni geri getirmedikce acip ellerimi böyle her gece dogmayan gunesten seni dilendim |
TUT ELLERİMDEN... Sırat’tan incedir sevda köprüsü Beraber geçelim tut ellerimden. Niyet ak güvercin, vuslat gökyüzü Beraber uçalım tut ellerimden Gönüldeki birlik kalkandır dışa Aldırma ayaza, yele, yağışa Giden ilkbahara, gelecek kışa Beraber göçelim tut ellerimden. Birleşmek üzredir şafakla gurûp Korku beklenilmez kapıda durup İster zehir olsun, isterse şurup Beraber içelim tut ellerimden. Çağır hayallerin en ötesini Yakından duyarsın aşkın sesini Sonsuz mutluluğun penceresini Beraber açalım tut ellerimden. Hatırla kaybolan hatıraları Elmastan ışıklı, altundan sarı Zaman tortusundan işte onları Beraber seçelim tut ellerimden. Şüphe “başlangıç”tır, karar “nihayet” Zamanı zamana etme şikayet Kaçmak kurtuluştur diyorsan şayet Beraber kaçalım tut ellerimden. |
Ex Sevgilime Sen sevdiğindin, özlemim oldun! Bu aşkta karlı değil zararlı çıktık ikimizde! Dönüşü bulunmayan yoldayız, Unutmak zorundayız... Biz birbirimize "imkansısız"! Düşünüyorum da, ağaçların bile sevdiği var! Rüzgar gibi, yağmur gibi, cıvıl cıvıl öten kuşlar gibi! Hiçbir zaman yalnız kalmazlar! Aman ben hep yalnızım! Ne bir Sevenim var, Ne seven bir kalbim! Özlem, Tutku, Sevgi Bunlar uzak bana... Aşkın yok olduğu yerde bende yokum, Ben yalnızlığın kızıyım! |
Sustum Dağlar ardındasın. Bekledim, gelmedin… Bir imkansızlık, bir de ayrılık büktü boynumu. Şiir gibi akan gece, benim gibi sessiz. Yüreğimden dağlar, ülkeler ve şarkılar geçti... Sustum… Sustum… Sustum… Kelimeleri tükendi dilimin ve yüreğimce yazdım sensizliğimi… Büyüdükçe çığ gibi sessizliğin sustum… Sustum… Sustum… |
HÜZÜNLÜ GÖZLERİN... Sana her bakisimda o yesiL, yemyesiL GözLerini görüyorum GözLerindeki o hüzünü görüyorum Dünyaya ne kadar mutLu gözLerLe Bakmaya caLissanda Ben o gözLerindeki Hüzünü görüyorum O kadar masum bakiyorsun ki... O kadar HüzünLü bakiyorsun ki... AgLamak istiyorsun ama agLayamiyorsun Sana sormuyorum, Neden böyLe HüzünLü bakiyorsun diye Cünkü bana her bakisinda Neden böyLe HüzünLü baktigini anLatiyorsun... O yemyesiL parLayan GözLerindeki Hüzünü sadece ben görebiLiyorum... Cünkü senin gözLerine baktikca Benim GözLerimdeki Hüzünü görüyorum... Ve bu Hüzünün adi ne biLiyormusun ”ASK” |
| Saat: 08:50 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık