MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 16 Temmuz 2006 22:53

Sen hiç bilmedin ama, ben hep sevdim seni...




Sen hiç bilmedin ama,
ben hep sevdim seni...
Gülümsediğinde,
nazlı ceylanlar inerdi
yüreğimin umut pınarlarına...
Kırkikindiler yağardı ansızın
gönlümün vahalarına...

Sen hiç bilmedin ama,
bir derdin olduğunu anlardım
gözlerin daldığında...
İçim titrerdi,
düşman kesilirdim seni incitenlere,
hüzün dalgaları vururdu
gönlümün kıyılarına...

Sen hiç bilmedin ama,
seni her düşündüğümde
yıldızlar sevgiyle gülümserdi
ruhumun semalarında...
Keyifle uyanırdı düşlerim
rengarenk şafaklara...

Sen hiç bilmedin ama,
gözlerin değdiğinde gözlerime,
yeşerirdi bozkırlarım...
Baharı yaşardım zemherilerde,
sevda kuşları konardı
yüreğimin ucuna...

Sen hiç bilmedin ama,
“Ne haber” dediğinde,
denizine kavuşan martılar gibi
çığlık çığlığa, kanat çırpardı sevinçlerim...
Sihirli bir el değmişcesine
silinirdi bütün hüzünlerim,
günüm aydınlanırdı,
güneşim batmazdı dağlarımda...

Sen hiç bilmedin ama,
kabul etmek istemesem de,
kış ortasında düşen şaşkın cemreler gibi,
zamansız düşmüştüm sevdana...
Sen çoktan geçmiştin o yolları
mümkün değildi geri dönüşün...
Bilirdim vuslatın imkansızlığını,
yollara düşesim gelirdi,
ağlardım kuytularda...

Sen hiç bilmedin ama,
yas tuttum ardından
uzaklara gittiğinde...
Tutunacak bir daldan mahrum kalan
sarmaşıklara döndüm...
Köksüz kaldım,
öksüz kaldım,
sensiz kaldım,
şu koskoca dünyada...


TheGrudge 16 Temmuz 2006 22:59

Sen Beni Unutalı




Sen beni unutalı,
Kabus kozalarında esir uykularım
Esmedi seherlerimde saba yelleri.
Her şey tersine döndü devranımda
Lâkin, sen yine sevdalın bil beni...

Sen beni unutalı,
İlmek ilmek efkâr dokudu ömrüme
hayat gergefi.
Sükûtun yamaçlarında kalan hayallerim
gecenin karanlık göğsünden sabır emdi.
Ayaz sevdalarda kaldım,
Dağlara yaslanan yorgun bulutlar gibi...

Sen beni unutalı,
Hoyrat ellerde inci inci saçıldı en nadide çağım.
Muamma vakitlerin
Kör kuyularında kurudu umut bekleyişleri.
İklimler hiç bıkmadan değişti ama,
Gönül mevsimlerim sensizliğe kilitlendi...

N’olur,
Azat edince baharı kışların sinesi,
Toprağın göğsünde ağlarken yağmurlar,
O lâhza, değsin kalbine vefanın sıcak nefesi
Ve
Makamı unutulmuş nağmeler misali
Son kez hatırına düşür beni...


Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:02

Üç Manilik

Düşüncesini suya verdi
Su alıp ser’e verdi
Bir rüya da yüzer gibi
Her aleme eriverdi

Çömleği, çanağı elinde çevirdi
Yeri, göğü, mevsimi evirdi
Bağ-bostan, çayır gibi
Gönülleri dost ediverdi

Yari yasta geliverdi
Kalbi yasa giriverdi
Bir kapçığı açık idi
Kalp hastası oluverdi.


Misafir 16 Temmuz 2006 23:14

YALNIZLIK ŞİİRİ
Bilmezler yalnız yaşamayanlar
nasıl korku verir
sessizlik insana
insan nasıl konuşur kendisiyle
nasıl koşar aynalara
bir cana hasret,
bilmezler....

Orhan VELİ


ChinaDoll 16 Temmuz 2006 23:22

SEN YOKKEN YANIMDA...


Zaman yine gece yarısı
Saat 12’yi geçmişti
Farkındaydım her şeyin
Tekrar düşüncelerim canlanacaktı beynimde
Tekrar kağıda kaleme sarılacaktım bunu da biliyordum
Bir isyan daha edecektim hayata
Tüm nefretimi kusacaktım
Ama biliyordum ki
Bu isyan ve nefretim başka bir gece tekrar bende olacaktı
Kaçışı yoktu
Her gece aynı olayları yaşayacaktım ben
Hayat çözülmez bir hal alacaktı farkındaydım
Düşüncelerim düşünce olmaktan çıkacaktı
Duygularım daha bir baskın gelecekti bana
Sensizliklerim daha bir acımasız olacaktı
Ve ben ağlayacaktım
Gözyaşlarım bana hakim olacaktı
Resmini her gördüğüm zaman hakim olduğu gibi
Sen bilmeyecektin
Her gece her gece bu gözyaşlarımın sebebini
Bu ağlayan insan neden ağlıyor bilmeyecektin
Ne yapıyor,nasıl şimdi gibi cümleler kurmayacaktın
Ve hatta düşüncelerinde bile olmayacaktım ben
Nerden bilecektin ki her gece her gece seni düşündüğümü
Seni düşünürken ağladığımı
Ve seni düşünürken hayata isyan ettiğimi
Bunu bir ben bilecektim
Birde gözyaşlarımı damlattığım satırlarım
Satırlarım bile ağlayacaktı benimle
Sen yokken yanımda


Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:22

Kabahat Kimde


Çaresizlik adına yaşanmış tüm gerçeksizliklerden
Yoluma çıkmış her türlü berbat çirkinliklerden
Adını bile söylemeye cesaret edemediğim düşlerimden
Hatırı sayılır üzüntülerimden geriye ne kaldı
Yalnızlığımın kanatları altında ebedi yolculuğuma
Bir yol arkadaşı bile edinemedim neyleyim
Üstü kapalı yalan sevdaların derdinden
Yalıçapkını bakışlarından kaçmaya meyilliyim
Ağlamaklı geçen her gecenin mahsun nefesinde
Gizlenmeye çalışır ama saklanamam her seferinde
Artık yıldızları saymayı bırakmak istiyorum
Bir martı özgürlüğüyle kendimi bu hayattan
Sevgisizliğin tüketilmişliğinden ruhumu silmek istiyorum
Sanmayın sakın bunu da kaderdendir
Canına yandığımın ilâcı yok üzüntüm kederdendir
Hapsolur giderim ben de yokluğunun sonbaharında
Anlatamam kimseye çünkü bütün kabahat bendedir.


ChinaDoll 16 Temmuz 2006 23:23

Canimsin Benim

Seni düsLerimin en güzeL kösesinde koyup öyLe seviyorum seni
ELLerini acip karakisLarin ayazinda sevginLe sar beni
RüyaLarimda seninLe mutLuLukLari yasayip güLümserken hayata
Atesinde yanip mutLuLukLarinda nefes aLdigim bir sevgiyi verdin bu canima
Yazdigim tüm siirLerin sevda kokan satir araLarindaki en güzeL mutLuLuksun

Sevda yeLi eserse yazin kavurucu sicaginda sacLarina
Emin ol ki sevgimi kaLbimden aLip karismisim sevda rüzgarina
Nerdesin biLmiyorum ama ben senin yüreginde yasiyorum
ILmik iLmik kaLbime sevginin motifLerini nasirLu eLLerimLe dokuyorum

Canim diye basLayan tüm keLimeLlerin en güzeLi senin kaLbine doLsun
Acan baharin mutLuLuk kokan cicekLerinde sana sevgiLer armagan oLsun
NasiL seni unutabiLirim ki seni böyLe canimdan öte sevmisken
ILik rüzgara karisip yüregine doLacagim yaz sicaginda bunaLmisken
MutLuLukLarin en güzeLini yazacagim bu gece senin hayaLLerinde yasarken
Dünümdeki aciLarimi seninLe yasadigim bugünümdeki sevginLe unutup
ALdigim her nefesin sevda coskusunu yarinLarima birakiyorum
Nerdesin diye düsünmüyorum sen benim en güzeL mutLuLukLarimdasin

ÇocukLar gibi sen bu gönLüm seninLe bu sevdayi yasarken
OmuzLardaki aciLarimi birakip mutLuLukLari yasiyorum seni sen diye severken
KaranLik cökünce merak etme senin gözbebekLerindeki isiga siginiyor bu beden

Senin iLkbaharLarinda acan bir tomurcuk oLsaydim keske diye düsünüyorum
Esen rüzgara karisip senden aldigim mutLuLukLari mutsuz diyarLara tasisam
Verir misin sevgiLerinden bir tutam mutLuLugu
ILk ve son sevdigimsin bu canimda yeserip yarinLarimda cicek acan sevdamda
YaLnizLikLari coktan gömdüm mutLuLuk mezarina
Okudugum tüm satirLarda sana dair birseyLer buLuyorum
Raziyim seninLe bir ömür boyu yasayip senin yaninda yasLanmayi
Umudum sen diye biLip sevgiLerin en güzeLini sende yasamayi
MutLuLukLarda yasayip Cennete seninLe yeniden mutLu oLmayi diLiyorum


Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:25

Kabrine Selam Getirdim


sen gittin, dünyada huzur görmedim,
sevdanın üstüne, bir gül dermedim,
şu yorgun yüreği, ele vermedim,
kalbimden, kabrine selam getirdim.

çok kaldım birtanem, çok kaldım darda,
el bile açmadım, kalsam da zorda,
sevdanı sakladım, ıssız dağlarda,
dağlardan, kabrine selam getirdim.

sen gittin, anam da gitti peşinden,
çiçekler saksıda, koptu eşinden,
uzak diyarlardan, kan kardeşinden,
gurbetten, kabrine selam getirdim.

sen gittiğin zaman, ben de ölmüştüm,
ben garip sevgimi, senle gömmüştüm,
yetişirim diye, peşine düştüm,
kabrimden, kabrine selam getirdim..


TheGrudge 16 Temmuz 2006 23:26




Yemyeşil Bir Deniz





Yemyeşil bir deniz


Senin gözlerin


Ne bir sandal


Ne bir ada


Ne bir sahil var


Boğuluyorum............



Gözlerinde menevişler


Denizde martılar gibi


Bakışların köpük köpük


Sonsuzluğu anlatır gibi



Bu bakışlar bir gün beni


Öldürecek sevgilim


Bu bakışlar ne zaman beni


Güldürecek sevgilim



Yemyeşil gökyüzü


Senin gözlerin


Ne bir rüzgar


Ne bir bulut ne bir yağmur var


Boğuluyorum............
İlhan İrem






Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:26

Kabul Ederim


Toprağın sinesinden almışım huyumu,
Seni her halinle kabul ederim.
Ne olur artık çizme sonumu
Seni her halinle kabul ederim.

Geçmişte mazin hatayla dolu olsada,
Kapkaranlık sayfayı ömrün doldursada,
Benden önce yaşamından pişman olsanda,
Seni her halinle kabul ederim.

RAFET günahınla alıyor seni,
Dediğim şey belli aynı toprak gibi,
Seviyorum seni artık anla beni,
Seni her halinle kabul ederim.



Saat: 13:42

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık