MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 16 Temmuz 2006 23:28

Sevmekten Gidince

Sen beni sevmekten gidince ben bana borçlu kaldım
Ya sen bana fazla geldin ya ben sana az kaldım
Gitme bir adım öteye gülüm bir adımda gurbet olur
Gitme bir nefes öteye gülüm her nefes hasret olur

Aşk yasaklandı artık halka açık yerlerde
El tutmak yol açıyor diye hesapsız
Susmalara kaldırdık tüm tutuşmaları
Yasak kelime oyunu yapmak
Yalan söylemek mecburi ve serbest ayyuka çıkmak
Artık yağmur sonraları toprak kokmak yok
Tomurcuklanmak günah
Ve bir insan gözü yüzünden 100 gün ardarda uyumamak
Kimse ölmesin diye
Kimsenin aklında her sevdalı verdiği sözü geri alacak
Güneşi ayı ve hatta hiç bir tabiat olayı
Şahit gösterilmeyecek hiç bir sevdaya
Ne deniyorsa onu atacak kalp
Ve süresi24 saate çıkarılacak meskun mahallerde ağlamanın
Sen sesini alıp gidince ben burda dilsiz kaldım
Ya sen bana fazla geldin
Ya ben sana az kaldım
Gitme bir adım öteye gülüm bir adımda gurbet olur
Gitme bir nefes öteye gülüm her nefes hasret olur

Yılmaz Erdoğan


TheGrudge 16 Temmuz 2006 23:30

Okyanus Gibi

Kurduğum cümleler
hayallerimi küçültüyor
oysa hayallerimde
ucsuz bucaksız okyanus gibi
şimdi aklımdan neler geçiyor neler


Umut Engin Deniz




ChinaDoll 16 Temmuz 2006 23:32

AŞK..!


Andolsun bütün örtülere, andolsun bütün örtünenlere ki,
Kar altinda terleyerek uyanmaktir aşk.

Yanmiş iki cesedin kina gibi külleri arasindan
Fişkin sürerce dirilip yeniden yanmaktir aşk.

Cümle agaç kapilari, cümle demir kapilari aşip,
Bir gönül kapisina dayanmaktir aşk.

Sevgilinin otagini gökkuşagina boyayip gece-gündüz,
Hüznün safran sarisiyla boyanmaktir aşk.

Yaratmaktir ya da sevgilinin topragindan yaratilmak,
Her nefes alip verişte yanmaktir aşk.

Ismaili bir gönülle teslim olmaktir biçaga,
Birini kandirmak degil, bilerek kanmaktir aşk.

Diline arilar konar, koynunda karincalar gezer,
Sevgilinin ölçegiyle her zaman sinanmaktir aşk.

Israfil'in Sur'unu ruhunda duymaktir aşk,
Suyu suyla yumak gibi aşka inanmaktir aşk.


Misafir 16 Temmuz 2006 23:33

Özledim sesini ne olur konuş
Bir gül açtır zamanların ötesinden
Karanlıklar içindeyim, kapkarayım bugün gel
Gök mavisinden, deniz mavisinden
Bana bir şarkı söyle
İçimde bir şey kımıldıyor
Gözlerim kan çanağı, yorgunum, uykusuzum
Bir baksana ne haldeyim deli divane
Yaralıyım, çaresizim umutsuzum
Bana bir şarkı söyle
Yağmur ol yağ üstüme, güneş ol ısıt
Dökül karanlığıma ışıklar gibi
Al beni, en uzaklara götür
Sesin aksın içimde bir pınar gibi
Bana bir şarkı söyle
Bütün renkleri kat birbirine
Buram buram bir turuncu getir geçen yazdan
Bir tüy gibi, bir bahar dalı gibi
Hafiften, inceden, güzelden, en beyazdan
Bana bir şarkı söyle
Bazan kar nasıl hazin yağar bilirsin
Kurşuni bir gökyüzünden ağlamaklı
İşte öyleyim, kapkarayım bu gün gel
En hüzünlü sesinle, en dokunaklı
Bana bir şarkı söyle


TheGrudge 16 Temmuz 2006 23:37

Deniz Dediğin Deniz Gibi Olmalı

Martı kanadı gibi süzülürken
Gümüş renkli, menevişsiz deniz
İnsansız, teknesiz ve sessizdi
Güneş bekleniyordu kıpırtısız
Ilık bir yel esti inceden
Yosun kokuyordu yükü
Balıklar karnını yarıp denizin,
Şaşkın bakıyordu sessiz dünyaya.
Kumsal üşüyordu güneşsiz
Deniz de deniz değildi zaten sensiz.
Gün açmalı,


Mavileşmeli deniz
Dalgalar okşamalı sahili usulca
El sallanmalı uzaklaşan teknelere
Ağlar atılmalı,
Balık bereketli olmalı.
Ter kokusu karışmalı,
Yosun kokusuna.
Yorgun balıkçılar,


Bir türkü tutturup dönerken
Denizin kızılından anlamalı akşamı
Gün batmalı,
Yine gümüşlemeli deniz
Bir de,
Ellerin eklenmeli ellerime
Yani deniz dediğin,
Deniz gibi olmalı...


Yunus Güzel




Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:37

Kabus


Dün gece rüyamdaydın,
Düşmanımla Kol kolaydın,
Yanında bir çocuk,
Öyle mutluydun ki;
Keşke benimle mutlu olsaydın.
Ter içinde uyandım,
Rüya olduğunu anladım,
Taktım kafama bunu,
Düştüm yollara bulmak için seni,
Gelene sordum,sevene sordum
Sevdiğim nerede diye?
Dediler ki;onu hala atamamışsın;
GÖNLÜNDE.


Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:50

Kadın Deyince Düşün


Hoş bir hayal yüzünden,
düşmüşsün bu yollara.
Hapı yuttun oğlum sen,
akıl ermez onlara.

Kadın deyince düşün,
onda şeytan tüyü var.
Farklı değil hiçbiri,
esmer,sarışın,kumral.

Gider isen huyuna,
işler girer yoluna.
Aksileşirsen eğer,
getirirler oyuna.

Kadın deyince düşün,
onda şeytan tüyü var.
Farklı değil hiç biri,
esmer sarışın kumral.

Dizginleri elinden,
kaptırmışsın şimdiden.
Allah yardımcın olsun.
Ne söyleyim sana,ben.

Kadın deyince düşün,
onda şeytan tüyü var.
Farklı değil hiçbiri,
esmer,sarışın,kumral.


Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:52

Kader Utansın

Sevdanı unutmak kolay mı?
Yaşananlarıbir anda silmek kolay mı?
Gerçekleri görmek zorundayız
Birbirimizi unutmalıyız
Gördüm o güzel gözlerini
Bağlandım sana tüm sevdamı
Ama kader utansın
Bizi birleştirmeyen.


Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:57

Kader Zinciri

Sök at gözümdeki sperliklerini,
Tamir et bedenimin özengilerini,
Al kan ver dudaklarıma ol gecelerimin,
Sar sıcağını donmuş ruhumun stepsi dolunayına,
azıcık güç ver kaderin cilvesine,
Tutsak beynimin koparsın zincirlerini,
Duru karanlıkta titrek bir mum umut,
Olgun bir yürek karda doğan bir güneş gibi,
İlk oksijeni tokatla veren kader zinciri,
Görülür hep ızdırabın izleri göz pınarlarında,
Hep karanlığın güneşinde kavruldu kırılmış kaderim,
Sıcak arayışıma her uzanışımda, neden donuk mehtap
Kara gönlüme estir sıcak nefesini cennet melekleri,
Solgun tenini yaklaştır,meltem sonsuzluğunun ezimetine,
Vursun gönlüm zincirini,
kader şarabının buruk lezzeti,
Kaderim manasını yitirmişse sustursun zirvedeki çığlığı,
Kurtul boynumdan kadersizlik,
Kır halkalarını kötü kaderin sevgi ipliğini bağla,
çiçek çiçek baharlaştır yüreğimi,
Varsın acıların en kötüsünde ikamet edeyim,
Aşk tomurcuklar versin bilmezlik karanlığında,
Zaman çağırsın onu yalnış öğretilendeyse yüreğim,
Acı ezerse mehtabı yıpranmış
Gönlümde olsun bozkır mehtabı,
Aynadaki müsvetler gölgem bile kaderimin peşinde,
Sil kaderimi dünyadan,
Buruk bir anı olarak kalayım,
Bir oluk dolusu kan ver dudaklarıma,
Unutulmuş bir kahkahamla kan kusayım
Kaderin zinciri hep böyleyse,
Günün ilk ışıklarıyla kaybolayım.


Mystic@L 16 Temmuz 2006 23:58

Kaderimsin
Kaderimsin,gözbebeğimsin
Ruhumu ısıtan güneşimsin
Birtanemsin,özlediğimsin
Kalbimin bir tek sahibisin.

Aşk dolu günler hep aklımda
Olmalıydın şimdi yanımda
Sen varsın canımda,kanımda
Başkasına yer yok dünyamda.

Sen bahardın sevgilim
Bense bir kelebektim
Durmadan raks ederdim
Seninle ben sevdiğim.

Hayalimsin,güzel yarimsin
İçime çektiğim nefesimsin
Nasibimsin,can yoldaşımsın
Her zaman sen düşlerimdesin.

Hayatın tadı yok ki sensiz
Beni bıraktın sen çaresiz
Kaldım tek başıma kimsesiz
Nasıl yaşarım ben sevgisiz.



Saat: 08:50

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık