MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 18 Temmuz 2006 02:25

Fırtınadan Sonra



İçimde başlayan ateş yağmuru
Doluya çevirdi kara çevirdi
Ömrümü karanlık denize doğru
Suların oyduğu yara çevirdi

Gerçek var ömrümün masallarında
Ne kışında umut ne baharında
Beni kumarhane masalarında
Durmadan atılan zara çevirdi

Bir akşam üstüydü senden uzaktım
Ayrılık üstüne türküler yaktım
Beni en vefalı yar eden bahtım
Seni en vefasız yara çevirdi.


Mystic@L 18 Temmuz 2006 02:28

Varım


senin için pencereden bakan
bir çift göz var
sen düştüğünde
seni tutmaya hazır
bir çift el var

senin gelmeni bekleyen
bir tek ben varım
seni özleyen ,hayal eden, düşünen
bir tek ben varım

senin olduğun yerde
ben varımdır
sen yoksan eğer, ben yokum
çünkü ben ;
senin varlğınla varım


Misafir 18 Temmuz 2006 02:30

Bayrağım



Akın kalbimden ak bayrağım
alın kanımdan kırmızı,
söyle...
hangi aşılmaz dağlar açtı aramızı

dalgalanan her anınla, huzuru saçıyorsun
tam yakalamışken huzuru...
ben kovaladıkça bayrağım,
sen benden kaçıyorsun

yüksel ey benim gururumun dengesi
yüksel...
yükseldikçe açıl vatanımın simgesi

her kalp senin için atıp,
gözler sana doluyor,
kalbimi yakan hasretin olsa da,
yüreğimi kabartan gururun oluyor

sensin köy, sensin şehir, sensin devlet,
gökyüzüne her bakışımda, esen sen olmasan da
ne olur bayrağım...
beni senin olanlardan kabul et!!



Ayla Çetinkol


arwen 18 Temmuz 2006 02:32

Fosil Sevda


Başkalarıyla yaşamak istedikçe değer kazanıyor senin sevdan
Esneyişlerin kalbimeymiş, boşluğa değil
sıradanlığın bile muhteşemliğinmiş, basitliğin değil..
Tarifi imkansız duygular içerisindeyim
Elde edemeyeceğimi bile bile yaşamaya çalışırken varlığını
Ansızın bir taş oluyorum, değeri anlaşılmayan
Eziliyorum sonra cüzdan sevdası yaşayanların ayaklarının altında..
Susarak haykırıyorum çaresizliğimi,
var gücümle bağırıyorum sessizce..
Ucu olmayan bir kalem oluyorum sonra
Ne hissettiğimi bildiğim halde yazamıyorum bir türlü.
Kurumuş bir ağaç budağından yeniden filizlenmiş bir çiçek gibi,
tutmak istiyorum sevdanı
yaşamak istiyorum yalnızlığını.
Sana açmak istiyorum bütün çiçeklerimi..
Artık seni her hissedişimde
Buluşmak istemiyorum yalnızlığımın sokağında kahrolmuşluğumla
Uçsuz bucaksız bir başlangıcım şimdi
Huzurunda huzursuzlandıkça huzurum
çıldırasıya özlüyorum hoş sohbetini
Aşk musluğundan sızdıkca sevgi damlacıkları
kalbimin okyanusunda boğuluyor yüzme bilmeyen ruhum.
Sabrımı zorlasa da sabırsızlığım
Beklerim türkü gözlüm
Bir umut diyerek fosil sevdamla...





Mystic@L 18 Temmuz 2006 02:35

Varlığın Yeter


Her sözün kurşun gibi
Saplanır yüreğime
Bir kez duydun mu
Ahh dediğimi
Senden gelen çilelere
Duydun mu isyan ettiğimi
Seni seviyor olmak yeter
Sevmesen de
Acı çektirsen de
Varlığın yeter
Tek sen ölme
Tek seni görmekten
Beni mahrum bırakma
Başka bir şey istemem


Mystic@L 18 Temmuz 2006 02:48

Vur Be Yüreksiz


Gelen giden vurmuş hayatım boyu
Acıyla kesişmiş her yolun sonu
Ha bir olmuş ha bin farkı olur mu?
Ne çıkar birde sen vur be yüreksiz

Gülmeyi unuttum seneler önce
Değer verdiklerim bir bir gidince
İçimdeki tek sevgide ölünce
Ne çıkar birde sen vur be yüreksiz

Namertlikmiş yaşamanın tek yolu
Çevremde *****lik, yalan diz boyu
Ben bile unuttum kim olduğumu
Ne çıkar birde sen vur be yüreksiz

Yaşamak umudu biriktirmiyor
Sevgi söze dökülmeyle bitmiyor
Yüreği taşımaya yürek istiyor
Ne çıkar birde sen vur be yüreksiz.


Misafir 18 Temmuz 2006 03:04

Gecelere Yakışan Sensin



Yakışmıyor gecelere,
karanlıkları yırtan
bu yüz mumluk aydınlık.
Kokuna, sıcaklığına sarmalanmış,
buz gibi, kaskatı yalnızlık.

Sen olmalıydın şimdi.
Alevi yüzünde titreyen,
bir mum olmalıydı masamızda.
Gözlerinde yıldızlar ışımalıydı.
Dolunaydan dökülen aydınlık
damla damla saçlarına bulaşmalıydı.

Kolondaki sağır edici
metalik seslerin yerine,
güzel bir melodi gibi yine
kahkahaların yayılmalıydı geceye.
Kokun karışmalıydı.
Tenimi ürperten,
ilkyaz esintilerine.

Uzatmalıydın ellerini.
Kıyıya vuran ak köpükler gibi.
Zamanın durduğu,
yaşamın akmadığı
o düş ülkesine,
elimden tutup sıkıca
alıp götürmeliydin beni.


Mystic@L 18 Temmuz 2006 03:08

Vur Kendini


Gece ıssız, ruhum sensiz
Soldu gülün canım bensiz
Gördüm şimdi hayat densiz
Davran hadi vur sevgini

Müzik sustu kaldım viran
Canım sıkkın düştüm şu an
Elimden tut kaldır her an
Davran hadi vur sevdanı

Sevdim seni, oldum deli
Durmaz akar aşkın seli
Bir sevdaki kimin dengi
Davran hadi, vur kendini


TheGrudge 18 Temmuz 2006 06:28

Deniz Bitti



Öyle dalgalıydı ki saçların...


Bir damla yağmur düşse, hemen yolunu kaybeder


O dalga, bu dalga ha babam dolaşırdı


Sonra yorgun başını bir köşeye yasladığında


Aklından hiçbir şey geçirmekesizin


Masum uykulara dalardı...



Öyle hırçındı, öyle dalgalıydıki saçların


Bir anda alabora ederdi ellerimi


Koştukça koşardım, dalgaların yamaçlarına


Bir kez daha kaybolurdu damla


Şöyle bir karıştıracak olsam denizi


Fırtınalar kopardı baktığım yerden


O zaman batık gemiler çıkardı su üstüne


Ve yağmur yağardı hepsinin içinde



Öyle dalgalıydı, öyle bir dalgalanırdı ki saçların


Tuz ve kum kokusu birbirine karışırdı


Çölde mi yoksa denizde mi kaybolur bilemezdi damla


Ben de bilemezdim işte, yüreğime sığınırdım anca





TheGrudge 18 Temmuz 2006 07:53

Deniz Feneri



Uzanmis koca burun açik denize dogru,


Lacivert ve gri gecenin degerinde.


Karanlikla baslar bir dünya sevgisi,


Deniz feneri parlar,


Talihe aldirmadan kayalar üzerinde.



Bulutlar birlesir alaca düzlüklerde,


Çöker uzak limanlardan bir sis.


Bir sikinti baslar karanliginda kaderin,


Bildirir, yaninca yaninca,


Ömrün neresindesiniz, askin neresindesiniz?



Yüregin mi daraliyor, yildiz isiginda,


Birak anilar gitsin biraz daha geri.


Ruhu götürmeden vakit yürüyebilir,


Düsün nasil durmus sabirla yüzlerce yil,


Hep bu benekte bu deniz feneri.



..........


..........





Fazıl Hüsnü Dağlarca






Saat: 13:42

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık