MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 18 Temmuz 2006 10:53


Sen




sen bana her şey oldun,


damla damla göl,


yağmur olup sel


sellerle birlikte deniz,


denizleri birleştiren okyanus.


bense...


sana açılan bir yelkenli,


sonuç mu?


BATTIM.


Misafir 18 Temmuz 2006 11:05

Nadas Çiçekleri Karşilamasi

arayip bulamamanin öncelikli adiyla
çiktim yola bismillah bir yakariş balati

sevgilinin duragi yolcu indirmektedir
eksilmiyor yüzlerden gülüş sanati

şimdi hep ilk sayfada hayati anlatiyor
noktalandigi halde terk ediliş lugati

esirgemez bagişlamaz karanliklar adina
geçir boynuma geçir bir şahlaniş halati

geliyor peşinsira eylül ekim demeden
bu gurbet ikindisi unutuluş şubati

gözlerini toplasam kaç istanbul ederdi
istanbul düş avlumda bir canlaniş salâti

nehrin umut tahvilleri satişi gibi
yu şairi ve defnet düş saltanati



TheGrudge 18 Temmuz 2006 11:18


Seni Seyrederdim

SENİ SEYREDERDİM


Saçların uçuşurdu rüzgârdan.

Yanından seni seyrederdim.

Güneş yakardı, deniz yanardı..

Sen konuşurdun, dinlerdim.


Gülerdin..

Susardın, düşünürdün.

Benimle el - ele yürürdün..

Yol biterdi.


Görmezdim seni..

Zaman yıl yıl geçerdi.

Uzaktan, çok uzaklardan

Seni seyrederdim.


Özdemir Asaf




Misafir 18 Temmuz 2006 11:44

https://www.msxlabs.org/forum/images/icons/cry.gif Cvp: Şiir Nehri : NEDEN AĞLIYOSUN Stella Di Mare

Bağ Bozumu Başımızdan bir şarkıdır yükselir Belleğimizin yok olduğu an. Kanımızın şarkısıdır duyulan Ki uzak bir musiki gibi gelir. Dinleyin bu kanımızdır ağlayan, Ruhumuz bizi terkedip gidince, O ana dek işitilmeyen ince Bir ses gelir başlar başlamaz susan. Ey şarap, kan; kızıl üzüm kanının Kara damar şarabının kardeşi, Tanrısal iksirleri insanların. Şarkı söyleyin, ağlayın, belleği Ruhu atın; karanlıklara değin Garip bedenimizi sürükleyin.


TheGrudge 18 Temmuz 2006 12:05


Deniz



deniz tutarmı seni ellerinden?

yoksa kaçırırmı gözlerini her seferinde,

limandan limana onu ararken,

yoksa kaybedermisin kendini,

beyaz ışıklarda....


Bekir Çelen


Misafir 18 Temmuz 2006 12:07

Aşk
Hayatın hızıyla yaşadık o aşkı Her şey bir anda başladı Yaşandı Ve bitti... Yan yana gidip de bir süre Ayrı yönlerde uzaklaşan İki tren gibi...


TheGrudge 18 Temmuz 2006 12:20


Sonsuz bir deniz gözlerin.
Lacivert okyanuslar kadar derin.
Bakışların yüce,bakışların engin.
Bir anlık tebessümün için,
Yıldızlarını topladım gecelerin,
Sana sunuyorum,nerdesin


TheGrudge 18 Temmuz 2006 12:47

Denize Atlayan Adamın Öyküsü

Deniz adamı yüreğine çekerken,


Dalgalar usul usul uykudan kalktı.


Bir esneme sesi değme gitsin.


Hırçın adam sakin,


Dalgalar suçsuz;


İşin dalgasındalar ama.



Adamın saçları şakaklarında,


Avuçları sımsıkı.



Sarpalar ip gibi denizde asık,


İstavrit ağlıyor, gözleri yaşlı.


Gözyaşları daha tuzlu denizden.


Deniz ki, derin gökyüzünden.



İnadına susuyor adam.


Konuşsa, bilecek balıklar.


Bir konuşsa, sebebini, ölmenin.



Adam, deniz olacak yıllar geçince.


Bu deniz hiç adam olmayacak.



Hiç.


ChinaDoll 18 Temmuz 2006 12:53

BEN AYRILIKLARIN ŞAİRİ

Ben ayrılıkların şairi,
Yalnızların ozanıyım.
Sen, sen masallar okurken daha,
Ben acıların yazarıyım.

Haklısın, aramızda dağlar, denizler var,
Haklısın, aramızda uçurumlar.
Senin sevdaların, üç günlük masal,
Benim sevdalarım, Allah'ına kadar.

Elma şekeri mi sandın aşkı,
Ne şiirin şiir, ne şarkın şarkı.
Hele bir kırılsın, hele bir kırılsın feleğin çarkı,
İşte ben o zaman görürüm seni.

Halâ tahta masalara yazıyorsam adını,
Aşk kitaplarında arıyorsam tarifini aşkın,
Kahır mektuplarında yeniden buluyorsam seni,
Islak mendillere siliyorsam gözyaşlarımı,
Eyvahlar çekiyorsam her biten aşkın ardından,
Bana sor yalnızlığı,
Ayrılığı bana sor diye haykırıyorsam,
Ve sabahçı kahvelerinde
bir çay gibi demliyorsam hasretini,
Ve inadına özlüyorsam, o çay karası gözlerini,
Bil ki, bu seni erkekçe sevdiğimdendir.

Bu benim ilk aldanışım değil,
Bu benim son yıkılışım değil,
Bırak bu sahte gözyaşlarını,
Bırak bu masum bakışlarını.
Üzülme, benim için üzülme,
Üzülme bu son için üzülme,
Ben, ben, ben yeterim kendime

Varsın da bir dağ gibi büyüsün hasretin içimde,
Varsın da her gece
Bir kemanın tellerinde ezilsin kalbim,
Varsın da bir daha değmesin ellerim ellerine,
Asla pişman degilim.

Hatırla, bir adam diyordun hatırla,
Ömür boyu sevsin beni ömür boyu,
İşte o deli, işte o çılgın, işte o adam benim.
Çünkü ben,
Çünkü ben aşkı ölümsüz bilenlerdenim.


A. Selçuk İlkan


TheGrudge 18 Temmuz 2006 13:33

Ne arıyorum ben?



Yıldızlar gözlerimin içinde,


Güneş ellerimde,


Aşk,sevgim kalbimde,


Ne arıyor ne bulmaya çalışıyorum,


Ben...


Avunuyorum belkide bilmeden,


Pilatonik aşka kapıldım ben,


Orda arıyorum gerçek aşkımı,


Aşkım zaten var kapımın arkasında,


O kapımı açıp görmüyorum,mutluluğu,


Ne arıyor ne bulmaya çalışıyorum,


Ben...


Hani limandan ayrılır ya gemi,


Uzaklara açılır kavuşamazsın,


Koskoca deniz okyanus olur arada,


Kuş kafeste güzeldir şarkılar söyler,


Rengarenktir çok güzeldir orda,


Farkına varmadan kapısı açılı verir,


Uçar gider,çıkar yıldızlara görmezsin,


Ne arıyor ne bulmaya çalışıyorum,


Ben...


Çiçek saksıda çok güzeldir,sularsın,


Farkına varmazsan dökülür yaprakları,


Solar ve kupkuru olur,çabalarsın,


Tekrar sularsın ama kurudur yeşermez,


Yapa yalnız düşünür ne yapıyorum dersin,


Herşey tüm güzellikler uçuverir birden,


Ne yapıyor ne bulmaya çalışıyorum,


Ben...



Sami Arlan






Saat: 14:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık