![]() |
Zor AşkLar Devri Kim derdi ki, ayrılık bu kadar erken gelecek, Altmış saniyelik ömrümüzde Sevmek bu kadar zor olacak. Şimdi kendimi alıp gitmeye çalışıyorum senden, Senin gözlerinden. Hayallerle gitmek zor oluyor işte, Gidersem, Bu güzel yağmurları paylaşamayız, Gidersem, Gelecek kış günlerinde kar tanelerini toplayamayız. Hesabı yok oysa ayrılığın, Kalan sadece etkisiz bir eleman, Ne kalmak kolay, ne de gitmek, Ne yağmur siliyor kokunu, nede rüzgar uzaklaştırıyor. Vakit zor sevdalar vakti, Mevsim hazan esintisi, Ne sevmek kolay, Ne vazgeçmek kolay, Devir zor aşklar devri. |
Fotoğraf Resmine baktığım güzel kız, genç kız Unuttum, Unuttum, Unuttum seni Eski bir albümde durursun yalnız Unuttum, Unuttum, Unuttum seni İki harf, bir imza, bir tarih; garip Besbelli üçü de mutsuz muzdarip Aklımı zorlama karşımda durup Unuttum, Unuttum, Unuttum seni Bilemem aradan geçti kaç sene Memleketin nere, kimsin adın ne ? "Hatırla" diyerek bakma yüzüme Unuttum, Unuttum, Unuttum seni. |
İçimdeki Deniz Bir deniz var içimde Kumsallarında rüzgar yarışır Dalgarımda gözlerinin izi Hırçınlığım durgunluğum sana dair beklerim bir ırmağın kavuşmasını ırmağı yaşarım mutluluktur bana tüm benliğini katması geçtiği heryeri talanı yekün benim için yaşarım ırmağı suyunun her damlası bir hasret bitirir bin özlem yaşatır.. coşarım sonra... tüm ümitlerim kırılır durulurum hüzündür aslında yaşadığım tane tane damlalarla DENİZİM İçimde bir ırmak beslerim Hasreti her anımın dönüşüdür Her damlası bir hasret Denizim Varlığım senden ibaret.... Serdar Tosuner |
Geç Yazık ki çok geç olacak... Benim yüreğimi bir sevda sarmış, Senin gönlünü Başkası kaplamış olacak O gün Saçlarımız beyazlamış Kim bilir belki de Kalplerimiz katılaşmış olacak. |
Deniz ve Sen Bu şehirde bir seni, Bir de denizi sevdim. Denize baktıkca seni, Sana baktıca denizi gördüm. Deniz senin kadar masum, Sense deniz kadar enginsin. Denizi senin kadar güzel, Seni ise denizi kıskandıracak kadar Güzel olduğun için sevdim... Mustafa Karadeniz |
Geç Kalma Ben ölümsüz sevgimle Gölgelerine hep güneşle gelirdim Sen ise buzdan gölgelere kaçardın. Ben umut dolu gözlerimle Koynuma yıldızları alıp gecene koşardım Sen ise karanlıklarda sabahlardın. Ben, küçücük yüreğimle Baharları taç yapıp karakışına yol alırdım Sen ise; ayazlarda güneşi arardın. Ben, yarım adamlığımla Umutlarımla acılarına gözyaşımı akıttırdım Sen ise; her nefesinde ölüme kanatlanırdın. Ve bir gün gelecek Her şey tersine dönecek Gölgelerime sevgi güneşiyle doğacaksın Ama karanlıklarda bile gözlerimi bulamayacaksın. Gözlerindeki ışıklar gecemi aydınlatacaksın Ama bir loş sokak lambasında bile Yüreğimin sesimi duyamayacaksın. Sen, mutluluklarınla yollarıma koşacaksın Ama baharın koynunda bile Sadece bir nefesimi arayıp duracaksın. Sen yüreğinle yarınlarıma varacaksın Ama çoktan gitmiş canda bile Umutsuzca bir nefes arayacaksın. |
Deniz Kenarında Yine her zamanki gibi seni düşünüyordum.... Hayallere daldı yüreğim! Sahile doğru yürüdüm. Deniz kenarına vardığımda, Güneş batıyordu ufukta... Dalgalar sahile vuruyordu, Hava da oldukça soğuktu! Ama içimde bir ateş yanıyordu, Sevginle ısınıyordu benliğim... Bir kayanın üzerine oturdum! Karşı kıyıya takıldı gözlerim... Benden ne kadar uzaktın sevgilim! Seni ne çok özlemiştim... Sonra başımı göğe kaldırdım, Gökyüzünü yıldızlar kaplamıştı. Çöken karanlığa inat, ışık saçıyorlardı, Hepsi birbirinden daha parlaktı. O sırada bir yıldızın kaydığını farkettim, Ve ben yalnızca seni diledim... Bir sigara yaktım sonra! Karşılıklı içelim diye... Yanımda değildin belki ama, Karşı kıyıda bir yerlerde olduğunu biliyordum. Sigaramdan bir nefes ben çekiyordum, Bir nefeste senin adına rüzgar... Savrulup gidiyordu dumanlar! Bir çırpıda sonu geldi sigaramın... Sana doyamadığım gibi, Ona da doyamamıştım sevgilim! Ve sonunda farkına vardım ki, Sen yoktun! O deniz kenarında, İstanbul'un bu yakasında, Yapayalnızdım... Mine Açıl |
Beni dikenli aşk bahçelerinin Umutsuz yarınlarına terk ettin sen. Ve yağmurlar yağdırdın üzerime Beni hiç sevmedin mi sen? Korkma benden! Ne yarınlarına çıkarım Ne telefonlarına Benden korkma! Ben hiç yokmuşçasına beklerim Sokak köşelerinde. Gözünün gördüğü hiç bir yerde olmam Korkma! Senden kopacağım artık Sensizliğin rıhtımında Dalgalarıyla boğuşacağım yalnızlığımın Sensiz yaşayacağım bu koskoca alemde Bir daha hayal edilemeyecek aşkının Umuduyla kavrulacağım. Senden beni alacağım Benden seni söküp aldığın gibi Yerime yaşanmamış mutluluklar bırakacağım. Hatırlamayacaksın bile gözlerimi Ne yağmurlarımda ıslanacak Ne de güneşimle ısınacaksın Söz veriyorum hayatından çıkacağım Ağlatmayacağım artık seni Benden artık korkma! Ben kaybolacağım O kahverengi derinliklerinde gözlerinin Yaşamaksa eğer bu yaşayacağım Gün 24 saat ve ben hep uzaklarda kalacağım Sabırsızca toprağa düşmek isteyen ilk cemre misali, Sensizliğin kuytusunda azaplar içinde ölümü bekleyeceğim. Hiç bir şey yerini tutamayacak inan bana Ve ben hep bunun ezikliğiyle yaşayacağım. Seni sevdiğim için özür dilerim Yaşattığım acılar ve gözyaşları için Ama bir kez daha olsaydı yine severdim Şimdi gitmeliyim artık Beni bekleyen tatmadığım hüzünler var Yazılmamış şiirler Anımsanacak güzel hatıralarımız var Sana kimler dokunacak Kimler öpecek düşünmek bile istemiyorum Beni en çok yaralayan bu zaten Umarım mutlu olursun Sana söylemek istediğim son bir şey var Seni daima sevdim bunu sakın unutma |
Deniz Gözlerin denizde dolaşır yelkenli gemi bir sevda türküsü besteler gibi orada bırakır gelirmi seni kanadı açılan yelkenli gemi sulara alışmış deniz gibi martılar ninni çalar mavilerle coşar gözleri bir deniz coşkusudur gelir sürüp giden hayat gibi sanki eminönünde bir sabah vakti duyulan bir değil binbir geminin sesi gibi bir deniz ki aşka tanık mavi gözlerin gibi gözlerin deniz deniz gözlerin gibi |
Geç Kalmışım Seni tanıyana kadar; Hep erken geldiğimi düşünürdüm Hayata. Ve hep doğru yerde olduğumu sanırdım, Kendimce. Oysa ne kadar da geç kalmışım, Dünyaya gelmekte. Ve olabileceğim en yanlış yerdeymişim Meğerse... |
| Saat: 13:42 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık