![]() |
YAĞMUR Dışarıda bir yağmur serin ve ince Üşür sokaklarda evsiz kediler Bir ölüm yalnızlığı bende her gece Siyaha bürünür mechul sevgiler Dışarıda bir yağmur serin ve ince Bir sevda türküsü söyler karanlık Evlerde ışıklar söner sessizce Kapımda belirir o an yalnızlık Dışarıda bir yağmur serin ve ince Kimsesiz caddeleri taşır içime Her köşe başında bir hayal bekler Zifiri bir korku salar içime Dışarıda bir yağmur serin ve ince Saçlarımı dağıtır bir deli rüzgar Ta arşa yükselir ayak seslerim Gönlümü harman eder gizli günahlar Dışarıda bir yağmur çılgın ve ince Secdeya kapanır çıplak ağaçlar Koşmaktan, yorulmaktan sızlar her yerim Düzlüklere inat uzar bende yokuşlar |
Akarsuya Bırakılan Mektup incecikti gül dalıydı dokunsam kırılacaktı dokunmadım kurudu gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç ağaçlar bükmesinler n’olursun boyunlarını neden akşam oluyorum tren kalkınca kırlangıçlar birdenbire çekip gidince mendiller sallanınca neden tıkanıyorum öyle çok acımasız ki öyle birdenbire ki az önceki çiçekler nasıl da diken diken gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç o sularda çimdik, bitti; köprüleri geçtik, bitti o elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz günler devlet alacağı, yıllar bir kadehcik buzlu rakı oyunlar oyuncaksı, oyuncaklar eski şarkı kavaklara oklu yürek çizip duran o çakı nerde şimdi nerde şimdi, nerde o kan sarhoşluğu gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç HASAN HÜSEYİN |
BAHARI BEKLERKEN YAZILMIŞ ŞİİR O günü görmek için sade bekleyeceğiz, Göreceğiz bir sabah yeşil tomurcukları. Hazırlanıyor gibi, gökyüzü, ufuk, deniz, Bir sabah dökülecek baharların baharı. Bu bahar yalnız mesut günler taşımaktadır, Başbaşa kalacağız kenarında bir suyun, Göz alabildiğine yeşil uzanan çayır, Bir saadet içinde sessiz otlayan koyun. Bu bahar güleceğiz en içten bir sevinçle, Bir melek ordan bize uzatacak elini. -Beni bırakma kalbim, kalbim sen bana söyle. Ümitlerin en güzelini!.. |
ResminLe AğLadım Bakisin konustu hasretten yana Bahceme vakitsiz geldi son bahar Dudagin elveda diyorken bana Resminle agladim sabaha kadar Elimle topladim gönül yasimi Benimle ah cekip yandi dört duvar Biraktim yastiga seven basimi Resminle agladim sabaha kadar Ben öyle kolayca sarhos olmazdim Halimi ben gibi sevenler anlar Gecelere senin ismini yazdim Resminle agladim sabah kadar |
YÜRÜYORUM SESSİZCE Yüreğimde sevdanın kanayan yara izleri, Yürüyorum sessizce, içimde sevginle, Kalbimde hayatın en acı sözleri, Saplanmış sanki yaşayacak benimle. Gün olur gün doğar, senin yokluğunda, Ay vurur sanki her gece, yüzün hep yanımda, Avunur kalbim, yıldızlarla konuşurken sen diye, Yok olur ömrüm her sabah, o sen diye taptığım yıldızlar kaybolduğunda. Canım desem canım olsan korusam seni can gibi, Ömrüm feda uğrunda, silsem bir kalemde sensiz geçen geçmişi, Sana versem hayatı, senin olsam ebedi, Yine yetmez bu cana sayıklar her gece ismini. Şimdi uzat elini sarıl bırakma beni, Bekletme artık bu gönlü yeter ki sen sev beni, Sana ait bu aşık,değil başkasının her şeyi, Ben seninim sevgilim sen dünyanın güzeli.. Tevfik FARİSLİ |
Bakışın bana işte öyle bakışın var ya kahverengi kahverengi akışın kendini gözlerinle sunuşun öpüşün var ya hani öpüş susuşun sevişin var ya öyle sınırsız teslim oluşun bakıp bakıp gözlerimde ölüşün bilmezsin nasıl yolunur nasır tutmuş yüreğim neyim varsa bırakırım fırtınana talan olur bu kentin yasemen akşamlarında kendini bir ince sızı bırakıp beni alır beni alır gidersin kalırım çaresiz/ıssızlığında öyle kolları kopuk öyle yaralı... bana işte öyle bakışın var ya her şeyin silindiği gözlerinle beni öyle sarışın gövdeme kendini giydirişin seni soluyuşum senin içinde yağmalanıp tükenişim derinlerinde yitişim... yitişim koskoca bir kentin sana dönüştüğünde sokakların orta yerinde sensiz öyle kolları kopuk öyle yaralı... sendendir bu lacivert gecelerde denizin masmavi dile gelmesi yıldızların sağnak sağnak inivermesi dilim lâ'l kesilir gözlerinde. susar ellerim bana kendini giydirip sonra da böyle öksüz bırakma yalım mavim nazlı yarim yanışım bir tür çiçek açıştı gözlerinde sürüklenir sürüklenir giderim yavri yavri bu kadar insafsız akma... |
SEVİYORUM Güzel bir sonbahar akşamı Bahçemde menekşeler Dalıyorum uzaklara Seni düşünüyorum... Denize karşı Rüzgar vuruyor yüzüme Ürperiyorum bir an Seni hissediyorum... Bir şarkı çalıyor uzaklarda Vuslatı anlatan İnce ince Seni özlüyorum... Bakıyorum İki minik güvercin dolanıyor Ayak ucumda Sözlerin geliyor aklıma... Erkeğinin ayakları kırmızı Dişisinin pembe Artık seçebiliyorum... Birden Duruyor rüzgar, Duruyor müzik Etrafta derin bir sessizlik... Yüreğim sesleniyor Sanki bana Mutluyum Seviyorum Seviyorum... |
Gece Ahdim olsun seni benden alan geceye Ay bir daha doğmasın,yıldızlar parlamasın Söndürün geceyi aydınlatan tüm ışıkları Kimseler bakamaz olsun seni benden alan geceye Ahdetsin herkes seni benden alan geceye. |
Saatler yine seni vuruyor Gecenin en dip yerinde Düşünmekteyim, Kimse anlamasın, Kimse görmesin diye Seni seviyorum Yüreğimin en ulaşılmaz, en çocuk En masum yerinde seni öpüyorum Bazen nefret ediyorum senden Ama en nefret ettiğim anlarda Daha bir farklı seviyorum seni Bir ananın , Yavrusunu sevdiği gibi Okşuyorum yüzünü, ellerini İşte ozaman yaşadığımı anlıyorum Sen zamansın , Yanındayken herşey avuçlarında Sen aşksın , Sen hüzünsün Sen, artık bensin.. ...BİTANEM... |
Gece Bahane Saat geceyi gösterir Hayalin gözlerimin önüne gelir Sesin kulaklarımda çınlamaktadır Seni aklıma getiren gecemidir, sessizlik midir Işıkların sönmesini mi beklerim seni özlemek için Saat geceyi gösterir Gece bahanedir Aslında sen her saniye özlenmektesindir Gece bahanedir Sessizlik gelir ardından sen O en parlak, en hırçın En güzel, en masum anında Tekmeler kapıyı girersin odama Bir gün yastık, bir gün yorgan Bir gün rüya, bir gün hülya olursun başucumda Saat geceyi gösterir Sen çoktan gelmişsindir O en masum gülüşün yüzünde Kalemimde ıslak bir şiirdir Sesimdir sessizliğimdir Gece bahanedir Seni aklıma getirir Ellerindir gözlerindir Sana yazılan birkaç şiirdir Yürekten göz yaşlarımla süslediğim Sigaramın dumanını eklediğim Gece bahanedir Suretin kazınmıştır gökyüzüne Tahta bir kalemle Üçüncü sayfada adın yazılıdır. |
| Saat: 11:30 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık