![]() |
Yüregimdeki çocuk Yüregimde bir çocuk Sevinçle hüznü Bir arada yaşıyor Bir elinde umut çiçekleri Digerinde mutsuzluk dikenleri... Yüregimdeki bu çocuk aglıyor, Batmış eline Mutsuzluk dikenleri... Umut çiçekleri Gönlünü okşuyor... Kendisini Bekleyen geleceği Umut çiçeklerinde Biliyor... Yüregimdeki çocuk Ellerin de Umut çiçekleri, Gözlerinde Bir ümit ışıgı yanıp sönerken Kendisine sevgiyle uzanacak Bir dost eli bekliyor... Yüregimdeki çocuk Bir elinde umutsuz dikenleri Digerinde umut çiçekleri Gözlerinin içi gülüyor... Yüregimdeki bu çocuk Gelecekten umutlu Hayatla barışık yaşıyor... http://www.yazgulu.com/Bg/inspirationfloraduo.jpg |
NE OLURSA OLSUN Gözlerinin ışıltısı bile aynı Saçlarının rengi bile hala gece unutmak mümkün mü seni yüreğin hala aynı yürek bense çok değiştim saçlarımdı ilk kaybettiklerim umutlarımdan önce seni beklerken duraklarda ağlatırdı ayrılık rüzgârları beni bu duraklar ezberledi sanki ömrüm seni beklemekle geçecekti ama şükürler olsun olmadı sen yıllar sonra bir güneş gibidoğdun sabahıma ve hala güzeldin ışıl ışıl saçların ,parlayan gözlerin vardı hiç değişmemiştin seni yıllara bıraktığımdan beri... sana şimdi yıllarca söyleyemediğim sözleri söyleyeceğim "seni seviyorum" sonu ne olursa olsun istersen öldür beni "seni seviyorum" |
Gece Seni Saklıyor bu şuursuz beklemeler yıpratmaya başladı beni geceler gündüze anat bulaşıyor ellerime camlardan alnımı dayadığım pencereden dışarıyı seyrediyorum karanlık kopkoyu bir karanlık sarmış şehri sirenlerin umursamaz gürültüsü korkutuyor beni ambulanslar hızlı hızlı seni taşıyormuşcasına huzursuzum yoksun bulamıyorum seni en son o gece gördüm seni gözlerine bakmadan gittim baksam gidemezdim özlediğimi söylediğimde gülmüştün söylediğimde özlediğimi gülmüştün gülmüştün özlediğimi söylediğimde bu ilk seni çok sevdim tıpki seni tekrar bulamıyacağımı anladığımdaki kadar çok sevdim ambulanslar hala gelip geçiyor gece devam ediyor geceyi soluyorum ciğerlerim simsiyah deniz kudurmuş geceye saldırır durur kayalar bastırmaya çalışırken geceyi tüm kumsal adını haykırıyor rüzgara rüzgar şehriallak bullak ederek dağlara tırmanıyor tüm geceyi kaldırıp altına bakıyorum oralarda yoksun karakızım neredesin bulamıyorum geceyi fırlatmaya çalışıyorum olmuyor kötü bulaşmış şehre gece camlar simsiyah alnıma simsiyah gece bulaşık elimin tersiyle terimi siler gibi siliyorum geceyi çirkin yazılmış elyazısı gibi duruyorum şu dünyanın üzerinde kimse silipte yani baştan yazmak istemiyor oysa öyle hasretimki kerelerce defa yazılmaya kağıt olsam kalem olsam cümle olsam nokta virgül olsam gelsen kilometrelerce kilometrelerce hasret dolu şiirler yazsan benimle kitaplarca dolsam mısralarca ağlasam ellerinde uyanıyorum ansızın bu şiirsel dünyadan şehir kapkara karanlık şiirler okuyup simsiyah boşluğa seni çağıyorum sesime bugün yırt bu geceyi baştan sona dolaş tüm şehri bütün sokak lambalarını yak bütün kapıları çal herkes uyansın bir müjde olsun içinde senden birşeyler olsun bu gece şehir uyumasın bu karanlık bu şehir bu gece bu son olsun bu gece bu simsiyah karanlığı yırtan bembeyaz çığlık bana seni getiren müjde olsun bu son olsun içinde sen olsun... |
http://www.yazgulu.com/Bg/romanticcandle.jpg Seni seviyorum diye Gelişine kadar rötar yapmış hayatımı Seninle yaşamaya hazırlanırken Sana uzanan yollarımı kapaman niye? Biliyorum haykırışlarım boşuna Şahin pençesinde asılı serçe gibi Nafile tüm çırpınışlarım Boşuna sesleniyorum duymayacağını bile, bile Seni beklemem nafile Gözlerinde zifir siyah bir perde Alkış tutuyorsun alabildiğine Şamdandaki mum gibi eriyip bitişime Sen kulaklarını değil Yüreğini tıkamışsın sana seslenişime Oysa ben Tüm yokluğuna inat varlığını yaşatırken içimde Gül pembesi çizgilerle resmini işliyorum Karanfil moru gecelere Şiirleri seninle yüklüyorum kanatırcasına Dizeleri ağlatıyorum. Seni işliyorum hecelere Tüm yaşayamadıklarıma inat Seni yaşamak istememdi ütopyalarım Tek sana adanmışlığımdı ölümüne Tek senin doldurduğundu rüyalarım Şimdi Bir tutam gücüm kaldı en sona sakladığım Bilmiyorum Ansızın çıkıp gelecekmisin aniden Bir avuç toprak olmadan sonunda Sen diye kucakladığım. Bir gün Anlayabilme ihtimalin var ya sevdiğimi Düşüp gelme umudun var ya yüreğinin peşine Yüreğin bende emanet biliyorsun Ve ben Yüreğin yüreğimde Yüreğin ellerimde Çok yakında Çekip gideceğim yok oluşun koynuna Beni düşürdün ya bu hale Günahı boynuna. |
Yalanmis Meger Yalansiz bir dunya ister dururdun En buyuk yalanlar sendeymis meger Sen aski herseyden kutsal bulurdun En buyuk gunahlar sendeymis meger Bir omur diyordun bir mevsim surdu O sevda atesin ne cabuk sondu Ettigin her yemin tersine dondu En buyuk yalanlar sendeymis meger Giderken aklina geldi mi sozun ? Aci bir gercekle doldu mu gozun ? Utactan kizarip yandi mi yuzun ? En buyuk yalanlar sendeymis meger ...BİTANEM.... |
DÜŞLEDIGIN GIBI Küçük bir dünyanin içine gizlenmissin Sadece hissedebiliyorum seni Tipki senin beni hissedebildigin gibi Bazen bütün umutlarimi ,bütün sikintilarimi Oradan sana söylüyorum Tipki senin bana söyledigin gibi Içimizin karanligini bosaltiyoruz bazen Bazen de iki kelime saklayabiliyoruz Seni böyle hissetmek, seni böyle sevmek güzel Bir bakiyorum bir adim geliyor, Bir bakiyorum kilometrelerce uzaksin Geceleri seni düslüyorum yine Küçük bir makinenin içinden Biliyorum ayni yerdeyiz ayni seyi dinliyoruz Hissedebiliyoruz ayni seyi Elimde sana dair hiçbir sey yok Sadece yani basim da çalan minik bir radyo Bilmiyorum su an ne haldesin Ve de evin neresindesin Belki salon da koltuga oturmus, Belki odanda yatagina uzanmis Ayni seyleri düslüyoruz Gecenin bizim için hazirladigi güzelligi dinliyoruz Ben bu gece çok hüzünlendim Göz yaslarim yanagimda kaldi Bir ananin acisini paylasti göz yaslarim Bir sevgilinin siirinde duygulandim Ama bunlarin hepsinde seni düsledim Tipki senin beni düsledigin gibi |
|
Gece ve Gündüz Yanlış mıydı bütün korkularımız korkularımızın arkasına saklanıp bir şeylere Haksızlık mı ettik hayatın bize yaptığı gibi Ben gecenin karanlığından değil gündüzden korkuyorum Kefenin rengi beyaz değil miydi gündüz gibi aydınlık Mezar taşımız ya Gece dürüsttür saklar bütün ayıplarımızı, Dürüsttür işte kimler kötü söyler gece Gece cömerttir unutturur, unutmak istediklerimizi Gece, sevecendir alır bizi koynuna vardırır sabaha uyutur bizi kendisi uyumadan Gece, dünyanın kendi doğası vardır güçlüler görür sabahı Gecedir bizi aşka getiren Ve gecenin karanlığı değil midir gündüzün hayallerini verdiğimiz Gece insaflıdır unutturur bütün acıları Gece değil midir aynaya bakmadan sokağa çıkabildiğimiz Oysa gündüz kalleştir bütün acıları serer önüne Gündüz değil mi herkesin maskeyle dolaştığı Gündüz değil mi iyiyi kötüyü saklayan O değil mi bizleri ayrılığa iten O değil mi hayallerimizi ümitlerimizi yutan O değil mi bütün bunları yapan Gündüz çığırtkandır geceye kadar bize bizleri duymamamız için neler yapmıyor ki Yok yok biz yanlış şeylerden korkup iyi olana haksızlık yapmışız ve ben her karanlıkta aydınlıktan korkuyorum işte... |
Ellerin buz gibiyken sevdim seni, Ama yüreğinin sıcaklığıydı içimi eriten Gözlerim okşardı bedenini senden habersiz Kızma hemen gözlerine bakamazdım çünkü Elin elime değince boyun bukerdim dağçiceği gibi Ne olurdu ellerimi hiç bırakmasaydın Ne olurdu gozlerine baksaydım sanki Bırakmayacağımdan mi korkup kaçırdın gözlerini söylesene sevgili Bilirsin, aşka ihanet etmedim hiç Ne dedigimi ne yaptıgımı bilmiyorsam bu güzelliginin suçu Saçların dalgalanınca kalbim örselenir, Kelimeler düğümlenirdi boğazımda Sesim çıkmıyorsa bu güzelliginin suçu Soguk bir sonbahar akşamında bana sokuldugun günü hatırlıyor musun ey sevgili Iste o gün sıcaklıgı bildi ve o gün bugun yanıyor içim Hayatın tüm renkleri bende Hüznünde rengi var gökkuşagında Aşk da ondadır, ya nefrete ne demeli Sadece sevdiğinden nefret edebilirsin bilmez misin Sevgim kadardır nefretim korkum kadardır cesaretim Seni kaybetmek ister miyim Ya uzaklara gidersem, biter mi özlemin, solar mi benzin, Gitme dersen kalırım yine de Bırakda yanındayken uzaktan seveyim seni Bırakta bir anne şevkatiyle okşayayım tenini Bırakta dudaklarındaki tuzu dudaklarıma alayım Biz aşkın adını nefret koyduk ya Dokunmayacağım korkma incitmeyecegim seni Kirletmeyeceğim tenini Bırak sadece seveyim Gülümseyişinin yangınına düşeyim Tutma ellerimi istersen Dokunma saçlarıma Gözlerini soldurma sadece Aşkın onuru için, sevgimin bedeli için Gitme sevgili gitme nolur Bırak seveyim sessizce dokunmadan Bırak koruyucun olayım senin Sevgim sarsın etrafını Dokunmayacağım korkma Istersen başkasını sev Istersen tutma ellerimi Bırak düşeyim gülüşünün yangınına ...BİTANEM... |
Gece Yarısı attım kendimi sokağa vakit gece yarısı herkes uyku derdinde bende gönül kaygısı yol kenarındaki ağacın son yaprağı düşüyor bende kalan son ümit ise hala yaşıyor döneceğine dair |
| Saat: 12:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık