![]() |
ZAMANA BIRAK Zamansız dolsa da saçlarına ak Kaderi zorlama zamana bırak Zaten bir rüyadır doğmak yaşamak Kaderi zorlama zamana bırak Sevenler sabırla mutluluk bulur Gün gelir dikenler güller doğurur Her gecenin elbet sabahı olur Kaderi zorlama zamana bırak Beklediğin her gün bir asır olsa Çektiğin dert değil bin kahır olsa Sen de güleceksin bir gün nasılsa Kaderi zorlama zamana bırak |
Tek taraflı bir sevgiydi, beni sana bağlayan ve gözyaşına boğulan yüreğimdeki.. İki tarafına da dokunsan, hiçbir sonuç alamadığın, bir sevdaydı benimkisi.. Ben seviyordum ve içimden, bağıra bağıra söylüyordum. Ben sana aşıktım, ama sen hissetmiyordun.. Çıkaramıyordum içimdeki gücü. Anlatamıyordum ´seviyorum´lu biten o son sözü. Ve gözlerimle söylüyordum ve ben seni özlüyordum, ama sen görmüyordun...! Seviyordum çocuksu bakışını. Her yere ayak uyduran, o çılgın rahatlığını. Ve yerinde kullandığın, olgun tavrını seviyordum.. Her şeyinle hoşuma gidiyordun ve bana, her şeyinle çekici geliyordun.. Ben sana hayrandım, ama sen bilmiyordun.. Söyleyemedim sana.. Attığım her yeni adımda, risk alarak başlardım hayata. Ama, sana karşı kumar oynayamadım, rest çekemedim hayata. Seni kaybetmekti, sevginin yanında sevgimin yalnız kalmasıydı korkum ve ben bunu, bir türlü göze alamıyordum...! Sana söyleyemedim... Belki sen bunu, hiçbir zaman bilmeyeceksin.. Ama birgün öğrenirsen, suçu kendinde arama. Çünkü bütün suç benim.. Ve olur ya, birgün gelirsen bana, ben her zaman, her şeyimle seninim...! |
ZAMAN AKIŞI Bazılarımız martı Güvercin. Bazılarımız melek Kanat çırparak Geldik Çığlıklarımızla Gülücüklerimizle Yaşam getirdik Sevgi getirdik Dokunduk. Zaman aktı musluklardan Dal olduk Ana kallarında Gül olduk Çamur göllerinde. Yunus olduk Aşk çöllerinde Sevgi yaydık Oluk oluk Zaman aktı gök kuşağından Kan gölü eteğimiz Başımız Aradık sevgi damlacıklarını Kalıntılarda Karartmadık umutlarımızı Çamur deryasında da Yeşerttik Tan ağartısı ufukta. Güneşin ucu Kızarmış nar Kar bulutları saçlarım Yüreğim tomurcuk. |
Dikin göktuğları Turan üstüne Yürüyün Bozkurtlar düşman üstüne. Şimşek gibi çakın, yel gibi esin Savaş türkünüzü Kürşad dinlesin Ayak sesinizden yer-gök inlesin. Doğsun hilaliniz vatan üstüne Yürüyün Bozkurtlar düşman üstüne. İleri, ileri bir an durmayın Vurun Bozkurtlarım ama vermeyin Kızıl köpeklere zaman vermeyin. Tufanlar yağdırın tufan üstüne Yürüyün Bozkurtlar düşman üstüne djfun |
: . Şiir değil bu yazgı . : : . Şiir değil bu yazgı Bir isim bulacaksan şayet Yok bu ateşin adı.. Birazdan; Acı bir çığlık yayılacak kulaklarına İstanbul Boğazına dökeceğim gözyaşlarımı Bir buse konacak çok uzaklardan Nisan rüzgarıyla güzel dudaklarına Sensizliği paylaşamadığımı haykıracaklar sana Sevgi değil bu ateşin adı Hiç değilse şimdi gözlerin dolmalı.. Beni benden aldığından beri Seni aşan bir "sen" var içimde Bilmiyorsun Hangi yıldıza bıraktım gözlerini Ve hangi kelimeyi doladım dilime Seninle dolu sensizlikte Tutku değil ateşin bu adı Hiç değilse şimdi dilim adını anmalı.. Latif bir türkü konduruyorum Güvercin kanatlarına Dillerin dokunamadığı Ve sesinden yüreğime inen asil yağmurlar kadar Kimsenin ulaşamadıkları Adını anmanın bedelini ödemeye gidiyorum "Aşk" değil bu yangının adı Hiç değilse şimdi yüreğin sızlamalı.. |
ACABA Dönelim Döndürsün bizi Kalbin akıp giden bulutlara benzeyen sesi Yağmursuz bir yağmura açılmış kapılardan Ve akılda kalan bir yokuştan Ve yalnız çocuklara özgü o sonsuz sinema koltuklarından Ve çocukluktan Dönelim Dönelim mi biz Gençlikten, oralardan Mutluluğu bir kabuk gibi saran mutsuzluklardan Dönelim mi acıya Acıya, büyük acıya Ve soralım mı acaba Ey büyük yalnızlık insansan eğer Bir kaya Dalgalar yalarken onu O bakarken kaskatı kalabalıklara Ah, kalbin bulut bulut akan sesi. Bütünüyle bir semte benziyor Ruhi Bey Binlerce, on binlerce kedinin hep birden kımıldadığı Kedilerden örülmüş bir semtte Ve soğuk bir tuvalde yerini bulamamış renkler gibi Soğuk ve ayakta tutan çelişkileri Bir görünümden bir başka görünüme kolayca sıçranan Her şeyin, ama her şeyin çok dıştan farkedildiği Eh belki de bir satır fazlalığı ya da bir satır eksikliği Belki de genç bir şairden ödünç alınan. Yürüyor mu, yürümeyi mi düşünüyor Ruhi Bey Düşünmesi daha mı sonra koyuluyor yola Nereye gidecek ama, nereye varacak sanki Yoksa bir oyun tadı mı buluyor bunda Oyundan atılmaktan korkmayan bir oyuncu gibi Boşvermiş de sanki oyunun kurallarına Üstelik son bölümde, perdenin kapanmasına Azıcık vakit kalmış Ya da vakit var daha. Ama ne çıkar Gövdenin yazgıya başkaldırması mı Ruhi Beyin Başkaldırması mı yoksa? Vaktinden önce anlamanın şaşkınlığı mı Vaktinde anlamanın sevinci mi Ya da biraz geç kalmanın O gereksiz tedirginliği mi Hangisi? Ama belli ki sonundayız her şeyin En sonunda. |
OKUMA BU ŞİİRİ..! gitme desem, kalir misin? gitme. sehrin tüm isiklarini yakip söndürme icimde. gerekli oldugun icin degil, sevdigim icin kal. özleyecegim icin degil, özledigim icin kal. okuma bunu... askdan söz ediyor bu siir. sözcüklerin en tehlikelisinden. yalnizliktan söz ediyor. okuma bunlari... kimsesizlikten söz ediyor bu siir. karanlikdan. ansizin cikacak gibi durma icimde sasirtma beni. okuma bunu... sensizlikden söz ediyor bu siir... okuma bunu... senden söz ediyor bu siir... icimdeki karanliktan ansizin gecip giden senden söz ediyor bu siir... korkularimdan söz ediyor. okuma beni. sen beni okudukca. gelmeyen mektuplardan söz ediyor... icimdeki senle karsilasinca neden saskinim... sana söylemeden kac söz sildim yasamimdan bilmiyorum bir sevdaya kac siir sigar.. okuma bunlari bunlar benden söz ediyor... eksikligimden hep bir yanimin kirik olusundan söz ediyor... sen beni gördükce ben karsindaki, ben gözlerine bakarkenki caresizligimden utaniyorum. arada gözlerini kapa. kapa ki bir anda olsa silineyim yasamimdan... biten sarkilardan söz ediyorum sana sedefli dakikalardan meydan saatlerinin sesinden gecmeyen yazlardan susma. devrik cümlelerin yalnizligi gibi birakma beni. sen benim, dilimin ucunda. söyleyemedigim sözcügümsün. en sevdigim sözcügü tekrarlamaksin icimde tüm sözlerimi rehine biraktim görebilmek icin seni icimin kalabaligisin icime göcmen kuslar gibi konuyorsun bir yanin tetikte, kendimi zamana rehinliyorum aklimdan gecip gitme... |
Aşk I Henüz gönderilmeyen mektuplar gibisin Her gün silbaştan yazıyorum seni... 2 Bir aşkın canını yakacağıma Okyanusları söndürsem diyorum HIZLA... HIZLA... HIZLA... 3 Suda büyüttüğüm halkalar gibisin Gül atmasam küçülür (mü) sün?... |
ACI . Yaşamak uğruna ölmek bu olsa gerek Sevmek uğruna acı çekmek bu olsa gerek Hayat uğruna savaşmak bu olsa gerek Peki ya senin uğruna Üzülmek niye? |
SEVDİM Seni bir kar tanesinin saflığında sevdim Yağmur suyunun şırıltısı gibi Rüzgarın gürültüsü kadar sevdim. Kızıp sana dişimi sıka sıka, Darılıp; Küskünken ağlaya ağlaya sevdim. İçimden öfke haykırıp yüzüne, Dilden suskundum belki ama, Seni çığlık çığlık sevdim aslında. Bir ceylanın ürkekliği gibi; Silah kadar, Ana gibi, Bir bebeğin şirinliği gibi, Bir yasın hüznü kadar sevdim. Seni, gecelerden karanlıkken gönlüm, İnadına sevdim. Ben seni zamansız, ben seni mekansız, ansız sevdim Bazen deli gibi, Bazen ölürcesine yorgun sevdim. Seni bugünümle, seni dünümle, Seni yarınlarımda düşlerimle, Beynimde ve kalbimde, ben hep seni sevdim. Dar sokakların çıkışı gibi, Efkarların kaçışı kadar sevdim. Seni söyleyemediklerimde, seni bilemediklerimde, Anlayamadıklarımda sevdim. Seni sensizken her yerde, Seni seninleymiş gibi sevdim. Baharın gelişine sevinen çiçekler kadar, Dağların yüce heybeti gibi, Yaprağın narin düşüşü kadar sevdim. Pamuk kadar yumuşak, Deniz gibi serin, Deli ve dalgalı sevdim. Ben seni, En çok seni sevdim |
| Saat: 12:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık