MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 19 Temmuz 2006 23:45

ZAMANA BIRAK




Zamansız dolsa da saçlarına ak
Kaderi zorlama zamana bırak
Zaten bir rüyadır doğmak yaşamak
Kaderi zorlama zamana bırak

Sevenler sabırla mutluluk bulur
Gün gelir dikenler güller doğurur
Her gecenin elbet sabahı olur
Kaderi zorlama zamana bırak

Beklediğin her gün bir asır olsa
Çektiğin dert değil bin kahır olsa
Sen de güleceksin bir gün nasılsa
Kaderi zorlama zamana bırak




Mystic@L 19 Temmuz 2006 23:46

Tek taraflı bir sevgiydi,
beni sana bağlayan
ve gözyaşına boğulan yüreğimdeki..
İki tarafına da dokunsan,
hiçbir sonuç alamadığın,
bir sevdaydı benimkisi..
Ben seviyordum
ve içimden,
bağıra bağıra söylüyordum.
Ben sana aşıktım,
ama sen hissetmiyordun..
Çıkaramıyordum içimdeki gücü.
Anlatamıyordum
´seviyorum´lu biten o son sözü.
Ve gözlerimle söylüyordum
ve ben seni özlüyordum,
ama sen görmüyordun...!
Seviyordum çocuksu bakışını.
Her yere ayak uyduran,
o çılgın rahatlığını.
Ve yerinde kullandığın,
olgun tavrını seviyordum..
Her şeyinle hoşuma gidiyordun
ve bana,
her şeyinle çekici geliyordun..
Ben sana hayrandım,
ama sen bilmiyordun..
Söyleyemedim sana..
Attığım her yeni adımda,
risk alarak başlardım hayata.
Ama,
sana karşı kumar oynayamadım,
rest çekemedim hayata.
Seni kaybetmekti,
sevginin yanında
sevgimin yalnız kalmasıydı korkum
ve ben bunu,
bir türlü göze alamıyordum...!
Sana söyleyemedim...
Belki sen bunu,
hiçbir zaman bilmeyeceksin..
Ama birgün öğrenirsen,
suçu kendinde arama.
Çünkü bütün suç benim..
Ve olur ya,
birgün gelirsen bana,
ben her zaman,
her şeyimle seninim...!


arwen 19 Temmuz 2006 23:48

ZAMAN AKIŞI




Bazılarımız martı
Güvercin.
Bazılarımız melek
Kanat çırparak
Geldik

Çığlıklarımızla
Gülücüklerimizle
Yaşam getirdik
Sevgi getirdik
Dokunduk.

Zaman aktı musluklardan
Dal olduk
Ana kallarında
Gül olduk
Çamur göllerinde.

Yunus olduk
Aşk çöllerinde
Sevgi yaydık
Oluk oluk

Zaman aktı gök kuşağından
Kan gölü eteğimiz
Başımız

Aradık sevgi damlacıklarını
Kalıntılarda

Karartmadık umutlarımızı
Çamur deryasında da
Yeşerttik

Tan ağartısı ufukta.
Güneşin ucu
Kızarmış nar
Kar bulutları saçlarım
Yüreğim tomurcuk.




djfun_krbtk 19 Temmuz 2006 23:58

Dikin göktuğları Turan üstüne
Yürüyün Bozkurtlar düşman üstüne.

Şimşek gibi çakın, yel gibi esin
Savaş türkünüzü Kürşad dinlesin
Ayak sesinizden yer-gök inlesin.

Doğsun hilaliniz vatan üstüne
Yürüyün Bozkurtlar düşman üstüne.

İleri, ileri bir an durmayın
Vurun Bozkurtlarım ama vermeyin
Kızıl köpeklere zaman vermeyin.

Tufanlar yağdırın tufan üstüne
Yürüyün Bozkurtlar düşman üstüne



djfun


Misafir 20 Temmuz 2006 00:01

: . Şiir değil bu yazgı . : : .

Şiir değil bu yazgı
Bir isim bulacaksan şayet
Yok bu ateşin adı..

Birazdan;
Acı bir çığlık yayılacak kulaklarına
İstanbul Boğazına dökeceğim gözyaşlarımı
Bir buse konacak çok uzaklardan
Nisan rüzgarıyla güzel dudaklarına
Sensizliği paylaşamadığımı haykıracaklar sana
Sevgi değil bu ateşin adı
Hiç değilse şimdi gözlerin dolmalı..

Beni benden aldığından beri
Seni aşan bir "sen" var içimde
Bilmiyorsun
Hangi yıldıza bıraktım gözlerini
Ve hangi kelimeyi doladım dilime
Seninle dolu sensizlikte
Tutku değil ateşin bu adı
Hiç değilse şimdi dilim adını anmalı..

Latif bir türkü konduruyorum
Güvercin kanatlarına
Dillerin dokunamadığı
Ve sesinden yüreğime inen asil yağmurlar kadar
Kimsenin ulaşamadıkları
Adını anmanın bedelini ödemeye gidiyorum
"Aşk" değil bu yangının adı
Hiç değilse şimdi yüreğin sızlamalı..


arwen 20 Temmuz 2006 00:08

ACABA




Dönelim
Döndürsün bizi
Kalbin akıp giden bulutlara benzeyen sesi
Yağmursuz bir yağmura açılmış kapılardan
Ve akılda kalan bir yokuştan
Ve yalnız çocuklara özgü o sonsuz sinema koltuklarından
Ve çocukluktan
Dönelim
Dönelim mi biz
Gençlikten, oralardan
Mutluluğu bir kabuk gibi saran mutsuzluklardan
Dönelim mi acıya
Acıya, büyük acıya
Ve soralım mı acaba
Ey büyük yalnızlık insansan eğer
Bir kaya
Dalgalar yalarken onu
O bakarken kaskatı kalabalıklara
Ah, kalbin bulut bulut akan sesi.

Bütünüyle bir semte benziyor Ruhi Bey
Binlerce, on binlerce kedinin hep birden kımıldadığı
Kedilerden örülmüş bir semtte
Ve soğuk bir tuvalde yerini bulamamış renkler gibi
Soğuk ve ayakta tutan çelişkileri
Bir görünümden bir başka görünüme kolayca sıçranan
Her şeyin, ama her şeyin çok dıştan farkedildiği
Eh belki de bir satır fazlalığı ya da bir satır eksikliği
Belki de genç bir şairden ödünç alınan.

Yürüyor mu, yürümeyi mi düşünüyor Ruhi Bey
Düşünmesi daha mı sonra koyuluyor yola
Nereye gidecek ama, nereye varacak sanki
Yoksa bir oyun tadı mı buluyor bunda
Oyundan atılmaktan korkmayan bir oyuncu gibi
Boşvermiş de sanki oyunun kurallarına
Üstelik son bölümde, perdenin kapanmasına
Azıcık vakit kalmış
Ya da vakit var daha. Ama ne çıkar
Gövdenin yazgıya başkaldırması mı
Ruhi Beyin
Başkaldırması mı yoksa?

Vaktinden önce anlamanın şaşkınlığı mı
Vaktinde anlamanın sevinci mi
Ya da biraz geç kalmanın
O gereksiz tedirginliği mi
Hangisi?

Ama belli ki sonundayız her şeyin
En sonunda.




ChinaDoll 20 Temmuz 2006 00:12

OKUMA BU ŞİİRİ..!


gitme desem,
kalir misin?
gitme.
sehrin tüm isiklarini
yakip söndürme icimde.
gerekli oldugun icin degil,
sevdigim icin kal.
özleyecegim icin degil,
özledigim icin kal.
okuma bunu...
askdan söz ediyor bu siir.
sözcüklerin en tehlikelisinden.
yalnizliktan söz ediyor.
okuma bunlari...
kimsesizlikten söz ediyor bu siir.
karanlikdan.
ansizin cikacak gibi durma icimde
sasirtma beni.
okuma bunu...
sensizlikden söz ediyor bu siir...
okuma bunu...
senden söz ediyor bu siir...
icimdeki karanliktan ansizin gecip giden senden
söz ediyor bu siir...
korkularimdan söz ediyor.
okuma beni.
sen beni okudukca.
gelmeyen mektuplardan
söz ediyor...
icimdeki senle karsilasinca
neden saskinim...
sana söylemeden kac söz sildim
yasamimdan bilmiyorum
bir sevdaya kac siir sigar..
okuma bunlari
bunlar benden söz ediyor...
eksikligimden
hep bir yanimin kirik olusundan
söz ediyor...
sen beni gördükce
ben karsindaki,
ben gözlerine bakarkenki caresizligimden utaniyorum.
arada gözlerini kapa.
kapa ki
bir anda olsa
silineyim yasamimdan...
biten sarkilardan söz ediyorum sana
sedefli dakikalardan
meydan saatlerinin sesinden
gecmeyen yazlardan
susma.
devrik cümlelerin yalnizligi gibi
birakma beni.
sen benim,
dilimin ucunda.
söyleyemedigim
sözcügümsün.
en sevdigim sözcügü
tekrarlamaksin icimde
tüm sözlerimi
rehine biraktim
görebilmek icin seni
icimin kalabaligisin
icime göcmen kuslar gibi konuyorsun
bir yanin tetikte, kendimi zamana rehinliyorum
aklimdan gecip gitme...


Misafir 20 Temmuz 2006 00:17

Aşk

I
Henüz gönderilmeyen mektuplar gibisin
Her gün silbaştan yazıyorum seni...

2
Bir aşkın canını yakacağıma
Okyanusları söndürsem diyorum
HIZLA... HIZLA... HIZLA...

3
Suda büyüttüğüm halkalar gibisin
Gül atmasam küçülür (mü) sün?...


arwen 20 Temmuz 2006 00:40

ACI .




Yaşamak uğruna
ölmek bu olsa gerek
Sevmek uğruna
acı çekmek bu olsa gerek
Hayat uğruna
savaşmak bu olsa gerek
Peki ya senin uğruna
Üzülmek niye?





kambis 20 Temmuz 2006 00:50

SEVDİM



Seni bir kar tanesinin saflığında sevdim

Yağmur suyunun şırıltısı gibi

Rüzgarın gürültüsü kadar sevdim.

Kızıp sana dişimi sıka sıka,

Darılıp;

Küskünken ağlaya ağlaya sevdim.

İçimden öfke haykırıp yüzüne,

Dilden suskundum belki ama,

Seni çığlık çığlık sevdim aslında.

Bir ceylanın ürkekliği gibi;

Silah kadar,

Ana gibi,

Bir bebeğin şirinliği gibi,

Bir yasın hüznü kadar sevdim.

Seni, gecelerden karanlıkken gönlüm,

İnadına sevdim.

Ben seni zamansız, ben seni mekansız, ansız sevdim

Bazen deli gibi,

Bazen ölürcesine yorgun sevdim.

Seni bugünümle, seni dünümle,

Seni yarınlarımda düşlerimle,

Beynimde ve kalbimde, ben hep seni sevdim.

Dar sokakların çıkışı gibi,

Efkarların kaçışı kadar sevdim.

Seni söyleyemediklerimde, seni bilemediklerimde,

Anlayamadıklarımda sevdim.

Seni sensizken her yerde,

Seni seninleymiş gibi sevdim.

Baharın gelişine sevinen çiçekler kadar,

Dağların yüce heybeti gibi,

Yaprağın narin düşüşü kadar sevdim.

Pamuk kadar yumuşak,

Deniz gibi serin,

Deli ve dalgalı sevdim.

Ben seni,

En çok seni sevdim



Saat: 12:36

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık