![]() |
DAHA DÜN Daha dün! Konuştuk uzun uzun. Bana çocukluğumu anlattı. Beni bu kadar bildiğini bilmiyordum. Beni bu kadar sevdiğini de bilmiyordum. Daha dün! Gülümseyip, ''mevsimin kötü geçtiğini, bir çok şeyin değiştiğini'' söyledi. Daha dün öğrendim uzun kış gecelerinde neden uyumadığını ve neden rüzgarın sesini sevdiğini. Daha dün başlamıştık biz olmaya. Baba oğuldan öte... |
Bana Bir Umut Birak ... son sözü söylemeden git artık ben'den ey AŞK! ben olamadım sen'le bırak... ...son ışığı söndürmeden beni bana bırak ben karanlık dehlizlerde yaşayarak... ...son ümidi öldürmeden bana bir kapı bırak belki açılacağım umarak... |
Bazen Sana Bazen De Kendime Kızıyorum Bazen kalbime kızıyorum Seni neden sevdi diye Bazen sana kızıyorum Beni neden sevmedin diye Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Bazen senin sevgini Bağrıma basarım Bazen de senin sevgini bastığım bağrıma Senin sevginden yandığı için Bağrımı söndürecek bir damla su ararım Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Bazen gündüzü beklerim Gülmek için yaşamak için Belki de karanlıktan korktuğum için Bazen de geceyi beklerim Ona içimi dökmek için Hıçkıra hıçkıra ağlamak için Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Bazen kalbime vururum Seni neden sevdi diye Söküp atmak isterim Bazen de söküp atmaya çalıştığım Kalbimi senin aşkından sakınırım Bazen sana bazen de kendime kızıyorum Ama her defasında Senin aşkın kalbime sızar Laf dinlemez ki kalbim Bazen sana bazen de kendime kızıyorum |
BİR SEVDA KIYAMET Hüzün çöktü gönlüme titriyor yine nefesim, Ayrılık büktü beli inliyor artık hevesim. Bakınca ufka anladım kalmamış tek bir ümit, İsteklermiş meğer yaşanmadan yapılan tek tenkit. Benliğimde kalmışşın o mahur çehrenle rüyamda, Ellerimden uçup giden bugün tek hatıranla... Korkuyorum ikrara neden hala sana yazıyorum? Olmuyor artık sensiz, yokluğundan kahroluyorum, Rüyalarımda bile aramaya, hatırlamaya korkuyorum... Kin mi, nefret mi aşk mı bu adı konamayan sey? Murad mı, dua mı, beddua mı bilebilsem hey...! Anladım artık uzaklardasın, vuslat için vakit geç, Zulmetme artık ne olur sonum için bir yol seç... |
http://www.yazgulu.com/karisik/beaconsmall.jpg http://www.yazgulu.com/karisik/hatirla.gif Unutulmaz anları vardır hayatın Islak kirpiklere takıp kalan Zamana meydan okuyan Biz de öylesine yaşadık seninle Öylesine sevdik Hatırla aşkım... Kahır dolu rüzgarlar esiyor içimde Yıkılıp kalıyorum bu sağır akşamlarda Beni sensizliğe nikahladılar Yenildim duygularıma Yenildim gururuma ağlayamadım Şimdi sanadır bu ağlayışım Hatırla aşkım.. Gözümde dağlar gibi büyüyor hasretin Gelip gelip özlemin doluyor içime Yokluğunda şair kesildi gönlüm Artık hep hüzzamdan çalıyor şarkılarım Sen de nasıl sever nasıl söylerdin Hatırla aşkım.. Oysa nelere katlandı bu gönül Ne acılara halay çekti bu yürek Ne ihanetlere gülüp geçti bu gözler Bir yokluğuna alışamadım Bir de sensiz bu akşamlara Unutamam demiştin giderken bana Ben de unutamadım Bu bizim son yeminimizdi Hatırla aşkım.. Biliyorum şimdi saçlarını yaban eller okşuyor Gözlerine başka gözler gülüyor Gözlerin ki gördüğüm gözlerin en güzeliydi Varsın adı hasret olsun artık bu sevdanın Varsın sonu ayrılık olsun bu romanın Bitmedi bitmeyecek bu şarkım Nerede olursan ol Kiminle olursan ol Hatırla aşkım.. Hatırla Yanındayken bile özlerdim seni Şimdi içimde bir başka yangın Şimdi gözlerimde en ıslak bakışın Ölmek kaderde var biliyorum Her şeyin sonu yakın Ama sen de bil ki Yağmurlarca sevdim seni Yağmurlarca sana yandım Hatırla derya gözlüm Hatırla Aşkım.. |
Daima Gerek Sevmek Gerekse Sevdiğin için Bir şey Yapmak... Bırak..! dediğinde direnme bırak... |
SEN GITTIN sen gittinya sevdigim artik geceler haram bana ve sabah oldugunda isyan ediyorum hayata sensizce düsündügüm bu yolda ne bir gül nede bir isik görünüyor ufukta elimde bir gül ve seni aradim her köse basinda seni ariyorum gecenin karanliginda seni ariyorum sabahin aydinliginda seni ariyorum gezdigim yollarda ve sen olmayinca kolarimda gözlerimden düsüyor aglayan bir damla sen gittinya sevdigim artik yasamak haram oldu bana |
Neden Sevdim seni ? Çünkü kendi yaşam yolculuğun için Ne varsa gönlünce değerli olan Gökkuşağı gibi saydam ve yalın Yüreğini yüreğinle bana yansıttın. Çünkü yolu senin yoluna karşıt Nice ayrı dünyaların insanlarını Anladın yıllardır sevecenlikle Hepsine de dost elini uzattın Çünkü umutları da hüzünleri de Ne güzeldi seninle başbaşa yudumlamak Yaramaz çocuklar gibi kıvancımı da Acılarımı da sevgiyle paylaştın Çünkü seviyorsun sen öz varlığını Tüm ruhunla önemsiyorsun kendini Her uzatışında sevgiyle ellerini Kalplerimizin sıcaklığına alıştın Çünkü doğal akışında yaşamın Barış adına dirlik düzenlik içinde Özenle, sevginle, yüce gönlünce Yeni dünyalar yaratmaya çalıştın Çünkü sen insanca onurunla varsın Gözyaşımı sildin saf duygularınla Sevda türküleri gibi rengarenk Açtın bana, benliğime karıştın İşte ben bütün bunlar için sevdim seni Ölünceye kadar da seveceğim seni..... |
Vazgeçtim Bak aynaya Belki görürsün halimi Yalvar Allah'a Belki affeder seni Vazgeçtim ağlamakdan Vazgeçtim yalvarmakdan Hiç korkmaz mısın? Sen ah almakdan Geç kaldın Gelip af dilemekde Canımı yaktın Öldür bir seferde Ne biliyim nasıl anlatılır Birikiyor ufak ufak yaptıkların Yer ediyor bazı şeyler Sonra boğmaya başlıyor Vazgeçtim sevgilim kendimden Vazgeçtim yolunu gözlemekden |
http://www.yazgulu.com/karisik/hand_bullet2.jpg SENİ İÇİMDEN TERK EDİYORUM Binmediğim hiç bir otobüs Beklemediğim hiç bir durak kalmadı bu şehirde Gittikçe azalıyor hayat Neyi erken yaşadıysam Hep ona geç kalıyorum Sana göçüyorum her sonbahar Yolların çıkmıyor aşkıma Unuttuğun yağmurların adı saklımda Seni içimden terk ediyorum Susmaktan yoruldum Kuşlar ve şarkılar, bu şehri terk edeli Efkar demliyorum gözlerimde yaşlarımı, yanağıma varmadan öldürüyorum Tam sancağımdan yaralıyorum kendimi Alnını yüreğime dayadığın güne bakıp SENİ İÇİMDEN TERK EDİYORUM Ne unutacak kadar nefret ettin Ne hatırlayacak kadar sevdin Yıkık bir duvar kadar bile Pişman değilsin biliyorum Beni hep bulmamak için aradın Yanıldığımdın Yangınımdın Yangındın Sensizliğe yenilmek Sana yenilmekten zor olsada Ardımda bir sürü "belki"ler bırakarak Seni içimden terk ediyorum Şimdi İçimde öldürecek bir anı bile bulamayan İki yarım kaldık Tamamlayamadık bizi Elinden tutamadık yanlızlığımın Saçlarımıda uzaklarına gömdün İçimin mavisi senin okyanusundandı Al! geri veriyorum. Kilitleri hep yanlış kapılara vurdun Devrilmiş vagonlara dönerken gözlerim Sana bensizliği terkediyorum "Yarime uzanmayan bütün dallar kırık" demiştin Aşk içinde doğmuşsa nereye kaçabilirdi? Ne tuaf değil mi? İçimi acıtanda sendin Acımı dindirecek olanda. "Ya öldür beni"dedim Ya da ğit benden. İçi bulanık bir sevdanın ucunda Seni kaybettim. Aldırmadın aldırmalarıma Bir gecede yakıp yarini Şafaklara sattın ihanetini Küllerime basanlar bile utandı yaptığından İşte soluk bir ömrün son nefesi Benden İçimden Terkediyorum. |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık