![]() |
bir agrip serseriyim Yine hasret yine hüzün yine ayrılıklar çöktü Yine sensiz bir geceyi, kahrederek sabahladım Yoksun işte hiç tadım yok, deli divane gibiyim. Olsun boşver çıksın adım, ben bir garip serseriyim Hasret kokar bir tarafta, sensizlikse ta buramda, Kolay değil aşkı çekmek, kahrolsun bu yaşamaksa Öldüğümde mezarımda kuru bir gül baş ucumda Solsun boşver ne fark eder, ben bir garip serseriyim. Birgün çıkar kalmaz yerde, kalmaz ahım hiç kimsede Yine de pişman değilim, sevmiştim günün birinde Yokluğunu alıp yanıma, resmini gömdüm kalbime Bitsin boşver ne fark eder, ben bir garip serseriyim... |
Birliğe Yolculuk Ne çöllerde mataramdaki Son damlayı sebil ettim Ne dertli sazımın mızrabından Tellere eziyet ettim Ne kırk yıllık ömrümü Geçmişime geleceğe ve sonsuza Emanet ettim Bülbülün nağmesinde Dervişin nefesinde Zenginin şişkin kesesinde İltifat, itibar, kifayet, hidayet Esaret cesaret... ettim Sadece tertemiz gönlümü kirlettim Kapında tapunda yapında Hatta incecik suratında Oynadım, kıvırıp da dans ettim Aşkınla, meşkinle Ve sevdayın ateşinde Piştim yanıp kül ettim şu kocamaz gönlümü an be an biten ömrümü Ateşine pervane yaptım Beni bencilliği ve ikinciliği Bir edip birliğe gittim |
yasamaksa An gelecek şöyle bir dönüp Geriye bakmak isteyeceksin Hatıralardan geriye kalanları toplayıp O anı yeniden yaşamak isteyeceksin. Elinde solmuş resimlerle dolu bir albüm Önünde her sayfası ayrı hatıralarla dolu defter Radyoda yalnızlığın şarkısı Ve “Yalnızlık Yaşamaksa” diye söyleneceksin Her şey gözlerinde slayt yüreğinde hançer olacak... Seni sevdiğimi elbet bileceksin... |
Şiir Nehri Unutamamak Sen bilemezsin, paslı hançerdir yalnızlık Gelir, en can alacak yerimden vurur Sen bilemezsin, gecenin en uzak bir saatinde Bir böcek nasıl girer beynime, kımıldar durur? Sen bilemezsin, çaresizlik nasıl boğar insanı? Yaşamak bir yerde nasıl çekilmez olur? Tutunacak bir dal aramaktan, koşmaktan, özlemekten El yorulur, ayak yorulur, yürek yorulur. Sen bilemezsin bu türlüsünü ölümün Bilemezsin, bir tek kibritin cılız aleviyle Benzine bulanmış bir insan nasıl tutuşur? Bu belki sevmektir bir yerde, belki unutamamak Bu, kişinin kendi içinde eriyip, yok olmasıdır Bilmesen de anlamağa çalış biraz, ne olur. Ümit Yaşar Oğuzcan |
Bir Gun ! Üzülme! Sen de alışırsın Karşılıksız sevmeye bir gün Yanan yüreğine aldırmadan, Gözyaşını dökmeden yaşamaya Alışırsın, boş ver demeye bir gün... Umutların tükenir, yavaş yavaş Zaman avutur seni de... Sevgi dediğin acıdan Gönlünde bir yara, Hayalinde bir düş Kalır bir gün... Sana da öğretir hayat Sevginin yükünü Duaların beddua olur Yalvarışın isyan... Sen de unutursun bir gün... Sen de unutursun sözlerini Yüzüme dönüp bakmazsın. Rüyalarıma bile girmezsin Her şeyinle kaybolursun bir gün... |
Nerelerdesin Sen Dün gece kendi kendimle sohbet ettim Odamdaki eşyalardan başka Kimseler yoktu... Seni anlattım yüreğime Hasretimi dinledi duvarlar Sonra; Bir cevap bekledim birzaman Gözlerim dayanamadı sensizliğe, Ağladılar. Hayaller kuruyordum seninleymişim gibi... Sanki; seslensem efendim diyecektin... Saat senin için erken benim için geçti aslında Ama ilk defa uykum yoktu... Şaşıracaksın; ayaklarım ellerim buz kesmişti üşüyordum... Perdeler kapalıydı, Gecenin bile görmesini istemedim yalnızlığımı Aylar sonra güneş ilk defa sensiz doğdu Ankara'da Ben uyumuyordum Ayrılığın acısıydı gözkapaklarıma düşen Seni çok özledim nerelerdesin sen. |
Kalpler Gibi... Ayrı sütunlarda, Aynı noktaya bakar gözlerimiz. Birbirimize bakmayacak kadar gururlu, Kelimelere sığmayacak kadar Sonsuzlaşan sevgimizi Suskunluğumuzla anlatırız. Kelimeler hep biten Harflerden kuruludur. Sessizlikse sonsuzdur. Kalpler gibi... Ve ben, Bu yüzden susarım senin yanında. Seviyorsan Susmak her şeyi anlatır aşkın dilinde... |
SON MEKTUP Yazdıgın son mektup şu an elımde ... Okuyup aglıyorum her kelımede... Demekkı yalanmış aşkın sevgınde!!! Mutlu ol dıyorsun sensız olurmu...? Teselli artık neyi degiştirir ki... Elımle kabrımı kazdım demekkı... Ben zaten dunyada gün görmedım kı... Son darbeyı vurdun bu son mektupla... Ayrılsakta mutluluk dılerım sana... Katlanmak zorundayım gözyaslarıma... Yazdıgın haberın her satırına... Ecelımı yazsanda bu son mektupla... Demekkı sevenler böyle yanarmıs... Tanrının verdıgı canı kul alırmış... benımde kaderımde ayrılmak varmış... Herseyı anladım bu son mektupta... |
***ah papatya*** ah papatya, bana gerçek aşkı söyle, mecazi aşklardan bahsetme, ah papatya, senin köklerin nerelerde, peki aslını görebilir miyim cennette, ah papatya, seni kopararak,soldursam da... gelecek bahara görüşeceğiz mutlaka, baharda olmazsa, kimbilir belki de sonsuzlukta... ah papatya, kainatı okurum nazik yapraklarında, ötelerin ötesini hissederim kokunda, seni vazoma her koyduğumda, tefekkür ederim günler boyunca.. bilirim ki yeni papatyalar hep açacaktır, sen artık solmuş olsanda, her papatya ilahi aşkı anlatır bana... g.hırsızı |
Erkekler De Ağlar Kederler vardır yağlı bir ilmek gibi Dolanır boynumuza kör gecelerde. Bir boşlukta durmadan sallanır insan Ki ağlamak son çaredir o yerde. Gözyaşı... O ilk isyanı çocukluğumuzun Bir nehrin yatağından ilk taşması, Yaşamak, sele boğulması arzuların Ve nehirlerin sonunda bir denize karışması Ölür zamanla anılar, dostlar, sevgiler Bir yürek ne kadar dayanır bu özleme? Çalgılar çalmaz olur, şarkılar biter O yer son çizgidir erkekte direnmenin, Son gülüş de uçar gider dudaklarından Bir damla yaş süzülür solgun yanaklarından. |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık