![]() |
İzmir'de sabahlamak ne vapurlar gelip geçer../ ben ege'den geçemem.. gece yarısından sonra her saatin çeyrek geçelerinde kalkar vapurlar, alsancaktan karşıyaka'ya kaç çeyrekler geçer de, kalkıp gidemem denizin mavisini gözlerime yaslayışından omuzlarıma çöker şehrin yorgunluğu bedenime çöker yüreğin mahzunluğu şarkılarıma çöker yalnızlığın şehvetli tangosu bu kadar da üstüme gelmeyin be kardeşim serde kadınlık var, ağlarım.. |
düş kırığı sokaklardan başka kendimden başka kimim kaldıki bu şehirde bundan belkide nefessiz kalmam umut tüpüm bitmiş hayatın dibinde vurgun yemişim kimselerde bulamamış cesedimi yıllarca sürüklenmişim yeryüzünde gezen melek kanatları çoktan terketmiş beni gözlerim hüzünlüymüş görememişim |
Bir deli özlem bu.. Özlüyorum seni, Yalansız bir özlem bu Dolansız, saf bir özlem. Yeni doğan bir çoçuğun Minicik elleri gibi Yumuşak ve mazlum bir özlem bu... Gökyüzü kadar büyük Senin kadar yüce bir özlem bu... Hasretten ağlayanan sevdalıların Yıllarca kavuşamayanların İki gün bile dayanılamayan bir özlem bu... Ne yapacağini bilmeyen Telefonlar bekleyen Ağlayan, isyan eden Kendisini harap eden bir özlem bu... Yolda yürürken Otobüslere dört gözle bakan Belki, onu görürüm diye Kıpır kıpır yerinde duramayan Salak salak, bos bos gezinen Seni arayan bir özlem bu. Bulutlara baktığında bile Sanki seni göreceğini sanan Orda olmadiğını bilen Ama yinede şansını deneyen bir deli özlem bu... Yani güzelim, Bir kalpsizi bile, Ağlatabilecek, bir deli özlem bu... Tutku Bakay |
Seni sevdim, Sevgilerin en güzelini vermek için. Seni düşündüm gecelerce, en güzel düşlerimde yaşattım seni. Ne varsa sana adadım elimdekileri, sana adadım, yüreğimin her zerresini. Yalnızca sen sev istedim, sen sar istedim, yüreğimin her köşesini. Seni gördüm nereye baktıysam, gözlerime işledim gözlerini. Ve yalandan uzak, en temiz sevdayla, yarınlarımda bir sana yer verdim. Bir tek, seni yazdım kaderim diye, bir tek seni istedim, her şeyden çok. Sen yoksan, anlamsız dünya, anlamsız yaşamak. Sensizliği, ölümden bin beter bildim... |
Düşdenizim Deresiz bir ormanın kuytusunda. Düşdenizimde, Kör kervanın yolcuları, Ayaklandı, Deresiz bir ormanın kuytusunda, Kurbağa sesleri, Akınca aynı yöne, Buluta asılı gözlerim, Yekünsüz ilerlemede, Sesimden dağları tanıyan, Çoğalan yanım güneşte, Ay yüzünde bıçak kesiği, Yasaklım, Bulunamadım, Suyun renginde kabaran, Oksijen, Korsan bağı tülbentte, Sim döken saçların, Ve kışkırtan tarihini, Yazamadım, Kum fırtınasına, Kanatsız bir kuş gibi atıldım, Yazgıda müşkülpesent, Kendi hayallerimde satıldım, Düşdenizim, Tadını almak gözlerinin, Çözebilmek bağını, Vardığım kuyuda kırk deli, Birini bile çıkaramadım.... |
AYRILIK ACISI AYRILIK ACISI Düşünüyorumda ..... Seni hiç tanımasaydım; Sensiz bu hayattan zevk almayacaktım; Seninle başladı mutluluklar, Umutlar ve en tatlı aşklar..... ....ve su gibi geçti zamanlar... Senin aşkına umut bağladım. Sana aşık oldum, sana ölesiye bağlandım. YEMİN EDİYORUM.... Seni, senden çok sevdim... Düşünemeyeceğin kadar çok... Ayrılmayalım diye yemin ettiğimiz gün; Dünyanın en mutlu adamı ben değilmiydim. Hatırlasana bir tanem, Kara sevdam hatırla!.... Düşünüyorumda..... Seni hiç tanımasaydım; Sensizliği yaşamayacaktım. Ne kabuslar uykularımı bölecekti; Ne de dayanılmaz acılar , içime dolacaktı.... ....ve çaresizliği yaşamayacaktım. Şimdi çok yanlızım; Sensiz ben, biçareyim..... Ölümden öte köyü var mı diyorlar?... Ben, SENSİZLİK, SENSİZLİK diyorum. Sen beni belkide unuttun ama; BEN SENİ, BİR TÜRLÜ UNUTAMIYORUM!..... |
Güneş Batıdan Gülümsüyor Siyah gecelerde Beyaz ülkenin yollarında Güneşin doğuşuna Kimi yorgun Kimi yalnız Ama Hep aksak yürüdüm Cebimde bir dolu Gönül selamı Dağıttım iyi gölgelere Belki de düşünmeden Alanı almayanı Sağolsun Sonra Pırıl pırıl Bir güneş gördüm Gülümsüyordu batıdan Ve Yanında merhabası Anladım Kıyamet değil Düşlere düşen renk Şairi aşan ahenk bu Karanfile inat dedim Sarmalı her yaralı yüreği Şimdi O Buram buram Taze kekik kokusu Hayırlı olsun Uğurlu olsun Beyaz ülke yolcularına Batı güneşinin selamı |
ılıklığımı seriyorum gökyüzü çıplaklığına bölüş gel dola gel saçlarını sabahlarıma iner yol, sokulur gece uykularına bozkırların yolları ve uykuları tüket gel a gülüm savrul gel soluğuna sarıl rüzgârlarımın beni böyle darmadağın uykularda buluyorsun üşüyorum sarıyor, seviyorum gülüyorsun beni böyle temmuz sabahlarına dolayıp gülüşünle gölgelere gölgelere koyverip gidiyorsun dön de gel a gülüm sırılsıklam sevdalara dol da gel! şu benim yosunsuz, kumsalsız kıyısızlığım ak da gel ak da gel! darmadağın akşamlarda umutlar bulacaksın sırılsıklam hüzünlerde öksüz sevinçler karanlığı tüket a gülüm umutları topla gel… |
Belki Ayrılık Aşkı Tamamlar gidişin bu şehrin bileklerine vurunca saat onikide ayak seslerini koşuşur zaman içine kırılır bir bir aynalar hesapsızça seni bulup bulup yitirmektir sevda denen sensizliğe kalkan gemilerin ardından intiharıma el salladım kaç zamandır vuslat yeni bir ayrılığın arefesi kavuşmak kaybetmenin ta kendisiyken sözlerimden anlamlar çekildi seni susmaktan bir martının gözyaşından ıslatıyorum dudaklarımı kusursuz bir elvedayla söylesene... ne kadarı ezberinde bu ayrılık ne kadarı ihanetinin provası martıları ağlatacaksan ayrılık süsü vermek adına git sadece biliyorum ki inançlarımın kuşkusuzluğunda apansız değildir hiç bir ayrılık erken gidişine geç kaldım, sadece erkenden gidişine belki ayrılık aşkı tamamlar bu sevda gözyaşlarını yakınca |
Yaşamam gerek seni Tomurcuk güle verip adını. Düşünmek gerek, Martıları denizsiz, Yaprakları ağaçsız, Aşk'ı yüreksiz, Dağları suskunluğunda, Yankısız ve sessiz, Bilmek gerek, Sevdayı çaresiz, Yağmura belkisiz, Ve yaşamayı sabırla, Hiç yoktan sebepsiz, Tomurcuk güle verip adını, Açmadan sevgisiz, Ölmeden yokluğunda, Bir köşede kimsesiz, Herşeyden önce, Yaşamak gerek, Gitmeden, Adam gibi, Tek solukta, Ve nefessiz... |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık