MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 20 Temmuz 2006 11:41

İzmir'de sabahlamak
ne vapurlar gelip geçer../ ben ege'den geçemem..



gece yarısından sonra
her saatin çeyrek geçelerinde kalkar vapurlar,
alsancaktan karşıyaka'ya
kaç çeyrekler geçer de,
kalkıp gidemem
denizin mavisini gözlerime yaslayışından

omuzlarıma çöker şehrin yorgunluğu
bedenime çöker yüreğin mahzunluğu
şarkılarıma çöker yalnızlığın şehvetli tangosu

bu kadar da üstüme gelmeyin be kardeşim
serde kadınlık var,
ağlarım..


Misafir 20 Temmuz 2006 11:45

düş kırığı sokaklardan başka
kendimden başka kimim kaldıki bu şehirde
bundan belkide nefessiz kalmam
umut tüpüm bitmiş
hayatın dibinde vurgun yemişim
kimselerde bulamamış cesedimi yıllarca sürüklenmişim
yeryüzünde gezen melek kanatları çoktan terketmiş beni
gözlerim hüzünlüymüş görememişim


TheGrudge 20 Temmuz 2006 11:50

Bir deli özlem bu..
Özlüyorum seni,

Yalansız bir özlem bu
Dolansız, saf bir özlem.

Yeni doğan bir çoçuğun

Minicik elleri gibi

Yumuşak ve mazlum

bir özlem bu...

Gökyüzü kadar büyük

Senin kadar yüce

bir özlem bu...

Hasretten ağlayanan sevdalıların

Yıllarca kavuşamayanların

İki gün bile dayanılamayan

bir özlem bu...

Ne yapacağini bilmeyen

Telefonlar bekleyen

Ağlayan, isyan eden

Kendisini harap eden

bir özlem bu...

Yolda yürürken

Otobüslere dört gözle bakan

Belki, onu görürüm diye

Kıpır kıpır yerinde duramayan

Salak salak, bos bos gezinen

Seni arayan bir özlem bu.

Bulutlara baktığında bile

Sanki seni göreceğini sanan

Orda olmadiğını bilen

Ama yinede şansını deneyen

bir deli özlem bu...

Yani güzelim,

Bir kalpsizi bile,

Ağlatabilecek,

bir deli özlem bu...

Tutku Bakay





Misafir 20 Temmuz 2006 11:53

Seni sevdim,
Sevgilerin en güzelini vermek için.
Seni düşündüm gecelerce, en güzel düşlerimde yaşattım seni.
Ne varsa sana adadım elimdekileri, sana adadım, yüreğimin her zerresini.
Yalnızca sen sev istedim, sen sar istedim, yüreğimin her köşesini.
Seni gördüm nereye baktıysam, gözlerime işledim gözlerini.
Ve yalandan uzak, en temiz sevdayla, yarınlarımda bir sana yer verdim.
Bir tek, seni yazdım kaderim diye, bir tek seni istedim, her şeyden çok.
Sen yoksan, anlamsız dünya, anlamsız yaşamak.
Sensizliği, ölümden bin beter bildim...


TheGrudge 20 Temmuz 2006 12:01

Düşdenizim
Deresiz bir ormanın kuytusunda.




Düşdenizimde,
Kör kervanın yolcuları,
Ayaklandı,
Deresiz bir ormanın kuytusunda,
Kurbağa sesleri,
Akınca aynı yöne,
Buluta asılı gözlerim,
Yekünsüz ilerlemede,
Sesimden dağları tanıyan,
Çoğalan yanım güneşte,
Ay yüzünde bıçak kesiği,
Yasaklım,

Bulunamadım,
Suyun renginde kabaran,
Oksijen,
Korsan bağı tülbentte,
Sim döken saçların,
Ve kışkırtan tarihini,
Yazamadım,
Kum fırtınasına,
Kanatsız bir kuş gibi atıldım,
Yazgıda müşkülpesent,
Kendi hayallerimde satıldım,

Düşdenizim,
Tadını almak gözlerinin,
Çözebilmek bağını,
Vardığım kuyuda kırk deli,
Birini bile çıkaramadım....


arwen 20 Temmuz 2006 12:03

AYRILIK ACISI


AYRILIK ACISI
Düşünüyorumda .....
Seni hiç tanımasaydım;
Sensiz bu hayattan zevk almayacaktım;
Seninle başladı mutluluklar, Umutlar ve en tatlı aşklar.....
....ve su gibi geçti zamanlar...
Senin aşkına umut bağladım.
Sana aşık oldum, sana ölesiye bağlandım.
YEMİN EDİYORUM....
Seni, senden çok sevdim...
Düşünemeyeceğin kadar çok...
Ayrılmayalım diye yemin ettiğimiz gün;
Dünyanın en mutlu adamı ben değilmiydim.
Hatırlasana bir tanem, Kara sevdam hatırla!....

Düşünüyorumda.....
Seni hiç tanımasaydım;
Sensizliği yaşamayacaktım.
Ne kabuslar uykularımı bölecekti;
Ne de dayanılmaz acılar , içime dolacaktı....
....ve çaresizliği yaşamayacaktım.
Şimdi çok yanlızım;
Sensiz ben, biçareyim.....
Ölümden öte köyü var mı diyorlar?...
Ben, SENSİZLİK, SENSİZLİK diyorum.
Sen beni belkide unuttun ama;
BEN SENİ, BİR TÜRLÜ UNUTAMIYORUM!.....



TheGrudge 20 Temmuz 2006 12:07

Güneş Batıdan Gülümsüyor


Siyah gecelerde
Beyaz ülkenin yollarında
Güneşin doğuşuna
Kimi yorgun
Kimi yalnız
Ama
Hep aksak yürüdüm

Cebimde bir dolu
Gönül selamı
Dağıttım iyi gölgelere
Belki de düşünmeden
Alanı almayanı
Sağolsun

Sonra
Pırıl pırıl
Bir güneş gördüm
Gülümsüyordu batıdan
Ve
Yanında merhabası

Anladım
Kıyamet değil
Düşlere düşen renk
Şairi aşan ahenk bu

Karanfile inat dedim
Sarmalı her yaralı yüreği
Şimdi
O
Buram buram
Taze kekik kokusu

Hayırlı olsun
Uğurlu olsun
Beyaz ülke yolcularına
Batı güneşinin selamı


Misafir 20 Temmuz 2006 12:11

ılıklığımı seriyorum gökyüzü çıplaklığına bölüş gel
dola gel saçlarını sabahlarıma
iner yol, sokulur gece uykularına bozkırların
yolları ve uykuları tüket gel a gülüm savrul gel
soluğuna sarıl rüzgârlarımın

beni böyle darmadağın uykularda buluyorsun
üşüyorum sarıyor, seviyorum gülüyorsun
beni böyle temmuz sabahlarına dolayıp gülüşünle
gölgelere
gölgelere koyverip gidiyorsun
dön de gel a gülüm sırılsıklam sevdalara dol da gel!

şu benim yosunsuz, kumsalsız kıyısızlığım
ak da gel
ak da gel!

darmadağın akşamlarda umutlar bulacaksın
sırılsıklam hüzünlerde öksüz sevinçler
karanlığı tüket a gülüm umutları topla gel…


arwen 20 Temmuz 2006 12:11

Belki Ayrılık Aşkı Tamamlar





gidişin
bu şehrin bileklerine vurunca
saat onikide
ayak seslerini koşuşur zaman
içine kırılır bir bir aynalar
hesapsızça
seni bulup bulup yitirmektir sevda denen

sensizliğe kalkan gemilerin ardından
intiharıma el salladım kaç zamandır
vuslat yeni bir ayrılığın arefesi
kavuşmak kaybetmenin ta kendisiyken
sözlerimden anlamlar çekildi seni susmaktan
bir martının gözyaşından ıslatıyorum dudaklarımı
kusursuz bir elvedayla

söylesene...
ne kadarı ezberinde bu ayrılık
ne kadarı ihanetinin provası
martıları ağlatacaksan
ayrılık süsü vermek adına
git sadece

biliyorum ki
inançlarımın kuşkusuzluğunda
apansız değildir hiç bir ayrılık
erken gidişine geç kaldım, sadece
erkenden gidişine

belki ayrılık aşkı tamamlar
bu sevda gözyaşlarını yakınca



TheGrudge 20 Temmuz 2006 12:15

Yaşamam gerek seni
Tomurcuk güle verip adını.



Düşünmek gerek,
Martıları denizsiz,
Yaprakları ağaçsız,
Aşk'ı yüreksiz,
Dağları suskunluğunda,
Yankısız ve sessiz,

Bilmek gerek,
Sevdayı çaresiz,
Yağmura belkisiz,
Ve yaşamayı sabırla,
Hiç yoktan sebepsiz,
Tomurcuk güle verip adını,
Açmadan sevgisiz,
Ölmeden yokluğunda,
Bir köşede kimsesiz,

Herşeyden önce,
Yaşamak gerek,
Gitmeden,
Adam gibi,
Tek solukta,
Ve nefessiz...



Saat: 14:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık