MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 20 Temmuz 2006 14:45

Acı

katlanır üstüne yalnızlık
denizlerin biricik çocuğumun
hüzün sahibi
ölümün asit serpintisiyle
saçlarında çırılçıplak acı
ıpıslak hissedilen
bütün yorgunluğuna rağmen
ılık melodiler sıkışır gözlerine
yine sabah



Misafir 20 Temmuz 2006 14:49

Ak Düştü Saçlarına

Belki ak düştü saçlarına
Belki sevmekten yorgunsun
Sevgiden yoksun
Belki eski bir plakla
Maziye yanıyorsun
Haklısın
Hayat eskisi kadar avans vermiyor
Koşar adım yaşamaktan yorgunsun
Umutların gülmüyor artık yüzüne
Fallarda bile çıkmaz oldu mutluluk
Ömür geçip gidiyor mu ne!
Neresinden yakalasak hayatı, neresinden
Biliyorum
Sende artık boş verdin, bıraktın kendini
Hiç kimse anlamadı seni
Sevemedi olduğun gibi
Denize bırakılmış istiridyedeki inci tanesi
Ve anasından ayrılmış bir çocuk kadar yalnız sın
Oysa..! Ne umutların vardı senin, ne hayallerin
Kimselerin göremediği düşlerin vardı hani
Onları hangi zalim sevgilide bıraktın
Bak! Genç yaşında ak düştü saçlarına
Yorgunsun sevmekten, sevgiden yoksun
Hayli zaman oldu sesini duymayalı
Gizli gizli mektup yazmayalı çok oldu
Kapanmış bir telefonda kaldı yasakların
Ve sevinçlerin
Pişmanlığın zaman zaman
Yarım yamalak yaşanmışlığın
Her şeye rağmen sevmek güzeldi
Güzel di dalıp dalıp gitmek uzaklara
Umut etmek beklemek çok güzeldi
Hiç kimseye güvenmiyorsun artık
Kimseye dönemezsin sırtını
Oysa ne çok dostun vardı senin, ne çok arkadaşın
Gecelerce gezdiğin, sabahladığın
Çare aradığın dertlerine
Hani elli gram leblebiyle iki kişi bir büyüğü devirdiğiniz
Dostun vardı senin arkadaşın
Ve paran vardı paylaştığın
Şimdi gücüne gidiyor aranıp sorulmamak
Bir selam bile gönderenin yok
Hep yollarda gözlerin
Artık bekleme
Herkes yarı yolda koyup ta gitti seni
Çok geç anladın yalan olduğunu sevmelerin
Sevilmenin ise bir talan
Görmek istemedin sırtındaki hançeri
Koynundaki yılanı besledin
Kendini kandırdın hep
İhanetin yağmuruyla ıslandın
Kimse farketmesede erken yaşlandın
Şimdi uzaklarda hüzzam bir şarkıdır
Seni ağlatan yanlızlığın kıyısında
Ve eski fotoraflar
Yazık çok geç artık
Maziye bir bakıver
Neler neler bıraktın
Ak düştü saçlarına
Sevmekten yorgunsun
Sevgiden yoksun
Şimdi eski bir plakla
Geçmişe yanıyorsun

Şebnem Kısaparmak


Misafir 20 Temmuz 2006 14:53

Haber Var Mı?

Kırıldı kanadım hiç gidemedim,
Gidemedim yıllar yılı sılama.
Siz uçun da gidin bari turnalar,
Selamlar götürün benden o yara.

O yar halâ beni hatırlar mı
Yüreği çarpar mı her andığında?
Bana yolladığı selamı var mı?
Alın da getirin hemen turnalar.

Var mı arayanım, soranım var mı,
Hatırlayan oldu mu hiç turnalar?
Söyleyin, söyleyin bir haber var mı?
Öğrenin de dönün gelin turnalar.



TheGrudge 20 Temmuz 2006 15:01

Sensizliğin Şarkısı


Seninle soluduğum rüzgarlara hasretim
Bir kırık vazo gibi dağınık hecelerde
Oturdu yüreğime kan kokulu kasvetim
Gözyaşımda yaşarım sensizim gecelerde.

Seni bir şarkı gibi yüreğimle dinlerim.
Gözlerinin renginde görürüm semaları
Sensizliğin derdinde inim, inim inlerim
Bu umarsız yüreğin, sanadır duaları.

Ellerini alırım okşarım hayalimde
Geçen günlere inat yaşarım geleceği
Adın bir tatlı gibi tatlanıyor dilimde
Hayatımın mânası, ömrümün tek çiçeği.

Seni yazar kitabım, sayfa, sayfa, bitmesin.
Neden fark edilmez ki, kaderin tuzakları?
Ben çilene aşığım, çilen, baştan gitmesin.
Gözlerinin gizinde kaybettim uzakları.

Saçlarının kokusu ıtır, ıtır içimde
Koşturuyor yüreğim, hep sana, koşturuyor
Her günümde sen varsın, her gün başka biçimde
Sensizliğin şarkısı coştukça coşturuyor.

Ben yokum ki benimde sen diye yaşıyorum
Gözlerim kilitlenmiş hayali gözlerine
Hasretinin kahrında, “dön” diye yaşıyorum
Allah’ım göstermesin, melali gözlerine


melish 20 Temmuz 2006 15:41

Ankara Sokakları

Aradığım sendin
geceleri yalnız yürüdüğüm
sokaklarda
üşürken.

İçim üşürdü,
ne umut vardı,
ne mutluluk bu şehirde.

Ne için dolanıyordum
bu boş sokaklarda,
gitsem olmaz mıydı.

Ne tutuyordu beni bu şehirde,
bu hayatta.
Boynum bükülürdü iyice,
etrafımda ne olduğunu bilmezdim.

Karanlık gecelerde
o koskocaman denilen dolunayı
kafama önce yavaş yavaş,
sonra hızlı hızlı dökülen
yağmur damlalarını
ancak atletimi evde çıkarttığım zaman hissederdim.

Soğuktu bu şehir geceleri
temmuzun ortasında
ağustosun başında üşürdüm en çok
Hiç birşey ısıtmazdı
bedenimi, ruhumu.

Şimdi bu şehrin tüm köşelerinde
sobalar yanıyor,
yağmur damlacıklarını
daha kafama düşmeden
hissediyorum.

Sokaklarda yürürken
bastığım yerlerin
çıtırtısını duyuyorum
önce ayaklarımla.

Yıllarca yürüdüm sokaklarda
her yüzde seni aradım
her seste seni duymayı bekledim.
Her hüzünlenip ağladığımda
seni beklediğim için
şanslı saydım kendimi.

Bu şehri neden terketmiyorum,
ne tutuyordu beni bugüne kadar
artık biliyorum.

Seni seviyodum.


kambis 20 Temmuz 2006 21:38

YAŞAMAYA DAİR


Bu dünya soğuyacak,
yıldızların arasında bir yıldız,
hem de en ufacıklarından,
mavi kadifede bir yaldız zerresi yani,
yani, bu koskocaman dünyamız.

Bu dünya soğuyacak günün birinde,
hattâ bir buz yığını
yahut ölü bir bulut gibi de değil,
boş bir ceviz gibi yuvarlanacak
zifiri karanlıkta uçsuz bucaksız.

Şimdiden çekilecek acısı bunun,
duyulacak mahzunluğu şimdiden.
Böylesine sevilecek bu dünya
"Yaşadım" diyebilmen için...

Şubat 1948


Mystic@L 20 Temmuz 2006 21:47

http://www.yazgulu.com/karisik/congratulationsbullet1.jpg
Beyaz Gül


seni arıyorum kalabalık caddelerde,
tanımadığım insanlar geçiyor, sen yoksun..
perişan hayallerimin basladığı yerde,
sana sesleniyorum, duyuyormusun?

beyaz güller açtı bahçelerde , sevdiğin..
ya o karanfil , baygın kokulu çiçek.
gel yalnızlık bahçeme beyazlar giyin,
anladımki bu ömür sensiz geçmeyecek.

odamı süsleyen ellerini uzat,
hazzından dile gelsin bastığın halı..
açılsın sevincinden perdeler kat kat..
ışık ve ateş senin için yanmalı..

sonra çevir düğmesini, radyonun
sevdiğin musiki dolsun odama,
dinle şarkısını büyük koronun,
beni düşün! beni düşün aglama..

içimden bir ses diyorki sabret..
sonu gelecek bu yalnızlığın,
bütün aynalar gülecek elbet,
açılacak kapılar ansızın..

yalnız sen varsın beyaz gülüm,
evde bahçede ve sokakta,
bir eylül akşamı gördüğüm ,
o beyaz hayalsin uzakta..

yakınsın yalnızlık kadar,
uzaksın yakınmış gibi,
sensiz yasadıgım yıllar
bu kadar güzel değildi.

yeter.. gel artık yeter..
karanfiller açtı gel!!
kış bahçesinde , güller
beyaz güller açtı gel..


ChinaDoll 20 Temmuz 2006 21:51

http://ozel.balca.net/resima/gif/siir10022.gif

KELEBEKLER YAĞMURDA UÇAMAZ..!


BİR DÜŞ GÖRDÜM, KELEBEKMİŞİM...

ÜÇ GÜNMÜŞ ÖMRÜM, ÖLECEKMİŞİM.

DOSTLAR BULDUM, SEVECEKMİŞİM,

YALNIZ KALDIM DİYECEKMİŞİM.


ÇİÇEKLER BAHARDA AÇACAK

VE BEN, ARALARINDA KOŞACAK,

DALDAN DALA KONACAK,

SONUNDA DÜŞECEKMİŞİM...


BİR DÜŞ GÖRDÜM, KELEBEKMİŞİM...

ÜÇ GÜNMÜŞ ÖMRÜM, ÖLECEKMİŞİM.

YAĞMUR YAĞS
A SİNECEKMİŞİM,

BİR DAMLA SUYLA GİDECEKMİŞİM...

http://ozel.balca.net/resima/gif/siir10022.gif


kambis 20 Temmuz 2006 21:54

BAŞ UCUMDA Kİ AŞKINDI

Elimin tuttuğu gözümün gördüğü de
yalan olabiliyormuş.
anladım ki sen bana güneş olmak yerine
gündüzlerimi de gece yapmak istedin..
Yıldızım ol demeyeceğim sana o karanlık gecelerde
o geceler dahi zifiri bir karanlıkta
hoş çakal aşk sende kalsın..
mavi bir yalan sundu kalbim bana
mavi bana göre hayatın rengiydi..
mavi bende bir gülümseme nedeniydi..
sonrası yok demiştim..
senden sonrası yok
senden ÖTE'si yok
demişti yüreğim
senden ğayrısı ölüm olsun diyerek dua etmiştim
hani nerdesin demiyorum ama
aşkın baş ucumda duracak bir kitap gibi..
ama açıp okumayacak gözlerim..
Elimin uzanmadığına yüreğim nasıl dokunsun ki ? ? ?



Gül Doğan


Mystic@L 20 Temmuz 2006 21:55

Bilmezdim Sevgininde Bir Rengi Olduğunu


An olur, deli sevdamın suskunluğunu yüklenirim bir başıma.
An olur, buluşur yüreklerimiz en masum sevda yollarında.
Umut ki, bitivermiş daha yolun en başında...
Ne yolumdasın ne yolsun sen bana...
Bilmezdim ışıksız yollarda umuda kavuşmanın yorgunluğunu,
Bilmezdim, umudun bir rengininde siyah olduğunu.
http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg
Gece olur, en parlak yıldıza takılır dalar gözlerim...
Gece olur, aniden kayar gider yokluğuna yıldızım.
Gölgen ki, düşüvermiş kalbime..
Ne yakınsın ne uzaksın sen bana.
Bilmezdim hayalinin aynalarda da konuştuğunu...
Bilmezdim, gözlerinin gökyüzünde de durduğunu.
http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg
Gün olur, buz dağından kopan bir buz parçası kadar soğuk,
Gün olur, ısıtır evrenimi güneşimin içime çizdiği ufuk...
Sevgin ki, yakıvermiş ateşiyle,
Ne sıcaksın ne soğuksun sen bana..
Bilmezdim sevginin de ateşten bir gül olduğunu..
Bilmezdim, gökkuşağınında çiçek gibi solduğunu.
http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg
Mevsim olur, damarlarımda dolaşan kan cehennem sıcağında kavrulur.
Mevsim olur, yüreğimde kopan fırtınalar kızgın çöllere savrulur.
Şefkatin ki, sarıvermiş ruhumu...
Ne ellerindeyim ne ellerimdesin sen bana
Bilmezdim yağmurun suyuda hasretiyle kuruttuğunu,
Bilmezdim, çölde gezinen yaralı bir ceylanı yüreğinden vurduğunu...
http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg
Neşe olur kahkahalarla ağladığıma güler geçerim...
Neşe olur, mutluluğu martıların sesinden dinlerim.
Gülümseyiş ki, dönüvermiş hıçkırığa içimde...
Ne yalansın ne doğrusun sen bana...
Bilmezdim bir gülümseyişin kadehlerde gözyaşı sunduğunu.
Bilmezdim, dudaklar gülümserken yüreğe kan dolduğunu.
http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg
Son olur, ayrılık heceleri bir bir kıyıya vurur...
Son olur, sözler biter şiirler nağme nağme konuşur.
Adın ki şiir oluvermiş dudaklarımda,
Ne aşkımsın ne canımsın sen bana.
Bilmezdim her aldığım nefeste ölümü soluduğumu,
Bilmezdim, canımsın dediğim minik kuşumun kafesinden kanatsız uçtuğunu...



Saat: 14:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık