MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 21 Temmuz 2006 10:30

Hain Pencere

pencereden bakıyorum,
tek bir yıldız var..
küçücük pencere,
daha ne olsun diyen var..

yeniden bakıyorum,
bulut, ağaçlar ve yol..
Haa, bir de düz duvara tırmanan kalorifer böceği..
nerde peki sevgili yar?

zaten sevmemiştim bu pencereyi,
ne diye baktım sanki!
adam sandı kendini..
göstermedi bana sevgili yarimi...


TheGrudge 21 Temmuz 2006 10:30

Sek Aşk


Seni, rakıyı sevdiğim gibi
seviyorum.
Öylesine sek,
öylesine bi başına.
Hüzün de kadeh kadeh,
Sevinçte yudum yudum.
Gözlerinin güzelliğini
meze ediyorum kendime,
ve her akşam sarhoş olmadan önce,
seni seviyorum.


Misafir 21 Temmuz 2006 10:32

Deniz

Bu akşam vakti deniz,
O bütün hasretimiz,
Sanki gelmiş de dile,
Nedametin sesiyle,
Çarparak kayalara,
Yetmez mi, diyor deniz,
Karada çektiğiniz?



TheGrudge 21 Temmuz 2006 12:26

Sana sevdalanmış

Sana sevdalanmış bu yüreğim
Sana aşık olmuş
Seni sevmiş
Ve yanıp kor olmuş
Bir kor gibi yakıyor beni
Onun sıcağı ile yanıyor bedenim
Sana susamış damağım
Olmuyor be gülüm seni bir kere görmekle
Ne yangınım sönüyor nede susuzluğpum gidiyor
Sönmeyen bir ateş gibisin
Yanımda olmamış geçmez ne ateşin yaktığı yangın
Nede susuzluğum
Sigaram gibi içtikçe içesim geliyor.......
O gözlerin


Misafir 21 Temmuz 2006 12:53

Daha Ölmem

Yokluğundan kalma sızılar bunlar.
Büyük yaraların ardından kalanlar.
Bilmediğin ve hiç bilmeyeceğin.

Gece yarılarında aniden sıçramaların,
Sabahlara kadar seni sayıklamanın,
Her yağmurda seni dilemenin
İzleri.

Kimse bilmedi seni ne çok sevdiğimi.
Sen bile.

Baharda kuşlara söyledim,
Göçüp gittiler.
Yazın suya anlattım,
Buharlaşıp gittiler.
Son çarem kar taneleriydi ki
Sen üzerlerine basarak gittin.
Sana gücendiler,
Söylemediler.

Şimdi çok uzaklarda bir yerdesin
Bilmediğim.
Dönmeyeceğin bir yerde.

Yaralarım her geçen gün büyüyor.
Sızısı biraz daha artsa da
Ölene kadar hayattayım.
Sen dönene kadar hayattayım…



TheGrudge 21 Temmuz 2006 12:57

Sevdim

Yanık tenin
İri gözlerin
Cıvıl cıvıl sesin değildi
Beni sana körü körüne bağlayan
Yüreğindeki çil çil altınlar hiç değil
Kanımı donduran soğuklar
Özlemine dökülen gözyaşları
Farzet ki dünyaya öylesine geldim
Asırlarca seni beklemedim
Biliyor musun?
Ben senin sadece paranı sevdim... (!)


arwen 21 Temmuz 2006 13:35

HÜZÜN?


Göremedim çıkıp geldi hani bir yerlerden
Geldiği gibi de gittiğini bildim...
Yalancı isminin peşinden koşarken mutluluğun
Tek sevindiğimin hüznüm olduğunu bildim
Dallarında sallandığım söğüt eğildi
Baktım ki yere değdim
Kaldırmıyor bu söğüt artık beni
Öyle de sevdim ben bu hüznü
Hüzün de beni.....


TheGrudge 21 Temmuz 2006 13:43

Makarna

Makarna yapmak, çok uzaklarda bir yerde
Hepimizin dağarcığında bir yerde,
Usuldan kaynayan suya salmak,
Umutla bir olmak, kaynaşmak.

İnsanoğlu bilir misin?
Ne kadar giyersen o kadar çıplaksın yer kabuğuna
Makarnanın salınışı gibi sıcak suya,
Toprağa salınacaksın, aşkınla.

Makarna yapmak, açlığa iki adım
Yoğurlu ve kıymalı makarna
Aşkın tarifi gibi zıt
Karışmalı soğuk sıcağa, sıcak soğuğa
Hangisi içine alırsa hangisini.
Sonuçta
Ilık bir aşka.

Makarnadan aşklar tarifli içimizde bir yerde
Hepimizin dağarcığında gizli,
Gidilecek yer var ufukta,
Her uykuda yön verilen
Her uyanışta ufuk çizgisi çizilen
Makarnadan ılık bir aşka gidilen.


arwen 21 Temmuz 2006 13:48

İnadına


Seni zifiri karanlıkta sevdim
Mehtaplı gecelere inat

Sana çiğdemler derdim
Romantik güllere inat

Ela gözlerini sevdim
Mavi gözlere inat

Sana ömrümü verdim
Sevenlerin gününe inat

Rüşvet mi vermeliyiz aşka
Ki bizi de katsın kervanına

Seni
Mehtapsız,
Gülsüz,
Rüşvetsiz sevdim
Sana inat…



TheGrudge 21 Temmuz 2006 13:52

Gözyaşları...

Şereflinin şerefidir,
İçinde kalıyorsa tıkanıp...
Titreyerek gözlerinden,
Sanki ruhuyla ıslanıp!
Akıyorsa damla damla,
Ne temizdir o gözyaşı...
Gözyaşı kor gibidir,
Özden kaynar pınar gibi...
Ağlamak zor gibidir,
Dolmayınca akmaz pınar,
Özden dolup özden kaynar!
Boğazında düğüm düğüm,
Namuslunun namusudur..
Duyguyla ağlamak nedir?
Timsah için bir pusudur,
Gözyaşı berrak ve temiz!
İnsan için gerçek odur...
Yalan yere ağlanır mı?
Gözde yaşlar akma ile...
Timsah gibi bakma ile,
Ağlıyor hiç sanılır mı?
Gözyaşı bir rahmettir,
Bir su gibi özden gelir...
Damar damar bir zahmettir,
İnce ince gözden gelir.
Şerefsizler ağlamasın,
Garibana bir nimettir...
Ağlarsa anam ağlar,
Onun şefkati var onda...
Ağlar yüreğimi dağlar,
Bir sevgi bir sempati var onda...
Ağla bana garip anam,
Derdimden müzdarip anam



Saat: 16:07

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık