![]() |
Bazen özlüyorum seni!!! Bazen özlüyorum seni Sanki hiçbirşey olmamış gibi... Giden çoktan giden, Biten çoktan biten Sanki ikimizde birbirimizi Hiçliklerimize terketmemiş gibi... Uzaklardan çalan, Ve öylece aniden Yanıbaşımda bitiveren Birkaç melodinin O birkaç kelimeye sıkıştırılmış nakaratlarında... Farketmeden gözlerimi ufukta bulduğumda... Buz gibi bir soğukta... Ve o hiç sevmediğin içini üşüten ayazlarda... Birkaç yalan sözde ve gözde... Belki de hiç istemiyorken, Senden kalan tek bir kırıntıyı bile Ve o nefretimde ve nefretimle bile; İsminin sesini kulaklarımda Tıpkı seni bildiğim gibi, Tanıdığım gibi, Apansız,zamansız ve hazin Her duyduğumda, Hiç tanımadığım yüzlerde, Ve yine hiç istemediğim halde, Öylesine ararken,senden arta kalanlarda... Bir eldeki sigarada... Belkide bazen ince belli bir bardaktaki çayda... Nasıl olurda giderim derken, Ve asıl giden ben olmuşken.... Gittiğim yerde kalan yokluğunda... Sana yağan, Yokluğunun yokluğuna yağan, Damlalarda, O inceden inceye sırılsıklam; Ve buruk Yağmurlarda, Geceleri ordan oraya giderken, Baktığım pencerelerde... Bazen senin o çok sevdiğin türkülerde Hiç sevemediğim halde, Belki biraz ışıkta,biraz da karanlıklarda... Geriye kalan hiçbirşeyin olmadığını hatırladığım zamanlarda, Bazen nedenini hiç bilemediğim gözyaşlarımın bir tanesini de, Kendimden gizli,senin için akıtırken nedense, Ve nedense,o tüm içten gülüşlerimin izlerini silerken yüzümden, Hep sebepsiz yazmak isteyip, Bir türlü sonunu getiremediğim şiirlerimde ve hikayelerimde, Sensizlik adına kendime verdiğim tüm yeminlerimde, Biraz öfke,biraz yalan,biraz siyah,biraz gurur,biraz da acı olan sensizliğimde; Her saniseyle birlikte esasında benden bir adım daha uzaklaşan, Ve yüreğimden uzaklaştıkça;biraz daha kaybolan gölgenin ardındaki, Yaşamımda, Kendimle baş başa kaldığımda, Kendime rağmen; Sensizlikle baş başa kaldığımda, Sana rağmen, Herşeye rağmen, Bazen özlüyorum seni... Özlemin sen de olanını sanki hiç yaşamamışım gibi, Özlüyorum seni. |
Bir Yudum Sevgi bir lokma ekmek için dolaştık yaşadığımız süre bulduk yedik bulamadık ölmedik yedik doyduk açken de açtık acıktık doydukça . gözümüz - gönlümüz tok şimdi yeter bir lokma ekmek bir yudum su . tok şimdi gözümüz-gönlümüz yeter bir yudum sevgi ömür boyu mutluluk |
sevme vakti tam ona dokunurken gözlerimle aslında aşka dokunmuşum bilmeden kalbimle sıradan, ufacık bir kedi yavrusu kadar çekiciydi bir koca dağ kadar ulaşılmaz durgun bir göl kadar sakin ve vakur ve ; senin kadar güzelini hiç görmemişti bu saka kuşu ve ; hiç kimseye bu kadar uçmadı yorgun kanatlarıyla seni seven kalbi değil , perilerin getirdiği ölümün bile bitiremediği sevgiydi. koca bir ada vapuru geçti yüreğimden sanki tam da aşıkların sevme vaktinde. |
Bana Şiir Yaz Diyen Kadın “Bana şiir yaz” diyen kadın (?) Sana şiir yazamam. Çünkü sen, şiirin ta kendisisin. Ne mümkün ve niye şiire şiir yazmak? Bu nasıl olacaksa haydi anlat bana, bunu senden başkası nereden bilsin. Kızma hemen, çek üzerimden vurucu bakışlarını! Suçum yok benim doğru söylemekten öte. Mecburum buna, sonra, senden de fazla öfkelenir, kızar tüm şiirlerim. Al götür kızgın bakışlarını ne olur! kendini bul, teslim olma sefil düşüncelere. Mavi, masmavi rüzgarlar esmeli taze umutlarının üzerine. Gökyüzü gibi derin, sakin ve sonsuz olmalısın..... Pembe, pembe tomurcuklara esir olmalı gözbebeklerinde gizlenen yaşam arzun. Yolun engellerle dopdolu ve uzun, nefes nefese kalacak, yorulacaksın Çünkü mutluluğu yakalamak zor be kadın Cesaretini kırma, topla kendini sonunda mutluluğu kucaklayacaksın. Çık bilmece, bulmaca sayfalarından, belirsizlikten, cevap aranır olmaktan kaçın. Açık, apaçık ve sade ol, kimse bir şey söylememeli dönünce arkandan. “Bana Yazdığın şiir nerede? ” diye soran kadın (?) Al işte sana yazdığım, şairliğimin utancı olan şiir. Gökyüzünün sonsuz sayfalarında tüm dizeleri al oku, hece hece, dize dize. Oku ve tanı kendine yön verecek kendini. Okuduğunda belki kızacaksın, kızacaksın seni mutsuz eden inatçı, kör duygularına. Belki de üzülecek, ağlayacaksın sana seni şikayet ettim diye bana. “Bana şiir yaz “ diyen kadın(?) Sana bu aciz şiirimi yazabildim; çünkü bana hiç yardım etmedin. Söyle Allah aşkına sen şiirden öte kimsin? Kim derlerdi senin adına? |
Geleceksen Gel Artık Usandım artık, Beklemekten bu rıhtımlarda, Yağmura gebe, Bulutlu gözlerle, Yolları gözlemekten; Yolda-yolakta mısın? Yolcu musun…………? Nerdeysen, Nasılsan, Geliver artık! Dağılsın Bulutlar…! |
Bir bahara daha erişmeden ve beni sonbaharın koynuna bırakıp gitme ne olur... Beni bana bırakıp seni bana bırakmadan gitme... Dudaklardan çıkıp, ümide konacak bir çift güvercini, boynu bükük koyma yadellerde. Bir ümit ve korku tarlasında biten sen, bulduğuma sevinemeden daha hüzün denizlerinde ve dehlizlerinde kaybolma... Gözlerimden akan sızılarıma uzanırken ellerin, geceler boyu kirpiklerime takılıp kalan bir rüya gibi, gözümü kapattığım an görebildiğimsin. Gitme! Gelenim ol gidenim olacağına... Yarim ol,yavuklum ol,canıma can ol, yüreğimden uzak olacağına. Gözlerimdeki buğu sana yön tuttu, yüreklerdeki aşk senin adını sayıklıyor. Gitmek mi zor kalmak mı? Bunun hesabını yapma bir kez olsun... Bir kez olsun mantığını dinleme. Yüreğine kulak ver ve gitme...! Kalanım ol... Bölsünler çarpsınlar toplasınlar beni ama sen illa kalanım ol! Anlasana... Bir acılı yetim sevdanın gözlerinde tütensin. Bir muştunun nakaratlarında çırpınırken dillerim, bir güzel söz söylemeden daha, yola koyulup gitme... Ne olur! Garip yüreğimi yollarına serdiğimsin, Ayağına batan dikenleri düşman bildiğimsin. Gelenimsin. Kalanımsın. Her gidişinle beni benden götürensin... Gece gündüz düşlerken vuslatı, tek istediğimsin... Söyle sevgili... Söyle yar.. Nerelerdesin...? |
Aşk, Ölüyor Aşk, Aşk, Sarayımda, Tahtıma kurulmuş, Şövalyesini bekleyen kraliçe, Yaşıyor. Aşk, Yemyeşil ormanımda, Gölgesiyle huzur veren Koskoca bir akasya, Kızıla dönüyor birden, Kanıyor. Aşk, Derya ortasında yalpalayan, Tahtaları kırılmış, kopmuş İğreti bir sal, Batıyor. Aşk, Kurumuş, parça parça olmuş, Suya hasret topraklarda, Boynunu bükmüş papatya, Ölüyor. |
AGLAYACAKSIN Benden ayrilip tek basina kalinca, Acilarin,dertlerin cogalinca, Sende beni birgün anlayacaksin, Iste o zaman AGLAYACAKSIN. Eski albümlerde beni arayacaksin, Sararmis bir resimde olacak, Gözlerin yasla dolu dolu bakacaksin, Iste o zaman AGLAYACAKSIN. Her gece yarisi titreyerek uyanacaksin, Yaptiklarin aklina gelecek, Neler yaptigini anlayacaksin, Iste o zaman AGLAYACAKSIN. Gün gelir oturursun nikah masasina, Mutluluk hayaliyle atsanda imza, Beyazlar icinde yapacagin o ilk dansda, Ben gelecegim aklina iste o zaman AGLAYACAKSIN |
KAFATASI Yurdundan çok uzaklarda ölen bir askerin kafatası kendisini bulan çocukların ellerinde hiç bilmediği oyunlara alet oluyor İkinci defa! |
Bİr GÜn Senİ AnlatacaĞim GİdİŞİ GelİŞİnden Çabuk Oldu BİtİŞİ BaŞlamasindan Kolaydi Bİr Sevda RÜzgariydi Estİ GeÇtİ DİyeceĞİm Bİr GÜn Senİ UnutacaĞim Ellerİnİ,gÖzlerİnİ DokunuŞun,ÖpÜsÜnÜ Sana Aİt Herseyİ Bİrİ Vardi Bİr Zamanlar Yikti GeÇtİ DİyeceĞİm Bİr GÜn Senİ Tekrar YaŞayacaĞim GÖzlerİm Kapanirken Senİ Son Kez HatirlayacaĞim Bİrİnİ SevmİŞtİm Son Zamanlar Hala Çok Svİyorum DİyeceĞİm. |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık