MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 21 Temmuz 2006 17:07

Uzatmalı Sevda / Kadir Deniz

Bir gecenin yarısında
Çalacağım kapını ansızın
Bütün yalnızlığın
Ve yalınlığınla
Çıkacaksın karşıma

Koyverilmiş coşkularla
Çalkalanacak yüreklerimiz
Ve sarmalanacak bedenlerimiz

Gözlerimizde bir sevda şiiri
Bilincimizde taze çağrışımlar
Ve ardımdan kapanacak kapı


Misafir 21 Temmuz 2006 17:48

Aşk.

Ezeli sırları ne sen bilirsin ne de ben
Bu muammayı ne sen okuyabilirsin ne de ben
Perde ardında sen ben dedikodusu var amma...
Perde kalktı mı ne sen kalırsın ne de ben


Ey dünyanın işinden haberi olmayan sen yoksun
Dünya esen yel üstüne kuruldu..
Varlığımız iki yokluk arasındadır
Çevrendekilerde hiçdir sen de bir hiçsin


Medresede söz vardır tekkede de hal
Fakat bu aşk sözden de dışarıdır halden de
İster şeriat müftüsü ol ister şehir vaizi
Aşk mahkemesine gelindi mi dilsiz kesilir

Bugün zevk etmek elindeyken zevkine bak
Yarını düşünmen beyhude bir heves
Bir çok kişiden arda kalanlar
Sana da kalmayacak sen de göçüp gideceksin...


JENNIS 21 Temmuz 2006 18:33

Bir Acayip Duygu

«Mürdüm eriği
çiçek açmıştır.
-- ilkönce zerdali çiçek açar
mürdüm en sonra --
Sevgilim,
çimenin üzerine
diz üstü oturalım
karşı-be-karşı.
Hava lezzetli ve aydınlık
" fakat iyice ısınmadı daha "
çağlanın kabuğu
yemyeşil tüylüdür
henüz yumuşacık...
Bahtiyarız
yaşayabildiğimiz için.
Herhalde çoktan öldürülmüştük
sen Londra'da olsaydın
ben Tobruk'ta olsaydım, bir İngiliz şilebinde yahut...
Sevgilim,
ellerini koy dizlerine
" bileklerin kalın ve beyaz "
sol avucunu çevir :
gün ışığı avucunun içindedir
kayısı gibi...
Dünkü hava akınında ölenlerin
yüz kadarı beş yaşından aşağı,
yirmi dördü emzikte...
Sevgilim,
nar tanesinin rengine bayılırım
" nar tanesi, nur tanesi "
kavunda ıtrı severim
mayhoşluğu erikte ..........»
.......... yağmurlu bir gün
yemişlerden ve senden uzak
" daha bir tek ağaç bahar açmadı
kar yağması ihtimali bile var "
Bursa cezaevinde
acayip bir duyguya kapılarak
ve kahredici bir öfke içinde
inadıma yazıyorum bunları,
kendime ve sevgili insanlarıma inat.


Misafir 21 Temmuz 2006 18:52

GÖZLERİNDE SON GECE



IşıkLarın biL£ Terk£ttiği
Zifiri kAranLık SokAkLardA YürüyoRum
HeR Yér Géc£nin RénGi , öLümün SéssizLiği
Dur £smé Yin£ KaLbimiN RüzGaRı
sAvuRma Bütün AnıLarımı
TéK Arzum GözLériNd£ SoN G£c£

YıLdızLarıN BiLé KayboLduĞu Gökyüzünd£
YaĞMurdAn SırıLsıkLam IsLanmış SokAkLardA
£Lind£ KaN Kırmızısı GüLLérLé BékLé B£Ni
TéK Arzum GözLérind£ SoN Gécé

Néfés ALışLarıM YavaşLıyor
Hadi çAbuk OL , Daha çAbuk!
GözLérim Yavaş Yavaş Kapanıyor
£Lind£ KaN KıRMıZıSı GüLLérLé GéL
TéK Arzum GözLérind£ SoN Gécé

Gécikm£déN GéL
YoksA Yérd£ Térk£diLmiş Cansız Bir Béd£n BuLurSun....


Mystic@L 21 Temmuz 2006 19:29



Seni nasıl sevdiğimi, bilemezsin ki
Özlemek nasıl olur özlemeyince
Hayal etmeyi hayallerde yaşamayinca
Her nefeste hava gibi, su gibi içmedikçe
Bilemezsin ki.
Nereye baksam sen varsın,
Rüzgarda kıpırdanan her yaprakta,
Denizde oynaşan her dalgada,
Semadan yere düşen her damlada
Göremezsin ki.
Sevdam bana her geçen gün keder verse de,
Şahit olan herkes “sen aşıksın” dese de,
Her parlayan hüzmeye sen diye süzülsem de,
Sana her saniye, seviyorum desem de
Duyamazsin ki.
Gördüğüm her rüyayı sana yorsam da,
İnsanlara umarsız seni sorsam da,
Akan gözyaşlarımla kendimi boğsam da,
Ömrüm boyunca her gün sen diye solsam da
Sezemezsin ki.
Sensizliği sevgilim sen, bilemezsin ki.


asparagas23 21 Temmuz 2006 21:10

Bugünlerde acıyı yoğuruyorum yüreğimde.
Tutuyorum usulca bileklerinden, fısıldıyorum kulağına.
Ben seni seviyorum.
Bugünlerde ben sana susuyorum, acının sırdaşına.
Ben tutuyorum acıyı, susarak dindiriyorum biraz.
Sonra güneşe bakıyorum, iç çekiyorum rüzgara.
Neden;
Ben seni seviyorum.
Yalana tutunmak var hep, unutuyorum bir an, bağlarını çözüyorum dizimin, titretiyorum ellerimi biraz.
Neden;
Ben seni seviyorum.
Acıyı yoğuruyorum yüreğimde.
Senden bana gelen, sonra gitmeyip kalan.
Ben seni seviyorum.


Misafir 21 Temmuz 2006 21:57

Her yağmurda,soyunurum geçmişimi üzerimden,
Takınıp özlemini her damlada,
İçime dolan toprak kokusunu nefesindir diye solurum.
Yeniden çimlenir İçimde bir tohum.
Yırtılır kabuğu,
Başka bir bahçede adını bilmediğim çiçek olurum.
Yağmurda yıkanan sokaklar gibi temizlenir içim her damlada.
Çöker tortusu acıların,
Yokluğunu unuturum.
İnce bir keman teli titrer içimde
Her yağmurda
Ve sevginle.
Nağmesinde,Son durağım gözlerini,
Tenimde çiçekler açtıran
Ellerini bulurum.
Her yağmurda aşık olurum yeni baştan
Yine sana.
Senden sana gider gelir,
Yalnız sende dururum.
Mecburiyetim olursun her yağmurda,
İstese de başka yüzler göstermez yelkovanım,
Pili biter saatimin,Durur zamanlar,
Baştan ayağa "sen" olurum.
Hızlanır içimdeki değirmenlerin çarkı,
Başım döner,
Silkelenir bedenim,
Adını bilmediğim rüzgârlarda savrulurum.
Dinmesin herşeye rağmen karanlık akşamları yıkayan yağmur!
Çünkü ben,her yağmurda ,
Sıcak vücuduna ıslak ellerimle dokunurum


Mystic@L 21 Temmuz 2006 21:59


http://www.yazgulu.com/karisik/eysevgili.jpg
http://www.yazgulu.com/karisik/eysevgilibas.jpg
Sevgili
En sevgili
Ey sevgili

radyoda bir yanık bir sevda
türküsü...yüreğime yüreğime vuruyor...
seni getiriyor uykularından...
kahve içiyorum sevgili...
hücreyi andıran odamda şiirler
büyütüyorum..
bir ağrı gibi saplanıyorsun sol yanıma
aynalarda bakışını arıyorum sevgili
simeranyayı düşünüyorum...
karkent düşleri görüyorum kimsesiz
odamda...
üşüyorum sevgili..sen yoksun...

aşkı düşünüyorum sevgili...
aşkı yazıyorum
"Aşk bu dünyanın ölçüleriyle açıklanamaz
sevgili. Aşk bir yolculuktur sevgili...Bu
yolculukta artık para, tarifeler,
beklentiler, randevular, taksitler, iş,
anneler ve korkular yoktur. Aşkın kendi
gerçekliği vardır sevgili. İnsan bir başka
ışığa teslim olur... "

ahh yüreğim...
aşka aşık yüreğim...
yüreğimde med cezirler
senin dalgaların
kıyına vuruyorum
köpük köpük
topla beni...
sevgili...
aynalara değil
geceye tut beni





Misafir 21 Temmuz 2006 22:07

Aciyida tatinya kalbim

Hadi artik kalk

Yürüde gidelim

Yanlizliga sonsuzluga

Bizbize kalalim biraz avunalim

Biliyorum unutamazsin onu

ama

Üzme beni unut artik onu

Ölecegimi bilsem bile

Içimden söküp atarim seni

Ya unutursun onu

Ya öldürürsün beni


Belkide hata bendeydi

Onu bu kadar çok sevmemeliydim

Hadi ben onu çok seviyorum

Ben onu unutamiyorum

Sen neden unutamiyorsun be kalbim

Ölecegimi bilsem bile

Içimden söküp atarim seni

YA unutursun onu

Ya öldürürsün beni


Onu o kadar çok seviyorum ki kalbim

Ölsem bile unutamam onu

Hadi ben onu çok seviyorum

Ben unutamiyorum

Ben üzülüyorum

Sen neden agliyorsun be kalbim

Sen neden aci çekiyorsun

Yoksa sende onu benim kadar mi sevdim

Sende mi asik oldun yoksa ey kalbim

Sende mi??



arwen 21 Temmuz 2006 22:59

Haber Bırak Rüzgarlara



gül açarsa bahçende
erken bir sonbahar gecesi
ve apansız
Haber bırak rüzgârlara....

O an,
Yalnızlığımın ayak izleri düşer
tenha akşamların
kuytu ve kara
karanlıklarına....
Mutlaka bir şiir gelmiş olur yıldızlardan
Ve
mutlaka
oralarda bir yerlerde olurum....
Sessizliğimin tayları toynak vurur içimin ormanlarına
Konuşmak istersen, konuş;
seni duyarım
Gülmek istersen, gül;
tebessümün dokunur gözlerime
Ağlamak istersen, ağla;
göz yaşların avuçlarıma dökülür
bir ırmak olur akar göz yaşlarımız....
Görmek istersen bak,
bir kere daha bak; göreceksin,
Hüznümü şarkılarda,
Yüreğimi,
sevgimi,
Kayan bir yıldızın şavkında ara....

Bir gül açarsa bahçende
erken bir sonbahar gecesi
ve apansız
Haber bırak rüzgârlara.....



Saat: 16:07

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık