![]() |
Uzatmalı Sevda / Kadir Deniz Bir gecenin yarısında Çalacağım kapını ansızın Bütün yalnızlığın Ve yalınlığınla Çıkacaksın karşıma Koyverilmiş coşkularla Çalkalanacak yüreklerimiz Ve sarmalanacak bedenlerimiz Gözlerimizde bir sevda şiiri Bilincimizde taze çağrışımlar Ve ardımdan kapanacak kapı |
Aşk. Ezeli sırları ne sen bilirsin ne de ben Bu muammayı ne sen okuyabilirsin ne de ben Perde ardında sen ben dedikodusu var amma... Perde kalktı mı ne sen kalırsın ne de ben Ey dünyanın işinden haberi olmayan sen yoksun Dünya esen yel üstüne kuruldu.. Varlığımız iki yokluk arasındadır Çevrendekilerde hiçdir sen de bir hiçsin Medresede söz vardır tekkede de hal Fakat bu aşk sözden de dışarıdır halden de İster şeriat müftüsü ol ister şehir vaizi Aşk mahkemesine gelindi mi dilsiz kesilir Bugün zevk etmek elindeyken zevkine bak Yarını düşünmen beyhude bir heves Bir çok kişiden arda kalanlar Sana da kalmayacak sen de göçüp gideceksin... |
Bir Acayip Duygu «Mürdüm eriği çiçek açmıştır. -- ilkönce zerdali çiçek açar mürdüm en sonra -- Sevgilim, çimenin üzerine diz üstü oturalım karşı-be-karşı. Hava lezzetli ve aydınlık " fakat iyice ısınmadı daha " çağlanın kabuğu yemyeşil tüylüdür henüz yumuşacık... Bahtiyarız yaşayabildiğimiz için. Herhalde çoktan öldürülmüştük sen Londra'da olsaydın ben Tobruk'ta olsaydım, bir İngiliz şilebinde yahut... Sevgilim, ellerini koy dizlerine " bileklerin kalın ve beyaz " sol avucunu çevir : gün ışığı avucunun içindedir kayısı gibi... Dünkü hava akınında ölenlerin yüz kadarı beş yaşından aşağı, yirmi dördü emzikte... Sevgilim, nar tanesinin rengine bayılırım " nar tanesi, nur tanesi " kavunda ıtrı severim mayhoşluğu erikte ..........» .......... yağmurlu bir gün yemişlerden ve senden uzak " daha bir tek ağaç bahar açmadı kar yağması ihtimali bile var " Bursa cezaevinde acayip bir duyguya kapılarak ve kahredici bir öfke içinde inadıma yazıyorum bunları, kendime ve sevgili insanlarıma inat. |
GÖZLERİNDE SON GECE IşıkLarın biL£ Terk£ttiği Zifiri kAranLık SokAkLardA YürüyoRum HeR Yér Géc£nin RénGi , öLümün SéssizLiği Dur £smé Yin£ KaLbimiN RüzGaRı sAvuRma Bütün AnıLarımı TéK Arzum GözLériNd£ SoN G£c£ YıLdızLarıN BiLé KayboLduĞu Gökyüzünd£ YaĞMurdAn SırıLsıkLam IsLanmış SokAkLardA £Lind£ KaN Kırmızısı GüLLérLé BékLé B£Ni TéK Arzum GözLérind£ SoN Gécé Néfés ALışLarıM YavaşLıyor Hadi çAbuk OL , Daha çAbuk! GözLérim Yavaş Yavaş Kapanıyor £Lind£ KaN KıRMıZıSı GüLLérLé GéL TéK Arzum GözLérind£ SoN Gécé Gécikm£déN GéL YoksA Yérd£ Térk£diLmiş Cansız Bir Béd£n BuLurSun.... |
Seni nasıl sevdiğimi, bilemezsin ki Özlemek nasıl olur özlemeyince Hayal etmeyi hayallerde yaşamayinca Her nefeste hava gibi, su gibi içmedikçe Bilemezsin ki. Nereye baksam sen varsın, Rüzgarda kıpırdanan her yaprakta, Denizde oynaşan her dalgada, Semadan yere düşen her damlada Göremezsin ki. Sevdam bana her geçen gün keder verse de, Şahit olan herkes “sen aşıksın” dese de, Her parlayan hüzmeye sen diye süzülsem de, Sana her saniye, seviyorum desem de Duyamazsin ki. Gördüğüm her rüyayı sana yorsam da, İnsanlara umarsız seni sorsam da, Akan gözyaşlarımla kendimi boğsam da, Ömrüm boyunca her gün sen diye solsam da Sezemezsin ki. Sensizliği sevgilim sen, bilemezsin ki. |
Bugünlerde acıyı yoğuruyorum yüreğimde. Tutuyorum usulca bileklerinden, fısıldıyorum kulağına. Ben seni seviyorum. Bugünlerde ben sana susuyorum, acının sırdaşına. Ben tutuyorum acıyı, susarak dindiriyorum biraz. Sonra güneşe bakıyorum, iç çekiyorum rüzgara. Neden; Ben seni seviyorum. Yalana tutunmak var hep, unutuyorum bir an, bağlarını çözüyorum dizimin, titretiyorum ellerimi biraz. Neden; Ben seni seviyorum. Acıyı yoğuruyorum yüreğimde. Senden bana gelen, sonra gitmeyip kalan. Ben seni seviyorum. |
Her yağmurda,soyunurum geçmişimi üzerimden, Takınıp özlemini her damlada, İçime dolan toprak kokusunu nefesindir diye solurum. Yeniden çimlenir İçimde bir tohum. Yırtılır kabuğu, Başka bir bahçede adını bilmediğim çiçek olurum. Yağmurda yıkanan sokaklar gibi temizlenir içim her damlada. Çöker tortusu acıların, Yokluğunu unuturum. İnce bir keman teli titrer içimde Her yağmurda Ve sevginle. Nağmesinde,Son durağım gözlerini, Tenimde çiçekler açtıran Ellerini bulurum. Her yağmurda aşık olurum yeni baştan Yine sana. Senden sana gider gelir, Yalnız sende dururum. Mecburiyetim olursun her yağmurda, İstese de başka yüzler göstermez yelkovanım, Pili biter saatimin,Durur zamanlar, Baştan ayağa "sen" olurum. Hızlanır içimdeki değirmenlerin çarkı, Başım döner, Silkelenir bedenim, Adını bilmediğim rüzgârlarda savrulurum. Dinmesin herşeye rağmen karanlık akşamları yıkayan yağmur! Çünkü ben,her yağmurda , Sıcak vücuduna ıslak ellerimle dokunurum |
http://www.yazgulu.com/karisik/eysevgili.jpg http://www.yazgulu.com/karisik/eysevgilibas.jpg Sevgili En sevgili Ey sevgili radyoda bir yanık bir sevda türküsü...yüreğime yüreğime vuruyor... seni getiriyor uykularından... kahve içiyorum sevgili... hücreyi andıran odamda şiirler büyütüyorum.. bir ağrı gibi saplanıyorsun sol yanıma aynalarda bakışını arıyorum sevgili simeranyayı düşünüyorum... karkent düşleri görüyorum kimsesiz odamda... üşüyorum sevgili..sen yoksun... aşkı düşünüyorum sevgili... aşkı yazıyorum "Aşk bu dünyanın ölçüleriyle açıklanamaz sevgili. Aşk bir yolculuktur sevgili...Bu yolculukta artık para, tarifeler, beklentiler, randevular, taksitler, iş, anneler ve korkular yoktur. Aşkın kendi gerçekliği vardır sevgili. İnsan bir başka ışığa teslim olur... " ahh yüreğim... aşka aşık yüreğim... yüreğimde med cezirler senin dalgaların kıyına vuruyorum köpük köpük topla beni... sevgili... aynalara değil geceye tut beni |
Aciyida tatinya kalbim Hadi artik kalk Yürüde gidelim Yanlizliga sonsuzluga Bizbize kalalim biraz avunalim Biliyorum unutamazsin onu ama Üzme beni unut artik onu Ölecegimi bilsem bile Içimden söküp atarim seni Ya unutursun onu Ya öldürürsün beni Belkide hata bendeydi Onu bu kadar çok sevmemeliydim Hadi ben onu çok seviyorum Ben onu unutamiyorum Sen neden unutamiyorsun be kalbim Ölecegimi bilsem bile Içimden söküp atarim seni YA unutursun onu Ya öldürürsün beni Onu o kadar çok seviyorum ki kalbim Ölsem bile unutamam onu Hadi ben onu çok seviyorum Ben unutamiyorum Ben üzülüyorum Sen neden agliyorsun be kalbim Sen neden aci çekiyorsun Yoksa sende onu benim kadar mi sevdim Sende mi asik oldun yoksa ey kalbim Sende mi?? |
Haber Bırak Rüzgarlara gül açarsa bahçende erken bir sonbahar gecesi ve apansız Haber bırak rüzgârlara.... O an, Yalnızlığımın ayak izleri düşer tenha akşamların kuytu ve kara karanlıklarına.... Mutlaka bir şiir gelmiş olur yıldızlardan Ve mutlaka oralarda bir yerlerde olurum.... Sessizliğimin tayları toynak vurur içimin ormanlarına Konuşmak istersen, konuş; seni duyarım Gülmek istersen, gül; tebessümün dokunur gözlerime Ağlamak istersen, ağla; göz yaşların avuçlarıma dökülür bir ırmak olur akar göz yaşlarımız.... Görmek istersen bak, bir kere daha bak; göreceksin, Hüznümü şarkılarda, Yüreğimi, sevgimi, Kayan bir yıldızın şavkında ara.... Bir gül açarsa bahçende erken bir sonbahar gecesi ve apansız Haber bırak rüzgârlara..... |
| Saat: 16:07 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık