![]() |
Uykum kacar geceler boyu Sensiz kalmak zor gelirde. Nasıl yaparım, bende bilemem. Düşlerim uçar gider başımdan her gece ....Ve sensiz kalırım Haber gelir diyorum Bir gün, bir yerden. Ve siler diyorum, Ve tekrardan dost eder diyorum zamanı Bense seni bilmem, En kotusu ellerim boşalırda. Sensizlik ateşi yanar içerimde. Yanı başımda yanlızlığımla, Bildik bilmedik zamanlara kaçıyorum işte... .. Seni sevmenin bedelini ödüyor yüreğim. |
Unutulmaz anları vardır hayatın Islak kirpiklere takıp kalan Zamana meydan okuyan Biz de öylesine yaşadık seninle Öylesine sevdik Hatırla aşkım... Kahır dolu rüzgarlar esiyor içimde Yıkılıp kalıyorum bu sağır akşamlarda Beni sensizliğe nikahladılar Yenildim duygularıma Yenildim gururuma ağlayamadım Şimdi sanadır bu ağlayışım Hatırla aşkım.. Gözümde dağlar gibi büyüyor hasretin Gelip gelip özlemin doluyor içime Yokluğunda şair kesildi gönlüm Artık hep hüzzamdan çalıyor şarkılarım Sen de nasıl sever nasıl söylerdin Hatırla aşkım.. Oysa nelere katlandı bu gönül Ne acılara halay çekti bu yürek Ne ihanetlere gülüp geçti bu gözler Bir yokluğuna alışamadım Bir de sensiz bu akşamlara Unutamam demiştin giderken bana Ben de unutamadım Bu bizim son yeminimizdi Hatırla aşkım.. Biliyorum şimdi saçlarını yaban eller okşuyor Gözlerine başka gözler gülüyor Gözlerin ki gördüğüm gözlerin en güzeliydi Varsın adı hasret olsun artık bu sevdanın Varsın sonu ayrılık olsun bu romanın Bitmedi bitmeyecek bu şarkım Nerede olursan ol Kiminle olursan ol Hatırla aşkım.. Hatırla Yanındayken bile özlerdim seni Şimdi içimde bir başka yangın Şimdi gözlerimde en ıslak bakışın Ölmek kaderde var biliyorum Her şeyin sonu yakın Ama sen de bil ki Yağmurlarca sevdim seni Yağmurlarca sana yandım Hatırla derya gözlüm Hatırla Aşkım.. |
Haberin Olsun Günüm karanlıktı seni görmeden Boşa avunurdum aşkı bilmeden Gizli sevdim seni sırrım vermeden Seviyorum seni, haberin olsun. Bir güneş gibiydin, doğdun ufkuma Her gece sessizce girdin rüyama Şiirler yazdım hep, sevdadan yana Seviyorum seni, haberin olsun. Sevdan türküm oldu, düşmez dilimden Pınar oldun aktın, taştın gönlümden Aşkın damga oldu, çıkmaz kalbimden Seviyorum seni, haberin olsun |
Senin bir sevgilin var İnan ki benim bir umudum bile yok Gözlerine bakıyorum Anlamıyor musun? Seni sevdiğimi söylemek Dilimin ucunda oysaki... Gözlerim fısıldıyor Duymuyor musun?... Nereden bileceksin ki Beni farketmeyecek kadar Başkasına aşıksın İnan ki sensiz kalırsam Hayatımın ve varlığımın Anlamı olmayacak Ve sen bir gün beni unutursan Yemin ederim ki gözüm açık gidecek... |
Neden Sevdim seni ? Çünkü kendi yaşam yolculuğun için Ne varsa gönlünce değerli olan Gökkuşağı gibi saydam ve yalın Yüreğini yüreğinle bana yansıttın. Çünkü yolu senin yoluna karşıt Nice ayrı dünyaların insanlarını Anladın yıllardır sevecenlikle Hepsine de dost elini uzattın Çünkü umutları da hüzünleri de Ne güzeldi seninle başbaşa yudumlamak Yaramaz çocuklar gibi kıvancımı da Acılarımı da sevgiyle paylaştın Çünkü seviyorsun sen öz varlığını Tüm ruhunla önemsiyorsun kendini Her uzatışında sevgiyle ellerini Kalplerimizin sıcaklığına alıştın Çünkü doğal akışında yaşamın Barış adına dirlik düzenlik içinde Özenle, sevginle, yüce gönlünce Yeni dünyalar yaratmaya çalıştın Çünkü sen insanca onurunla varsın Gözyaşımı sildin saf duygularınla Sevda türküleri gibi rengarenk Açtın bana, benliğime karıştın |
haykırdım defalarca Yüreğime sevdayı kazıdım Dilime adını Yasarken kaybetmeyi öğrendim gülüm sende Severken özlemeyi Özlemi sen Ayrılığı sen Ağlamayı sen öğrettin Seviyorum bitanem Sevdim seni bitanem Düsünmeden umutsuz Hep sen vardın hayallerimde Sevdim seni birtanem Sende imkansızlığı sevdim Sonu olmayan bir düsü Bazen tek kelimenle yıkıldım Yanağımdan düsen iki damlam oldun Bir tebessüm oldun yüzümde Seni tanımadan Görmeden,bilmeden Karanlık gecelerimde seni çektim Nefes nefes içime Haykırdım defalarca sonunu düsünmeden Seni seviyorum bitanem diye |
BÖYLE BİR SEVGİ Hani bir şarkı duyarsın, Hani için geçer biraz, Karamsarlaşırsın, hüzünlenirsin biran, Ağlamak gelir içinden, ağlayamazsın bir türlü. Benimkisi böyle bir sevgi. Amaçsız, çaresiz, sonsuz... Unutmak yok, unutabilmek yok! Geceler bitmek bilmeksizin güneşler doğar, Yapamazsın onsuz, yapamazsın tek başına, Yalvarırsın tanrıya binbir umutla... Beklersin günlerce gelir diye, ama olmaz, gelmez! Benimkisi böyle bir sevgi. Alışırsın zamanla yalnızlığa, Alışırsın acılara, karanlığa. Öğrenirsin kimin dost olduğunu, İzmaritlerin mi, şişelerin mi? Bulursun çareyi kimsesiz parklarda, Sessizlik ve soğuk dert ortağın olur. Kaçmak gelir aklına uzaklara, çok uzaklara. Yapamazsın bir türlü gidemezsin, Benimkisi böyle bir sevgi. Hem lanet eder, hem de taparcasına seversin. Görünce saklanır, görmeyince çıldırırsın. Kaybettiğini anlamaz, yenilgiyi kabullenmezsin. Ve beklersin gecelerce, gelmeyeceğini bile bile... İstersin onu, yalvarırsın tanrıya, Sevmeyeceğini bile bile. Benimkisi böyle bir sevgi. |
Bir Yağmurdu bir umuttu senle aşkımız güzel başlamıştı kırda çiçekti çocukta ilk gülümseyişti sonradan günah oldu yazımız Ben biraz sende sen biraz bende kaldın, gönlümde sarmaşıktın sarıştık hayallerimde dünyada ne kadar yalan varsa o kadar gerçektin, ne kadar gerçek varsa o kadar hayaldin. Şehre yağmur inince ,vitrinler gri şarkılar söylerken ben çıkarım caddeye;ben gibi değilimdir içimde ne varsa gözlerimde dilimde sessiz senden bir mısra herkes gibi kaçmam yağmurdan ne şapka ne şemsiye dökülür gibi yanaklarıma bir şeyler hani bir gökten bir benden biraz kül biraz duman ama en fazla hicran |
http://www.yazgulu.com/Bg/grandeurwelcomepic.jpg Yüzündeki hüzün ele veriyor Donuk bakışların dalarken uzaklara Belirli olmayan ifadeler. Dünyayı bir pula satacak kadar umursamaz. Üzerine çöken kara bulutları dağıt ne olur Gülümse ki güneş doğsun dünyama Karanlıklar dağılsın Solmasın gönlünün çiçekleri Sen ki yegâne yaşam sebebimsin Dayanamam böyle üzülmene senin Göz pınarlarım hazır akmak için Senin gözlerinin yerine Yeter ki yaş akmasın gözünden Bahar tüm ihtişamıyla hissettirirken kendini Nerden sardı bu sonbahar havası seni Kov tüm karamsarlıkları Olumsuzluklara karşı diren Yılmadan, bıkmadan mücadele et Çünkü yaşamak güzel her şeye rağmen |
HAYALİMDEKİ SEVGİN YETER ..! yaşıyorum garip dÜnyada sokaklar ışıksız sensiz yÜrÜyorum amaçsız sensiz beni anlayan aynadaki seven gölgem olmasada hayalimdeki sevgin yeter çirkin vefasız sevdiceğim selamlar olsun selamlar kalbine doğan gÜneşe sevgiye herkes mutlu olsun sevdigiyle çıkmaz sokakta kalsam kendimle sırtımda hançle yÜrÜrÜm boşluğa yağmalanmış olsada duygularım pişman değilim seni sevdim diye gÜlÜp geçiyorum yalan sevdalara inanmıyorum sahte bahara sevgiye sende vefasız çıktın ela gözlÜm şimdi sen yoksun hergÜn ağlarım hasretin gecelere gÜndÜzlere vuruyor kurşun yemişim ayrılığınla seni sevmişim gerisi yalan |
| Saat: 16:07 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık