![]() |
Süzülür gözümden gözyaşı Yağmura muhalif gibi. Her damlanın bir hikayesi vardır, Bu; gözyaşımda saklıdır. Yağmur altında, Yağmura destek verircesine Bedenimden uzaklaşır,. Diğer damlalara karışır Kimse bilmez nereden geldiğini, Buna sebep olan ne diye; Yitirilmiş bir umut anlatır herşeyi Yağmur altında gözyaşımda saklıdır Kimse bilmez.. Bilse ne çare Bulunmaz benim derdime çare. Yağmur ve gözyaşı Omuz omuza niçin döküldüler Bilemezler, ayni kadere boyun eğmişler Biri iki gözden akar, diğeri gök kubbeden İkisinin de acelesi var, bir gölete yetişmek için, Bir arkadaş arar tek başına Yoktur yağmur damlalarından başka Ona dost gibi görünen, akarlar hep birlikte Sessiz ve derinden. |
YALANCI SEVGİLİM..! GECELER KARABASAN OLMUŞ ÜZERİME çöKÜYORDU GÜNDÜZLER HANçER OLUP YÜREĞİME SAPLANIYORDU Hİç Bİ ACI Hİç BİR YARA ONUN BIRAKTIĞI YARADAN çOK ACITMIYORDU YAĞMUR YAĞDIĞINDA GöZYAŞLARIMDA AKIYORDU HER BİR DAMLADA AçILARIMDA YARALARIMDA BERABER GİDİYORDU HER MEVSİM BANA ACI VERİYORDU HER GEçEN GÜN DAHADA çEKİLMEZ OLUYORDU çÜNKÜ BÜTÜN GÜNLERİM ONSUZ GEçİYORDU BEN ONA KAVUŞACAĞIM GÜNÜ BEKLERKEN O BENDEN AYRILMAYI DÜŞÜNÜYORDU DEDİĞİ HERŞEY YALAN DOLUYDU SEVDİM DİYORDU SEVMİYORDU GELİCEM DİYORDU GELMİYORDU ARAYACAM DİYORDU ARAMIYORDU SENİNLE EVLENİCEM DİYORDU AMA ASLINDA BENLE OYNUYORDU BENİ KANDIRIYORDU, ALDATIYORDU, YANILTIYORDU AMA ALLAHTAN TEK DİLEĞİM ODA BENİM çEKTİKLERİMİ çEKSİN ONUNDA KALBİNDE YARALAR BİRİKSİN ODA ALDATILSIN ODA TERKEDİLSİN ODA SEVİPTE SEVİLMEMEYİ BİLSİN |
Haberin Yoktu Be Güzelim Yine kahroldum bu akşam senin için İsmini haykırarak ağladım saatlerce Elimden başka bir şey gelmiyordu Çünkü seni sevdiğimden haberin yoktu Öyle büyük bir sevdam var ki benim Onu dağlara yazarım Söyleyeceğim sadece 2 kelime var Seni seviyorum. |
Gecelerin bu kadar sessiz olduğunu bilmezdim. Bilmezdim yalnızlığın bu denli acı verdiğini Halbuki ne çok özlerdim geceleri Gecelerle yalnızlığı paylaşmayı Hep düşlerdim yalnız geceleri Nerden bilebilirdim ki bu kadar dayanılmaz Bu kadar zor olduğunu Yaşamadan öğrenilmiyormuş Bunu da yaşayarak öğrendim Offf of neylersin artık Yalnızsın dönemezsin geri Saatler geçmiyor zaman durmuş Beynimde sarsılan gecenin sessizliği Artık alışmalısın sen istedin Bu hikayenin başlamasını. |
Küçük bir dünyanin içine gizlenmissin Sadece hissedebiliyorum seni Tipki senin beni hissedebildigin gibi Bazen bütün umutlarimi ,bütün sikintilarimi Oradan sana söylüyorum Tipki senin bana söyledigin gibi Içimizin karanligini bosaltiyoruz bazen Bazen de iki kelime saklayabiliyoruz Seni böyle hissetmek, seni böyle sevmek güzel Bir bakiyorum bir adim geliyor, Bir bakiyorum kilometrelerce uzaksin Geceleri seni düslüyorum yine Küçük bir makinenin içinden Biliyorum ayni yerdeyiz ayni seyi dinliyoruz Hissedebiliyoruz ayni seyi Elimde sana dair hiçbir sey yok Sadece yani basim da çalan minik bir radyo Bilmiyorum su an ne haldesin Ve de evin neresindesin Belki salon da koltuga oturmus, Belki odanda yatagina uzanmis Ayni seyleri düslüyoruz Gecenin bizim için hazirladigi güzelligi dinliyoruz Ben bu gece çok hüzünlendim Göz yaslarim yanagimda kaldi Bir ananin acisini paylasti göz yaslarim Bir sevgilinin siirinde duygulandim Ama bunlarin hepsinde seni düsledim Tipki senin beni düsledigin gibi |
GİZLİYORUM SENİ..! Korkular sardı Bak yine Dört bir yanımı… Sevgiler, acılar,neşeler,nefretler,tutkular Kalacak bu şehirde seninle Alıp başımı Cekip gidiyor kaçısımı Senden bile gizliyorum ((kendimden bile)) Görme Duyma Haber alma benden diye Gizliyorum kendimi Özle ama Sakın aglama diye Hisset ruhum aşkım seninle Bak yine oldu gece Gözyaslarım sensiz daha bi serbest simdi Dilediği yere damlıyorDiledigi yere damlıyor Senin gibi nergis kokuyor… Gizliyorum kokumu Mücerret olsun Yaklasılmadıkca duyulmasın Seni kimse anmasın Yalnız kal aşkım Benim gibi Gizliyorum seni Kendi içime Cok dikkatlice bakılmadıkca Görülemeyesin Sadece benim kalasın diye Gizliyorum Anılarımı Yaşadıklarım bana kalsın diye Biz bana ait olalım diye |
Hani o bırakıp giderken seni, Bu öksüz tavrını takmayacaktın, Alnına koyarken veda buseni, Yüzüme bu türlü bakmayacaktın, Hani ey gözlerim bu son vedada, Yolunu kaybeden yolcunun dağda, Birini çağırmak için imdada, Yaktığı ateşi yakmayacaktın, Gelse de en acı sözler dilime, Uçacak sanırım bir kaç kelime, Bir alev halinde düştün elime, Hani ey gözyaşım akmayacaktın? |
Seni görüyorum düşlerimde Yanımdasın; Ellerini tutuyorum sımsıkı Gözlerine bakıyorum sıcacık İçim ısınıyor senin yanında Sanki kuşlar bizim için şarkı söylüyor Dansediyorlar etrafımızda Başımı omuzuna dayıyorum; Sarhoş olmuş gibiyim Başım dönüyor Bulutların üzerinden izliyorum dünyayı Seninle dünya o kadar güzel görünüyor ki gözüme İnanamıyorum... Hiç uyanmak istemiyorum Bu büyünün bozulmasından korkuyorum belki Masmavi bir deniz uzanıyor önümüzde Yanımda sen varsın düşlerimde Soğuk, boş ve karanlık bir odada uyanıyorum sonra Bakıyorum ama yoksun Kalbim kanıyor Canım çok yanıyor Hasretin altın saplı hançer olmuş Saplanmış yüreğime ölüyorum.... Başım dönüyor aşkım Gözlerim kararıyor Zaten sensiz karanlık değil miydi? Nefes alamıyorum aşkım Sensiz hiç nefes almadım ki Hasretin öldürüyor beni Çok canım yanıyor bir tanem Kalbimi söküp atmak istiyorum Bu acı dinsin diye Onda da sen varsın yapamıyorum Ruhumda, bedenimde,yürüdüğüm yolda, Gördüğüm her şeyde Duyduğum her sözde sen varsın Düşüyorum birtanem Artık sensizliğe dayanamıyorum Avutmuyor hayalin Sıcaklığın olmayınca Üşüyorum,ölüyorum... |
GÜN GELİR ANLARSIN..! Ask kolay degil yar bir gün sende anlarsin, Beni yaktigin gibi sende yanarsin. Ben gittikten sonra kiymetimi anlarsin, Özürdilemeye, affedilmeye geckalirsin. Seninle askimizin imkansiz oldugunu biliyorduk, ama yinede ne olursa olsun birbirimizi seviyorduk. Simdi anladim sadece ask yetmiyormus, Birbirine güvende vermek gerekiyormus. Artik bizim aramizda ne güven nede dürüstlük kaldi, Senin yalanlarin beni benligimden aldi. Ben simdi sadece tek kaldim, Senin ismini karanliga, yanlizliga adadim. Beni karanliga zamansiz atin, Sen benim hayatima, mutluluguma zehir kattin. Keske seni sevmeseydim, Keske seini kendime adamasaydim, Keske senin gibi nanköre, vicdansiz, insafsiz ve allahsiz birine kanmasaydim. Ah…..Keske….. Sana geriye dönecegimi saniyorsan yaniliyorsun, Yar dedigim yabanci, sende artik gecmisimde kaliyorsun!! |
Geceler yok mu geceler Hele yanımda olmadığın zaman Çekilmez bu geceler Olma sabah, dogma güneş Her gece sensiz kalmaktan Her gece resmine bakıp ağlamaktan Seni sensiz yaşamaktan bıktım Artık gülmüyor yüzüm gülemiyorum Belki bir gün dönersin diye Kapım açık bekliyorum Dön ne olur dön Her geçen gün yokluğundan ölüyorum Yalnız seni istiyorum SENİ SEVİYORUM |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık