![]() |
Seni Seviyorum Deyisine Sabrederim..! Aksam oLunca, günes battiginda basLiyor en büyük hasretim... Her saniye özLesem de, en çok karanLikta koyuyor özLemin... Her gece bir yiLdiz seçiyorum, adini sen koyuyorum... Ve her gece kayip gidiyor seçtigim, ve hayaLimdeki „gözLerin“ Hersey ama hersey tekrar tekrar yasanabiLir... Peki ya geçip giden zaman..? Bir daha ne zaman geLir..? AsLa sevdigim asLa... Durduramayacagin tek sey zaman, sana oLan askim gibidir... SöyLe sevdigim, agLamakLa gözyasi biter mi..? Bitmez, agLama nedenin biter, gözyasin bitmez degiL mi..? Benim sonum ne oLur peki bitanem..? Ne gözyasim biter, ne agLama sebebim... ÖyLe derin bir his ki bu, her saniye içimdesin... Yanimda oLmasan da, hissediyorum seni, hayaLimdesin... SöyLe hasretim, ben sensiz nasiL yasarim..? Bütün bunLarin sebebi anLatiLamaz Hayat, tesadüfLer oyunu, eceLin ensesi, kaderin ciLvesi... Sensin, yiLLardir aradigimsin eminim ki... Istedigim herseyi gördüm sende sevdigim... Titriyor eLLerim eLLerinsizLikten, bu sensizLik neden ki..? Bir güLüsüne ömrümü, bir bakisina herseyimi veririm... Hiç düsünmeden senin yoLunda öLüme biLe giderim... Sonsuza kadar da olsa seni bekLeyecegim... Bir dokunusuna canimi adar, bir „Seni Seviyorum“ deyisine sabrederim... |
Bitanem Dalga ile kıyının aşkını bilir misin? Öncesinden başlayıp, sonsuza giden dalga, Hep aşka kavuşma özlemiyle atılır kıyıya. Dalga seven, kıyı sevilendir. Dokunur parmaklarının ucuyla sevdiğine dalga Ve döner hep geriye Bilir kavuşamayacağını ama hep koşar kıyıya Her bir dokunuşunda aşkına verir bedenini hesapsızca İşte, ben de seni böyle severim bitanem. Bitanem, Bilir misin dağ başında açan uçurum çiçeklerini? Bilirler görünmeyeceklerini... Sevilmeyeceklerini... Koklanmayacaklarını... Okşanmayacaklarını... Ama inatla açarlar aşkla, sevgiyle, özlemle. Hep beklerler gelmeyecek sevgilinin onu kucaklamasını İşte, ben de seni böyle beklerim bitanem Bitanem, Ağaç ile meyvesinin aşkını bilir misin? Meyvesini vermelidir ağaç yeniden doğmak için Öyle zorludur ki ayrılmaları Verir meyvesini ağaç Meyve tohum olur, tohum kök olur Ve yeniden doğar ağaç kendi meyvesinden İşte ben de böyle bitanem; YOK OLMAYI GÖZE ALDIM TEKRAR SENDE DOĞMAK İÇİN |
Duygularıma karsı koyamıyorum Sana olan hislerim bambaşkaydı Bazen nefret ediyorum Bazen ölürcesine seviyorum İçimdekileri haykırmak İstiyorum dünyaya Ama boşuna bana geri dönemezdin ki Başkalarına bakıp seni görüyorum Gece rüyamda gündüz hayallerimdeydin Bazen hayallerim gerçek olsun diyorum Tanrıya saatlerce yalvarıyordum Beni anlamanı istiyordum Acı çekiyordum yaralı bir kuş gibi Yaramın iyileşmesini beklemeden Koşup kollarına sarılmak isterdim Hayatında başka biri var mı? diye Düşünüyordum bazen Olmasa ne fark ederdi ki Seni hala çok seviyordum Beni fark edeceğin ani bekliyordum Saatleri dakikaları sayıyordum Sensiz ölmekten çok korkuyorum |
Seni GünLere BöLdüm Seni günlere böldüm, seni aylara Daha yıllara, yüzyıllara böleceğim Ve her zaman söyleyeceğim ki beni anla Böyle eskitilmiş de olsa bu kalbi Minesi çatlamış bir diş gibi durduracağım karşında. Şiirler söylenir, şiirler biter Biz bu sevdayı neresine sakladıktı sen ona bak da Kahverengi avuçlarına mı gözlerinin Tam oradan mı kahverengi yağan bir aydınlığa. Bütün günler yenileşir her bekleyişte Ve bütün dünler, bütün geçmişler Kapını açarsın ki bir de, hiç kimseler yok Çaresiz, benim sana gelişim de hep böyle. Dün akşama doğru turuncu bir bulut geçti Sonra bütün bulutlar hep birden geçti Anılar, anılar, belki hepsi bir kelime. |
aslında ne çok isterdim seni terketmeyi birdaha yüzünü görmemeyi sesini duymamayı bakışlarının altında ezilip yok olmamayı ama olmuyor beynim unutsada yüreğim unutmuyor biliyormusun senden önce yüzüm hep gülermiş senden önce bilmezmişim hüzünü derdi gamı hayata hep güzel yönleri ile bakarmışım küsmezmişim aynalara içmezmişim akşamlardan sabahlara şimdi lanet okuyuyorum bana çarptığın o güne lanet okuyorum dökülen kitaplarını topladığım için gözlerine derin bakıp o bakışlarda kaybolduğum için ve yine lanet olsun yalan sözlerine kandığım için. |
Seni Seviyorum Ne güzel şey seni seviyorum demek Sevdiğini söyleyebilmek ne güzel Her baharda gece gündüz her saniye Seni seviyorum Seni seviyorum Seviyorum seni diyebilmek ne güzel Bir kere sevdaya tutulmayagör Ateşlere yandığının resmidir Aşık dediğin mecnun misali kör Ne bilsin alemde ne mevsimidir Çünküsü yok nedeni yok sevmenin Zamanı hiç yok, dakikalar zaman üstü Utangaç bir gecenin kucağında Yağmurlar vuruyor pencereme Aşkın vuruyor kalbimin kıyılarına Gecenin bu çıldırtan yalnızlığında Aşkın ayak seslerinin duyuyorum yüreğimde Ve hasretin içimde Seni seviyorum Sesinin duymak istiyorum uyumadan önce Sabahlara kadar konuşmak Hiç kapatmamak telefonu Aynı düşlere uyumak sonra Ve uyanmak aynı güneşe Bir kere sevdaya tutulmayagör Ateşlere yandığının resmidir Aşık dediğin mecnun misali kör Ne bilsin alemde ne mevsimidir Daha bir güzelleştim son günlerde Gözlerimin içi parlıyor Kabıma sığdıramıyorum aşkı Gülmek geliyor içimden Sokaklarda koşar adım yürümek Tanıdık tanımadık herkese selam vermek Merhaba ülkemin güzel insanları Hepinize hepinize merhaba Sizi de seviyorum Yağmuru, denizi, kokusunu toprağın Gökmavisinde güvercinleri, martıları Dağ eteklerinde gelincikleri seviyorum ateş kırmızısı Bin dallılarıyla köy kızlarını Ve elleri hamur kokan anaları Hepsini sende seviyorum Seni seviyorum Bir kenara mahsun çekilen içim Yemeden içmeden kesilen içim Sensiz/yarsız uykuyu haram bilen için Ayrılık ölümün diğer ismidir Senin sevdiğin gibi topluyorum saçlarımı Siyah kazağımı daha çok yakıştırıyorum kendime Ve daha çok seviyorum limonlu çayı Senin sevdiğin herşeyi seviyorum Türkülerini memleketinin Feneri ve kara kartalı senin için Davamızı ve şiiri sende seviyorum Seni seviyorum İyi ki doğdun İyi ki varsın Doğum günün kutlu olsun Seni çok seviyorum Seni çok seviyorum Yaşamaksa seni sevmek Ben hiç ölmedim Seni seviyorum |
Acısını içtim aşkın, Hüznüne dokundum Gökkuşağı gibi değildi renkleri Siyahında boğuldum Yoruldum hep yoruldum Kime tutunduysam yaralı kanadımla Yalanlarında kayboldum Masum bir çocuk bakışıyla geçtim Aşkın kör gözlerinden Yüreğimi büyüttüm, Düşler yetiştirdim minik avuçlarımda Ağlamayı öğrendim, Gülmeyi unuttum. Hırçın denizlerde, Boşa kürek çektim hep Yalnızlığın kıyısında, Unutulan bir liman gibi Bekledim, durdum Nereye gittiğini bilmeyen bir yolcunun Sessizliğinde geçti hayatım Aşkı bulayım derken, Yolumdan oldum. Korkularım büyüdü aşkın kollarında Sessizlik parladı içimde, Bir yakamoz gibi Üç kuruşa yalnızlığa sattı Gülen suretimi Ne bana gösterdi kendi yüzünü, Ne güldürdü benim yüzümü Yar olmadı bana hiç Seslendim ses vermedi Sonunda sustum Ve bir akşam üstü Aşkı sırtından vurdum!....... |
Yabancı Hangi cennetten geldim bu cehenneme Ki her yokluk bendedir, her acı benim Baltalar kıyasıya inmiş gövdeme Bak! Şu devrilen hayat ağacı benim Bir gün beni de unut her yalan gibi Adımı sokaklara tükür kan gibi Oysaki yaşadıkça bir çıban gibi İçinde sızlayacak o sancı benim Terkedilmiş eski bir şehircesine Sensiz yaşıyor o can verircesine Tutuşmuş özleminle erircesine Bir zaman sevdigin bu yabancı benim Ümit Yaşar Oğuzcan |
Habersiz Gidişin Umutlarım vardı Katar katar Hayallerim vardı yarınlarda Dağlar kadar Her umut yokluğunda kayboldu. Her hayal sen yokken hayalet Güneşle beraber gelen günler Kapattı kapısını yüzüme Bu günde zindan oldu yarınım Ekvator'da verimli toprak Bir o kadar imkansız kar oldu sanki Umutlarım, Çöllerde kaynak su Yemyeşil yaprak üstünde gül gibi Olanaksız kıldı yarını habersiz gidişin. |
Başkasını sevsem sen gibi bakacak mı? Gözlerime Engin denizler gibi Sen gibi gülecek mi? Gülerken baharlar açacak mı? Kış ortasında bile konuşurken sen gibi titretecek mi? Yüreğimi. Sen gibi hayaller kurduracak mı? Geleceğe dair rüyalarıma girecek mi? Sen gibi bekleyecek miyim? Yağmurun altında Seni beklediğim gibi. Yıldız kaydıracak mıyım? Gözlerimden Sevdam için Dünya yeniden kurulacak mı? Yarınım umutlu olacak mı? Senden başka bana herkes yabancı, herkes el; Bir başkası sen gibi olacak mı? Bir sensin yüreğime eş... |
| Saat: 16:07 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık