![]() |
Yanıyorum. Bazan duman oluyorum bazan su. Bazan, kapkaranlık oluyorum gecelerce, sabahlara inat. Bazan, sapsarı bir yaprak yağmurlarca ıslak toprak oluyorum. Her günbatımında yanıyorum, sensizliğe yanıyorum. Uykusuz gecelere sığmıyor düşlerim. Bulutlar, gökyüzünden gözlerime iniyor. Gökgürültülü akşamlarda kıyametler kopuyor, mevsimler hazana döndü haberin varmı? Akşamlarım serin geceler, buz tututyor. Ben yanıyorum. Sensizliğe yanıyorum. Yağmur damlaları ateş olur düşer yüreğime. Yıllar, kar olur saçlarıma konarlar. Elbistan akşamlarının yıldızları söner, tozar yollarda hasretin. Düşünüyorum, hep seni düşünüyorum, içime ateş düşüyor, yanıyorum. Sensizliğe yanıyorum. Ruhumda, dört mevsimi bir anda yaşıyorum. Dünya dönüyor ya, hazana takılıyor. Boğuluyorum, boğazımı sıkıyor anılar bir türkü takılıyor dudaklarıma, sağır akşamlara inat, söylüyorum. Sana da ulaşmıyor feryadım, sen de duymuyorsun. Bir ateşin ortasına düştüm, yanıyorum. Sensizliğe yanıyorum. Gökyüzü delinsin, yer çöksün geceler, yıldızlarını döksün umurumdamı. Sensiz uykulara pas vermiyor gözlerim, saatler döndükçe ben de dönüyorum. Bir sigara çekiyor canım, seni anıyorum. Sigaramın ateşi yanıyor ben yanıyorum. Sensizliğe yanıyorum. |
Sen ve Yine Sen Sen... Şu an yine seni düşünüyorum Her zaman olduğu gibi Önümde kitaplar hepsinde sen, sen yazıyorsun Seni okuyorum Seni çalışıyorum Günlerce, haftalarca, aylarca Damarlarımdaki kana seni işlemek istiyorum Beni sen yaşatasın istiyorum Sen benim için tek yaşam kaynağısın Öyle olmanı istiyorum Seni istiyorum Sensiz duramıyorum Sen... Azrailim olmanı istiyorum Zamanı gelince canımı alacak Doktorum olmanı istiyorum Hastalandığımda tek ilacımın Sadece bir tebessüm olmasını istiyorum Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... Eşim olmanı istiyorum Bir ömür boyu dostum olacak Dost kalacak Eş istiyorum Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... ...Şu an yine seni düşünüyorum Her zaman olduğu gibi Önümde masa Bugün yine menüde sen varsın Seni yiyiyorum Seni içiyorum Seninle doyuyorum Seninle yaşıyorum Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... Kolumdaki saatim olmanı istiyorum Zamanın sensiz olmayacağı gibi Sen "Dur" deyince dursun istiyorum Bütün kâinatın Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... Beynim olmanı istiyorum İçimdeki bütün bilgileri sana endekslemek İstiyorum ki; Gözlerim olmanı istiyorum Kimse bakmasın diye Aynaya bakmak istiyorum Gözlerime Seni göreyim diye Seni istiyorum Bilirsin ki: sensiz duramıyorum Sen... ...Evet Sevgilin olmak istiyorum Ben... |
DÜŞ İÇİNDEYİM erken güneşe aldanıp da açan papatyaların masum ve korkaklığı doruklarında yalnız ve ürkek dağ keçisinin telaşı ve ilk kanatlanışı kozasından çıkan kelebeğin şafakla beraber yola çıkan kuşları yaşama sıkı sıkıya bağlı şarkıları ve arka arkaya düşen cemrelerin getirdiği baharı ne çok özledim ve biliyor musun papatya kokulum karanlık ve yalnız gecemde adını yazdığım camdan bakarken şimdi kar yağıyor dışarıda Atila IŞIK |
Habersiz Sevgili Çıkacak yazı mıdır, ne ile sileceksin? Benim alın yazımda, adın kazılı senin. Sana kendim demeden, nereden bileceksin? Kalbimin en içinde; ismin yazılı senin! İlk karşılaşma anı: ''-Yazgının ağı'' dedim. Yüzüne baktığım an: ''-Venüs Şafağı''dedim. Sevdanın kollarına öylesine düştüm ki; Asla kopamam senden: ''-Kaderin Bağı'' dedim Sevgi sınırı aştı...Sanki sana tapıldı. Arz' da Yedi Harika, kimin için yapıldı? Kimseyi beğenmeyen, isyankar ruhlu gönlüm Nasıl oldu da birden aşk seline kapıldı? Hürrem Sultan yaşasa; ''-Ben güzelim.'' der miydi? Koca sultan Süleyman; O'na baş eğer miydi? Ey! ..Gönlümün meleği, hiç sordun mu kendine? Ferhat seni görseydi; Şirin'i sever miydi? Selvi boyuna senin kim dönüpte bakmadı? Hangi gönül tahtına senin sevgin akmadı? Kerem Bin dua etsin! Aslı'ın sevdasına; O'nun sevdası bile senin gibi yakmadı. Nedensiz bir ayrılık... Beni böyle kahreden Sevgimiz yaşanmadan, sensizlik geldi neden? Ölene dek beklesem: Gelir misin Birtanem? Hasretin pençesinde sana adanmış beden... O kadar uzak düştük... İki yıldız arası, Böyle yazgı olur mu? Sanki bahtın karası. Kimde bunun ilacı, neden bir türlü geçmez? Kalbimin tam içinde; sanki kılıç yarası... |
Seni Yaşamak..! Seni her özlediğimde sevgilim, Gökyüzüne bakıyorum; Göğün mavisinde gözlerini görüyorum çünkü. Seni her özlediğimde bir tanem, Denizlere bakıyorum. Ufuğa bakınca mucizeni görüyorum çünkü. Seni her özlediğimde bir tanem, Kuşlara bakıyorum. O kanatlardaki özgürlüğünü görüyorum çünkü. Ve aşkım, seni her özlediğimde, Adında isyan ediyorum. Seni özlemek istemiyorum ben, Ben seni yaşamak istiyorum, Seni her özlediğimde sana bakmak istiyorum Ve seni sende görmek sadece |
Aşk meğer bir serapmış Göz açıp kapamak kadar kısaymış Bu yürek yok yere yanmış, Küllerini bir zalim için savurmuş. Yar diye birşey yokmuş, O da yalan dünya gibi boşmuş, Bu gözler hiç uğruna dolmuş, Taş bir kalp için akıp durmuş. Sevmek aslında bir masalmış, Yaşamak için, inanmak lazımmış Bu ruhum boşa kanmış, Leyla olmak sana, çok uzakmış |
Hadi Dön Artık Ne Olur Ağlıyorum yalnızım yanıyorum sensizim sensiz gecen günlerime isyan ediyorum Hadi dön artık gülüm ne olur Sevgi nedir sende buldum Aşk nedir sende gördüm her gün her gece seni düşündüm Hadi dön artık son çarem ne olur Sensin beni deli eden iki gözümü kör eden Aşkın kanununu çiğneten Hadi dön artık Bir tanem ne olur Canim canından çıkacak Neredeyse kıyamet kopacak Sevdan beni çıldırtacak Hadi dön artık canim ne olur |
unutmak istiyorum seni yaşananlar yaşanmamış sanki nede kolay ayrılıp giti bu sevda aşka dönmeden bitti kör bir hayale aldandım nede kolay sana kandım bir yalandır unuturum sandım bu sevda aşka dönmeden bitti gülü bahardık yeşermeden bitik yazı görmeden kışa döndük düz yolda yokuşa verdik bu sevda aşka dönmeden bitti |
Hadi Gel Haberin var mı? Bahar gelecekmiş buralara En güzelleri açacakmış çiçeklerin Ötmeye başlayacakmış Kuşlar, cırcırböcekleri Herkesin ağzında; Bir başka doğacakmış güneş, Daha parlak görecekmişiz ayı Ne güzel, İlk olacak bu, yıllardan sonra. ?… Laf işte benimkisi Görmüşüm gibi baharı Biliyormuşum sanki önceden. Nasıl birşey olduğunu Baharın, Güneşin, Ayın Olsun, Hayallerim gerçek olacak Uçacağım sevinçten kelebek misali. Kelebek?… Nasıl bir şeyse Hiç görmedim. Olsun. Türkülerimi mırıldanacağım Yıldızların altında, geceleri Yine yanık, içli. Bak yıldızı biliyorum işte biraz. Görmedim onu da hiç, Ama parlarmış gökyüzünde binlercesi. Soluk, yırtık bir kağıt parçasında okumuştum. Okumayı?… Çocukken öğretmişti, küçücükken, Bir güzel dost. Gelecekti yine bir zaman, Söz vermişti … Sanadır, Haykırışım, güzel dost. Hayal, kuruntu hepsi anlattıklarımın, Seni düşününce dökülüyor dudaklarımdan. İçim ısınıyor, Gözlerim parlıyor, andıkça ismini. (ismini söylemem, o benim.) Hissediyorum, Hepsi gerçek olacak, Göreceğim baharı, Duyacağım kuş seslerini, Cırcırböceklerini. En parlak yıldızım olacaksın Sen, Gelirsen… Hadigel. |
Teşekkür ederim En kalabalıklarda yalnız olduğunu hissettinmi hiç Hani haykırmak isteyip de tüm isyanlarını Dilini bağlanmış gibi hissettiğin oldumu hiç Baharın en güneşlisinde içine kar yağdımı hiç Sarılmak isteyip de kollarını kaldıramadığın oldumu Koşmak isteyip de dizlerinin çekmediği Ruhunu kaybettiğin oldumu karanlığında gecenin Rüyanın en güzel yerinde uyandırıldığın oldumu Bakmaya doyamadığın yüzden tiksindinmi hiç Gafil avlandınmı güzel sözlerin ardındaki yalanlara Yaşamamışsın o zaman , hayatı bilmiyorsun sen Ve teşekkürler bana hayatı öğrettiğin için. En görkemlisinde yıldız alacasının beni düşündünmü Sabahları martılara beni sordunmu Elindeki sigarayı ah çeker gibi içtinmi hiç Dalıp gittiğin oldumu imkansızlara boğulmuş hayallere Sadece sesimi duymak için aradınmı beni hiç Kavgaların alttan alan tarafı olmayı denedinmi hiç Biz için birşeyler yapmaya çalıştınmı Kayalıkta içtinmi hiç ağlaya ağlaya dalga sesinde Bağıra bağıra lanet okudunmu bana Ve seviyorum lan seni ne olursa olsun dedinmi Yaşamamışsın o zaman , sevmeyi bilmiyorsun sen Ve teşekkür ederim bana sevmeyi öğrettiğin için En hararetli yerinde tartışmanın alnımdan öptünmü birdenbire Kıskandınmı beni diğer bütün dişi varlıklardan Beni kaybettiğini düşünüp nefes alamadığın oldumu hiç Seni terkettiğim düşüncesi kıvrılıp saplandımı yüreğine Hiç benim kokumdan alıp sıktınmı dolabına sen Resimlerime bakıpta hayallere daldığın oldumu Sarmaş dolaş ken güzel birşeyler söylemek geldimi içinden Bir türküde bizi yaşadınmı hiç Yaşamamışsın o zaman , aşkı bilmiyorsun sen Ve teşekkür ederim bana aşkı tattırdığın için. Bir gülü koklayıp beni hatırladığın oldumu hiç Bir espiriyi benim için cebinde sakladınmı hiç Beni düşünmekten başın ağırdımı Gözyaşı biriktirdinmi hiç odanın en kuytu köşesinde Kıyısında yaşam ve ölümün beni düşündünmü Toz pembe hayallerinde bana yer verdinmi Arkadaşlarına beni anlattınmı hiç Dua ettinmi Allaha ayırmasın diye bizi O zaman yaşamamışsın sen , bilmiyorsun canla cananı Ve teekkür ederim bana öğrettiğin için canı cananı Sen hiç güneşe dönüpte yüzünü , üşüdünmü Komedi filminde ağladınmı bir kareye Sinemada kafede çay bahçelerinde bıçaklandınmı anılara Binlercesini hatırlayıp öldünmü hiç maziye Kasvetler sardımı bedenini , yüreğin parçalandımı Gittiğini bile bile sevdinmi hiç Ölüp ölüp dirildinmi her şafakta yakamozda Segililere bakıp ah diye diye düştünmü dizlerinin üstüne O zaman yaşamamışsın , yaşarken ölmeyi bilmiyorsun sen Ve teşekkür ederim beni yaşarken öldürdüğün için. |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık