![]() |
"gİt" Hani bir dünya vardı ya rüyalarda Hani en güzel hayaller vardı ya pembelerle Sen de vardın ya Yoksul kalmış bir ben içinde Haklısın yanlış zamandı Ve ben sana Yine kapına yanlış zamanda gelmiştim Beklemiştin son kez artık diye "Git" demiştin ya daha önceleri Bu seferde gözlerin konuşuyordu adeta Oysa o sahte sözler O sahte gözler bilmiyordu bu yoksul kalbi Ve insafsızca bir kez daha "Git" diyorlardı gelme bir daha Diyemezdim ki yalancı diye Gidemezdim ki ölüme Tek çare sensizliğime Yine sendin Oysa herşey bir anda son bulmuştu Kapının arkasından duyulan bir ses Sana uzanan o el İşte şimdi anlıyorum "Git" demişti o gözler Sözcükler düğümlenmişti çünkü Pişmanlık için artık çok geçti... |
http://www.yazgulu.com/Bg/melaneyes.jpg Yeter Bana/Dayan Yüreğim-3 Tek bir umutla çıktım yola Gitmek istiyorum Senden çok uzaklara Yüreğimin sesini Duymak istemiyorum Yarına umutlarım Beni terk etti Bir tek mutluluğun Gözlerin yeter bana Gölgen olmaktı Şu dünyada dileğim Seni sevmekti Sana kavuşmaktı. Hayallerim Beni terk etti Sensiz sevdam Hatıraların Yeter bana |
Hak Ettin bitti ama çok güzeldi seninle bir ömür geçti yaratandan diliyorum benim gibi çekmeni çek de biraz sen de sürün kurtuluşun olsun ölüm bu da yetmez sana gülüm kapansın ardın önün en sevdiğin nefret etsin herkes seni böyle bilsin ağlama üzülme sakın sen daha fazlasını hak ettin |
bu filmin sonunda şimdi yine hayallerimde olacaksın asla yanıma gelmeden sesimi duymadan ve hiç bir zaman benim olmadan siyahın ne kadar tonu varsa üzerime sürgüleyeceksin inan sevdiğim inan bu yorgun halimden bu sensiz halimden buram buram döküleceksin ardından bütün umutlarımı ateşe vereceğim kahır dolu akşamlar gibi ben yalnızlığa ben alın yazıma yine yenik düşeceğim bir parça ışık misali sönmek istemesemde çaresizliğin bağrında sönüp gideceğim gözlerim kan çanğı bir halde köşe başlarına dalıp gidecek ellerim belki ilk defa sensiz üşüyüp titreyecek saçlarımı yolarcasına sensiz olsamda hep çıkmazlarında koybolsamda bu aşkım bu sevdam bitmeyecek her sahnesinde bu hayatımın baş roller hep senin olacak ben çekerken bunca sıkıntıyı ben çekerken bunca cefayı kimse farkında olmadan seni alkışlayacak yani bu aşık halim bu dertli başım bu film bitmeden unutulmuş olacak... |
Hala Benimsin Bir çağlayan akar yüreğimden gözlerime Ağlamak istermisin bilmem Dinlersen sana söyleyeceklerimi Üzüntüden titreyen bedenine çare olamam Kaçan bakışların arkasından izliyorum Belkide bakmıyorum sana Gidenin ardından ağıtlar yakmadım ben Bana verdiği acıyı hissetmedim yüreğimden Gelip giden zaman misali kaybettim seni Gün doğuşu gibi bitti verdiğin karanlık Yıldızlar gibi tek tek kaybolurken Ben güneş gibi doğdum sensizliğin içinden Ama sonunda yine geldi karanlık Ben yine yalnız yine sensiz.... Kandıramıyorum işte kimseyi.... Hala canımsın işte bir tanemsin benim |
Güvercinler kadar olmadi sevgimiz. Ne yapalim, bizde sevmeyiz. Hayatin sonu degil ya, Sevdikmi, UNUTMASINIDA BILIRIZ!!!!!!!!! |
Elimde kaldı umutlarım Her sabah hüzünle karışı bir umut var içimde. Sensizliğin hüznünü, yeni bir günün seni getirmesi umuduyla bastırıyorum. Her doğan gün yeni bir umut, yeni bir arayış benim için. Belki sana kavuşacağım ana bir gün daha yaklaşıyorum, bugün değilse yarın... Kim bilir belki de yanlızca kendimi avutuyorum. Gittiğinden beri hep yanlızlık şiirlerine takılır gözüm. Bir başıma değilim, sensizlikten yanlızım. Terk edilip gitmek en çok nasıl koyar insana bir ben bilirim. Gitmelerin, gidenlerin arkalarında bıraktığı çaresizlikleri, en koyu özlemleri... Senin gidişin de ateş gibi çöktü yüreğime. Hiç bir yağmur yetmedi içimdeki hasret ateşi küllendirmeye. Hiçbir sevgi yetmedi senin özlemini gidermeye. Ben her sabah beni sana götürecek yollarda yürüdüm, Senin duyacağın sarkıları söyledim yanlızca. Ve gelmeyişinin her akşamında aslında doğduğunu hiç anlamadığım güneşle Beraber ben de battım bir kez daha... Geceleri hep uyudum, uyudum; Gün boyu hasretini rüyalarımda biraz olsun giderebilmek için. Her şeye iyi gelen, yaraları iyileştiren zaman hiç bu kadar acıtmamıştı yüreğimi. Bin bir umutla sarıldığım sabahlar artık hiç doğmaz oldu. Benim günün de gecem de karanlık şimdi. Ne ay uğruyor gecelerime, ne sana benzettiğim yıldızlar parlıyor. Elimde kaldı umutlarım... Sensizlik öyle kötü bir yara oldu ki artık, içimde öyle bir yara açtın ki, bir gün Olurda geri dönersen kendi yaptığın boşluğa sende yetmeyeceksin. Orası hep bomboş, paramparça kalacak. Büsbütün cam kırıklarıyla kaplı kalbim. Ne zaman seni düşünsem, seni hatırlatacak en ufak bir görsem o kıraklarla dolu Yerim batmaya başlıyor yüreğime. Artık sabahları yanlızca hüzünle uyanıyorum. Hiçbir şey beklemiyorum günden, seni bile... Varlığında sensizliği yaşamaktansa içimdeki boşluklarla kırıklarla, boş umutlarımla Sensizken alışırım, alışmaya çalışırım yokluğuna |
Yalanmıydı? Bana söylediğin tüm o güzel sözlerin, Güneşi bile kıskandıran tatlı gülüşün, Bir hırsız gibi kalbime sesiz o girişin, Bütün bunların hepsi yalan demeyesin. Sevgini anlatırken duyduğun o heyecan, Ellerini tutunca ölecek gibi olduğun an, Kalbimize sevgiden bir yuva kurulurken, Bana bunun yalan olduğunu demeyesin. Hani aşkımızın sonu olmayacaktı ayrılık, Sana yalnız bendim veren tek mutluluk, Beraber olmaktı bizim için tek mutluluk, Bir rüyaymış şimdi uyandık, demeyesin. |
:..Beni Nereye Koyuyorsun..:: beni nereye koyuyorsun böyle? neresinde yaşıyorum yüreğinin? var mıyım senin için, gecelerinin masalsı düşü ben miyim yoksa kendin misin?... beni sığdırabiliyor musun içine? hangi yana baksam tünel; sonsuz uçurumlar gibi dipsiz ve kuyu hani içinin aynasıdır ya sevdiğin, benim aynamda karanlık aksetmekte... öyleyse anlarım ki ben de yokum sen de. beni nerede yaşatıyorsun söyle? cennetin miyim senin, amber kokulu bahçelerinde gezindiğin? yoksa kaybolduğun kör kuyun mu, dehliz yalnızlıklarını yitirdiğin? artık anlamsız geliyor tüm sorular yanıtlarını bir gün verecek olsan bile ben de bir şeyler buram buram, ben de çok şey ılık ılık, ben de sen acıtarak, kanayarak eksiliyor... ben seni bunca zamana ağırlayamazken ruhumda aitsizliğim çaresiz çoğalıyor... ve görüyorum aynada yüzü silinmiş suretimi sen bende herşeysin belki ama ben sende yitiyorum için için... beni nerelerde arıyorsun öyle? yüreğine sor bir de mutlaka cevabı gelecektir sessizliğinin |
ÖZÜR DİLERİM ! Senden özür dilerim.... Kırdığım, parçalara ayırdığım için. Canını yaktım dün biliyorum Sen telefon başında beklerken bir ses Her telefonu, ben diye açarken Ben, senden ve kendimden kaçtım gene Yanımda hiç sevmediğin biriyle. Belki bencilce ama seni düşündükçe İçim acıdı o sahilde... Ben, bu gece anladım, çok yoruldum adamım Bu beden artık beni bile taşıyamıyor. Bak ezan okunuyor ama uyku tutmuyor Sebep sen değilsin bilesin, kendimle savaşım Karabasan gibi çöktü üzerime hayatım Yaşadıklarım, yaptıklarım, eski hayatım Şimdiki zamanım.. Sebep sen değilsin adamım Zaman tanıdım kendime, kendime ve her şeye Bilirim seni ve sevgini, kocaman yüreğini... ÖZÜR DİLERİM ! Dün sabah ve tüm gün için... |
| Saat: 16:07 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık