![]() |
Çağırma Beni Sessizce de olsa çağırma beni Kulağım keskindir duyabilirim Şakadan da olsa gel deme emi Deliyim, şeytana uyabilirim. Benim gönlümü hapsetme kafese Kulak kabarttım en küçük bir sese Yaralı bir kuşum dinlemem ökse Elimle, canıma kıyabilirim. Selam olsun dağda gezen efeye Hastayım Şiire şarkıya neye Mecnunla kendimi aynı kefeye Koymadım amma koyabilirim. |
Hani Hani Bir çırılçıplak gülle gelecektin Gömülmüş ayrılıklara son vererek Yoğrulacaktık menekşenin burukluğunda Hani Bir denizle gelecektin Dalgası yok köpüğü yok Ninni söyleyecektik mavi sulara sürüklenerek Hani Eşkiya bir martı çığlığıyla gelecektin Yorgun çatılarda tünekleyecek Gecenin girdiği pencerelere bakacaktık Hani Islak bir bulutla gelecektin Parmaklarımızla dokunacaktık kıvılcımlara Zamanla yitmiş yorgun belleklerimizi yıkayacaktık Hani Hani |
Bulamayacaksin Bir sabah uyandığında Yağmalanmış bir şehrin Sessizliğine bürünecek anıların.... Karakışın koynunda kuruyacak taze baharın Sana yazılmış şiirlerim Gözyaşında birer birer alevsiz yanacak Gözlerin karanlığa perde perde düşerken Üşüyen yüreğin Sana tavan deliğinden gülümseyen yıldızları Anlatan bu garip adamı arayacak... Bir sabah perdeleri güneşe araladığında Kanatları parçalanmış Bir serçe yavrusu düsecek avuçlarına Tarifsiz bir korku eklenecek gözyaşına Soğuk ellerin alevde ısınmazken Islak gözlerin hep Üşüyen yüreğini gülüşleriyle ısıtan Bu garip adamın sıcak ellerini arayacak... Bir sabah pencereni rüzgarlar açtığında Taze hazanlar düşecek ellerine Dalgalar yalnızlığını bırakacak sahillerine Gözlerin güneşte ısınır zannederken Sen yalnızlığın gölgesinde üşüyeceksin Ağustos sıcağının ateşle dansında Yıldızların soluklandığı dağınık saçların Çiçek kokulu nefesimi arayacak... Bir sabah uyandığında Tenini soğuk terler içinde Sol yanını tarifsiz acı içinde bulursan Korkudan irkilip gözlerinde varlığımı ararsan Senin bir damla gözyaşına gözünü kırpmadan Canını verecek kadar seven bu adamı Yüreğinde bir daha bulamayacaksın. |
ARTIK SEVEMIYORUM Gel benimle ögrenirsin! Sevgi nedir bilirmisin? Asik olda ögrenirsin! Yoksa beni sevmezmisin? Baska birindemi gözün? Baska birindeyse gözün! Beni azad et ey Güzelim... |
Hani Bazen Hani bazen her soru bir idam sehpasidir Sanki son sözlerin sorulur Cevaplayacak cesaretin olmaz Belki kendini asip söylesen degisecektir cogu sey Ama nerde o yürek Oysa nasil olsa öleceksin Nasil olsa yitecek hersey Susma Ilk ve son defa Bu defa Topla cesaretini Nasilsa kaybedecek hicbirseyin kalmamis Bari pisi pisine gitme Bir kez olsun Yüregini dök Bir kez olsun haykir Bir kez olsun yik setlerini En azindan yasamim boyunca Bir defa Gercegi dile getirmis olursun. |
ASKTI O ! Askti o! Degistiren tüm gecelerimi Askti o! Beni durup durup yenileyen Oydu, duygulu yapan hoyrat ellerimi Oydu, doludizgin gidisime dur diyen Bir bicakin keskin yüzünde kan lekesiydim Askti yine beni yikayan, aritan su Böyle ak pak olacagimi bilir miydim? Icimde acmasaydi o sevmek duygusu Ben bir tutsagim simdi sevgiye, gönüllü Cözmeyin ellerimi, zincirlerim kalsin Görsün prangalarim o dogacak günü Ve bu dünyaya ask dolu siirlerim kalsin Seninle her yerde güzel, her zaman yeni Istemem, sensiz hatirlamasinlar beni. O baslamisti seni seviyorum diye Bende sevmistim ölesiye Gezip, dolasir, konusur kene Bende kanmisim onun her sözüne. Nerden bilirdim sonunun böyle gelecegini Bir anda beni terkede bilecegini O mavi gözlerin yalan söyleyebilecegini Bir anda dünyami yakabilecegini Bilmen simdi basksini severmi Onuda sonunda benim gibi edermi Yalniz sunu biliyorum Tek onu sevdim baskasini sevemiyorum. |
Sen SöyLemeden de BiLiyorum Seziyorum ki kaçacaksın.. Yalvaramam koşamam Ama sesini bırak bende Biliyorum ki kopacaksın Tutamam saçlarından Ama kokunu bırak bende Anlıyorum ki ayrılacaksın Çok yıkkınım yıkılamam Ama rengini bırak bende Duyumsuyorum ki yiteceksin En büyük acım olacak Ama ısını bırak bende Ayrımsıyorum ki unutacaksın Acı kurşun bir okyanus Ama tadını bırak bende Nasıl olsa gideceksin Hakkım yok durdurmaya Ama kendini bırak bende |
ARTIK SEVEMIYORUM O baslamisti seni seviyorum diyeBende sevmistim ölesiye Gezip, dolasir, konusur kene Bende kanmisim onun her sözüne. Nerden bilirdim sonunun böyle gelecegini Bir anda beni terkede bilecegini O mavi gözlerin yalan söyleyebilecegini Bir anda dünyami yakabilecegini Bilmen simdi basksini severmi Onuda sonunda benim gibi edermi Yalniz sunu biliyorum Tek onu sevdim baskasini sevemiyorum. |
Hani Gitmesen Diyorum hani gitmesen diyorum...... bırakmasan ellerimi, kaçırsan o ayrılığa giden tüm otobüsleri. geceler karanlık üşüyor ellerim, kalsan diyorum gitmesen. o ansız vedaların hüznüne salmasan sevginle tutuşmuş yüreğimi. gidersen bilirim ki son olur ömrüme gidisin, bir sinir kasabasında bulurlar kursuna dizilmiş cesedimi. geceler karanlık üşüyor ellerim, üşüyor yüreğim, yalnız ben değil tüm şehir üşüyor. hani gitmesen diyorum....... bırakmasan ellerimi, gidersen paramparça olur yüreğimde ağıtlar. ay geceyi deler, güneş dogmadan batar. ama bilirim ki her şey faydasız, umutsuz bir aşkın kurbanıyız ve her kimse o yazan çoktan yazmış kaderimizi. lakin isterdim ki, kadere inat sevseydin beni. hani gitmesen diyorum...... bırakmasan ellerimi, karanlık gecelerin koynuna salmasan her vurguna açık yüreğimi. hani gitmesen diyorum........ |
bana bir şiir yaz sevgilim bana bir şiir yaz sevdiğim, binbir mana olsun cimlelerinde, her kelimesi seni bana getirsin, sen benden gitsende, bana bir şiir yaz sevdiğim, birazda olsa düşün geçmişi, düşlerini koy içine, düşlerinde ben olmasamda koy, bana bir şiir yaz sevdiğim,, senden bir dünya olsun, binlerce sevgi doğsun içinde, beni öldürsende o dünyada,, bana bir şiir yaz sevdiğim,, gülüşünle heryer yeşillensin, sarı güller açsın, bir mezarın yanı başında, bana bir şiir yaz sevdiğim,, sevginden bir parça koy, olmasanda kalbinde sevgi,, benden aldıklarından bir parça koy,,,,,,, |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık