![]() |
AYRILIK Öpsem su rüzgari sana dokunur diye, Ölüp kalacak miyim yoksa, ismini diye diye, Gün boyunca bekledim telefon çalsin diye, Ama sen aramadin ayrildim diye... Bahtsiz benim adim, ayrilik ise soyadim, Her geçen gün yaklastim ayriliga adim adim, Herseyden ayrilirim ama ayriliktan asla, Yoktur benim yarim ayriliktan baska... Iste bir siir daha, yine bir aci, Yarab dinmeyecek mi, bende ki bu sanci? O tatli gülüsün artik benim kaderim, Gülüyor kaderim, bitmiyor kederim... |
Bir zamanlar sen vardın ya ben böyle yok değildim Düşünürdüm neyi mi? Hep seni odalarda Kimdi bana benziyen baktığım aynalarda Senden başkası mıydı o sessiz beklediğim Bir zamanlar sen vardın ya ben böyle değildim Kim bilir ağlamayı ölüp kendi kabrinde Sensizliği bu türlü benim kadar kim bilir Akşam karanlığında herkes gider o gelir En sevdiğim çiçekler çürümüş ellerinde Kim bilir ağlamayı ölüp kendi kabrinde Ya sensizlik ölmekse her gün bir başka türlü Ya bir şey olmamaksa sen olmak o yerlerde Yaşamak nerde hani yaşamak gücü nerde Bilinmez sensiz kalan yaşıyor mu ölü mü Ya sensizlik ölmekse her gün bir başka türlü. ...BİTANEM... |
Hani Nerdesin Dün gece şehre yağmur yağıyordu Yüreğime ise yalnızlık.. Karanlık odamda Sana yazdığım tüm şiirleri okuyunca Yağmura eşlik etti gözbebeklerim Islanmıştı düşlerim ve üşüyordu ellerim Ağladığımı bir bilsen Gelirdin biliyorum İşte ağlıyorum Ekim yağmurlarına karışıp Hani nerdesin ? Avuçlarımda sana açan tomurcuklarım yanıyor Ciğerlerimde ise sevdan... Küllere döndü içimdeki yangınlar Düşüncelerimi esir aldı intizarınla yanılgılar Yanıyor tüm umutlarım Yandığımı bir bilsen, Gelirdin biliyorum İşte İbrahim gibi ateşlerde yanıyorum Hani nerdesin? Yoksun işte Meriç nehri durgun sanki akmıyor, Deniz suskun sanki bana ağlıyor Kalemim sustu, sensiz her gece sanki ölüme pusu Hayatımın son deminde akbabalar üşüştü düşlerime Ölüme koştuğumu bir bilsen, Gelirdin biliyorum İşte hücrelerimden kanım çekiliyor Hani nerdesin ? |
BEN OLSAYDIM Seher yelinin estigi Esip bagrimi kestigi Ala gözlümün bastigi O yollar ben olsam ben. Dolan deli gönül dolan Akar sular gibi bulan O yarin yüzünde olan Benler ben olsam ben. |
Kurşun Yarası İstediğin zaman, rasladığın yerde Kıyasıya olmalı beni vuruşun Kanım günlerce akmalı caddelerde Tam kalbimde değmeli attığın kurşun Ya kalbime, ya alnımın ortasına En can alacak yerime nişan al Çare bulunmaz her kurşun yarasına Beni öldür ve açık gözlerime dal Bir eser olmasını içinde korkudan Tetiği kininle, garezinle çek Kurşun değil ölüm çıkmalı namludan Bırak benim kanım olsun dökülecek En son kurşunun da olsa namluya sür Nasıl olsa ölüm var, bari sen öldür. |
BENIMLESIN Çölde yagmur gibi özledigimsin Adaklar adayip bekledigimsin Öyle tatlisinki öyle güzelsin Kalbimi senden alamiyorum Dudagida sarki sazimda telsin Sinemde bir alev basimda yelsin Gönül baskasiyla nasil eglensin Bir an senden uzak kalamiyorum Tanridan ilk ve son dilegimsin Yillardir çektigim en tatli dertsin Hayalmi gerçekmi bilmem ki nesin Seni düsünmeden duramiyorum |
http://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gif SEN GİTTİN MASAL BİTTİ..! Sen gittin evimin adresi, kapımın zili gitti Sen gittin sazımin teli, kuşumun dili gitti yangınlar düştü yüreğime ıssızlaştı şehir sokaklara hüzün yağdı gözlerime acı üstüme kapandı kapılar, ben kapandım içime günlerce haftalarca ağladım kırık bir ağaç dalında,öksüz bir kuş gibi kaldım Sen gittin hazanlar başladı ömrümde yaprağa duran ağaçlarım gitti umutlarım gitti,baharlarım tutam tutam saçlarım gitti dudağımda şarkılar yarım kaldı bardağımda rakılar Sen gittin yüreğimde kanayan şiirler masamda sigara izmaritleri kaldı ben kaldım öyle tesellisiz ortalarda birde yıkıntım Sen gittin Şiirlerim öksüz kaldı kalemlerim, defterlerim ellerim, gözlerim, kirpiklerim yüreğimde kalkıp giden gemilerim dillerim öksüz kaldı ne varsa dağıldı senden yana geride kalan çöl oldu şiiristanım hayalim, düşistanım Sen gittin kemanım yayım, güneşim ayım mutluluk payım gitti kara bulutlar çöktü üzerime bir ben kaldım öyle boynu bükük ortalarda yastığımda yağmur hıçkırıkları birde ve yüreğime batan cam kırıkları her gece Sen gittin sustu kalbimin bülbülü bahçemin gülü soldu yoldu bağrımı yokluğun Sen gittin ağzımın tadı mutluluğumun adı gitti yaslı yaşım, gamlı başım zehir aşım, otuz yaşım kaldı Sen gitin hayalim düşüm sevincim gülüşüm servetim işim gitti Sen gittin özlemin yüreğimde yokluğun kirpiğimde çoğaldı sen gittin umudum gitti gururum gitti her gece oturup ağladım ıslandı/ ekmeğime karıştı korkunç acı gülmek nedir unuttum gitti Sen gittin ömrüm insafsız ayaklarına toprak oldu kavruldu bahçelerim çiçeklerim soldu acılarım içimde fışkıran kan, gönlüm rüzgarlara savrulan yaprak oldu Sen gittin çakıl taşlarım yürekvuruşlarım sevgikuşlarım gitti yaralı bir ceylanın bakışında yaralı kaldım her yerde izimi arıyor avcılar gittin işte o gidiş gittin, bir daha dönmedin geri yarısı sende kaldı kalbimim, yarısı bende ezgili ardında kara bulutlar, kara günler ve her gece ölümler kaldı hasretin kaldı birde ben kaldım öyle deli, öyle divane ortalarda ah seher yeli sen gittin ben bittim masal bitti... http://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gifhttp://img218.imageshack.us/img218/5821/ask3rm5.gif |
Hani Seni Bilmesem Ne zamandır bekliyorum İstanbul'un bana ağlamasını, Bu kadar kayıtsız kalamazdı, dertleşmeliydi benimle. Nihayet feryadı ile uyandım gökyüzünün. Seni kusuyordu seni boşalıyordu içinden Rüzgar adını haykırıyordu! Duydum.... Yumma gözlerini geceden çok korkuyorum. Yaratılmış herşey sana teslimdi. Allah'ım one azgınlık one intikam Vapurları atıyordu üstünden deniz Ağaçlar boyun bükmüş huzurunda eğiliyordu Bütün yıldızları uçup gitmişti göğün Ay' ı gördüm kıpkırmızı. Kan ağlıyordu bulutlardan Gecenin çığlığını duydum Ölüyordu.... Gözlerin açılıyordu ara sıra Korkunç bir uğultu sonrası gece aydınlanıyordu bir kaç saniye. Hani seni bilmesem şimşek çaktı sanacağım.. Sonra ölüm sessizliği çöktü sırılsıklam İstanbul'a Aç dedim gözlerini korkuyorum. Birden resmin belirdi karşımda Gök renk değiştirdi 'Günaydın' dedi annem; uyandın..... Hani seni bilmesem gün doğdu sanacağım. Penceremdeki kuşun kanatları ıslak değil Göz pınarlarınmı kurudu ağlamıyorsun artık Hani seni bilmesem yağmur dindi sanacağım..... |
Bir adın kalmalı bir adın kalmalı geriye bütün kırılmıs seylerin nihayrtinde aynalrın ardında sır yanlızlığın peşinde kuvvet ewet nihayet bir adın kalmalı geriye birde o kahreden gurbet sen sayki ben hiç ağlamadım hiç ateşe tutmadım yüreyimi geceleri koynuma almadım ihaneti ve sayki bütün şiirler gözlerini bütün sarkılar saçları söylemedi hele nihavent hele buselik hiç geçmedi fikrimden ve hiç gitmedi bir topak kan gibi adın içimin nehirlerinden ewet yangın ewet salaş yalvarmanın korkusunda talan ewet kaybetmenin o zehirlisi buhusu ewet nisyan evet kahrolmuş sayfaların arasında adın sokaklar dolusu bir admın yanlızlığı bu sevda biraz nadan birazda hıçkırık tadı pencere önü menekşelerinde her akşam dağlar sonra oynadı yerinden ve hallaçlar attı pamuğu fütursuzca sen sayki yerin dibine geçti geçmeyesi sevdam ve ben seni sevdiğim zaman bu şehre yağmurlar yağdı yani ben seni sevdiğim zaman ayrılık kurşun kadar ağır gülüşün kadar felaketiydi yaşamanın yinede bir adın kalmalı geriye bütüün kırılmış şeylerin nihayetinde aynaların ardında sır yanlızlığın peşinde kuvvet evet nihayet bir adın kalmalı geriye birde o kahreden gurbet beni affet KAYBETMEK İCİN ERKEN SEVMEK İCİN COK GEC |
BEN SENI SEVDIM Ben senin en çok sesini sevdim Bugulu çogu zaman, taze bir ekmek gibi Önce aska çagiran, sonra dinlendiren Bana her zaman dost, her zaman sevgili Ben senin en çok ellerini sevdim Bir pinar serinliginde, küçücük ve ak pak Nice güzellikler gördüm yeryüzünde En güzeli bir sabah ellerinle uyanmak Ben senin en çok gözlerini sevdim Kah çocukça mavi, kah inadina yesil Aydinliklar, esenlikler, mutluluklar Hiç biri gözlerin kadar anlamli degil Ben senin en çok gülüsünü sevdim Sevindiren içinde umut çiçekleri açtiran Unutturur bana birden acilar, güçlükleri Dünyam aydinlandi sen güldügün zaman Ben senin en çok davranislarini sevdim Güçsüze merhametini, zalime direnisini Haksizliklar, zorbaliklar karpisinda Vahsi ve magrur bir disi kaplan kesilisini Ben senin en çok sevgi dolu yüregini sevdim Tüm çocuklara kanat geren anneligini Nice sevgilerin bir pula satildigi bir dünyada Sensin, her seyin üstünde tutan sevdigini Ben senin en çok bana yansimani sevdim Bende yeniden varolmani, benimle bütünlesmeni Mertligini, yalansizligini, dupdurulugunu sevdim Ben seni sevdim, ben seni sevdim,ben seni...... |
| Saat: 00:42 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık