![]() |
BIR BAKIS Bir bakisin manasi, Hiçbir lisanda yoktur, Bir bakis, bazen sifa, Bazen zehirli oktur, Bir bakis, bir asiga, Neler neler anlatir, Bir bakis bir asigi, Senelerce aglatir... |
Sİtem Yetişemedim zamana... Bugünü hep yarınlarda yaşadım Maziye hapsoldu heveslerim Körpecik hayallerim umutsuzluğa çivilendi... Gündüzü yaşayamadım Gecelerin derinliğinde kayboldu benliğim Görüneni gizliyor ya karanlık İşte ben gözyaşlarımı sattım acımasız yalnızlığa Bir damla mutluluk için.. |
BIR GÜL OLSAYDIM Bir gül olsaydim Yapragim olurmuydun Kirmizi yapraklarima kan veren Topragim olurmuydun. Bir gül olsaydim Sende bulut olurmuydun Benden uzak oldugun için Aglar durumuydun Bir gül olsaydim Beni dalimdan koparirmiydin Odandaki vazoya kor Herzaman yanimda olurmuydun Eger bir güle bu kadar deger verirsen Onu candan çok seversen Birak bu gülün bir yapragi olayim Ve gözlerinin önünde yavas yavas solayim. Sende benim gibi gül olamayasin Hasret acisi ile sararip solamayasin Güller tek degildir bir birine benzer Ama sen benim birtanemsin |
SENİ İÇİME GÖMÜYORUM..! Seni icime gomuyorum Sol yanima Yuregimin sol kiyisina Kalbimin sol anahtariyla besteledigim olum marsi gibisin limonlar ciceksiz Baharlar cemresiz nagmesiyle turkulerin Seni icime gomuyorum Ustune attigim her toprakla Sana dair yarinlarimi Esrik guluslerini cehrene Huzzam besteyi dilime Seni icime gomuyorum 'artik bulbul otmuyor' duslerimi gomuyorum kabuslara teninin kokusunu damarlarima seni icime gomuyorum akordu bozuk bir keman gibi huznum sagir ciglik ortasinda yalniz aci cokuyor sarkilara aksam vaktinde inen telasla seni icime gomuyorum nereye dokunsan bozuk bir inilti nereye baksan harabe evlerim kirmizi basaklar bicerken yazlarda kavrulan seni icime gomuyorum butun bahar papatyalari toplama mevsiminde canim yaniyor tenim kaniyor bir ev yikiliyor uzerime bir sehir butun bir dunya seni icime gomdum diye |
İŞte Benİm DÜnyam sevmek mi? hic inanmam, gülmek mi? onu zaten untmuşum, yaşamak mi? boş ve gayesiz, aile mi? ayrılıgın gülgesi, olüm mü? bence engüzeli. |
Hasret Çiçeğim bir gün ansızın karşıma çıkıverdin gözlerime bakıverdin sevgi çiçeğim oluverdin bir gün ansızın yüreğimde filizleniverdin içimi sarıverdin aşk çiçeğim oluverdin bir gün ansızın beni seviverdin bedenimi sarıverdin gönül çiçeğim oluverdin bir gün ansızın kaybolup gidiverdin hiç gitmem derdin hasret çiçeğim oluverdin... |
KAVUŞURSAK BİTERİZ BİZ... Kavuşursak biteriz biz, Biz mutlu sonlar katiliyiz. Kavuşursak biteriz biz. Sevgiyle bakan gözleri kör ederiz. Herkesin bildiği bir aşk, Herkesin attığı bir imza Herkes gibi değiliz biz. Belki biraz serseri, Belki biraz deliyiz, Ama kavuşursak biteriz biz. Pervane böceğinin mum alevine sevdası Ateş böceğinin susuzluğuyuz biz Yanar ama su içmeyiz Etrafında döner, alevle dansederiz. Bize kimseden zarar gelmez, Biz zararı ancak kendi kendimize veririz. Severiz, özleriz, aşktan ölsek kimseye söylemeyiz. Biz artık biz değiliz. Ruhlar kavuşur ve konuşur gökyüzünde bir yerde Ama bedenen kavuşursak biteriz biz. Melekler bize ağlar, biz halimize güleriz. Onu bilir, onu söyleriz, Kavuşursak biteriz biz. İki sınır ülkenin dikenli telleriyiz, Dokunursak kanar ellerimiz. Kimselere söylemez gizli gizli severiz Ama kavuşursak biteriz biz. Bir kor var içimizde yanan, Onu küllendiremeyiz. Görüşemeyiz, konuşamayız ve sevişemeyiz. Bir aşk var bizi biz yapan, Kavuşursak biteriz biz. Biz herkes gibi değiliz. İstadeğimiz zaman gelip, İstediğimizde gidemeyiz. Kahve içip, gülüp, konuşup, başbaşa yemek yiyemeyiz. Ne bir filmdeki mutlu son, Ne de göz yumulacak bir kaçamak değiliz biz. Sadece özlemle severiz, Ve kavuşursak biteriz biz. Sevda iki kişinin birbirine aşkı değil artık. Artık her aşk her ağızda sakız. Biz birbirimize aslında her aşıktan daha yakınız. Belki ayrı şehirlerdeyiz, Ama her gece aynı mehtapta buluşur, Yağmur yağarsa, çıkar, Aynı yağmurun altında ıslanırız. Bu aşkı ancak biz biliriz. Şiirleri güvercinlerin kulağına fısıldar, Mektupları suya yazarız. Biz belki ayrıyız, Ama her gün aynı geceyi sabahlarız. Melekler bize ağlar, biz halimize güleriz. Onu bilir onu söyleriz. Kavuşursak biteriz biz. |
eşke Seni Sevmeseydim Seni sevdiğim her güne Sensiz geçen her saniye Haram olsun bana Lanetler ise sana Benim ahımı aldın Canımı derinden yaktın Affeder miyim söyle? Affetmem asla istesende O gözyaşlarını isteyerek mi akıttım ben? O acıları severek mi çektim ben Sen yaşattın hepsini Sen büyüttün İÇİMDEKİ NEFRETİ... |
Hasret Rüzgârları Ah sevgilim, canım sevgilim Gözümde hasretin bir mum gibi tütüyor Aşkımın yanan korları içimde Nice gamlı gemiler yürütüyor. Seninle aramızı ayıran şu mesâfeler Boşluğu sardıkça sarıyor Sevdânla çırpınıp duran şu kalbim Deryâları yardıkça yarıyor. Ağır ağır ufukta batan güneş Dâvet ediyor geceyi koynuna Mehtap yükselmiş karanlıkta Denizi bekliyor ışık oyununa. Gönlümden kalkan keder kuşları Engin semâda kanat çırpar Gökten dökülen hicran yıldızları Son bir kez daha göz kırpar. Ruhum ruhunla buluşma arzusuyla İçten içe yanıp kavrulurken Güneş bir kez daha yükselir gökte Hasret rüzgârlarında ben savrulurken. |
HERŞEY SENDE GİZLİ... Yerin seni çektiği kadar ağırsın Kanatların çırpındığı kadar hafif.. Kalbinin attığı kadar canlısın Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç... Sevdiklerin kadar iyisin Nefret ettiklerin kadar kötü.. Ne renk olursa olsun kaşın gözün Karşındakinin gördüğüdür rengin.. Yaşadıklarını kar sayma: Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Sevdiğin kadar sevileceksin. Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın Bir gün yalan söyleyeceksen eğer Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak. Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü. Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin.. İşte budur hayat! İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun Çiçek sulandığı kadar güzeldir Kuşlar ötebildiği kadar sevimli Bebek ağladığı kadar bebektir Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren, Sevdiğin kadar sevilirsin... |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık