MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 23 Temmuz 2006 02:21

BIR BAKIS

Bir bakisin manasi,
Hiçbir lisanda yoktur,
Bir bakis, bazen sifa,
Bazen zehirli oktur,

Bir bakis, bir asiga,
Neler neler anlatir,
Bir bakis bir asigi,
Senelerce aglatir...


Misafir 23 Temmuz 2006 02:24

Sİtem

Yetişemedim zamana...
Bugünü hep yarınlarda yaşadım
Maziye hapsoldu heveslerim
Körpecik hayallerim umutsuzluğa çivilendi...

Gündüzü yaşayamadım
Gecelerin derinliğinde kayboldu benliğim
Görüneni gizliyor ya karanlık
İşte ben gözyaşlarımı sattım
acımasız yalnızlığa
Bir damla mutluluk için..


Mystic@L 23 Temmuz 2006 02:26

BIR GÜL OLSAYDIM

Bir gül olsaydim
Yapragim olurmuydun
Kirmizi yapraklarima kan veren
Topragim olurmuydun.

Bir gül olsaydim
Sende bulut olurmuydun
Benden uzak oldugun için
Aglar durumuydun

Bir gül olsaydim
Beni dalimdan koparirmiydin
Odandaki vazoya kor
Herzaman yanimda olurmuydun

Eger bir güle bu kadar deger verirsen
Onu candan çok seversen
Birak bu gülün bir yapragi olayim
Ve gözlerinin önünde yavas yavas solayim.

Sende benim gibi gül olamayasin
Hasret acisi ile sararip solamayasin
Güller tek degildir bir birine benzer
Ama sen benim birtanemsin


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:29


SENİ İÇİME GÖMÜYORUM..!

Seni icime gomuyorum
Sol yanima
Yuregimin sol kiyisina
Kalbimin sol anahtariyla besteledigim olum marsi gibisin

limonlar ciceksiz
Baharlar cemresiz
nagmesiyle turkulerin
Seni icime gomuyorum

Ustune attigim her toprakla
Sana dair yarinlarimi
Esrik guluslerini cehrene
Huzzam besteyi dilime
Seni icime gomuyorum
'artik bulbul otmuyor'


duslerimi gomuyorum kabuslara
teninin kokusunu damarlarima
seni icime gomuyorum

akordu bozuk bir keman gibi huznum
sagir ciglik ortasinda yalniz
aci cokuyor sarkilara
aksam vaktinde inen telasla
seni icime gomuyorum
nereye dokunsan bozuk bir inilti
nereye baksan
harabe evlerim
kirmizi basaklar bicerken
yazlarda kavrulan
seni icime gomuyorum

butun bahar papatyalari toplama mevsiminde
canim yaniyor tenim kaniyor
bir ev yikiliyor uzerime
bir sehir
butun bir dunya
seni icime gomdum diye



Misafir 23 Temmuz 2006 02:32

İŞte Benİm DÜnyam

sevmek mi?
hic inanmam,
gülmek mi?
onu zaten untmuşum,
yaşamak mi?
boş ve gayesiz,
aile mi?
ayrılıgın gülgesi,
olüm mü?
bence engüzeli.


arwen 23 Temmuz 2006 02:34

Hasret Çiçeğim



bir gün ansızın
karşıma çıkıverdin
gözlerime bakıverdin
sevgi çiçeğim oluverdin

bir gün ansızın
yüreğimde filizleniverdin
içimi sarıverdin
aşk çiçeğim oluverdin

bir gün ansızın
beni seviverdin
bedenimi sarıverdin
gönül çiçeğim oluverdin

bir gün ansızın
kaybolup gidiverdin
hiç gitmem derdin
hasret çiçeğim oluverdin...


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:34

KAVUŞURSAK BİTERİZ BİZ...


Kavuşursak biteriz biz,
Biz mutlu sonlar katiliyiz.
Kavuşursak biteriz biz.
Sevgiyle bakan gözleri kör ederiz.
Herkesin bildiği bir aşk,
Herkesin attığı bir imza
Herkes gibi değiliz biz.
Belki biraz serseri,
Belki biraz deliyiz,
Ama kavuşursak biteriz biz.
Pervane böceğinin mum alevine sevdası
Ateş böceğinin susuzluğuyuz biz
Yanar ama su içmeyiz
Etrafında döner, alevle dansederiz.
Bize kimseden zarar gelmez,
Biz zararı ancak kendi kendimize veririz.
Severiz, özleriz, aşktan ölsek kimseye söylemeyiz.
Biz artık biz değiliz.
Ruhlar kavuşur ve konuşur gökyüzünde bir yerde
Ama bedenen kavuşursak biteriz biz.
Melekler bize ağlar, biz halimize güleriz.
Onu bilir, onu söyleriz,
Kavuşursak biteriz biz.
İki sınır ülkenin dikenli telleriyiz,
Dokunursak kanar ellerimiz.
Kimselere söylemez gizli gizli severiz
Ama kavuşursak biteriz biz.
Bir kor var içimizde yanan,
Onu küllendiremeyiz.
Görüşemeyiz, konuşamayız ve sevişemeyiz.
Bir aşk var bizi biz yapan,
Kavuşursak biteriz biz.
Biz herkes gibi değiliz.
İstadeğimiz zaman gelip,
İstediğimizde gidemeyiz.
Kahve içip, gülüp, konuşup, başbaşa yemek yiyemeyiz.
Ne bir filmdeki mutlu son,
Ne de göz yumulacak bir kaçamak değiliz biz.
Sadece özlemle severiz,
Ve kavuşursak biteriz biz.
Sevda iki kişinin birbirine aşkı değil artık.
Artık her aşk her ağızda sakız.
Biz birbirimize aslında her aşıktan daha yakınız.
Belki ayrı şehirlerdeyiz,
Ama her gece aynı mehtapta buluşur,
Yağmur yağarsa, çıkar,
Aynı yağmurun altında ıslanırız.
Bu aşkı ancak biz biliriz.
Şiirleri güvercinlerin kulağına fısıldar,
Mektupları suya yazarız.
Biz belki ayrıyız,
Ama her gün aynı geceyi sabahlarız.
Melekler bize ağlar, biz halimize güleriz.
Onu bilir onu söyleriz.
Kavuşursak biteriz biz.


Misafir 23 Temmuz 2006 02:35

eşke Seni Sevmeseydim

Seni sevdiğim her güne
Sensiz geçen her saniye
Haram olsun bana
Lanetler ise sana

Benim ahımı aldın
Canımı derinden yaktın
Affeder miyim söyle?
Affetmem asla istesende

O gözyaşlarını isteyerek mi akıttım ben?
O acıları severek mi çektim ben
Sen yaşattın hepsini
Sen büyüttün İÇİMDEKİ NEFRETİ...



arwen 23 Temmuz 2006 02:38

Hasret Rüzgârları

Ah sevgilim, canım sevgilim
Gözümde hasretin bir mum gibi tütüyor
Aşkımın yanan korları içimde
Nice gamlı gemiler yürütüyor.

Seninle aramızı ayıran şu
mesâfeler
Boşluğu sardıkça sarıyor
Sevdânla çırpınıp duran şu kalbim
Deryâları yardıkça yarıyor.

Ağır ağır ufukta batan güneş
Dâvet ediyor geceyi koynuna
Mehtap yükselmiş karanlıkta
Denizi bekliyor ışık oyununa.

Gönlümden kalkan keder kuşları
Engin semâda kanat çırpar
Gökten dökülen hicran yıldızları
Son bir kez daha göz kırpar.

Ruhum ruhunla buluşma arzusuyla
İçten içe yanıp kavrulurken
Güneş bir kez daha yükselir gökte
Hasret rüzgârlarında ben savrulurken.



ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:39



HERŞEY SENDE GİZLİ...


Yerin seni çektiği kadar ağırsın
Kanatların çırpındığı kadar hafif..
Kalbinin attığı kadar canlısın
Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç...
Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kötü..
Ne renk olursa olsun kaşın gözün
Karşındakinin gördüğüdür rengin..
Yaşadıklarını kar sayma:
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna;

Ne kadar yaşarsan yaşa,
Sevdiğin kadardır ömrün..
Gülebildiğin kadar mutlusun
Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin
Sakın bitti sanma her şeyi,

Sevdiğin kadar sevileceksin.
Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer
Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın.
Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın
Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak.
Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..

İşte budur hayat!
İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın
Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun
Çiçek sulandığı kadar güzeldir
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli
Bebek ağladığı kadar bebektir
Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren,
Sevdiğin kadar sevilirsin...




Saat: 21:58

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık