MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 23 Temmuz 2006 02:39

DEGERIMI BILEN OLMAZ

Günes gibi sahsim olsa
Devlet gibi tahtim olsa
Gazi gibi bahtim olsa
Yine bana gelen olmaz

Güller açsam baglar gibi
Gazel döksem caglar gibi
Altin olsam daglar gibi
Kiymetimi bilen olmaz
Hazne dolu akçem olsa
Türlü kumas bohsam olsa
Yalan dünya bahçem olsa
Benden bir gül alan olmaz
Halil derki n'olurum
Ben kendimi nerde bulurum
Korkarim'ki yalniz ölürüm
Cenazemi kilan olmaz.


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:40



HÜZÜNLÜ GÖZLERİN


Sana her bakisimda o yesiL, yemyesiL
GözLerini görüyorum
GözLerindeki o hüzünü görüyorum
Dünyaya ne kadar mutLu gözLerLe
Bakmaya caLissanda
Ben o gözLerindeki Hüzünü görüyorum
O kadar masum bakiyorsun ki...
O kadar HüzünLü bakiyorsun ki...
AgLamak istiyorsun ama agLayamiyorsun
Sana sormuyorum,
Neden böyLe HüzünLü bakiyorsun diye
Cünkü bana her bakisinda
Neden böyLe HüzünLü baktigini anLatiyorsun...
O yemyesiL parLayan GözLerindeki
Hüzünü sadece ben görebiLiyorum...
Cünkü senin gözLerine baktikca
Benim GözLerimdeki Hüzünü görüyorum...
Ve bu Hüzünün adi ne biLiyormusun ”ASK”


Misafir 23 Temmuz 2006 02:42

RÜZGARİM BULSUN SENİ

Bir akşam
Usulca çık balkona
Ve dilediğin bir yıldıza bak
Gözlerini yum ve bekle
Bırak rüzgarım bulsun seni

Hisset sonra teninde
Dans et uçarcasına
Salın bir sağa bir sola
Şarkılar söyleyerek kal orda
Bırak rüzgarım bulsun seni

Sakın gözlerini açma
Tenini tenimde
Ellerimi saçlarında hisset
Yaşa o anı sende benimle
Bırak rüzgarım bulsun SENİ


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:46

Başkalaşan Aşk

adini anmak güzeldi
dost agizlarda sana dair cümlelerin
islatilmasi...
adini anmak...
yüksek sesle, kimsesiz gecelerin düşsel
avuntularina sirt çevirip senden söz açmak...
biraz gülünç, biraz sitemkar...
güzeldi...
adinin türkçedeki yankisi özeldi...

seninle yogurt yemek, kendi Kanlicanli,
sülalesi kandilli yogurtçunun mekaninda...
denize amors durup, yüzüne
cepheden bakmak güneşli bir mavilikte....
güzeldi..

ipe sapa konuşlanmaz bahanelerle elini tutmak,
yüzünde
yüzyillik bir hasreti gidermek güzeldi...

Güzeldi'li geçmiş zamanlari düşünüyorum
şimdi...
cümlelerimiz öznesiz...umursayan yok
Kanlica'daki yogurdu...

ve eşikteki öpücük, tarih bilinci olmayan bir
aşkin mührüdür artik...


arwen 23 Temmuz 2006 02:48

Hasret ve Nefret



bir kibrit yaktım yine, hasretle yanan,nefretle kararan.
hasreti sigaramı yakan tarafı oldu, nefreti ise içime akan tarafı.
sigarama her baktığım da hasreti, dumanı her çektiğimde nefreti gördüm...
bıkmadım hasretinden, bıkmadım özleminden
ama hep söylüyorum ya; bu sigara dumanın da nefret kokuyor.
sigaram yarı oldu artık, filtre sarı
ama olsun alışkınım bende sararmaya, hasretle yanmaya.
sigaram bitiyor artık gülüm
son nefeslerini çekiyorum nefretin ve sen benim aşkla yanan kalbime değer vermedin ya
işte sıra bende; söndürüp bırakıyorum seni.


Misafir 23 Temmuz 2006 02:50

aşk heykeli

bir gün bu şehrin en yüksek tepesine
senin heykelini dikeceğim
limana yanaşan gemilerden önce sen görüneceksin
sen yol göstereceksin karanlıklarda
pullarda senin resmin olacak
vitrinlerde senin fotoğrafların
bu şehre gelenlere
önce seni gösterecekler
bense dilediğim gibi
günün her saatinde yalnız seni göreceğim
ve
karlı, soğuk bir kış günü
senin o duygusuz ayaklarının dibinde
can vereceğim.


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:52

BEKLE GELİYORUM..!


Daha dün diyorsan geçen yıllara
Gözlerinde anılar hala yeşilse
Ve hala ıslaksa kirpiklerin
Bekle geliyorum...

Bırakıp bütün mutlulukları
Bırakıp bütün güzellikleri bir yana
Bekledinse yollarımı
Bekle geliyorum...

İsyan edip ağladığın mevsimlerde
Aşkımla silebildinse gözyaşlarını
Sevemedinse benden başkasını
Bekle geliyorum...

O bensiz gülüşler avutamadıysa seni
Dindiremediyse hasretini yıllar
Ve bir türlü unutamadınsa beni
Bekle geliyorum...



ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:55

Benimi Seviyorsun..?

Kadın adamı çok seviyordu...
Yemyeşil ovalarını verdi adama
Yaşam fışkıran.
Beni seviyor musun?
Evet, dedi adam...
Güneşini, ayını verdi kadın
Yıldızları taktı bir bir adamın omuzlarına...
Beni seviyor musun?
Tabi, dedi adam...
Kadın çağladı
Gürül gürül akan pınarını verdi adama.
Beni seviyor musun?
Elbette, dedi adam...
Kadın bağlandı
Yaşam ipini adama verdi.
Bir oldular tek oldular adamla.
Beni seviyor musun?
Biliyorsun, dedi adam...
Kadın dağlarını verdi adama
Tırmandılar doruklara.
Beni seviyor musun?
Aşağılara baktı adam zirveden.
Başkalarını gördü
Sustu adam...
Ağladı kadın...
Gözyaşını verdi adama
Almadı adam...
Kadın onurunu verdi adama
Şaşırdı adam...
Sordu yine usulca kadın
Beni mi seviyorsun?
Onu da seviyorum seni de, dedi adam...
Sustu kadın...
Verecek bir şeyi kalmadığında...
Senin yüreğine ihtiyacım var, dedi adam
Başkasını sevebilmek için...
Çıkarıp yüreğini verdi kadın.
Korktu adam...
Beni sevmiyor musun, dedi adam.
Sesi yoktu kadının söyleyemezdi.
Gözleri yoktu kadının ağlayamazdı.
Kalbi yoktu kadının sevemezdi.
Onuru yoktu kadının yaşayamazdı.


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 02:57



Bilirim Yasak Bu Sevda İkimize..




Güneşim, Bahar kokulum,.

Bak yine buz kesiyor yüreğim

Sen yoksun, neredesin?

İçimdeki sevinç çiçekleri,

Bir bir soluyor yokluğunda!

Zifiri karanlıktır olmadığın dünyam,

Mutluluğuma kan kokusu sinmiş.

Sanki Aci ve ızdırap cığlıkları,

Resmedilmis duvarlarima.

ve sen gözlerimde tütüyorsun.

Neredesin?


Bilirim yasaklanmis aşk bize..

Hangi aşk vardir ki

sevinc ile nihayetlensin?

Vede hangi aşiğin gözlerine uyku girmis,

Hangi aşiğin gözlerinden süzülmemiştir?..

Bir damla titrek yaş kaldirim taşlarina.?


Çaresizdir bizim sevdamizda bilirim!

Fakat bile bile,

İntiharlara yeltenircesine!

Seviyorum seni!..

Kanimda geziniyor çildirtan sevdan,

ve sen kokuyor üstüm başim..

Her bir şeyim.

Herşeyim! sen yoksun..

Bilirim yasak bize bu ask,

Ve ben bile bile,

Seviyorum seni!

İntiharlara yeltenircesine!..


Kanımda gezinirken

Çırdırtan savdan!

Ve beynimi tırmalarken

Baştan çikaran güzelligin

Üşüyorum cicegim,

Sen yoksun diye buz keser yureğim..


Hasretligim yine gözlerine,

Sözlerine, gülden güzel ay yüzüne..

Çiçeğim! bilirim iste an geldi,

Bu gece dayanilmaz sanciyor sol tarafım

Söyle simdi! bu gece hangi meyhane,

Parklar beni avutur!

Artık yıkılır üstüme,

Tüm kadehler ve şişeler!..

Uçurumlardan düşer misali

Düşmüşüm senin sevdana

Ve bir gülü tutar misali

Tutunmuşum, yine de tek sana!


Sana çiçeğim demek isterdim hep

Oysa sen gülüm dememden hoşlanirdin

Anlayamamişdin karanfilinde, gülünde

*****eninde bir çiçek olduğunu..

Oysa ben tüm güzellikleri

Bir bütün görüyorum sende..


Artik hicbir care, care olmuyor!,

Sarilmiyor kalbimin

Kanayan kosesi, ki o bas kose

Senin tahtindi, Bilemedin..

Söyle simdi nerelerdesin??

Yillar varki hasretim sana

Belki simdi, ayni kayan yildizlarda,

Yüregimizden ayni dilek geçiyordur,.

Ama nafile; geçmiyor ne aylar, ne günler

Ne de bir göz acip kapar misali olan saniyelerim..

Cikda gel artik gitmez olasi! Kara sevdam!

Gel!... Nerelerdesin?...


PuS 23 Temmuz 2006 02:59

Sen beni hic sevmedinmi?....

Beni dikenli aşk bahçelerinin
Umutsuz yarınlarına terk ettin sen.
Ve yağmurlar yağdırdın üzerime
Beni hiç sevmedin mi sen?

Korkma benden!
Ne yarınlarına çıkarım
Ne telefonlarına
Benden korkma!
Ben hiç yokmuşçasına beklerim sokak köşelerinde
Gözünün gördüğü hiç bir yerde olmam korkma!

Senden kopacağım artık
Sensizliğin rıhtımında dalgalarıyla boğuşacağım yalnızlığımın
Sensiz yaşayacağım bu koskoca alemde
Bir daha hayal edilemeyecek aşkının
Umuduyla kavrulacağım.

Senden beni alacağım
Benden seni söküp aldığın gibi
Yerime yaşanmamış mutluluklar bırakacağım.
Hatırlamayacaksın bile gözlerimi
Ne yağmurlarımda ıslanacak
Ne de güneşimle ısınacaksın
Söz veriyorum hayatından çıkacağım
Ağlatmayacağım artık seni

Benden artık korkma!
Ben kaybolacağım
O kahverengi derinliklerinde gözlerinin
Yaşamaksa eğer bu yaşayacağım
Gün 24 sat ve ben hep uzaklarda kalacağım
Sabırsızca toprağa düşmek isteyen ilk cemre misali,
Sensizliğin kuytusunda azaplar içinde ölümü bekleyeceğim.

Hiç bir şey yerini tutamayacak inan bana
Ve ben hep bunun ezikliğiyle yaşayacağım.
Seni sevdiğim için özür dilerim
Yaşattığım acılar ve gözyaşları için
Ama bir kez daha olsaydı yine severdim

Şimdi gitmeliyim artık
Beni bekleyen tatmadığım hüzünler var
Yazılmamış şiirler
Anımsanacak güzel hatıralarımız var

Sana kimler dokunacak
Kimler öpecek düşünmek bile istemiyorum
Beni en çok yaralayan bu zaten

Umarım mutlu olursun
Sana söylemek istediğim son bir şey var
Seni daima sevdim bunu sakın unutma..

...BİTANEM...



Saat: 16:08

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık