![]() |
DEGERIMI BILEN OLMAZ Günes gibi sahsim olsa Devlet gibi tahtim olsa Gazi gibi bahtim olsa Yine bana gelen olmaz Güller açsam baglar gibi Gazel döksem caglar gibi Altin olsam daglar gibi Kiymetimi bilen olmaz Hazne dolu akçem olsa Türlü kumas bohsam olsa Yalan dünya bahçem olsa Benden bir gül alan olmaz Halil derki n'olurum Ben kendimi nerde bulurum Korkarim'ki yalniz ölürüm Cenazemi kilan olmaz. |
HÜZÜNLÜ GÖZLERİN Sana her bakisimda o yesiL, yemyesiL GözLerini görüyorum GözLerindeki o hüzünü görüyorum Dünyaya ne kadar mutLu gözLerLe Bakmaya caLissanda Ben o gözLerindeki Hüzünü görüyorum O kadar masum bakiyorsun ki... O kadar HüzünLü bakiyorsun ki... AgLamak istiyorsun ama agLayamiyorsun Sana sormuyorum, Neden böyLe HüzünLü bakiyorsun diye Cünkü bana her bakisinda Neden böyLe HüzünLü baktigini anLatiyorsun... O yemyesiL parLayan GözLerindeki Hüzünü sadece ben görebiLiyorum... Cünkü senin gözLerine baktikca Benim GözLerimdeki Hüzünü görüyorum... Ve bu Hüzünün adi ne biLiyormusun ”ASK” |
RÜZGARİM BULSUN SENİ Bir akşam Usulca çık balkona Ve dilediğin bir yıldıza bak Gözlerini yum ve bekle Bırak rüzgarım bulsun seni Hisset sonra teninde Dans et uçarcasına Salın bir sağa bir sola Şarkılar söyleyerek kal orda Bırak rüzgarım bulsun seni Sakın gözlerini açma Tenini tenimde Ellerimi saçlarında hisset Yaşa o anı sende benimle Bırak rüzgarım bulsun SENİ |
Başkalaşan Aşk adini anmak güzeldi dost agizlarda sana dair cümlelerin islatilmasi... adini anmak... yüksek sesle, kimsesiz gecelerin düşsel avuntularina sirt çevirip senden söz açmak... biraz gülünç, biraz sitemkar... güzeldi... adinin türkçedeki yankisi özeldi... seninle yogurt yemek, kendi Kanlicanli, sülalesi kandilli yogurtçunun mekaninda... denize amors durup, yüzüne cepheden bakmak güneşli bir mavilikte.... güzeldi.. ipe sapa konuşlanmaz bahanelerle elini tutmak, yüzünde yüzyillik bir hasreti gidermek güzeldi... Güzeldi'li geçmiş zamanlari düşünüyorum şimdi... cümlelerimiz öznesiz...umursayan yok Kanlica'daki yogurdu... ve eşikteki öpücük, tarih bilinci olmayan bir aşkin mührüdür artik... |
Hasret ve Nefret bir kibrit yaktım yine, hasretle yanan,nefretle kararan. hasreti sigaramı yakan tarafı oldu, nefreti ise içime akan tarafı. sigarama her baktığım da hasreti, dumanı her çektiğimde nefreti gördüm... bıkmadım hasretinden, bıkmadım özleminden ama hep söylüyorum ya; bu sigara dumanın da nefret kokuyor. sigaram yarı oldu artık, filtre sarı ama olsun alışkınım bende sararmaya, hasretle yanmaya. sigaram bitiyor artık gülüm son nefeslerini çekiyorum nefretin ve sen benim aşkla yanan kalbime değer vermedin ya işte sıra bende; söndürüp bırakıyorum seni. |
aşk heykeli bir gün bu şehrin en yüksek tepesine senin heykelini dikeceğim limana yanaşan gemilerden önce sen görüneceksin sen yol göstereceksin karanlıklarda pullarda senin resmin olacak vitrinlerde senin fotoğrafların bu şehre gelenlere önce seni gösterecekler bense dilediğim gibi günün her saatinde yalnız seni göreceğim ve karlı, soğuk bir kış günü senin o duygusuz ayaklarının dibinde can vereceğim. |
BEKLE GELİYORUM..! Daha dün diyorsan geçen yıllara Gözlerinde anılar hala yeşilse Ve hala ıslaksa kirpiklerin Bekle geliyorum... Bırakıp bütün mutlulukları Bırakıp bütün güzellikleri bir yana Bekledinse yollarımı Bekle geliyorum... İsyan edip ağladığın mevsimlerde Aşkımla silebildinse gözyaşlarını Sevemedinse benden başkasını Bekle geliyorum... O bensiz gülüşler avutamadıysa seni Dindiremediyse hasretini yıllar Ve bir türlü unutamadınsa beni Bekle geliyorum... |
Benimi Seviyorsun..? Kadın adamı çok seviyordu... Yemyeşil ovalarını verdi adama Yaşam fışkıran. Beni seviyor musun? Evet, dedi adam... Güneşini, ayını verdi kadın Yıldızları taktı bir bir adamın omuzlarına... Beni seviyor musun? Tabi, dedi adam... Kadın çağladı Gürül gürül akan pınarını verdi adama. Beni seviyor musun? Elbette, dedi adam... Kadın bağlandı Yaşam ipini adama verdi. Bir oldular tek oldular adamla. Beni seviyor musun? Biliyorsun, dedi adam... Kadın dağlarını verdi adama Tırmandılar doruklara. Beni seviyor musun? Aşağılara baktı adam zirveden. Başkalarını gördü Sustu adam... Ağladı kadın... Gözyaşını verdi adama Almadı adam... Kadın onurunu verdi adama Şaşırdı adam... Sordu yine usulca kadın Beni mi seviyorsun? Onu da seviyorum seni de, dedi adam... Sustu kadın... Verecek bir şeyi kalmadığında... Senin yüreğine ihtiyacım var, dedi adam Başkasını sevebilmek için... Çıkarıp yüreğini verdi kadın. Korktu adam... Beni sevmiyor musun, dedi adam. Sesi yoktu kadının söyleyemezdi. Gözleri yoktu kadının ağlayamazdı. Kalbi yoktu kadının sevemezdi. Onuru yoktu kadının yaşayamazdı. |
Bilirim Yasak Bu Sevda İkimize.. Güneşim, Bahar kokulum,. Bak yine buz kesiyor yüreğim Sen yoksun, neredesin? İçimdeki sevinç çiçekleri, Bir bir soluyor yokluğunda! Zifiri karanlıktır olmadığın dünyam, Mutluluğuma kan kokusu sinmiş. Sanki Aci ve ızdırap cığlıkları, Resmedilmis duvarlarima. ve sen gözlerimde tütüyorsun. Neredesin? Bilirim yasaklanmis aşk bize.. Hangi aşk vardir ki sevinc ile nihayetlensin? Vede hangi aşiğin gözlerine uyku girmis, Hangi aşiğin gözlerinden süzülmemiştir?.. Bir damla titrek yaş kaldirim taşlarina.? Çaresizdir bizim sevdamizda bilirim! Fakat bile bile, İntiharlara yeltenircesine! Seviyorum seni!.. Kanimda geziniyor çildirtan sevdan, ve sen kokuyor üstüm başim.. Her bir şeyim. Herşeyim! sen yoksun.. Bilirim yasak bize bu ask, Ve ben bile bile, Seviyorum seni! İntiharlara yeltenircesine!.. Kanımda gezinirken Çırdırtan savdan! Ve beynimi tırmalarken Baştan çikaran güzelligin Üşüyorum cicegim, Sen yoksun diye buz keser yureğim.. Hasretligim yine gözlerine, Sözlerine, gülden güzel ay yüzüne.. Çiçeğim! bilirim iste an geldi, Bu gece dayanilmaz sanciyor sol tarafım Söyle simdi! bu gece hangi meyhane, Parklar beni avutur! Artık yıkılır üstüme, Tüm kadehler ve şişeler!.. Uçurumlardan düşer misali Düşmüşüm senin sevdana Ve bir gülü tutar misali Tutunmuşum, yine de tek sana! Sana çiçeğim demek isterdim hep Oysa sen gülüm dememden hoşlanirdin Anlayamamişdin karanfilinde, gülünde *****eninde bir çiçek olduğunu.. Oysa ben tüm güzellikleri Bir bütün görüyorum sende.. Artik hicbir care, care olmuyor!, Sarilmiyor kalbimin Kanayan kosesi, ki o bas kose Senin tahtindi, Bilemedin.. Söyle simdi nerelerdesin?? Yillar varki hasretim sana Belki simdi, ayni kayan yildizlarda, Yüregimizden ayni dilek geçiyordur,. Ama nafile; geçmiyor ne aylar, ne günler Ne de bir göz acip kapar misali olan saniyelerim.. Cikda gel artik gitmez olasi! Kara sevdam! Gel!... Nerelerdesin?... |
Sen beni hic sevmedinmi?.... Beni dikenli aşk bahçelerinin Umutsuz yarınlarına terk ettin sen. Ve yağmurlar yağdırdın üzerime Beni hiç sevmedin mi sen? Korkma benden! Ne yarınlarına çıkarım Ne telefonlarına Benden korkma! Ben hiç yokmuşçasına beklerim sokak köşelerinde Gözünün gördüğü hiç bir yerde olmam korkma! Senden kopacağım artık Sensizliğin rıhtımında dalgalarıyla boğuşacağım yalnızlığımın Sensiz yaşayacağım bu koskoca alemde Bir daha hayal edilemeyecek aşkının Umuduyla kavrulacağım. Senden beni alacağım Benden seni söküp aldığın gibi Yerime yaşanmamış mutluluklar bırakacağım. Hatırlamayacaksın bile gözlerimi Ne yağmurlarımda ıslanacak Ne de güneşimle ısınacaksın Söz veriyorum hayatından çıkacağım Ağlatmayacağım artık seni Benden artık korkma! Ben kaybolacağım O kahverengi derinliklerinde gözlerinin Yaşamaksa eğer bu yaşayacağım Gün 24 sat ve ben hep uzaklarda kalacağım Sabırsızca toprağa düşmek isteyen ilk cemre misali, Sensizliğin kuytusunda azaplar içinde ölümü bekleyeceğim. Hiç bir şey yerini tutamayacak inan bana Ve ben hep bunun ezikliğiyle yaşayacağım. Seni sevdiğim için özür dilerim Yaşattığım acılar ve gözyaşları için Ama bir kez daha olsaydı yine severdim Şimdi gitmeliyim artık Beni bekleyen tatmadığım hüzünler var Yazılmamış şiirler Anımsanacak güzel hatıralarımız var Sana kimler dokunacak Kimler öpecek düşünmek bile istemiyorum Beni en çok yaralayan bu zaten Umarım mutlu olursun Sana söylemek istediğim son bir şey var Seni daima sevdim bunu sakın unutma.. ...BİTANEM... |
| Saat: 16:08 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık