![]() |
Hasret Yağmurları İsyan ediyor deli gönlüm, Yağan hasret yağmurlarıyla. Artık ümitlerimde ölmekte, Yağan hasret yağmurlarıyla. Sanmaki biter bu acılar, Mutluluk sonu ayrılıklar, Her sen aynıdırlar, Yağan hasret yağmurlarıyla. Kadere isyan ettim olmadı, Bağrıma vura vura can kalmadı, Gözümde yaşmı?O hiç eksik olmadı, Yağan hasret yağmurlarıyla. Allahım sabır ver bana, Gücüm kalmadı yaşamaya, Ağlıyorum belli olmuyor, Yağan hasret yağmurlarıyla. Gençliğim geçiyor çaresizce, Çilelerim bağlanmış kördüğümle, Unutamam onu ölsemde, Yağan hasret yağmurlarıyla. Ömrümde ilk kez severken, Aşkıma hasret çekerken, Artık herşey bitmiş,erken Yağan hasret yağmurlarıyla. Onu unut diyorlar bana, Unutmak zor bilinmez neden, Bir gün daha geçti SİMAV'da, Yağan hasret yağmurlarıyla. RAFET'in gözleri artık görmüyor, Onun için bu dünya dönmüyor, Umutları sönmüş,yangınları sönmüyor, Yağan hasret yağmurlarıyla. |
Öğrendim ki... Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız. Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz, Gerisini karşı tarafa bırakırsınız. Öğrendim ki... Güveni geliştirmek yıllar alıyor, Yıkmak bir dakika. Öğrendim ki... Hayatında nelere sahip olduğun değil Kiminle olduğun önemli. Öğrendim ki... Sevimlilik yaparak 15 dakika kazanmak mümkün Ama sonrası için bir şeyler bilmek gerek. Öğrendim ki... Kendini en iyilerle kıyaslamak değil Kendi en iyinle kıyaslamak sonuç getirir. Öğrendim ki... İnsanların başına ne geldiği değil O durumda ne yaptıkları önemli. Öğrendim ki... Ne kadar küçük dilimlersen dilimle Her işin iki yüzü var. Öğrendim ki... Olmak istediğim insan olabilmem Çok vakit alıyor. Öğrendim ki... Karşılık vermek Düşünmekten çok daha basit. Öğrendim ki... Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek Hangisi son görüşme olacak bilemiyorsun. Öğrendim ki... 'Bittim' dediğin andan itibaren Pilinin bitmesine daha çok var. Öğrendim ki... Sen tepkilerini kontrol edemezsen Tepkilerin hayatını kontrol eder. Öğrendim ki... Kahraman dediğimiz insanlar Bir şey yapılması gerektiğinde Yapılması gerekeni Şartlar ne olursa olsun yapanlar. Öğrendim ki... Affetmeyi öğrenmek deneyerek oluyor. Öğrendim ki... Bazı insanlar sizi çok seviyor Ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor. Öğrendim ki... Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz Bazıları hiç karşılık vermiyor. Öğrendim ki... Para ucuz bir başarı. Öğrendim ki... En iyi arkadaşla sıkıcı an olmaz. Öğrendim ki... Düştüğün anda seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden bazıları Kaldırmak için elini uzatır. Öğrendim ki... İki insan aynı şeye bakıp Tamamen farklı şeyler görebilir. Öğrendim ki... Aşık olmanın ve aşkı yaşamanın çok çeşidi vardır. Öğrendim ki... Her şartta kendisiyle dürüst kalanlar Daha uzun yol yürüyor. Öğrendim ki... Hiç tanımadığın insanlar, iki saat içinde, senin hayatını değiştirir. Öğrendim ki... Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır. Öğrendim ki... Duvarda asılı diplomalar İnsanı insan yapmaya yetmez. Öğrendim ki... Aşk kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır. Öğrendim ki... Karşısındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin nereden geçtiğini bulmak zor. Öğrendim ki... Gerçek arkadaşlar arasına mesafe girmez. Gerçek aşkların da! Öğrendim ki... Tecrübenin kaç yaşgünü partisi yaşadığınızla ilgisi yok, Ne tür deneyimler yaşadığınızla var. Öğrendim ki... Aile hep insanın yanında olmuyor. Akrabanız olmayan insanlardan ilgi, sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz. Aile her zaman biyolojik değil. Öğrendim ki... Ne kadar yakın olursa olsunlar En iyi arkadaşlar da ara sıra üzebilir. Onları affetmek gerekir. Öğrendim ki... Bazen başkalarını affetmek yetmiyor. Bazen insanın kendisini affedebilmesi gerekiyor. Öğrendim ki... Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın Dünya sizin için dönmesini durdurmuyor. Öğrendim ki... Şartlar ve olaylar, Kim olduğumuzu etkilemiş olabilir. Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz. Öğrendim ki... İki kişi münakaşa ediyorsa, Bu birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez. Etmemeleri de sevdikleri anlamına gelmez. Öğrendim ki... Her problem kendi içinde bir fırsat saklar. Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır. Öğrendim ki... Sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar sürüyor |
Hasret Zor Ama Hasret zor Ama Özlediğim sen olunca Hasreti seviyorum . Gülmek güzel Ama Gözyaşlarım senin için akınca Ağlamayı seviyorum. Ben seni Senden biraz uzak Sana biraz yasak Epeyce de yanaklarımı ıslatarak Öylece seviyorum. Ya sen beni nasıl seviyorsun? |
BIR GÜL OLSAYDIM Bir gül olsaydim Yapragim olurmuydun Kirmizi yapraklarima kan veren Topragim olurmuydun. Bir gül olsaydim Sende bulut olurmuydun Benden uzak oldugun için Aglar durumuydun Bir gül olsaydim Beni dalimdan koparirmiydin Odandaki vazoya kor Herzaman yanimda olurmuydun Eger bir güle bu kadar deger verirsen Onu candan çok seversen Birak bu gülün bir yapragi olayim Ve gözlerinin önünde yavas yavas solayim. Sende benim gibi gül olamayasin Hasret acisi ile sararip solamayasin Güller tek degildir bir birine benzer Ama sen benim birtanemsin |
Hasretim Benim Uzayan saatlerde ararken hayalini Gözlerimde canlandırıyorum çocuksu gülüşünü Kulaklarımda çınlıyor aniden sesin Yüreğim heyecandan kanatlanıyor sanki Seni öyle özlediğimi hissediyorum ki derinden Koşmak istiyorum kollarımı açarak seni sarmak için O güzel gözlerinde kaybolmak, özlemimi yüreğine hapsetmek için Tatlı bir meltem gibi saçlarını okşamak en güzelinden Birtanem bir yanım masmavi deniz, diğer yanım yemyeşil doğa Beybeyaz martılar dans ediyor güneş ışıltısı altında Rüzgarda adeta el sallıyor papatyalar başlarıyla Bu güzellikler arasında vapur sesleri geliyor derinden Yüzümde sevinç beliriyor aniden Diyorum belki belki bu vapur getirir sevdiğimi Böylece gözlerime ışık gelir güzellikleri görür diyorum Yüreğim istediğimi bulur da mutlu olur diyorum Hasretim diner, yanındayken bile özlediğimin yüzü güler diyorum. |
DOGDUGUM TOPRAKLARDAN Dogdugum topraklardan Kostugum sokaklardan Benden cok uzaklardan Bir haber bekliyorum Hasreti cekenlerden Boynunu bükenlerden Sevmeyi bilenlerden Bir haber bekliyorum Elveda diyenlerden Unutup gidenlerden Uykumu bölenlerden Bir haber bekliyorum Gökteki bulutlardan Postada mektuplardan Sevdigim tüm dostlardan Bir haber bekliyorum... |
Hasretimsin aşka hasretimsin sana hasretimsin gelmelere hasretimsin nereye ümit diksem büyüyen hasretimsin gülün istediği bir damla su ise hasretim çöle döndü herkesin hasreti gölse benimki kurudu gitti bir hasret istiyorum gündüzümü uyandırsın gecemi ninnilerle uyutsun hasret çok şey mi istiyorum senden bu hasret oldukça gölgemiz buluşmadıkça dizlerinde uyamadıkça şiirler bitmez hasret bitmez söz versek ellerde huzur bulsak gözlerde ayrılık olmasa hiç dillerde bu hasret nerde |
DENİZE BAKMAK Haydi git bana Hamid-i evvel camiinin Denize taraf bahçesinden bir yumak Vapur dumanı getir Çünkü girift kalmıştır şimdi Sanki buğulu bakışlarıyla bir orman Gölgesiyle aniden ne varsa İhanetlerin ağzından dalgalı deniz. Beylerbeyi sarayında Tarih yazan padişah Kendi tarihine cebbar olsaydı eğer Bindirseydi semiz enselerine cellatlarını Kırk katır mı kırk satır mı hesaplarıyla Kementler atılsaydı dört bir koldan Oyunlar oynansaydı ay ışığında Mehtaba çıkardı tarihçiler anında. Hamd olsun her şeyleri artık hiç Sonunda köprülerin altından çok sular Belgeler aşk mektupları kırık notlar Hırçın dalgalardan arta kalan köpükler Artık dökülmüştür şarkıların arabeskleri Kandil olmuştur gecelerimize Biz ki itaatkâr bir milletiz efendiler Denize utanmadan bakabiliriz. |
Karşılıksız Aşklar Anne, hani karşılıksız çekler vardır ya, Bankaya gidince; elin boş kalır, Gülüm; hani; karşılıksız aşklar vardır ya, Gerçeği öğrenince, gönlün boş kalır... Gül solar içinde, gönül bahçen; hep hopan kalır, Hep hopan kalır... Annem, aşk kısacık zamandai saçın ağartır, Gökte yıldızın söner, dünyan karartır, Şen hayattan sana bir; matem yaratır, Hayatın sonrası, başıboş kalır... Gül kurur içinde, gönül bahçen; hep hopan kalır, Hep hopan kalır... Anne, dermisin; inanma artık; sevdaya, aşka, Gülüm, sevmeseydim mi dersin, seni keşke, Kilit vururum gönlümdeki o köşke,atarım anahtarı denize, Giderim, hatıralar bile hep sarhoş kalır... Gül ölür içimde, gönül bahçem hep hopan kalır, Hep, hopan kalır... Ne alırım bir başkasını, gönül sarayımdan içeri, Ne başka bir gönüle girerim ben de, Gül öldükten sora, boş bir evren kalır, Ne ben kalır, ne can kalır, Annem, gül öldü içimde, gül öldü,sevdiceğim öldü, Oğlunun gönül bahçesi, hep hopan kalır, Hep hopan kalır... |
Deniz Hasreti Gözümde bir damla su deniz olup taşıyor Çöllerde kalmış gibi yanıyor, yanıyorum Bütün gemicilerin ruhu bende yaşıyor Başımdaki gökleri bir deniz sanıyorum Nasıl yaşayacağım ey deniz senden uzak Yanıp sönüyor gözlerimde fenerin Uyuyor mu limanda her gece sallanarak Altından çivilerle çakılmış gemilerin? Sevmiyorum suyunda yıkanmamış rüzgarı Dalgaların gözümde tütüyor mavi, yeşil... İçimi güldürmüyor sensiz ay ışıkları Ufkunda yükselmeyen güneşler güneş değil Bir gün nehirler gibi çağlayarak derinden Dağlardan, ormanlardan sana akacak mıyım? Ey deniz, şöyle bir gün sana bakacak mıyım Elma bahçelerinden, fındık bahçelerinden? |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık