![]() |
Benim İçin Ağlar mısın? Beni anladıklarını söylüyorlar Hiç kimse beni anlayamaz Hiç kimse... * Benim içimdeki masum şeytanı kim anlayabilir ki? Ben, bu gördüğünüz ceset değilim Benim içimdeki yaratığın gözyaşlarını kim görebilir ki? Korkuyorum, anlayamazsınız işte, ölmeliyim Ölmeli ve korkularımdan kurtulmalıyım. * Ben, onun sana zarar vermesinden korkuyorum Beni bu huzurdan çıkarmandan Belki de beni anlamandan korkuyorum. * Hiç kimse beni anlayamaz Hiç kimse... * Soluduğum hava bile boğazımda düğümleniyor o da benden yana, benim gibi yalnız, benim gibi korkak. Anlıyor musun? Ben sevilmekten korkuyorum Beni sevmenden, beni acılarımdan ayırmandan korkuyorum. * Artık bu uzun merdivenin son basamağındayım Önümdeki sonsuz uçurum bana sevgiyi hatırlatsa da Uçurum beni senden uzaklaştıracak biliyorum. İçimdeki karanlık beni zorluyor, buna mecburum, anlıyor musun? * Hiç kimse beni anlayamaz Hiç kimse... * Sevgi içimdeki küçük çocuğu sevebilir mi ki? Hıçkırıklarını duyuyor musun? Sevgi onun ıstıraplı geçmişini silebilir mi ki? Artık dayanamıyor, anlıyor musun? * Hergün ölüyordum zaten, benim için değişiklik değil bu Aslında ölümün sonu bu, o da ölüyor benle. Hiç ağlayan bir ceset gördün mü? Şimdi gözlerimden iki damla yaş dökülüyor sevginle birlikte. * İçimdeki yaşlar sel oldu, taştı, anlıyor musun? İçimdeki o canlı boğuldu ve kurtuldu artık Sadece cesetini bekliyor, her şey bitecek. Masumiyetimi neden öldürmek istediğimi anlıyor musun? * Hiç kimse beni anlayamaz Hiç kimse... * Bu dikenli yolun sonu artık gelmeli Sevgiler beni terk etmeli. İçimdeki setler yıkıldı tutamam gözyaşlarımı. * Hey sen! Beni öldüren korkularımın nedeni Görüyor musun onları? Duyuyor musun meleklerin çığlıklarını? * Hey sen! Beni ağlatan sevginin sahibi Ben öldüğümde O küçük çocuğun gerçek yüzünü gördüğünde Benim senin için ağladığım gibi Sen de benim için ağlar mısın?... |
Hasretle Beklerken Hasretle beklerken ben seni Günler aylara, aylar yıllara Yıllarsa dönüşüyor asırlara Ne güneşler battı ufuklarda Ne yıldızlar doğdu semâlarda Ne mevsimler geçti ardı ardına Yolunu gözledim hep bakarak ardına Takvimler eskidi birer birer Döküldü yaprakları teker teker Sildim gözyaşlarımı onlarla sanki bir mendilmiş gibi Bekliyorum seni hâlâ Tükenmek bilmeyen umutlarımla Bekliyorum seni hâlâ Bitmek bilmeyen gözyaşlarımla. |
Sana sevdalanmış Sana sevdalanmış bu yüreğim Sana aşık olmuş Seni sevmiş Ve yanıp kor olmuş Bir kor gibi yakıyor beni Onun sıcağı ile yanıyor bedenim Sana susamış damağım Olmuyor be gülüm seni bir kere görmekle Ne yangınım sönüyor nede susuzluğpum gidiyor Sönmeyen bir ateş gibisin Yanımda olmamış geçmez ne ateşin yaktığı yangın Nede susuzluğum Sigaram gibi içtikçe içesim geliyor....... O gözlerin |
Silerim gözyaşlarımı Her yağmur yağdığında Yerime ağlar bütün bulutlar Yanımdan her ayrıldığında Sonbaharda düşen son bir yaprakta Bir ekim sabahı doğan güneşte Göç eden bir kuşun yorgun kanadında Seni görürüm her uyandığımda Dur diyemem zamana Desem bile dinlemez beni Bir yön, bir hız uydurmuş Gidiyor durmadan, tik ve tak... Biter mi herşey eninde sonunda Denilsin istenildiği kadar; bitmez! Biter eğer o aşksa Sonsuza dek sürer acıysa Ve yine bir çift gözyaşı Haber vermeksizin süzülüyor yanaklarımdan Ansızın arkamdan yaklaşıyorsun Ve yanımdasın yeniden aşk diye diye |
Muamma.. Gözlerim geceye daldı çözemediğim bir iz var beni benden aldı... Yarım kalan mısralar var tamamlanmayan aşklar da her yarım da kalan bir parçam... Üşümek bu ya yalnızken anlam kazanıyor dertler, düşüncede yerini alınca... Dost yandı aşkın derdine ben su olamadım ateşine ne anlamı kaldı dost dedik te... Son bir soru da gelsin sorulması gereken değil ama sorguların bir yanıtı olmalıydı, Vardı hayatta böyle bir bilmece çözemiyeceğimi bildiğin halde neden doğurdun be anne... |
Hatalar Ömrüm hata ile geçti heyecan tünellerinde hep yanlış ata oynadım rengi beyaz diye bir öfkeye işler değiştirdim bana bu iş yürümez diyenler hala ayni işte çalışıyor hatalı dostlar seçtim içki sofrasında atıp tutanlarla kendi branşımı değil de parası çok işe gittim başarısız kalmasına üst kademede olan herkesi adam yerine koydum hatalı evlilik yaptım düzeltirim bunu dedim kendim bozuldum boşanınca anladım ki kimse değişmiyor fanatikliğinden . Pişmanın biçilmiş alın yazım senin kabahatin hiç yok özür dilerim affet beni alın yazım arşivlerde hesap verecek benim yarınlarıma. |
Hak bildiğin yolda çürü Çürürsende öyle çürü Bu düzene bas küfürü Boşver gönül Allah büyük... djfun |
Sevgi dediğin şey nedir ki? Ben ne sevgiler gördüm Sonu hep hüsran, Fırtınalar koparmış, Sevende de, sevilende de. Peki söyleyin bana Leyla Mecnun'un Şirin Ferhat'ın Aslı Kerem'in olabilmiş mi? Büyük aşklar ayrılıklara Mahkum mudur hep? Hep mi acı çekmek zorunda Sevenler... Daha dün mutluluğun Güzel günlerin hayali vardı. Söyleyin bana Bugün neden hava karardı Bulutlar bütün kasvetini Akıttı insanların yüreğine Acılar yağdırdı Sevgilerimizin üzerine Söyleyin bana Sevmek hep acı çekmek Sevmek ayrılık ise Neden hala sevgiler var... |
ÖLÜM I Sözünde durmadi mavi gökler; Gün karariyor gitgide ölüm. Aksam yeli nedameti söyler; Nedamet yer etti bende ölüm. Ne yapsam, gün dogmuyor gönlümce; Sudur akar kendi bildigince, Hangi pencereye kossam gece; Gitmiyor bu can bu tende ölüm. Ne vefasiz geçmisten hayir var, Ne gelecekler imdada kosar, Çoktandir tekneyi aldi sular; Çoktandir ümitler sende ölüm. Cahit Sitki Taranci |
Bir Damla Gözyaşının... Uzak; En az sen kadar uzak sabahı bekler Düşünü ve gülüşünü kaybetmiş yüreğim. Bir bilsen damla damla dökülen bu gözyaşları Neleri anlatır... Bir damla gözyaşımda şehirler temizlenir Bir damla gözyaşı umut taşır, düş taşır. Bir damla gözyaşı aşkı, Bir şehrin aldanışı, Ben haykırışı, yitirilişi, serzenişi, İşi gücü taşırım sabaha. Sıcak odalardan yağmur yağan şehre Elinde birasıyla edepsiz bakanlara inat Ne meze olurum sabaha, ne çökünce gece Gözyaşıma. Şehirlerde insan azalır, Arzum çoğalır, Darbıma ve adabıma Bir damla gözyaşı bir kadeh taşır. Ne çoğalır hüznüm Ne azalır. Az alır yar, az alır Yüreğim bu kentin aydınlığından az alır. Ezilir, şehirler temizlenir, Sabah şehir aydınlanır, içim kararır Öfkem çoğalır, gözyaşım çoğalır... Bu şehre inat gözyaşım bütün dağları taşır... |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık