MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 23 Temmuz 2006 14:05

ÖLÜM

II

Ek kurumaz menbai sükûtun,
Isigi günesten zinde ölüm,
Altinda su alçalan bulutun.
Sendedir umdugum müjde ölüm.

Aynada zifiri bir gecedir,
Bütün zulüm bu suçsuz kalbedir,
Sabir tesbihim kopmak üzredir.
Ne gün kalkacak bu perde ölüm?

Ne gün aslina dönecek bu ten?
-Tas, toprak, çiçek, su veya maden-
Ruha ebediyeti vadeden
Efsanevi yalan nerde ölüm?

Cahit Sitki Taranci


Misafir 23 Temmuz 2006 14:14

AYRILIK

Evet birtanem
Anlatmak çok güç duygularımı sana şimdi
Çok güç biliyorum
Bir zamanlar korkusunu tebessümlere gizlediğimiz
Düşü yüreğimizi titreten
Bu ayrılık anını yaşamak
Çok güç biliyorum
Dudaklardan dökülecek birkaç sözcük
Yarınlar için sunacağımız birkaç dileyişle
Sonsuza saldığımız
Ve bir ömür boyu bizim sandığımız
Aşkımızı noktalamak
Biraz sonra
Son kez bakacak birbirine gözlerimiz
Bakışlarımız son nakşını işleyecek sevgimize
Ellerimizin sıcaklığı son kez birbirine kavuşacak
Son kez birbirinin nemini tadacak dudaklarımız
Buruk iki yüreğin
Son yakın çarpışı olacak bu
Ve sırtı dönük adımlayacağız bu yolu
Ayrı yarınlara doğru


arwen 23 Temmuz 2006 14:25

Hatıra



Dudaklarından çıkacak her bir kelime,
Kalbinden okunacak her bir sevgi,
Bedeninde anımsayamadığın her bir öpücük,
Suratına bakışta daldığın her bir sima,
Yanına yaklaşıp ta konuşamadığın her bir duygu
Senin bensiz yaşayamadığının bir hatırasıdır…
Bu…
Benden sana kalan en büyük hatıradır.


TheGrudge 23 Temmuz 2006 14:31

HÂTIRALAR
Bilmem ki hâtiralar,
Ne istersiniz benden,
Gelir gelmez sonbahar?
Bu kanad çirpis neden?
Cama vuracak ne var
Ey eski hâtiralar
Sanmayin güller açar,
Bülbül degildir öten;
Bu rüzgâr baska rüzgâr.
Ne istersiniz benden,
Bilmem ki hâtiralar,
Gelir gelmez sonbahar?

Cahit Sitki Taranci


arwen 23 Temmuz 2006 14:41

Hatıra Şiiri


Akşam değil şuanda gece yarıları
Yarı uykulu yarı uyanık yazıyorum satırları
Fenalık geliyor içime düşünürken seni
Elalem uykuda bense anıyorum eski hatıraları

Rüyalarıma girersin bazen sarhoş gibi
Hayranın olurum al derim bütün sevgimi
Evet demezsin hep başını yukarı kaldırırsın
Parçalamak gelir içimden kendi kendimi

Sen gülersin benim sinirlenmiş halime
Eller gibi sende garip bakarsın cemalime
Nedir benden insanları soğutan gariplik
İçime kapanıyorum lanet ediyorum sevgime

Adını anmak istemiyorum yinede seviyorum
Ne kadar unutmak istesem hep adını anıyorum
Allah bilir belki birgün anlarsın ümüdüyle
Rabbime ellerimi açıyor dua edip yalvarıyorum

Ilık ılık sevgini veriyor şu geceler bana
Müsade etde hatıram kalsın şu şiirim sana


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 14:43



Ne Çıkar;



Tut ki gecenin
Alacakaranlığında düşlemişim seni.
Tut ki, rüyalarımı bölmüşsün ne çıkar?
Ne çıkar gündüzlerin selamsız aşkına,
Geceleri kefen biçsen.
Bir anlık hırsla,
Her şeyi yıkıp geçsen, ne çıkar...

Tut ki bundan böyle unutmuşum seni.
Tut ki artık çalan parçalarda ismin geçmesin.
Tut ki yazılan şiirler, seni anmasın,
Varsın eller de unuttu desin.
Ben seviyorum ya seni,
Sen sevmesen, ne çıkar...


arwen 23 Temmuz 2006 14:49

Hatırla


Hani,
Demiştimki sana!
Asla paylaşamam seni.
Başka gözlerde diye...
İzleri,kurşun olurda!
Yabancı bakışların,
Defalarca vurulur...
Binlerce kez ölürüm demiştim,
Hatırla...

Hani,
Demiştimki sana!
Dudaklarında bir başka ismi,
Duyarsam,dayanamam diye...
Her bir harf,her bir hece,
Kör bir hançer olurda!
Yaralanırım...kanarım...
Delik deşik olurum demiştim,
Hatırla...

Hani,
Demiştimki sana!
Değerse bedenine,bir başka ten,
Çıldırırım diye...
Acılarım zevke dönüşürse sende,
Kesilir nefesim bir bıçak gibi.
Damla damla tükenirde,
Canımdan can gider demiştim;
Hatırla...



Misafir 23 Temmuz 2006 14:55

Ağlarım Gözlerim Yorgun

Gece karanlık
Gökyüzü hep durgun
Ben hep ağlarım ben hep ağlarım gözlerim yorgun

Güneşi beklerim o, bulutların arkasında
Yollarını gözlerim sen, dağların arkasında
Çocukları duyarım aydınlıklar içinde
Üzerimde toprak beyaz da bir elbise

Umuda açılır ellerim dualarım seninle
Varlık senin bense derinlikler içinde
Dedim ya gökyüzü durgun
Ben hep ağlarım gözlerim yorgun

Çığlıklar duyarım sanki kıyamet kopar
Gökyüzü ağlar şimşekler çakar
Beynimde bir uğultu sanki toprak çatlar
Neredesin nerelerdesin kollarım hep seni arar

Yanında sanırım kendimi, beni sarar kolların
Beni saran toprak ben seni sanırım
Çıkmaz sesim duyulmaz iniltim
Feryad figan sanki ırmak benim akarım

Yalnızım yalnız sıcak bir toprak
Bir de gökyüzü sanki yer yerinden kopacak
Derdim bende durmaz artık
Fışkıracak zehrini sana kusacak

Umuda açılır ellerim dualarım seninle
Varlık senin bense derinlikler içinde
Dedim ya gökyüzü durgun
Ben hep ağlarım gözlerim yorgun


ChinaDoll 23 Temmuz 2006 15:00



Bir Sevda..


Bir sevda var yüreğimde
Sır gibi sakladığım.
Bir ateş var tenimde
Kan, ter içinde kaldığım.

Bir sevda var yüreğimde
Gün aşırı suladığım.
Bir umut var gözlerimde
Uzaklara yatırdığım.

Bir sevda var yüreğimde
Kış ortasında yandığım.
Bir telaş var dilimde
Gülerken ağladığım.

Bir sevda var yüreğimde
Duvarlara yazmadığım.
Bir isim belleğimde
Köşe bucak kaçtığım.


arwen 23 Temmuz 2006 15:04

Hatırla Aşkım



Unutulmaz anları vardır hayatın
Islak kirpiklere takıp kalan
Zamana meydan okuyan
Biz de öylesine yaşadık seninle
Öylesine sevdik
Hatırla aşkım...
Kahır dolu rüzgarlar esiyor içimde
Yıkılıp kalıyorum bu sağır akşamlarda
Beni sensizliğe nikahladılar
Yenildim duygularıma
Yenildim gururuma ağlayamadım
Şimdi sanadır bu ağlayışım
Hatırla aşkım..
Gözümde dağlar gibi büyüyor hasretin
Gelip gelip özlemin doluyor içime
Yokluğunda şair kesildi gönlüm
Artık hep hüzzamdan çalıyor şarkılarım
Sen de nasıl sever nasıl söylerdin
Hatırla aşkım..
Oysa nelere katlandı bu gönül
Ne acılara halay çekti bu yürek
Ne ihanetlere gülüp geçti bu gözler
Bir yokluğuna alışamadım
Bir de sensiz bu akşamlara
Unutamam demiştin giderken bana
Ben de unutamadım
Bu bizim son yeminimizdi
Hatırla aşkım..
Biliyorum şimdi saçlarını yaban eller okşuyor
Gözlerine başka gözler gülüyor
Gözlerin ki gördüğüm gözlerin en güzeliydi
Varsın adı hasret olsun artık bu sevdanın
Varsın sonu ayrılık olsun bu romanın
Bitmedi bitmeyecek bu şarkım
Nerede olursan ol
Kiminle olursan ol
Hatırla aşkım..
Hatırla
Yanındayken bile özlerdim seni
Şimdi içimde bir başka yangın
Şimdi gözlerimde en ıslak bakışın
Ölmek kaderde var biliyorum
Her şeyin sonu yakın
Ama sen de bil ki
Yağmurlarca sevdim seni
Yağmurlarca sana yandım
Hatırla derya gözlüm
Hatırla Aşkım..



Saat: 21:58

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık