![]() |
neden ihanet neden yalan bir hayat bir ömür veremek acıya kadere ortak yaşamak hayattı beraber yasamak nerede ama hepsi bir hayal oldu neden ihanet neden yalan sevgimiz sevdamız nerede?bu hayat ikimize zormu? acılarımla tek başıma bıraktın beni? çıkmazlara bıraktın beni?neden sevgimle oynadın neden benim gururumu ezdin sen çekilmez oldun sevdama *hep hayl oldu sevdam neden ihanet neden yalan? bu gurur nasıl dayanır? durdurun dünyayı yalanı? sevgim senindi artık ölü? neden ihanet neden yalan |
Hatırlama Ne zaman elime bir kalem alsam Sana seslenmek geliyor içimden Güzelliğini hatırlıyorum bir yaz günü Yine gemiler geçiyor uzaklardan Biz yosun kokulu rıhtımlarda el ele Şehirlerden İstanbul, aylardan temmuz Ne zaman elime bir kalem alsam Geçmişi seninle yeniden yaşıyoruz Ne zaman elime bir kitap alsam Hep seni okuyorum inanır mısın istiyorum seni anlatmalı bütün romanlar Sevilen kadın hep sen olmalısın. Ne zaman elime bir kibrit alsam Yine İstanbul'u yakmak geçiyor aklımdan Bu sensiz sokakları, bu evleri Bu plajları bu denizleri Sensiz kaldığım bu şehri tüm yakasım geliyor Yine alev alev bir istanbul düşünüyorum Ve çaresiz yaktığım bütün sigaraların Dumanlarında seni görüyorum. Ne zaman elime bir fırça alsam Yüzünü çiziyorum kapılara, duvarlara Bir bir hatırlıyorum bütün hatlarını Gözlerini dudaklarını saçlarını Baktığım her yere gölgen düşüyor Dokunduğum her şeyde senin sıcaklığın Sonra dağlar, denizler giriyor aramıza Gitgide büyüyor uzaklığın Ne zaman elime bir kadeh alsam Delicesine sarhoş olmak istiyorum İçkiler seni hatırlatıyor yine Kırıyorum birbiri ardınca kadehleri Artık hiç bir şey kâr etmez biliyorum Ne dost, ne içki, ne aşk, ne kadın Gözlerimde yıllardır eşsiz olan Değişmeyen bir sen varsın Ne zaman elime bir ayna alsam Gözlerimden korkuyorum, bakışlarımdan Bu seni unutamayan benden korkuyorum Uçurum çizgiler, kara gölgeler Bir sonun belirtileri yüzümde yer yer Karşımdaki yüz sefil bir akşam Hep sana sesleniyorum duyuyor musun Ne zaman elime bir kağıt alsam. |
YASAK AŞK Bilmezdim böylesine uzun olduğunu gecelerin Umutsuz günlerin hüznünü duymamıştım hiç Uykumu böleceğini bu mutsuz düşüncelerin Bilmezdim sevda nedir tatmamıştım hiç Kederlerin en insafsızı benimle şimdi Suskunluğum öylesine ölümden zor ki... Çağırsan en uzak iklimlerden koşup geleceğim Bir gülüşün dünyamı aydınlatacak en azından Ve kucak açacağım en güzeline mutlulukların Bir duysam aşkımı gözlerinden, dudaklarından... Oysa sen de ben gibi mahzunsun biliyorum Biliyorum yasak aşkımız bizi böyle susturan Ne olur artık yeter bu idamlık hasretimiz Bin yıl seveceğim bir umut versen inan... |
Hatırlar mısın Hatırlar mısın ? Ayvalık sahillerinde ayın güneş gibi yandığı Denizin çarşaf gibi serildiği o gece Yıldızların koklaştığı o gün Neler olmuştu o yazı hatırlar mısın..? Kumsalda mutluluğun olduğu Caddelerin insanlarla dolduğu Sevinç ve huzurun var olduğu Dalgaların kıyıya şıp şıp vurduğu O gece. İşte kalbime aşkın sesinin dolduğunu Sevgi ve mutluluğun doruğa erdiğini Sokak lambalarının bir bir söndüğünü Atan kalplerle gözlerimizin güldüğünü Hatırlar mısın..? İşte ben o geceleri özledim Dudaklarından dökülen aşk sözcüklerini Senin sesini senin aşkını senin varlığını Senin kokunu ve seni özledim. Hatırlar mısın....? |
AĞLADIM... Hüzün yıldızları parlıyor bugün gökyüzünde, Bu gece yine için için yanıyorum, Oturmuş seni düşünüp ağlıyorum, Seni, gidişini, sevişini, herşeyini... Unutamıyor işte seni şu yaralı kalbim, Yaptıklarını hatırlayıp, pişman oluyor... Seni düşünüyorum bu gece, karanlık gökyüzünde... Simsiyah gökyüzünde parlayan yıldızları seyrediyorum, Onları sana benzetiyorum, Kararmış kalbimin bir kenarında yanan meşale misali... Dedim ya, seni düşünüyorum bu gece, Beni sevdiğini, bana nasıl baktığını, bana nasıl güldüğünü, Ellerimi nasıl tuttuğunu, ellerini nasıl tuttuğumu, Büyüyen bir ateş gibi sevgimizin nasıl çoğaldığını Ve birgün ansızın bırakıp gidişini... Son vedanı hatırlıyorum, gözlerime ağlarcasına baktığını, Gözlerini kalbime gömdüğünü hatırlıyorum, Bir daha çıkamasın diye... Çıkamadılar zaten kalbimden gözlerin, Ölüler dirilirler mi ki gömülenler çıksın, gitsin? Gittin son bir veda ile gözü yaşlı, Elimde kolyen, ardından dakikalarca baktım, ağlamaklı, Sıkıldım, üzüldüm, perişan oldum ama ağlamadım... Ağlayamadım, engel oldu gururum, engel oldu aşkım, Uzaklara gittin, belki birdaha asla geri dönmemecesine, Özledim seni deliler gibi, özlüyorum hala... Sen bir yerde ben bir yerde, yinede sönmedi sevgimiz, Aksine çoğaldı dağlar gibi oldu hasretimiz... Hep seni hayal eder, hep seni düşünürdüm, Sesini duyunca yaşar, duyamayınca ölürdüm, Aradın beni aylarca bir sevgi uğruna, Ne yazık ki, ihmal edildin bir hata uğruna, Kırıldın, ağladın, affettin ama hep sevdin, Beni sevdin gülüm beni, kalbi kırık bir vefasızı, Yine ihmal edildin yine unutuldun bir hiç uğruna, Yine kırıldın, yine ağladın, yine affettin... Bir daha unutuldun, sevdanla başbaşa bırakıldın, Yine kırıldın, yine ağladın ama bu sefer affetmedin... Sevdiğini en mutlu gününde öldürdün, Ve ardına bakmadan gittin... Beni benle başbaşa bıraktın, yıkıldım, üzüldüm, kırıldım... Senden ayrılınca kaldım çaresiz, sevgisiz ve birde sensiz, Hep sensizdim zaten ama şimdiki kadar asla değil... Parçalanmış bir kalbe sahip oldun mu sen hiç? Parça parça edilmiş, yıkık ve virane, Bir o kadarda vefasız... Önceleri üzüldüm, yıkıldım ama asla ağlamadım... Geldi geçti deyip senide gözlerin gibi kalbime gömdüm... Unuttum dedim, unutacağım dedim, Unutamıyorum dedim, UNUTMAM dedim... Önce gözlerin sonra sen çıktın kalbimden, Bir vicdan azabıdır başladı ölü yüreğimde, Hiçbir şey kalmadı, senden başka kalbimde, Hatıraların, gözlerin ve sözlerin... Şiirlerini getirdiler bana, Beni öldüren şiirlerini... Vefasız dediğini duydum, yıkıldım, Düşündüm seni gecelerce daima tek başıma, Şiirlerin öldürdü, hasretin yaktı yüreğimi, Kırıldım, üzüldüm, yıkıldım ve en sonunda ağladım... 3 kişi ağladık sana; ben, kalbim ve gözlerim... Sana yandım, seni sevdim, seni hatırladım heryerde... Belki birgün sesini duyarım umuduyla Telefon bekledim günlerce, Telefon gelmeyip sesine hasret kalınca Ağladım ağladım, Sana yaptıklarımı ancak o zaman anladım... Duydum ki kalbini vermemişsin kimseye, Olurda içinde görürler beni diye... Benim kalbimide istediler, ama vermedim kimseye, Olurda içinde seni görürler diye... Gökyüzü yıldızlar ile doluydu, ben hep seni düşünürken, Hüzün yıldızları koydum adlarını, seni hatırlatıyorlar diye, Aynı onlar gibi sende benden çok uzaklardaydın, Hep göz kırpardın uzaktan, sessizce, Bense hep seni bekledim kırık kalbim, yaşlı gözlerimle... Bazen hayallere dalıyorum, seni düşünüp ağlıyorum, Seni ve sevgini arıyorum hep kalbimde... Düşmüyor adın hiç dilimden, Öleceğim gülüm bir gün ben, Senin sevginden, senin derdinden... Bir gün göreceğim yine belki seni, Seni, beni unutmuş, benim olmayan seni... İşte o an aşkımın gözyaşlarını hatırlayacağım, Ve yine bir köşeye oturup ağlayacağım... Yemin ettim senin üstüne sevmeyim başkasını diye, Ve heryerde, her zaman tekrarlıyorum yeminimi; Seni unutmam için öldürseler bile, Karşılık olarak dünyayı verseler bile, Darağacı kurup idam etseler bile, Senden başkasını asla sevmeyeceğim... |
iLK GÖRDÜĞÜMDE DEĞİL Seni ilk gördüğümde değil, Gerçekten görmek istediğimde anladım… Sen farklısın! Kimseye benzemeyen bir sadelik Ve o sadeliğe inat masum bi ihtişam Tıpkı adın gibi… Alelade,bir o kadar harikulade… Anlatsam anlamazsın ki beni, Söylesem dinlemezsin. İşte bu yüzden Çocukluk denilecek kadar Deli bir iş olsa da bu yaptığım, İzahı ve bahanesi yok! Rüzgarına kapıldım… Esmeyi bırakırsan Ya önüne düşerim fark edersin beni, Ya da parçalanırım ayaklarını altında… Şimdi ki halim de pek farklı değil aslında… |
Hatırlatma Mektup derken siir oldu bak gene Darilirsan ben ölürüm unutma... Taze sarmasigim hoyrat bedene... Sarilirsan ben ölürüm unutma Bir gün günes olur göle dogarsin Bir gün yagmur olup yola yagarsin Bir gün ciçeklerden koku sagarsin Yorulursan ben ölürüm, unutma Kiliç agzi yoldur ok ucu meydan Dikkat et;sen benim canimsin ey can Koyakta kekliksin kayada ceylan Vurulursan ben ölürüm unutma... Ask denince akli birak deli ol Isik isik gökten inen dolu ol Boz-bulanik akan yagmur seli ol Durulursan ben ölürüm unutma Dinlemek zor, anlatmak zor yar beni Göreceksin dertte gamda gör beni Gönül topragima yaptim türbeni Dirilirsen ben ölürüm, unutma |
SAKIN AŞIK OLMA Yakında girersin gençlik çağına, Sakın aşık olma kimseye yavrum. Huri bile olsa düşme ağına, Sakın aşık olma kimseye yavrum. Her şeyden evvela düşün yarını, Kuru sevgi doyurur mu karını? Vakit geç olmadan ver kararını, Sakın aşık olma kimseye yavrum. Kulak asma sevgi dolu sözlere, Eskiden var mıydı aşk, meşk vesaire? Tez elden bir iş bul, al birde daire, Sakın aşık olma kimseye yavrum. Çekti gitti diye eyleme telaş, Boşuna gözünden damlamasın yaş. Geçicidir selvi boy ve kara kaş, Sakın aşık olma kimseye yavrum. Bir gün göremezsen canını sıkma, Yolda karşılaşsan o yana bakma. Sil at hayalini, rüyana sokma, Sakın aşık olma kimseye yavrum. |
Hatırlıyor musun? Hatırlıyor musun? Sen benim ilk aşkımdın, ilk göz ağrım, ''Gün gelecek, bu aşkta bitecek'' diyenlere aldırış etmez, inanmazdım. Taki ayrılık acı yüzünü bize gösterene kadar, İster, kaderimiz böyleymiş, diyelim, İstersen, nazar, Bana yalan gelirdi ya, Demek ki her güzel şey gibi aşkında bir sonu var. Sonuçta üzülen yine ben oldum, Sense sessiz kaldın bu bitişe, Öyle ya sana aşinaydı bu ayrılık tablosu, sen alışıktın terkedilmeye, Bense bir türlü alışamadım, seni yalnız bırakıpta gitmeye, İlk değildim senin için, kimbilir, son da olmayacağım belkide... |
Uykum Var Bir gece bir gece daha geçiyor. ...BİTANEM...Yalnızlık yalnızlığımla ben, Yalnızlık saniyeyle kapım çalıyor.. Git diyorum geceleyin, Uykum var.. Kirpiğimden yaş damlıyor görmüyor.. Yalnızlık yüzsüzdür derman arıyor.. Hapsetmiş düşüncemi duymuyor. Git diyorum geceleyin, Uykum var.. Sanki bilir nasıl gelir yanıma, Neşe yoktur hüzün verir canıma. Gerçek dost değilsin girme kanıma.. Git diyorum geceleyin, Uykum var.. Ne senden dost olur nede arkadaş. Ömrüm tükeniyor bak yavaş, yavaş, Seni sevmiyorum yalnızlık, Yeter artık aş.. Git diyorum geceleyin, Uykum var. Gelirken bir kere neşeyi getir. Şafakta şebnemli bir gül misali, Adini değiştir yalnızlık bari biri ol, Kal diyeyim geceleyin Uykum var |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık