![]() |
Nasıl yaşamak gerekirse seni Tıkanmışlığında tüm özlemlerin Unutulup gittiği düşlere Yanlış zamanlarda Öyle yağar yağmur gözlerime, Dokunamaz yüreğime kırılgan ellerin, Ve kopyasında betimlenen hayata Nasıl alışmak gerekirse bir ucundan, Posta pulu damgası beraberliklere Nasıl tükenilmek istenirse,yürekten Öyle susar kendi mabedimde dileklerim, Yazının bitimidir sevdam artık,yorgunum Suskun gecelerde, İstediğin şekilde ölebilirim |
Hayal Kırıklığı Yüzüne dönemiyorum son zamanlar . Hasret kaldığım bakışlardı Unutamıyorum , Seni bana bağlayan . Kızgınsın ; başını çeviriyosun , “Artık “ gözlerinde, eski ışık yok . Yıllarca kurduğun Hatırlar mısın hani pembemsi , Hayaller ; yaşlandı bizimle . Gerçekleşmeyince yalan demeye O tatlı dilinin varmadığı , Tükenen ümidin soytarıya döndüğü Bir zamandayız şimdi . “Yaş”larımızla büyüttüğümüz Yorgun ve düşkün hayalleri , Gözlerin taşıyamıyor gibi . Biliyorum saftır onlar narin , Çok da kırılgan , Her zerresinde bir ben . Hayalindeki adam ! Layık olamayıp sana Üzmesini becerebilen . Af dileyemiyorum , Sana diyebileceğim tek söz Ayrılmalıyız ! Yine ağlatacağım seni . Anlamsızca savrulacak kırıklar , Boşluğa süzülen ben gibi Düşünce kestane gözlerinden . Yeter ki sana batmasın . . . |
Bu gece yine Bir yaprağı kımıldamayan Orman ağırlığındayım Ve yine Som kütüklerin Sert kabuklarında Senden ayrıyım& Belki sadece Gümüş bir kalbim titriyor Ayrık anıların yumuşak gülümseyişinde Ama Arkası karanlık ağaçlar gibi Sarım sarım sarmaşıklar gibi Sana sargınım& Belki Akik kuşlar gibi şakıyorsundur şimdi Kristal uyku tanelerinde Fakat acı bir yalnızlık Ürüyor ışıyan gölgesiz mahremimde Ve biliyorum Yine yokluğunla Uzunca bir mesafe alıyorum Şiirimi söyleyemeden Sesine değemeden Gecem bitemeden Senden gidemeden |
Hayal Oldu içim kanıyor yine sessiz sessiz ümidim var yine ümitsiz bir gün bile geçmesede düşüncesiz hayal oldu kurduğumuz hayallerimiz hüzünle dolsada şimdi içimiz bitmez bir acı olsada sevgimiz kurtutkur bu oyundan belki birimiz hayal oldu kurduğumuz hayallerimiz bir daha telefona uzanmasada elimiz suskun kalsada ayrı iken gönül dilimiz kurtulur bu oyundan belki birimiz hayal oldu kurduğumuz hayallerimiz hayaldi hayal kaldı evliliğimiz yaşlarla doldu yine gözlerimiz kurtulur bu oyundan belki birimiz hayal oldu kurduğumuz hayallerimiz |
Sen hiç dertleştinmi yalnızlıkla? Peki ya senin hiç sensizliğin oldumu? Ya hiç güneşi beklerken,tutulduğuna şahit oldunmu? Yarını beklerken,farkında olmadan saatin yarını gösterdiği oldumu? Herşeyini feda ettiğin VURDUMU SENİ USULDAN HİÇ...? Birden etrafı izlerken gülen insanları fark ettiğinde, Ne zamandır suratının asık olduğundan habersiz oldunmu? Göz yaşlarını farkettirmemek için YAĞMURU BEKLEYİP AĞLADINMI HİÇ? Seni beklemiyorum artık..Gülüşün var sadece aklımda ve gözlerin.. Sevgimi güneşe sardım sıcak kalması için.. Umudumu yağmura yatırdım,her damlada biraz daha büyümesi için.. Kötü ne varsa,üzerine bir avuç toprak attım yok olması için.. SENİ SANA BIRAKTIM!!! Herşeyden herkesten habersiz.. Elvedasız yok oluşum senden .. Şimdi gülücüklerin başkasının olsun.. Gözlerinde... Teninde.. Kokunda.. Şimdi Dışından yalan da olsa gül.. İÇİN KAN AĞLAMAYI TAT...!!! Şimdi Başkasına bana baktığın gibi Bak.. UTAN...!!! Tenine başkası değsin.. Kokunu saklamaya çalış..ve YALANCI BİR TEBESSÜM SAVUR!!! Durma Hadi Gül... Gözlerin Kan çanağı oluncaya kadar Gül!! HAYKIRIRCASINA SUS!! ..Ve ardında neleri bıraktığını düşün.. SEVİNCİNDEN KAHROL!!! |
Hayal Ufuklarında Buluşalım yetmiyor artık kağıt üzerinde gelen sevgilerin; acılarımı dindirmiyor kalem ile yazılan selamlar; uçsuz, bucaksız tellerden gelen sesin hasreti bitirmiyor...... mektuplarını uzun yaz ne olur...yalvarıyorum.... iki kelime sevgi sözcüğü yasamama yetmiyor.... ne giydiğini, ne yediğini, nereye gittiğini yaz; her şeyini anlat bana, her dakikanı...her saniyeni; sayfalarca yaz! günlerce, aylarca okuyayım; bana bitmeyen baharların şarkısını söyle! bana en büyük sevdaların öyküsünü anlat! hiç okşayamadığım saçlarının telinden gönder! avucunda beklettiğin, kokunu taşıyan bir karanfil yolla! hüzünlü gönlüme bir avuç okyanus mavisi gönder! senin kentine doğan günesin ışığını yolla gözlerime! biliyorum bunlarda yetmeyecek! bir süre avutacak, teselli edecek beni; sensiz olmuyor artık! duy feryadımı! çınlasın kulakların! kaldır o kalbinin üzerinde ki ağır taşı! bırak duyguların özgürlüğüne kavuşsun! bırak yüreğin doyasıya yasasın bu deli sevdayı! bu gece gel bana! birleşsin ruhlarımız, kalplerimiz..... ellerimi bırakayım avuçlarının sıcaklığına; hiç dokunamadığım omuzlarına yaslayayım başımı; hissedeyim gücünü, ateşini, sevgini, kalp atışlarını; öyle ihtiyacım var ki sana ...simdi....bugün...ben tükenmeden gel! müsaade et gözlerinin uçurumunda çırpınayım........... bir kez de olsun gülüşlerin de kaybolayım....... sinirinden, öfkenden korkayım, titreyeyim...... dokunuşun felaketim olsun, sana tutsaklığım olsun! bırak dizlerinin dibinde yazılsın günahlarım! bu gece gel! razıyım son nefesim ol! son haykırışım ol! bak aksam oluyor... yıldızlar gökyüzüne, aya kavuşacak! beni böyle öksüz yavrular gibi boynu bükü bırakma! yağmura susamış topraklar gibi sensizliğe mahkum etme! sevmişim seni iste, daha önce hiç sevmediğim gibi; uzaktan da olsa, saçlarını okşayamasam da .....bir bakışlık gel! hadi gökyüzü aşkımızı kıskansın! ay ışığını bize yaksın, bizi aydınlatsın! yıldızları utandıralım! hadi bulutlarda sevgiyle uçalım! aşkım.....gel bu gece seninle “hayal ufuklarında buluşalım“ |
Gidişimin ardından sessizlik çaLacak kapıLarını.. Tek başına kalacaksın hayatın dikenli yollarında.. Batacak,canın acıyacak..SoracakLar sana beni,nerede diye? BişeyLer söyLemek isteyeceksin.. Boğazına takılan hıçkırıktan söyleyemeyeceksin..SUSACAKSIN! Gidişimin ardından arayacaksın beni..Ama bulamayacaksın. Benzin atacak,gözLerinin feri kaçacak, yere düşeceksin.. Gidişimin ardından ağLayacaksın için için, yoksun diye... Gidişimin ardından mahvolacak tüm hayatın.. ZamanLarın ikişer ikişer atLayacakLar, tarihten kopartacaksın bensizLiği.. SoracakLar neyin var? diye.. SuçLu yanın daLganacak tüm benLiğinde.. PişmanLığın saracak o gece gözLerini. Rengini kaybedecek göz bebeklerin..ANLATAMAYACAKSIN.. Gidişimin ardından yıLgın rüzgarLar esecek, yağmurLar yağacak.. AnLamsız kalacaksın tüm bu hüzünLere.. Hiç dinmeyecek göz yaşların,giden bana ağLayacakLar, ADİCENE... Gidişimin ardından anıLar canLanacak bellegin de,kovacaksın gitmeyecekLer.. Oturup düşüneceksin yanLışını.. Savaşacaksın içindeki benLe.. Kendini başka şeyLerLe oyaLamaya çaLışacaksın fakat akLından çıkamayacağım.. ÖLüme yakLaşacak ruhun, öLümü hak edemeyeceksin! BensizLiğine.AĞLAYACAKSIN.. Gidişimin ardından zamanLar hızLı gecicek, sen unutmaya yüz tutmuş anılarımızı susturacaksın.. "O" sana dokundukça sen kaçacaksın, "Hadi bana şarkı söyLe güzeL sesinLe"diyecek, sen söyLemeyeceksin! Yapamayacaksın "O"nsuz..Sesim Sessizliğin olacak.KONUŞAMAYACAKSIN.. Gidişimin ardından seLe kapıLacaksın şehrinde.. Kurtaran oLmayacak yaLancı bedenini.. Kimsesiz kaLacaksın.. SokakLar küs,kaLdırımLar ısssız,sen yaLnız ve bensiz.. Saranın oLmayacak..ÜŞÜYECEKSİN.. Gidişimin ardından seneLer geçecek, ve sen UNUTTUM sonunda diyeceksin.. Ve bir gün teLefonun çaLacak.. Bir ses! beni hatırLatacak ve sen işte o gün ÖLECEKSİN.. Sebep...unutamamak... Zanlı...hayalim.. Faili BEN... Meçhulü SEN... |
Hayal Ürünü Sevgilim mehtap doldulardı odama sen varken mutluluktan uçardım her şeye olumlu bakardım yıldızları izlerdim seni bulmak için hayatı canlandırırdım gözümde senle geçireceğim günleri anlamadığım tek şey vardı o da sendin seni hiç anlamadım doya doya sevemedim seni sarılamadım sıkıca hayal denizinde yüzerdim hep seni düşünürken gel sevdiğim insan gidelim buralardan rüzgara kafa tutalım dağlara meydan okuyalım ama sen hiç olmuyacaksınki hep o hayal olan aslında varlığı bile olmayan sadece bana özgü olan bir hayal ürünüsün... |
--* DaMLaYaN GoZyAsI *-- Damlayan gözyasimdan bir siir yazayim dedim sana Aglamali dizeler, okudugunda misralar konusmali Mermer uzerinde akan su gibi akmali duygular.... Leyla olmalisin her bir misrasinda mecnunun koynunda Aglayacak kimi satirlarim kapanmayan yara gibi kanayacak Yanimda olmadigindan hasretine sizlanacak bu siirim Anlatamam belki sana neden satırlarımın herzaman olduğunu Namesiz ve Bir koronun ahenkli sanatkarları olmayabilir dizeler... Gülün dikenine ,şairin hayata isyanı olabilir belki Ozlemin verdigi aci kalemin arsiz olmasina sebep belki Zevkle Gözlerinin mavisiyle başlamak isterdim siirime Yurekteki atesin kozuyle aglayan misralarla degil Asmak isterim bu ozlemi bu aciyi senle beraber Seviyorum demeliyim siirde misralarimda kosup gulmeliyim Izdirap dolu sozlerle beslememeliyim bu kalemi ..................... mutlu olmak istiyorum... |
Üzerine Gün doğmamış düşler, Sayıkladığında kırık rüzgar baladlarını Kaç aşk boyudur zaman Bilir misin? “ Sessizliğime saklanıp Dolaşırken kuytularımda Hayat yalınayak bir öpücük, Baharsa düşmekte saçlarından. Kahküllerinde damıttığım gözyaşlarım Ruhunda imbiklenişler , Hayallerimi yatırışlarım!!! Sonrası bir dala tutunma arzusuyla Goncalarında jale olmak. O gecenin sabahında Sen daha gözlerini açmadan, Süren rüyalarının bir yerinden Sokuluvereceğim irem bahçelerine. Biliyorsun ki Dünden kalan ve de yarına ait Her şeyi yaktım gözlerinde... Şimdi senle sarılıp sımsıkı Poz vereceğiz güneşe ve Ölümsüz kılmak için zamanı Tâb olacağız gökyüzüne. Odanın bir yerlerinde unutulmuş Bir zamanların şaşaalı Müzik Dolabından Bir kırkbeşlik sarıverecek sevdayı. Ardından Sana yazdığım o şarkının La minör çırpınışları aksedecek Şöminenin alaz senkromlarında. “Gözlerine uygun renk bulamadım Hangisi olsa içim yanıyor Tenine uygun çiçek bulamadım Hepsi kokusunu senden alıyor…” *** Bittiğinde Şarkımız ; Uzanıp söyleyen dudaklara, Kaydedeceğim Veda buselerini Sevda demirbaşlarına. |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık