![]() |
Ah bir söyliye bilsem sana Seni ne çok sevdiğimi Uzanıp tutabilsem ellerini Yüreğim yüreğine kavuşsa Benden çok uzaklardasın sevdiğim Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim O zaman bu yürek dayanırmı Bu kadar büyük sevgiyi taşırmı İçimden bir çığlık kopuyor Kimsenin duymadığı bir çığlık Seni seviyorum diyor seni seviyorum... Hemde hiç kimsenin sevmediği Sevemeyeceği kadar Canımda can kadar Bir gün kara toprak olana kadar Bu yürek bu sevdayla kavrulur... ...BİTANEM... |
Hayalim Sensiz Bir hayale dalmışım yine gidiyorum Karanlık gecelerin zindan köşelerinde Unutulmuş halde kendimi arıyorum Aşkımı arıyorum sebepsiz bir şekilde Hüzünler saçaktan damlıyor sessizce Ve ben o damlaların altında sensiz Aşığım ölümü bekliyorum çaresiz. |
http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10120-cbk.jpg KIRGINIM İŞTE..! Senin açmadığın bahçeye yağmur düşermiş Bülbül konarmış gül dalına bana ne, Sensiz hüzün yüklü baharlar Gecenin rengini taşır sabahlar Dört bir yanımda ahlar, siyahlar Düğün varmış köyde Bayram gelirmiş şehre Bana ne! Hep mayısları bekledim, gül bahçelerinin gül yüzünde gül yüzünü aradım. Bülbül oldum dağlara düştüm aşkından. Feryatlarım tutuştu gül rengini aldı ama gül açmadı sığ bahçemde. Gayri sevdalara tutuldum, bir zaman avundum öylesine. Sönmedi içimdeki yangınlar her baktığımda o yare sana olan vefasızlığımı hatırladım. Dön artık yeniden rüyalarıma terk etme ne olur düşlerimi biçareyim boynu büküğüm. Yok başımı okşayanım, elimden tutanım, renklerinin kuşağına saranım beni de yanına alanım, bu da benden diyenim. Öksüzüm, yetimim işte. Diken kaldım gönül bahçemde göz yaşı dökemedim yüreğimin çölüne. Hani söz vermiştim asi kalbime senden başkasını sevmeyecektim. Bakmayacaktım bir başka sevdaya. Kaç defa kapına geldim ama dokunamadım utandım çünkü vefasızdım, duyarsızdım. Bilmem kaç defa ihanet ettim aşkıma... Vefasızım gör işte... Sensiz baharlar, hüzün yüklü bulutlar gibi döner başımda Sensiz baharlar, hazan taşır bağrında. Sensizlik yüreğimde derin çukurlar açtı. Bekletme beni çöl zambağım, tüm vefasızlığımla yinede kapındayım. Sırtıma sardığım çantamda azığım tükendi çeşmelerin suları ne kadar soğuk aksa yüreğimin yangını o kadar artıyor. Irmakların peşinden koşturdum bir yudum diye, boş denizin koynuna sığındılar. Denizlere el açtım bir merhamet dilendim, yağmurlara karıştılar. Yağmur bekledim baharları gönül ateşime bir damla düşmediler. Yangınım işte Türkülerim sazıma inmiyor, şiirlerim sözüme uymuyor gecenin perdesi arkasında yıkıldığımı kimseler duymuyor. Göz yaşı ısmarladım nev baharlara hani doyası ağlamak için. Hani o gül kokunu hissedebilmek için kaç gül kopardım dalından. Sevdanın tadına doya bilmek için tadında bal aradım bulamadım. Yoruldum işte Al beni de kurtar buralardan, buraların karı fazla, boranı fazla tozu fazla, nazı fazla çekilmiyor. Hani baharı da olsa, çiçeği de açsa, bulutsuz gökyüzü, beyaz denizi de olsa sensiz bir anlam ifade etmiyor. Kelimelerim yorgun düştü eğik başlı cümlelerin arasına mısralarım, ritim tutturamadı, katılamadı şiir kervanına. Çöl gecelerinde yıldızlara Leyla’yı soran Mecnun gibi şaşkınım. Sensiz bahar gelmiş, gül açmış bahçelerde, bülbül konmuş dalına,bana ne. Sen yoksun, kokun yok, rengin yok, tadın yok. Seni getirmedikleri için dargınım baharlara Dargınım işte Seni açmadığı için bahçeler kırgınım,. Kırgınım işte! Yinede kapındayım... http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10120-cbk.jpg |
Hayalin Ötesi İki adım sonrası imkânsız Çünkü iki adım kaldı Hayallerimin sabahına Sana dokunacak kadar yakındım Ve sevecek kadar uzak Ağlayacak kadar yalnızdım Belki de ben imkânsızdım Sahte bakışlarındaki aşktım Ben sana ve Senin imkânsızlığına aşıktım. |
Bir başka yerde olamazdın zaten. Sen benim en değerli yerimde, yüreğimde olmalıydın, orada kalmalıydın. Çok aşka ev sahipliği yapan bu yürek,ilk kez bu kadar kolay kabullendi seni. Herhangi bir konuk değildin artık. Bu yüzden ne ağlama faslı vardı nede uğurlama. O yüreğin gerçek sahibiydin. Şimdi sonbahar kışa giriyoruz ya... Ben dört mevsim baharı yaşadım seninle.. Çiçek, çiçek açtın yüreğimde. Gökkuşağı zayıf kaldı senin renklerin karşısında. Taze bir yaprak gibi yeşildin. Açalyaydın pembeliğinle. Üzerine çiğ taneleri düşmüş sarı güldün. Kırmızıydın bir ateş gibi. Ve maviydin... En çok bu renkle anmayı sevdim seni. Denize tutkundum,denizi sensiz,seni denizsiz düşünemedim. Seni severken dünyayı da sevdim ben, insanları da... Kendime bile dar gelirken, içinde herkese olan bir hayatın sahibiydim artık. En kızgın, en tahammülsüz olduğum anlarda bile seni düşünmek yetti bana. İçimdeki sevinç yüzüme yansıdı, güldüm. Beni böylesine güldüren senin sevgindi ve ben kaygısız, içten gülüşün ne demek olduğunu, nasıl güzel bir şey olduğunu anladım seninle. Her şeye rağmen sevdim seni. Güçlüydüm ve aşamayacağım hiç bir zorluk yoktu. Koca bir kente, koca bir ülkeye kafa tutabilirdim. Sen elimden tuttuğun da,patlamaya hazır volkan gibi hissederdim kendimi. Menzil sendin ve ben o menzile ulaşmak için önüme çıkan her şeyi yok edebilirdim. Sana ulaşmamı engelleyecek her şeyi eritirdim, kül ederdim. Sana ulaştığımdaysa sakin bir göle dönüşürdüm. Ve o göle bir tek sen girebilirdin. Sevdim ve hayrandım da... Her halin çekti beni. Duruşunu, uyumanı, gülmeni, kızmanı, şaşkınlığını, saflığını, kurnazlığını, çocukluğunu, olgunluğunu sevdim. Sesini de sevdim suskunluğunu da. Küçük oyunlarını, kaprislerini sitemlerini, korkularını sevdim. Seni ve o doyumsuz sevdanı, uçarı sevdanı anlatacak kelime bulamadım çoğu zaman. Sığmadın cümlelere ve hiçbir cümle seni yeterince tarif edecek kadar derin olmadı. Seni severken yorulmadım. Çünkü sen yaşam kaynağıydın. Her gün yenilendim. Seninle çoğaldım,büyüdüm. Eksik kalan neyim varsa tamamladın. Ölmeyecektim. Çünkü sen ölümsüzlüğün ta kendisiydin. Sevdim işte ötesi yok... ...BİTANEM... |
GÖLGE AŞKLAR KUARTETİ Gün döndü sevda yüklü kanatlara Döküldü tan kuşku sürgünlerine… Bir sevda yankılanır hazan düşlerimde Rüzgar yalarcasına geçer kıraçlarımı Dönemeçlerimde giz sevdalar Titremelerle girilmiş koyunlarda şüphelerim Bilirim ki Aşk ötesidir uzanışlarım… Dolunay ürküsü nazarların Gölge aşklar kuarteti misali Yoksul davul vuruşlarıyla Damla damla hazana dönüşen aşk Gecenin sabaha selamı gibi Baharda çiçek olur konfetiler Kamelyalarım sarar sevda sürgünlerini Manolya beyazlarında erer sukûta Bu sevda Açılan ellerin restidir… Anarken şiir düşlerin oylumlarını Pusulada mealsiz belli belirsiz sapmalar Kuzey güney med cezirlerinin Esaret ateşinde yalnızlıklar. Çıkarırım tüm senfonilerden Fa diyez yakarışları Bilesin… Aşk Sadece aşk olmalı Ataklarında vurgulu sazlar suskun Ortada sadece kemane dansları salınmalı Ay ağlamaklı Yürek yitik Sevda başıboş dalyanlarda Havaysa aşka dönük… Suyu ısınmış sazların Titrek bam tellerinde örtülü sevdalar Rakkas kıvrımlarında ayın dördü Ebem kuşakları yıkmakta horonu Dersin Gecenin dönümü ayrılık Sabah hasrete vuslat Dersin Bir gece uzantısı sevişmelerin Yaprak sesleri akmış bahar gözlerine Yüreği hala tutsak kuşku sürgünlerimin … |
Hayalindeyim Ansızın gelen ölüm gibi nasılda çekip gitmiştin, Hatırlar mısın. Ardından elveda bile diyememiştim. İşte böyle bir gündü! Kıyamet kopsa umurunda değildi. Unutabilir misin Her an içime dolup dolup taşan sözlerimi, Her sözü sana söylediğimi. Aynı şeyleri tekrar ettiğimde, Hatırlatırdın bunları önceden söylediğimi. Hatırlar mısın Hiçbir kitaba sığmayacak aşkımı, Bir veda mektubuyla bırakıp gittiğini, Herşeyi bir anda sildiğini. Güzelim Güzelliğine şimdi kimler bakıyor, Bilmiyorum peşinden şimdi kim koşuyor. Hatırlar mısın Kaçamak buluştuğumuz o sokağı, Sana bahçelerden çaldığım çiçekleri, Kanlı ellerimle uzattığımda ağlayan gözlerini, Yağmur altında beni sevdiğini söylediğini. Son satırlarım şimdi bu sana, Karıştın artık sen İstanbul sokaklarına, Sultanahmet'teki kuşlarda hatırlıyorum artık, Elimden bir kuş misali uçup gittiğini. |
Kuşlar Gittiğiniz yerde sıcak kalplere Anlatın sevdamı ziyan olmasın Yorulmayın yavaş uçun ey kuşlar! Şu hevesim kursağımda kalmasın. Kuşlar muradımı siz anlarsınız Benim sığınacak yerim kalmadı Dert ortağım bir tek sizler varsınız Halime yanacak dostum olmadı. Fazla bekletmeyin dönün bahara Anlatın aşkımı kahrolanlara Benide götürün uzak diyara Yüreğim kafeste boşa yanmasın. "V" yapın yorulan geçsin sıraya Sığmaz artık gönlüm köşke, saraya Korkunç yıllar maya çaldı karaya Karalar bağlamak kader olmasın. Kuşlar muradımı siz anlarsınız Benim sığınacak yerim kalmadı Dert ortağım bir tek sizler varsınız Halime yanacak dostum olmadı. |
Hayallerim Kayboldu Arıyorum, bulamıyorum hayallerimi, bir çocuğa soruyorum. Hayallerimi kaybettim gördün mü? Neşeyle koşuyor, bunlar benim vermem Arıyorum, bulamıyorum hayallerimi, bir delikanlıya soruyorum. Hayallerimi kaybettim gördün mü? Kenara koydum sonra değerlendiririm Arıyorum, bulamıyorum hayallerimi, orta yaş birisine soruyorum hayallerimi kaybettim gördün mü? Hayalde nedir? Borsada kazançlı bir firmamı? Arıyorum, bulamıyorum hayallerimi, bir dedeye soruyorum hayallerimi kaybettim gördün mü? Keşke diyor keşke hayallerim ölmeden değerini bilseydim arabul diyor arabul hayallerini nerdeyse bul ve sahip çık. Geç olmadan. |
Gözlerin (Karar) Bir haşmetli bakış, bir edalı söz Kalbime üssünü kurar gözlerin Sessiz kurşun gibi iki ahu göz Kuşatır gönlümü sarar gözlerin. Kafdağı deyipte uzağa salar Selam vermez gözlerimi kan bular Neyleyim sonunda boz toprak dolar; O zaman ne işe yarar gözlerin? Geçen günler boğar bir ağıt gibi Bekletti yıllarca bir vaat gibi Zamanı yanıltan bir saat gibi Kalbimi azaba kurar gözleri. Gözlerin gözümde yüreğimde yaslı Gözlerim, don çalmış yıllardır paslı Felekten bir peşrev bu gönül faslı Fazlası ömrüme zarar gözlerin. Rengini devşirir derin yosunda Sevişir aksiyle gözlerin suda Geceler boyunca bekler pusuda Dalgın bir anımda tarar gözlerin. Kimsesiz kralım sensin başa taç Umut yağmurumsun toprağım kıraç İnce belin, kiraz dudak, aleve saç Ruhumda son celse karar: Gözlerin. |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık