MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 25 Temmuz 2006 02:43

Hayallerinden mi sildin

Sen beni hayallerinden mi sildin
yani, şimdi ben gözbebeklerinde
kendimi göremeyecek miyim
desene kupkuru bir sevda kaldı geriye
o da bana son hediye.

Ben hayallerinde olmazsa neyim
hayalet mi, ruh mu, ceset mi.

Vah benim garip sevdam
yitirdin, tükendin, vazgeçildin
umutlar, hayaller bitti
çöktü demek ki temelin.

Gayri, çıkıversin bir köşeden ölüm
beni bilse, hayallerde bile yokum
yaşam ne ki her şeye küsüm.

Direnirdim eskiden inandıklarıma
artık yokum bu kavgada
haklı çıktı içimdeki ses
benden bu kadar artık pes
senin olsun sende kalmasını istediklerin
hayallerinden silmişsin ne diyeyim.


Mystic@L 25 Temmuz 2006 02:45

Yalan Yalan

Geri gelmiyor giden günlerim
Boşa ağlamak ümitlerle avunmak
Çözüm değil bir vefasız için ömrüne kıymak
Uğruna kul olmak

Yalan yalan yalan yalan unuttum seni
Yalan uykusuz geceler yalan çektiğim çileler
Yalan kurduğum hayaller yalan unuttum seni

Yalan ölümsüz sevgiler yalan ağlayan gözler
Yalan söylediğim sözler yalan unuttum seni


PuS 25 Temmuz 2006 02:58

Seni Düşünüyorum


Saat gecenin üçü
Yoksa sabahın mı demeliyim?
Ve hala seni düşünüyorum..
Seni düşünemediğim zamanlar;
Elime bir gül alıyorum ve kokluyorum,
Seni düşünebilmek için.
Ama, sahte bir gül ‘o an’ı ne kadar yaşatabilir ki?

Seni düşünüyorum çünkü; yalnız geçmeyen tek dakikalarım onlar
Seni düşünüyorum çünkü;acı çekmeden geçirdiğim tek an, işte bu zamanlar.
Seni düşünüyorum çünkü;
aşkımı ilan edebildiğim,
elini tutabildiğim,
gözlerine doyasıya bakabildiğim
ve “sen benimsin” diyebildiğim tek dakikalar.
Karışanım yok edenim yok
Düşlerimde de karışsınlarda göreyim!

Düşlerimde aşkım saklı, mutluluklarım..
Düşlerimde umutlarım saklı ve gülücüklerim
Düşlerimde hayal kırıklığına yer yok
Umutsuzluğada..
Bahtsızlığada..
Ve de en önemlisi; seni benden ayıran hiç kimseye yer yok.
Yalnız sen varsın, sen..

Düşlerimde bir de ne var biliyor musun?
Boğazına düğümlenmiş bir mutluluk değil,
Alabildiğine uçsuz bucaksız bir mutluluk.
İşte, benim düşlerim bunlar
Düşlerim dediğime bakıpta küçümsediğimi sanma haa
Onlar benim herşeyim
Mutlu olabildiğim tek dakikalar.
Herşey sınırsız düşlerimde
En başta sen ve ümitlerim
Ve sonsuz bir mutluluk.

Gerçek dünya ise sınırlı
Hayır!Gerçek dememeliyim,
Yalan dünya
Gül gibi gözüküp, dikenini batıran dünya.
Bir an güldüren, sonra;
Gülmeyi unutturan dünya.
İnsana umut satıp, karşılığında;
Mutluluk çalan dünya,
Yarimi benden çalan dünya.
İşte böyle lanet bir dünya..
Bu dünyaya mı gerçek diyeyim?
Yoksa, hıçkırıklar arasında gülmeyi mi deneyim?
Ağıtı bırakıpta şarkılar mı söyleyim?
Bunları ancak, düşlerimde yapabilirim,
Seni düşünürken yapabilirim.

Seni düşünüyorum çünkü; böyle seninle birlikte olabiliyorum.
Seni düşünürken birşeyden çok korkuyorum
“Aklımı yitirmekten”..
Eğer aklımı yitirirsem;
Bir daha seninle birlikte olamam,
Bir daha sana ulaşamam.

İşte benim düşlerim bunlar
Sanal sevgilim!

Kimse karışamaz düşlerime
Kimse engel olamaz seni düşünmeme
Sen bile..
Ben bile..

Seni düşünürken seni ne kadar çok sevdiğimi daha iyi anlıyorum.
Ve seni düşünürken seni daha da çok seviyorum.

Şu anda seni SENİ DÜŞÜNÜYORUM...

...BİTANEM..


arwen 25 Temmuz 2006 02:58

Hayat Dediğimiz Ne ki


Hayat dediğimiz ne ki bir garip avare
Savurdu benim umutlarımı türlü çöllere
Mutluluk ararken en büyük acılar beni buldu
Kime sorsam ki, kime anlatsam
Tarifsiz bu dert kime yakarsam
Ağlasam, haykırsam kime yalvarsam
Kurtarın beni gönlüm perişan
Etrafımda aç kurtlar misali türlü insanlar
Kime inanıp bağrıma bassam
Vurdu beni, ona en fazla, güvendiğim an
Nedir bu çektiğim çile, nedir bu acı
Ben bu kadar güçlü değilim ki
Dayanamıyorum bu olanlara gücüm yetmiyor
Sevdiklerim burnumda tütüyor
Hasret çekmekle geçmesin ömrüm
İstemiyorum bu ayrılıkları
Mutsuzum çok mutsuzum
Özledim dostlarımı, can yoldaşlarımı
Bir gün uyansam her şey bir rüya olsa
Eskisi gibi yeniden gözlerimin içi gülse
Sarılsam sevdiklerime her zaman onlarla olsam
Benim köyümün ovası güzel
Dağlarında aşıklar gezer
Ben de aşığım, bas beni bağrına, al götür beni güzel Vatanıma


Mystic@L 25 Temmuz 2006 03:02

Gönül Yarasi
Olmadik yerde kanar durur
Anilarin ruhu dolanir
Anlatmaya kelimeler yetmez
Hersey bitmis
Anlamini Yitirmis
Hayat Kare kare geciyor gözlerimden
Doyamadan nasil gecti bunca zaman
Islanir kirpiklerim
Yüzüme bulasir yaslari
Ates topu düser yüregime
Alev alev yanar icim
Alir basimi yollara düserim
Kara kara düsünür
Üzülürüm kizarim halime kosarim son sürat
Yorulunca yigilip kaldigim yerde
Adini sayiklarim gündüz gece
Nereye baskam izlerin var silinmiyor
Gönül Yarasi bu gecmek bilmiyor


Yalan sözler gülüslere
Kandim gittim ellere
Kimbilir kac senelerce
Yanar durur bu icimde
Gün görmeyen su yüzüm
Bir sende güldü seni sevdi
Dönsende kiymeti yok
Düstün gözümden bir kere
Adaletsiz koca dünya
Yine olan bana oldu
Ask atesi yar acisi
Dönüp durup beni vurdu

Simdi Gönül Yarali
Kirik kolu kanadi
Sende kaldi yarisi
Varsin dursun acisi




arwen 25 Temmuz 2006 03:15

Hayatımın Sonbaharı




çanakkalenin karanlığını,mevsimlerin kışını yaşıyorum kalbimin çığlıklarıyla
hayatımın sonbaharı diye adlandırıyorum bu tarifsiz duyguyu aklımca
yapraklar sararıp dökülüyor,yeşil kalkmıyor,ölüyor sensizliğin korkusuyla
sadece hissetmek istiyorum dudaklarını dudağımda

gülmek istiyor gözlerim hayat mutsuzken mutlu olabilmek diyor dudaklarım
sevmek istiyor kalbini kalbim , tutmak istiyor ellerini elim
güneşin batışı gibi çıksanda hayatımdan sessizce
sana bağlı sana tutklu sana yangın bu yüreğim

yürüyorum bana şekilsiz gelen kaldırım taşlarının üstünde
her ışığın altında bir sigara yakıyorum inanıyorum senin beni sevdiğine
sevmek zor olsada insanı , karşılık beklemeden
ben senin ismini yazdım çiçeklerle dolu aşk bahçelerine


Mystic@L 25 Temmuz 2006 04:38

Sana Gelirim
Yer yok deme sakın kalbinde bana
Bir yudum su gibi muhtacım sana
Bir mecnun misali ben yana yana
Sevgiye susamış sana gelirim

Öğle özledimki sevgilim seni
Seninle yaşadım sensiz günleri
Sen tut ellerimi bırakma beni
Çoşkun sular gibi sana gelirim

Bomboş bir dünyaydı sensiz hayatım
Sensin benim neşem sensin benim kanadım
Sana hasret seni yaşayamadım
Kalbimle bir ömür sana gelirim.


Misafir 25 Temmuz 2006 08:42

Şiir Nehri
 
Sevgilim Yoksa Sen?

Hiçbir yerinde yok asaletin ibresi
Sesinde kamaşmasında tensel bir büyünün
Atlas hani libas ve kuytu bakışlı mavi gözlerin
Sanki hepimize bütün şiirleri hala fısıldayan
Bir eski büyük şairmiş gibi
Aşk bir erken didişme bir sorgu sualmiş de
Mezbele ve yaralıymış eski yaraların yeniden kanamasından
Hiçbir yerde yok asaletin ibresi
Bir adamın yüzünde ya da yalana çok benzeyen
Bir doğru sözünde belki.....
Saçlarının çevriminde ıslak bir beyaz kadının
Yüksek rakımlı göllerin buzul saflığında
Ve kokusunda çiçeklerinin kanirej’in
Elbet şiir olacak şairin tesellisi
Ve en kötüsü bile işe yarayacak aşklaşmaların
Yazana değilse bile okuyana faydalı
"bak aynı başına gelmiş adamın benim başıma gelen"
O da üzülmüş aynı benim gibi ....
Benimki daha acıklı değil onunkinden,
Fiyakalı değil onun acısı benimkinden..
Sade güzel olan kelimeler..
Sade kelimeler...
Kelimeler....
Sen aşka aşıksın müsaitsin gördüğünü abartmaya
Biz olsa olsa bir müddet aşklaştık aşkım aşık olmadık
Bir elim sana uzanır, öteki berikinin zaten elinde
Bırak yoluma gideyim bildiğimce
Yabancısı olduğum bir şey değil yabancılar
Baktım yerlisi yabancısı aşağı yukarı hepsi benzer erkekler....
Eğer bir söz, bir ses bekliyorsan bu adamdan
İçinde hiç gönderme isteği bulunmayan bir git
Lazımsa eğer...
İşte orada duruyor...
Ağzımın bir yerinde...
Almak ister misin dilini sokup aklıma
Sana ait olan herşeyi bir nefeste
Bir göz yumma anında
Bir soğuk telefon konuşmasında
Geri alabilir misin?
Seni benden geri alabilir misin?
Kovabilir misin beni senden?
Sevgilim..
Yoksa sen,
Sevgilim olmayabilir misin?..

Yılmaz Erdoğan


Misafir 25 Temmuz 2006 10:05

Unut
Yağmur tanesini
Unut
Saçların rengini gözlerin karasını
Unut
Şarkıları
San defter yapraklarını
Baktığın aynaların arkasını unut
Unut
Kahverengi fotoğrafları
Adresleri unut
Rüzgarı
Rüzgar değince ağlatan saçlarını
Unut
Sil bütün isimleri
Yak şiirleri
Olmasınları olmayacakları olmadıları unut
Bak yoksun
Yokluğunu unut
Bak gitmişin
Gitmeleri unut
Varsın keşke desin bir ses içinden
Keşkeleri unut oysaları unut
Gözlerini unut
Bu şehri unut
Kor gibiyken içimde
Kendin gidip beni burda kor gibilerini unut
Unut
Unuttuğunu
Islak incir tanelerini
Zeytinin rengini
Ekmeğin buğusunu
Sen mi geldinleri unut
Unut işte
Unutmak en iyisi
Unut iyisi mi
Hep ellerin sıcaktı ya
En sıcak ellerindi
Elin elime değdiğini unut
Unut
Yıldız yıldız
İstanbul istanbul
Akşam akşam
Yavaş yavaş
Şarkı şarkı
Nasıl diyorlarsa nereye koyarsın böyle bir aşkı
Öyle unut
Hiçbir yere koyamadığım bu aşkı


Misafir 25 Temmuz 2006 14:01

hasretinle yandigim

Kacinci gece
yildizlari yikadigim göz yaslarimla?
Mesafeler yirtildi hickiriklarimla
Eller duydu feryadimi.
Sen, sen duymadin mi can?


Ne vardi bu kadar uzak yerlerde acacak?
Benden uzak o iklimlerin,
Benden uzak o sehrin,
Kahrolasi o kalabaliklarin
Benim kadar ihtiyaci mi vardi sana,
Benim kadar hasret cekti mi
Kahrolasi o sehrin semalari,
Benim kadar yandi mi?
Ne vardi can?
Ne vardi uzak iklimlerde acacak?


Ne vardi
Kendimizi bu kadar kahredecek?
Kara trenler umut olmamaliydi,
uzayan yollarda kalmamaliydi bakislar.
Dünya, bir tek nokta olmaliydi can...
Bir tek noktada dogmaliydik.
Dönüp dönüp sana varmaliydi yollar,
Ben, hep hasret türküleri söylememeliydim,
Sen, hep hasret siirleri okumamali.
Hasret diye bir söz olmamaliydi lügâtlarda
Geceler boyu hergün
göz yaslarimla islanmamaliydi yildizlar.


Gönlüm bu sevdaya dar gelir oldu
Boguyor karanliklar can...
Mesafeler kursun oldu amansiz,
Feryadima sahit oldu yildizlar
Can... Can...
Hasretin agir bir yük omuzlarimda.
Ben çekmekten usandim,
sen usanmadin mi?


Bildim, bitmeyecek bu hasret!
Uzak iklimlerde acmis iki cicegiz.
Hangimiz gelsek digerinin yanina,
Kuruyup, kaybolacagiz.
Ben, kirac topraklara döndüm can,
Ben, kurumus dereler gibiyim.
Issiz magaralarda kaldi umudum.
Belli bu sevda kahredecek bizi,
Unut be can...


Unut bu sonu gelmez sevdamizi...
birak yeni günesler dogsun semalarinda
bulutlar gizlemesin yildizlarini
yeniden baslasin hersey
yeniden dog bensiz safaklarda.
Unut can,
unut senin icin yazdigim sevda siirlerini.
De ki; bir rüya idi bitti.
De ki; bir hayaldi,
solgun aynalarda yansiyan.
De ki; bir romandi,
sonu koskoca bir hicle biten.
Unut beni can,
Unut vakit varken...


Birak hasretin bana kalsin.
Varsin cehenneminde kavrulsun gönlüm.
Ben yine her gece
saclarini koklayayim uzak yildizlarda.
Gözlerimde takili kalsin hayalin.
Sen unut can,
sen unut!
Kahredersem,

Milyon kere kahrolayim....



Saat: 21:58

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık