![]() |
Hayallerinden mi sildin Sen beni hayallerinden mi sildin yani, şimdi ben gözbebeklerinde kendimi göremeyecek miyim desene kupkuru bir sevda kaldı geriye o da bana son hediye. Ben hayallerinde olmazsa neyim hayalet mi, ruh mu, ceset mi. Vah benim garip sevdam yitirdin, tükendin, vazgeçildin umutlar, hayaller bitti çöktü demek ki temelin. Gayri, çıkıversin bir köşeden ölüm beni bilse, hayallerde bile yokum yaşam ne ki her şeye küsüm. Direnirdim eskiden inandıklarıma artık yokum bu kavgada haklı çıktı içimdeki ses benden bu kadar artık pes senin olsun sende kalmasını istediklerin hayallerinden silmişsin ne diyeyim. |
Yalan Yalan Geri gelmiyor giden günlerim Boşa ağlamak ümitlerle avunmak Çözüm değil bir vefasız için ömrüne kıymak Uğruna kul olmak Yalan yalan yalan yalan unuttum seni Yalan uykusuz geceler yalan çektiğim çileler Yalan kurduğum hayaller yalan unuttum seni Yalan ölümsüz sevgiler yalan ağlayan gözler Yalan söylediğim sözler yalan unuttum seni |
Seni Düşünüyorum Saat gecenin üçü Yoksa sabahın mı demeliyim? Ve hala seni düşünüyorum.. Seni düşünemediğim zamanlar; Elime bir gül alıyorum ve kokluyorum, Seni düşünebilmek için. Ama, sahte bir gül ‘o an’ı ne kadar yaşatabilir ki? Seni düşünüyorum çünkü; yalnız geçmeyen tek dakikalarım onlar Seni düşünüyorum çünkü;acı çekmeden geçirdiğim tek an, işte bu zamanlar. Seni düşünüyorum çünkü; aşkımı ilan edebildiğim, elini tutabildiğim, gözlerine doyasıya bakabildiğim ve “sen benimsin” diyebildiğim tek dakikalar. Karışanım yok edenim yok Düşlerimde de karışsınlarda göreyim! Düşlerimde aşkım saklı, mutluluklarım.. Düşlerimde umutlarım saklı ve gülücüklerim Düşlerimde hayal kırıklığına yer yok Umutsuzluğada.. Bahtsızlığada.. Ve de en önemlisi; seni benden ayıran hiç kimseye yer yok. Yalnız sen varsın, sen.. Düşlerimde bir de ne var biliyor musun? Boğazına düğümlenmiş bir mutluluk değil, Alabildiğine uçsuz bucaksız bir mutluluk. İşte, benim düşlerim bunlar Düşlerim dediğime bakıpta küçümsediğimi sanma haa Onlar benim herşeyim Mutlu olabildiğim tek dakikalar. Herşey sınırsız düşlerimde En başta sen ve ümitlerim Ve sonsuz bir mutluluk. Gerçek dünya ise sınırlı Hayır!Gerçek dememeliyim, Yalan dünya Gül gibi gözüküp, dikenini batıran dünya. Bir an güldüren, sonra; Gülmeyi unutturan dünya. İnsana umut satıp, karşılığında; Mutluluk çalan dünya, Yarimi benden çalan dünya. İşte böyle lanet bir dünya.. Bu dünyaya mı gerçek diyeyim? Yoksa, hıçkırıklar arasında gülmeyi mi deneyim? Ağıtı bırakıpta şarkılar mı söyleyim? Bunları ancak, düşlerimde yapabilirim, Seni düşünürken yapabilirim. Seni düşünüyorum çünkü; böyle seninle birlikte olabiliyorum. Seni düşünürken birşeyden çok korkuyorum “Aklımı yitirmekten”.. Eğer aklımı yitirirsem; Bir daha seninle birlikte olamam, Bir daha sana ulaşamam. İşte benim düşlerim bunlar Sanal sevgilim! Kimse karışamaz düşlerime Kimse engel olamaz seni düşünmeme Sen bile.. Ben bile.. Seni düşünürken seni ne kadar çok sevdiğimi daha iyi anlıyorum. Ve seni düşünürken seni daha da çok seviyorum. Şu anda seni SENİ DÜŞÜNÜYORUM... ...BİTANEM.. |
Hayat Dediğimiz Ne ki Hayat dediğimiz ne ki bir garip avare Savurdu benim umutlarımı türlü çöllere Mutluluk ararken en büyük acılar beni buldu Kime sorsam ki, kime anlatsam Tarifsiz bu dert kime yakarsam Ağlasam, haykırsam kime yalvarsam Kurtarın beni gönlüm perişan Etrafımda aç kurtlar misali türlü insanlar Kime inanıp bağrıma bassam Vurdu beni, ona en fazla, güvendiğim an Nedir bu çektiğim çile, nedir bu acı Ben bu kadar güçlü değilim ki Dayanamıyorum bu olanlara gücüm yetmiyor Sevdiklerim burnumda tütüyor Hasret çekmekle geçmesin ömrüm İstemiyorum bu ayrılıkları Mutsuzum çok mutsuzum Özledim dostlarımı, can yoldaşlarımı Bir gün uyansam her şey bir rüya olsa Eskisi gibi yeniden gözlerimin içi gülse Sarılsam sevdiklerime her zaman onlarla olsam Benim köyümün ovası güzel Dağlarında aşıklar gezer Ben de aşığım, bas beni bağrına, al götür beni güzel Vatanıma |
Gönül Yarasi Olmadik yerde kanar durur Anilarin ruhu dolanir Anlatmaya kelimeler yetmez Hersey bitmis Anlamini Yitirmis Hayat Kare kare geciyor gözlerimden Doyamadan nasil gecti bunca zaman Islanir kirpiklerim Yüzüme bulasir yaslari Ates topu düser yüregime Alev alev yanar icim Alir basimi yollara düserim Kara kara düsünür Üzülürüm kizarim halime kosarim son sürat Yorulunca yigilip kaldigim yerde Adini sayiklarim gündüz gece Nereye baskam izlerin var silinmiyor Gönül Yarasi bu gecmek bilmiyor Yalan sözler gülüslere Kandim gittim ellere Kimbilir kac senelerce Yanar durur bu icimde Gün görmeyen su yüzüm Bir sende güldü seni sevdi Dönsende kiymeti yok Düstün gözümden bir kere Adaletsiz koca dünya Yine olan bana oldu Ask atesi yar acisi Dönüp durup beni vurdu Simdi Gönül Yarali Kirik kolu kanadi Sende kaldi yarisi Varsin dursun acisi |
Hayatımın Sonbaharı çanakkalenin karanlığını,mevsimlerin kışını yaşıyorum kalbimin çığlıklarıyla hayatımın sonbaharı diye adlandırıyorum bu tarifsiz duyguyu aklımca yapraklar sararıp dökülüyor,yeşil kalkmıyor,ölüyor sensizliğin korkusuyla sadece hissetmek istiyorum dudaklarını dudağımda gülmek istiyor gözlerim hayat mutsuzken mutlu olabilmek diyor dudaklarım sevmek istiyor kalbini kalbim , tutmak istiyor ellerini elim güneşin batışı gibi çıksanda hayatımdan sessizce sana bağlı sana tutklu sana yangın bu yüreğim yürüyorum bana şekilsiz gelen kaldırım taşlarının üstünde her ışığın altında bir sigara yakıyorum inanıyorum senin beni sevdiğine sevmek zor olsada insanı , karşılık beklemeden ben senin ismini yazdım çiçeklerle dolu aşk bahçelerine |
Sana Gelirim Yer yok deme sakın kalbinde bana Bir yudum su gibi muhtacım sana Bir mecnun misali ben yana yana Sevgiye susamış sana gelirim Öğle özledimki sevgilim seni Seninle yaşadım sensiz günleri Sen tut ellerimi bırakma beni Çoşkun sular gibi sana gelirim Bomboş bir dünyaydı sensiz hayatım Sensin benim neşem sensin benim kanadım Sana hasret seni yaşayamadım Kalbimle bir ömür sana gelirim. |
Şiir Nehri Sevgilim Yoksa Sen? Hiçbir yerinde yok asaletin ibresi Sesinde kamaşmasında tensel bir büyünün Atlas hani libas ve kuytu bakışlı mavi gözlerin Sanki hepimize bütün şiirleri hala fısıldayan Bir eski büyük şairmiş gibi Aşk bir erken didişme bir sorgu sualmiş de Mezbele ve yaralıymış eski yaraların yeniden kanamasından Hiçbir yerde yok asaletin ibresi Bir adamın yüzünde ya da yalana çok benzeyen Bir doğru sözünde belki..... Saçlarının çevriminde ıslak bir beyaz kadının Yüksek rakımlı göllerin buzul saflığında Ve kokusunda çiçeklerinin kanirej’in Elbet şiir olacak şairin tesellisi Ve en kötüsü bile işe yarayacak aşklaşmaların Yazana değilse bile okuyana faydalı "bak aynı başına gelmiş adamın benim başıma gelen" O da üzülmüş aynı benim gibi .... Benimki daha acıklı değil onunkinden, Fiyakalı değil onun acısı benimkinden.. Sade güzel olan kelimeler.. Sade kelimeler... Kelimeler.... Sen aşka aşıksın müsaitsin gördüğünü abartmaya Biz olsa olsa bir müddet aşklaştık aşkım aşık olmadık Bir elim sana uzanır, öteki berikinin zaten elinde Bırak yoluma gideyim bildiğimce Yabancısı olduğum bir şey değil yabancılar Baktım yerlisi yabancısı aşağı yukarı hepsi benzer erkekler.... Eğer bir söz, bir ses bekliyorsan bu adamdan İçinde hiç gönderme isteği bulunmayan bir git Lazımsa eğer... İşte orada duruyor... Ağzımın bir yerinde... Almak ister misin dilini sokup aklıma Sana ait olan herşeyi bir nefeste Bir göz yumma anında Bir soğuk telefon konuşmasında Geri alabilir misin? Seni benden geri alabilir misin? Kovabilir misin beni senden? Sevgilim.. Yoksa sen, Sevgilim olmayabilir misin?.. Yılmaz Erdoğan |
Unut Yağmur tanesini Unut Saçların rengini gözlerin karasını Unut Şarkıları San defter yapraklarını Baktığın aynaların arkasını unut Unut Kahverengi fotoğrafları Adresleri unut Rüzgarı Rüzgar değince ağlatan saçlarını Unut Sil bütün isimleri Yak şiirleri Olmasınları olmayacakları olmadıları unut Bak yoksun Yokluğunu unut Bak gitmişin Gitmeleri unut Varsın keşke desin bir ses içinden Keşkeleri unut oysaları unut Gözlerini unut Bu şehri unut Kor gibiyken içimde Kendin gidip beni burda kor gibilerini unut Unut Unuttuğunu Islak incir tanelerini Zeytinin rengini Ekmeğin buğusunu Sen mi geldinleri unut Unut işte Unutmak en iyisi Unut iyisi mi Hep ellerin sıcaktı ya En sıcak ellerindi Elin elime değdiğini unut Unut Yıldız yıldız İstanbul istanbul Akşam akşam Yavaş yavaş Şarkı şarkı Nasıl diyorlarsa nereye koyarsın böyle bir aşkı Öyle unut Hiçbir yere koyamadığım bu aşkı |
hasretinle yandigim Kacinci gece yildizlari yikadigim göz yaslarimla? Mesafeler yirtildi hickiriklarimla Eller duydu feryadimi. Sen, sen duymadin mi can? Ne vardi bu kadar uzak yerlerde acacak? Benden uzak o iklimlerin, Benden uzak o sehrin, Kahrolasi o kalabaliklarin Benim kadar ihtiyaci mi vardi sana, Benim kadar hasret cekti mi Kahrolasi o sehrin semalari, Benim kadar yandi mi? Ne vardi can? Ne vardi uzak iklimlerde acacak? Ne vardi Kendimizi bu kadar kahredecek? Kara trenler umut olmamaliydi, uzayan yollarda kalmamaliydi bakislar. Dünya, bir tek nokta olmaliydi can... Bir tek noktada dogmaliydik. Dönüp dönüp sana varmaliydi yollar, Ben, hep hasret türküleri söylememeliydim, Sen, hep hasret siirleri okumamali. Hasret diye bir söz olmamaliydi lügâtlarda Geceler boyu hergün göz yaslarimla islanmamaliydi yildizlar. Gönlüm bu sevdaya dar gelir oldu Boguyor karanliklar can... Mesafeler kursun oldu amansiz, Feryadima sahit oldu yildizlar Can... Can... Hasretin agir bir yük omuzlarimda. Ben çekmekten usandim, sen usanmadin mi? Bildim, bitmeyecek bu hasret! Uzak iklimlerde acmis iki cicegiz. Hangimiz gelsek digerinin yanina, Kuruyup, kaybolacagiz. Ben, kirac topraklara döndüm can, Ben, kurumus dereler gibiyim. Issiz magaralarda kaldi umudum. Belli bu sevda kahredecek bizi, Unut be can... Unut bu sonu gelmez sevdamizi... birak yeni günesler dogsun semalarinda bulutlar gizlemesin yildizlarini yeniden baslasin hersey yeniden dog bensiz safaklarda. Unut can, unut senin icin yazdigim sevda siirlerini. De ki; bir rüya idi bitti. De ki; bir hayaldi, solgun aynalarda yansiyan. De ki; bir romandi, sonu koskoca bir hicle biten. Unut beni can, Unut vakit varken... Birak hasretin bana kalsin. Varsin cehenneminde kavrulsun gönlüm. Ben yine her gece saclarini koklayayim uzak yildizlarda. Gözlerimde takili kalsin hayalin. Sen unut can, sen unut! Kahredersem, Milyon kere kahrolayim.... |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık