![]() |
Sana çok Uzaklardan Sesleniyorum Sana çok uzaklardan sesleniyorum Belki çin belki AtinaÂ’dan Duy diye değil! Dön diye hiç değil Sadece sesleniyorum işte ne biliyim Kırılan sonbahar yaprakları oldum Zavallı rÜzgârlarda kopan Bu yağmurlar şarkılarımı söylÜyor Bu şarkılar benim Evler, parklar, lambalar benim Ben ıslanmış bir sokak kedisiyim çıkarken yokuşları anladım Susmayacak bir fırtınadır içimdeki Ayaklarım çıplak Ellerimde umut ordusu Soğuk kaldırımlarda Bir çocuktan farksız ağladım Sana çok uzaklardan sesleniyorum Belki Amerika belki VenedikÂ’ten Kulaklarımdaki aşk şarkısını Ya da acılarımı duyman için değil Sadece sesleniyorum işte ne biliyim |
KaÇ,GiZLeN,SuS!!! Ben ölmek için doğmadım.. Her gece yürüyüşlerimde Bir yıldız kayar gökten Ama hiç dilek tutmadım, Kehribar tesbih misal Hep yıldızlar saydım, Yalnızlıktan kaçıp, ayın mehtabında dolaştım, Kendimi gizledim vefasız aynalarda, Kamufle olup sessizliğe sustum, Ben kaçtım, ben gizlendim, ben sustum.. Ben ayrı dünya çocuğu.. Her gece ayın doğuşunda Sancısını çekerim yalnızlığın, Sonra firari fikirle yıldızlar sayarım, Kaçarım esaretine düşmekten yalnızlığın, Gök kubbesi altında gizlenirim karanlığın, Yürürüm gecenin kucağına susarım, Benim adıma doğan Her Gündüz için, her güneş için “To be or not be” önemli değil, Her ne kadar asil bir eylem olmasa da Ben kaçarım, ben gizlenirim, ben susarım.. Ben ölmek için doğmadım.. Her gece yürüyüşlerimde Bir yıldız kayar gökten Ama hiç dilek tutmadım, Kehribar tespih misal Hep yıldızlar saydım, Ben kaçtım, ben gizlendim, ben sustum.. Ben ölmek için doğmadım Ben ebedi yaşamak için öleceğim… |
Haydi, gel Yoksa kaybolacağım karanlıklarda belki sisli bir kış gecesi belki bir hüzünlü sonbahar akşamı cesedimi bulacaklar çamurlar arasında gelip sana haber verecekler şaşıracaksın. Bir elinde resmin bir elinde silahı vardır diyecekler inanmayacaksın! kalkıp geleceksin sonra bana .. Cesedimi görünce tas kesileceksin senin için neler çektiğimi tutup ellerimden "affet"diyeceksin seni çoktan affettiğimi bilmeyeceksin eğilip sarılacaksın soğuk vücuduma iste o anda bir fısıltı duyacaksın dudaklarımdan "elveda" kelimesi çınlayacak mezarımdan! |
ZAMANIN TANIKLIĞI bir flüt sesi çağırıyor eski zamanları şimdi toprak altında uzun sessiz uykusunda yaşanmış onca doğumları ölümleri aşkları savaşları salgın hastalıkları selleri ve büyük depremleri bir flüt sesi çağırıyor zamanın tanıklığına çağırıyor burada yaşayanları burada yaşananları şimdi hoyratça çiğnediğimiz canları bu toprakların altında.. Enfal Törün.İzmir.15.07.2006 |
Ağlayacaksın Gün batarken, Bir akşam üstü, Bir rüzgar uçuracak saçlarını, Ben geleceğim aklına AĞLAYACAKSIN Dilin varmazsa adımı anmaya Boşver hatırlamaya çalışma Nasılsa bir gece tatlı uykun da Ben geleceğim rüyalarına AĞLAYACAKSIN Bir gün otursanda nikah masasına Atsan da mutluluk hayali bir imza Beyazlar içerisin de yapacağın ilk dansta Ben geleceğim aklına AĞLAYACAKSIN... |
Haykırış Sızdı göklerden yalnızlığım bir muamma içinde Savurdu ruhumu ıssız bir sahraya ansızın esen rüzgarlar Bir mabed haykırışı susturdu beynimi tırmalayan sesleri Geceye inat seherde koptu yüreğimden acı bir feryat Seherin kuşları yargıladı beni kararı verilmiş bir infaz içinde Yağmurun yıktığı bir şehirdi artık bende güller Bendeki katiller silahlarına karşı suç işlemişlerdi Ateşi soğuk, dumanı boğmayan bir yangının külüydü bende sevda Ruhumsa mahremiyeti bozulmamış bir aşkın musallasıydı Yarin yüreğine kondurduğum her nazar ölüden çalınmıştı sanki Ummana varamayan her katrem,uçurumlara savuruyordu özünü Beyazı rezil edercesine yağıyordu kar taze bir cesede Sığınacağı bir kabri,rahmet okuyacak bir dostu olmayan cesede Alem çölü içirdi susuzluğuma,bulutlar ölüm yağmurları sızdırdı bedenime Giti ! Gelmez artık leyla,yok ben gibi mecnuna çölden başka diyar Yeter artık kavuştur özümü özüne,buldur beni bana Buldur...ey! Bivefa yar. |
A H K E Ş K E Keşke bu gece gitmesen de,,,,,izlesem uyurken seni Dokunmasam da seninle olsam;; Elim teninde olmasa da, kokun burnumda gibi, yumuşaklığını hissetsem teninin., BEKLEYEMEM;, KEŞKE GİTMESEN KALSAN.. Seni alsam, Sarıp sarmalasam,, SIMSIKI Sımsıcak , içim içinde olsun , Elim azıcık dokunsa tenine;;, Sende değişik olan birşey var beynimle birleşen,, SEN DÜNYAMSIN.., Gözlerindeki buğu ?? Hüznü hissedebiliyorum Tamam şimdi KEŞFETTİM,,, Biraz HÜZÜN,,,, BİRAZ AŞK,, Sevgi ,,,şımarıklık,,, kadınlık,,,korku,,, İSTEK .. AÇLIK Sanki görüyorum içini;; sende benden bir şeyler var,,,, hak ediyorum ONU ALMAK ...İ S T İ Y O R U M............... Ö.K......... |
aşk iki kişiliktir Değişir yönü rüzgârın Solar ansızın yapraklar. Şaşırır yolunu denizde gemi Boşuna bir liman arar. Gülüşü bir yabancının Çalmıştır senden sevdiğini, İçinde biriken zehir Sadece kendini öldürecektir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Bir anı bile kalmamıştır Geceler boyu sevişmelerden Binlerce yıl uzaklardadır Binlerce kez dokunduğun ten. Yazabileceğin şiirler Çoktan yazılıp bitmiştir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Avutamaz olur artık Seni bildiğin şarkılar. Boşanır keder zincirlerinden Sular, tersin tersin akar. Bir hançer gibi çeksen de sevgini Onu ancak öldürmeye yarar. Uçarı kuşu sevdanın Alıp başını gitmiştir Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. Yitik bir ezgisin sadece, Tüketilmiş ve düşmüş gözden. Düşlerinde bir çocuk hıçkırır Gece camlara sürtünürken. Çünkü, hiç bir kelebek Tek başına yaşamaz sevdasını. Severken hiçbir böcek, Hiç bir kuş yalnız değildir. Ölümdür yaşanan tek başına Aşk, iki kişiliktir. |
BENDEKİ AKŞAM akşam olup eve girdiğimde bir hüzün çöker derinden istemezmiyim sanırsın başımı koyacak yada yüzümü gönecek bir omuz işte o zaman yanılırsın akşam olup eve girdiğimde bir garip olurum istemezmiyim sanırsın uğruna heyecan duyacağım birlikte bir yastığa baş koyacağım yanında hem ağlayacağım hem güleceğim bir yarim olsun işte o zaman yanılırsın akşam olup eve girdiğimde kendi kendime gülüp eğlendiğimi mi kendi kendime oyunlar oynayıp yatana kadar neşe içinde olduğumu mu sanırsın işte o zaman yanılırsın kimse görmez göz yaşlarımı kimse görmez acılarımı kimseye göstermem yanlızlığımı güçlülük içinde güçsüzlüğü yaşarım ben istemezmiyim sanırsın bendeki beni paylaşmayı serpil-19.07.2006 |
Haylaz Sevgilim (Geceler mi beni sana düşündüren yoksa ben miyim gecelerin gelmesini bekleyen seni düşünmek için .) Haylaz çocuk gibi bir sevgilim var Aşkımı alıp da yere saçıyor Yaşından umulmaz oyunlar oynar Toplasam gülerek bakıp kaçıyor Kızarsam ağlıyor boynunu büküp Ya da yalvarıyor yere diz çöküp Kızmasam üstüme benzin döküp Peşinden çakmağı çakıp kaçıyor Durmadan kıpırdar eli ayağı Çocuk ya ateşle oynama çağı Eğer tasadüfen yoksa çakmağı Yaktığı kibriti atıp kaçıyor Tenimi okşasa bir masöz olur Bazı ben araba o şoför olur Elinde tarağı kuaför olur Tararken saçımı çekip kaçıyor Yaramaz olur da onun yok eşi Aynadan yüzüme tutar güneşi Gün olur sineme atıp ateşi Kalbimi koruyla yakıp kaçıyor İnanılmaz olur bazi zamanlar Sanki genç kız gibi sevgimi anlar Bilmem benim için neler planlar Gönlümü ardına takıp kaçıyor Kaçarken gelince yolun sonuna Bilir ki her zaman hayranım ona Katılmak istesem ben de oyuna Oynanan oyundan bıkıp kaçıyor Elimde tutmaya çare arasam Pencereyi örsem kapı kapasam Bütün duvarları zırhla kapasam Bu sefer bacadan çıkıp kaçıyor |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık