![]() |
Yıllar utansın kader böyleymiş ne gelir elden aşkımız ibret olsun sevenlere düşmesin dilden gülümü koparıp aldılar elimden ağlama sevgilim ağlama yıllar utansın. üzülme birtanem kıyamam sana yaşlı gözlerle boynu bükük bakma bana hatıraları düşünüp sakın mutsuz olma ağla sevgilim ağlama kader utansın. |
Ayrılık da Bitmeli Sevgilim, Sana sevgilim diyorum. Ayrılık da sevdaya dahil Ayrılanlar hala sevgili Dediği gibi İlhan'ın. Sevgilim, sana sevgilim diyorum, bir daha hiç demeyeceğim içindir belki. Ayrılmamız neyi değiştirecek, ayrılık yüreğimden silip atabilir mi seni derdin. Kimbilir.. Bu sana son yazışım. Sözcüklere yüklemeye çalıştığım duygularım, beyaz kağıtların keskin kenarlarıyla nasıl da parçalanıyor böyle. İlk kez yazmak böyle zor, anlatmak bu kadar olanaksız. İçimde çağıldayan herşeyin, sana doğru aktığını duyupta bunu anlatamamak.. Ne acı. Oysa, seni her düşündüğümde, sesim, zamanın ve mekanın olmadığı görünmeyen ince ipeksi bir yolda ilerleyip kulaklarına akmadı mı. Her düşündüğümde seni, yapmam gereken sadece izlemekti. Ruhumun sana akışı, o hızlı ama bir o kadar yavaş, delice ama bir o kadar sakin, coşkuyla ama nasıl huzurlu bir çağlamaydı onların hepsi. Hemen duyardın, büyük kalabalıklarda, iki kişilik yalnızlıklarda, yada gözlerin maviliklere kilitlenmiş.. Duyardın. Hala duyuyorsun. Şimdi, şuan, seninle konuşurken, ruhunda geziniyorum yine. Baktığın yerden uzaklaşan bakışlarını, o kimselere hissettirmediğin bir anlık dalgınlığı, sadece anın yakaladığı o ince sızıyı.. Kapa gözlerini.. Sen hep duyacak mısın beni, ben hep anlatacak mıyım. Bilmiyorum. Ama, madem ayrılanlar hala sevgili, ayrılanlar hala sevdalı, bu ayrılıkta bitmeli.. Ayrılık.. Ne çok korkardık bu sözcüğe yüklenen anlamdan. Oysa şimdi anlıyorum ki, ayrılığın kendisi değil, ayrılmakmış asıl zor olan. Ayrılmayı başarana kadar yaşanılanlar, o kanatan acıtan korkulu bekleyişler.. O kopuşu yaşamak, artık başka biri değil, sen olan o varlığı olduğu yerden çıkarmaya çalışmak, ağlayarak git artık içimden diyebilmek, ama daha derken pişman olup hayır kal ne olur diye yalvarmak.. Ne kadar zordu mabel.. Öyle içimdeydin ki, seni ordan çıkarmak kendimi paramparça etmek demekti. Ayrılık.. O kanlı zafer.. Şimdi paylaştığımız işte bu. İçimizde o boşluğun büyük acısı yüzümüzde birbirimizin kanı var hala.. Sevgilim, Sevgilim diyorum son kez sana. Bir daha demiyeceğimdendir bu, ve bir daha yazmayacağımdan. Ayrılık da bitmeli.. |
İhtilal Gecesi Gece gemilerinin ışıkları vursun, Saçların misali uzanan kıyılara. Bir beni yazsın bir de seni, o masum geceye zaman. Bir İhtilal Gecesi olsun gönlün; O gece seni uğuldasın kulaklarımda. Bir ihtilal gecesi yaşasın seni bende, fişek gibi parlayan seni... Kulaklarım tuzunda oynaşsın, yıldız yağmurunda deli dolu. Bir İhtilal Gecesi yazsın seni, Tarifsiz hercai seven bir seni. Bir kurşun misali koşsun gönlüm geceleri, Dehlizlerden çıksın bir tutam aşk, Karanfiller gözlerin olsun kan kırmızı, Yeşil parkam olsun seni bana saran. İhtilal Gecesi bir olsun karanfiller ve sen, bir deli ışıltısında saçlarımın. Bir İhtilal Gecesi olsun yalnızlığın, Saçlarında gemi ışıkları, Gözlerin olsun Ahırkapı Feneri, Karanfillere hasret gözlerime... |
Sana Muhtacım Gözlerim doldu yine Niye mi? Sokakta yürüyen âşıkları gördüm Aklıma sen geldin aşkım Resmine bakıp daldım eski günlere Ağlamak istedim Koşup yanına gelmek istedim Olmuyor bırakmıyorlar Tek çarem Allah’ım Açtım ellerimi yalvardım Çok yalvardım Ya canımı alsın ya da seni bana beni sana versin Kavuşalım Artık dayanamıyorum Her gün ağlamak istemiyorum Sana dokunmak seni öpmek istiyorum İnan artık sensizlik çok zor Sana ihtiyacım var Allah’ım ne olur kavuştur bizi Ne olur bir kere olsun göreyim onu Bir defa doya doya öpsem. |
Yağmur ve Uçurum Yağmurlara emanet ettim umutları, Onlar seçecek artık yarınları! Oysa her şey ne güzel başlamıştı; Beni kandıran belki küçük bir bakıştı! Belki de olmayanı görüyordum Seni yavaşça içime çekiyordum Rüyalarımı sen süslüyordun her gece Bir aşkı büyütüyordum kendimce Senle uyanıyordum her sabah Senle yükseliyordu güneş Sensiz kalmak benim sonumdu, Galiba bu aşkın sonu uçurumdu! Ölüme yürüyordum bile bile Bakmaya korkuyordum gözlerine Korkuyordum beni sevmemenden Ama atladım uçuruma hiç düşünmeden! Tutunacak tek dalım sendin, Düşmekten değil seni kırmaktan korktum! Şimdi anlıyorum ki uçurumlar engel değil sevgilere Ama kuşkuyla bakıyorum gelecek günlere Alıştım gülüm ben böyle beklemeye Kurak yaz günlerine yağmurlar eklemeye Yürüyorum yağmurlarda hiç ıslanmadan Yağmıyor yağmurlar bulutlar ağlamadan Cümleler yetmiyor aşkımı anlatmaya Küçük bir söz yetiyor bulutları ağlatmaya; Seni Seviyorum!.. Kaçıyorsun yağmurlara aldırmadan Yarama tuz basıyorsun hiç acımadan Yaraları açan da sensin aslında Leyla olup yaktın beni bu aşk masalında Çöllerde Mecnun, dağlarda Ferhat oldum; Acı bir şarap gibi hasret kadehine doldum! Ama sen beni görmedin bir kez olsun; Bırak artık yolları damlalar bulsun!.. |
Sessiz Haykırış Bilir misin, bilir misin yalnızlık ne kadar acı dağ başında unutulmuş çiğdemler misali. Bilir misin, sabahlara kadar düşünmeyi avaz avaz duyulasıya haykırmayı ve gecenin acımasızlığında boğulmayı? Bilir misin; birinin seni düşünmesini hatırlamasını ve menfaatsizce sevmesini düşlemeyi? Bilir misin, paylaşmayı konuşmayı ve koklaşmayı içini acıtan kalp namelerini... Samimi ve içten sevmeyi, sevilmeyi İster misin; ömrün boyunca yanında olmasını ve ömrü boyunca yanında olmayı? İster miydin; ak saçlı bir nine olduğunda hala senin için çarpan bir yüreği olmasını?. |
KIRILDIM Vurdun kalbime yine öldürücü darbelerini yaraladin beni Kolumu hemde kanadimi kirdin yaraladin yine sen beni Neden neler oluyor yine bagirimi dagladinda üzdün beni Söyle hersey yalanmiydi bir gün uyanacagimiz ruyamiydi Ben bir sana inanmadimmi sana ve sözlerine güvenmedimmi SEni sevdigimi hala anlayamadinmi göz yasimi göremedinmi Bana hasretini cektiriyorsun sende beni birazicik sevmedinmi Sev dedinde sevmedimmi bende askimi tek sana vermedimmi Senin kalbin tastanmi kacdigin kimden kendindenmi yoksa askimdanmi Dürüstlük diyorsun bunu senmi söylüyorsun kime bunu banami diyorsun Baskalarinin günahini bana yüklüyorsun hep sensin senin sucun diyorsun Ey allahim ben ne yapayim nereye gideyim kimlere derdimi acip yanayim Birtanem beni sevdin kiskandinda bende seni sevdim elden kiskanamammi Sen insandin candinda ben tenimde can tasimiyormuyumki hic düsünmedinmi Canim beni korumadin kalbime girip okumadin tek seni sevdigime inanmadinmi En kötü günümde bile beni sen hep yalniz biraktin gözlerimin yasini hic silmedin Sana yalvardim askini dilendim yanimda ol istedim feryadimi sen hic duymadinmi Hayalimde sen varsin düslerimde sen damarimda kanimsin tenimde sen canimsin Seni seviyorum hep sevecegim birtanem seni unutabilirmiyim hic nasil unut diyorsun Bana sus diyorsun hasretinle yanarken dilimde sen dua iken susabilirmiyimki istiyorsun |
ankaraya öyle yakışırdı ki kar asfaltlar ışıldar buz tutardı resmi yalanlar kimse kemen çalmaz belki ama çok kemen çalınsın bağlarında diye yapılmış gri sisli binalar alnının ortasında ciddi bir devlet asabiyeti çok kötü günlermiş gibi en geç zamanlar bu zulüm bu sevda bitmezmiş sevmek bir halkı sevmekse aşk o zaman sevmekmiş biz birşeyi delicesine severiz ama tanrım neyi! kahve önü çatlak mozaik bel kemiğine tehdit kürsüler üstünde çok sigara içen öğrenciler. bir daha asla yaşıyamayacağı teyet geçerken hep onu sevmeyenleri severek hep onu sevenin gözlerinde kalabalıklara kaçarak karışarak toplumcu gerçekçi yalnızlıklara yüksek rakımlarda çatlamış dudaklarını bir izmirli güzele dayatmak varken hep kardeş olacak değiliz ya yaşasın halkların sevgililiği .., Soyut bir sevdaya beşik kertilmiş olan dağda çoban şehirde şark çıban sayılan fıratın büyük elleri Araratın kızgın yelleri ankaraya öyle yakışırdı ki kar asfaltlar ışıldar buz tutardı resmi yalanlar belki balkona kar seyretmeye çıkar diye sevdiğimiz kızlar çok dibimiz donmuştur ve çoğu zaman kar mevzu kızlara yeterince ilginç gelmemiştir. hiç birşey kapalı bir dükkan kadar hüzünlü gelmez insana ankarada |
anlatsana bana.. çekinmeden anlat.. yaşadıklarımızı anlat.. bir ömre sığdırmak istediğimiz o büyük aşkımızı.. unuttun değil mi.. unuttun bir kalemde sildin bizi.. demek ki sana aşık olan bendim.. hiç bir zaman unutmadım anılarımızı.. yaşadıklarımızı...1 seneye sığdırdıklarımızı.. biliyorum artık olmayacaksın.. ben bununla yaşamayı öğrendim sayılır.. sabahları gözümü açtığımda senin olmamana.. kapı çaldığında boynuna atlayacak birisnin olmamasına.. isyanım sana.. evet doğru dıuydun sana.. aşk senin için bir oyuncaktı değil mi.. sıkılınca biz den.. atıp fırlattın bir kenara.. peki ya paramparça ettiğin yüreğim.. ona bir kere olsun hesap verdin mi.. onu umutlandırırken iyidi değil mi?.. hayatımı zindan ettin bana.. demir parmaklıklar ardında buldum kendimi.. suçlumuydum ki?.. eğer suçluysam tek hatam seni sevmek olmuştu.. Biz i arıyorum şimdi.. sokak aralarına bakıyorum.. çöp kutularına.. nereye fırlatıp attıysan.. bulamıyorum bir türlü.. evet isyanım sana.. gittin gideli artık yaşamdan zevk alamıyorum.. yüreğim benimle konuşmuyor.. sanki nefes alamıyorum.. Ne arayanım var ne soranım.. diri diri toprağa gömdün beni.. ama hiç kimseye anlatamıyorum... ...BİTANEMM... |
Kavuşamadım Her sabah diyorum kendime az kaldı Kavuşacağım Her gece diyorum bir gün daha geçti Az kaldı sevgilim kavuşacağız Günler geçti aylar yıllar geçti Ellerimiz kavuşamadı Ağlamakla geçiyor günlerim Ne desem boş Geçmiyor işte Kavuşamadık Günah değil mi? Allah’ım neden neden Allah’ım Kavuştur bizi ne olur Ölmeden bu aşktan Kimse ye çektirme gurbet acısını Sevenleri kavuştur Allah’ım Çok istedim Çok özledim Çok sevdim Olmadı olmuyor Kavuşamadık Belki öbür dünyada Ama bu dünyada sana sarılıp koklayamadım, |
| Saat: 00:41 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık