MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 28 Temmuz 2006 21:38

Kirlenmişiz
Ben de herkes gibiyim işte
Para, hırs, bencillik
Yalnız unuttum işte
Aşk ta olmalı burada bir yerlerde.


Tamam, buldum işte!
Aşk ayaklarımın altındaymış
Bakma ne olur bana öyle
Ben de insanım
Âşık olamam ya sana para, hırs, bencillik yerine.


Dur! Gitme!
Sana verebileceğim bir şey var işte
Özgürlüğüm
Al özgürlüğümü desem,
Ne aşk eder ne de para.

Ya da en güzeli gitmen
Hani sen gidersen ben öleceğim ya(!)
Ruhumu alıp satarsın
Kirlidir
Çok para eder piyasada.


Misafir 28 Temmuz 2006 22:19

Gözlerimde tedirgin bir yalnızlık
Yüreğimde günahkar akşam sevinci
Hasretini sakladım çekmecemde
Yasak sevme hakkımı, sana kullandım.
Artçı sarsıntılarda kırılgan kalbim
Kimi sevsem sonbahar, kimi sevsem kayıp
Halimi arz_etmeye kifayetsiz cümleler
Mühürlenmiş dudağın, dudağım
Ak kağıtlar üstünde güvercinler çırpınır
Sonu gelmez bu yolun hangi şeridindeyiz
Yok mu beni anlayan durmayın el kaldırın
Damla damla eridim yine haykıramadım.
Henüz tutuklanmış suçlu gibiyim
Korkar oldum sevmekten ve sevilmekten
Mutluluğun dilini çok çözmeye çalıştım
Kalbimin ritmine ayak uyduramadım.
Sürgün köksüz olur mu, damarımda kanımsın
Nabzım ileri giden saatte akrep gibi
Sigaramda dumansın çekiyorum kendime
Cehennemde tutuşsun pişmanlıklarım.
Avuç çizgisinde kaderimi okudum
Bir gereklilik kipisin artık bunu anladım
Kimi sonbahar, kimi hüzün...
Yasak sevme hakkımı, yine sana kullandım...


kambis 28 Temmuz 2006 22:51

KOLAY MI
kolaymı sanıyorsun bomboş bir evde tek başına yaşamayı
kolaymı sanıyorsun hiç konuşmadaan bir geceyi geçirmeyi
kolaymı sanıyorsun dostum televizyonla saatlerce yarenleşmeyi
kolaymı
bazen kitaplar bile büyük geliyor avuçlarına
bazen seyrederken düşüncelere dalıyorsun
bazende koltukta uyuya kalıyorsun
uyandırıp yatağına götüren yok
kolaymı
kolaymı sanıyorsun yanlızlığınla başbaşa kalmayı
kolaymı sanıyorsun yanıbaşında nefes duymadan nefes almayı
kolaymı sanıyorsun
gecenin bitişini bekleyen insanlar gördünmü hiç tek başına
tek başına yıldızlarla konuştunmu hiç
hiç hayal kurdunmu yanlızlığınla benim gibi
o halde sus hiçbir şey söyleme
çünkü kolay değil
serpil-19.07.2006


Mystic@L 29 Temmuz 2006 00:54

Her Şey Gönlünce Olsun

Beklediğim o an geldi
Belki geleceğimin hayaliydi
Belki de yine beni yıkacak biriydi
Ama ne yapayım bu kalp onu denemeliydi.

Aslında her şey başta belliydi
Hiç bir umut yok gibiydi
Ama bu gönül dinlemedi
Olmayacağını bile bile beklemek istedi.

Belki hayallerimi süsleyen kişiydi
Belki de bana göre olmayan biriydi
Belki hayalerimden de üstün bir kişiydi
Belki de bu garib ona layik değildi.

O da haklıydı
Çünkü güveni yoktu kimseye
Kahretsin benimde diyecek bir sözüm yok bu güvene
Çıkmış bir kere inmez ki sekize.

Ama helal olsun be
Delikanlı kızmış yine
Açıkca anlattı olmayacak diye
Artık duacısıyım her şey gönlünce olsun diye.


kambis 29 Temmuz 2006 00:59

AY'dın ( Geceme Doğan )
AYdınlıktın ( Karanlığıma İnat )
AYazdın ( Ellerimden Uzakta )
AYlaktın ( Serseri Gönlümde )
AYnamdın ( Kendimi Yansıtan )
AYkırıydım ( Senin Dünyanda )
AYrıldın ( HOŞÇAKAL )


Misafir 29 Temmuz 2006 01:05

Mutluluğun Sırrı



Mutlu olmak istiyorsan
Küçük bir çocuğun sevinci
Ve ısrarı olmalı yüreğinde

Yoksa dayanamaz o koca bedenin
Gidenleri beklemeye

Ertuğrul Bayam


Mystic@L 29 Temmuz 2006 02:01

Dağın Ardındaki Yıldız

Şu dağın ardında bir yıldız saklı dediler
Koskoca yükü üstüme yüklediler
Yıldızın adı aşkmış meğer
Yüzüme gülerken bunu söylediler.

Her adımda yolumdan bir taş kaydı
Zirve gözümde pek bir uzak kaldı
Ne zor bir yolculukmuş bu sana
Tadamadım suyundan kana kana.

Taze açmış çiçekler buldum yolunda
Saklı dediler kokun onda
Koparmaya kıyamadım dalından
Eğilip kokladım yeni açmış salkımından.

Boğazımı yakan bu kokuda nedir
Kokladıkça koklayasım gelir
Bu çiçek uğruna değil bir gün
Koca bir ömür verilir.

Adı neymiş bu çiçeğin dersin
Aşık olmayan adın bilmez
Derde düşen beri gelsin
Sor şu biçareye de sana cevap versin.

Hani yar gülerde herkese bir sana gülmez
Derdi var dersin, derdin söylemez
Tek bir söz ,tek bir hece beklersin
Sanki derman, aman nedir bilmez.

Bildin mi şimdi ey halden anlamaz
Koklamayı bilirsen boğazın yakmaz
Hani dedim ya tek bir hece tek bir söz
O güzel çiçeğin adı; Naz.

Adım adım çıkıyorum yolunda
Nefesimi senden alıyorum her soluğumda
Koca bir çam ağacı kesti yolumu şimdi
Gövdesinde bir ses beni çağırır içeri.

Başımı döndüre bu reyha nedir? takılı kaldım
Elimi usulca göğsüne uzattım
Çekemiyorum kendimi aman Allahım
Bir ağaç gölgesinde asılı kaldım.

Söyle ey peri nedir bu bağlandığım
Ne yatar altında bu altından kisvenin
Yoksa O, O mu yıllardır saklandığım
Kölesimi oldum şimdi kaçtığım işvenin.

Ey Aşk! ne zorlu yolların varmış
Sana ulaşamayanlar benim gibi
Yarı yolunda binbir engele takılmış
Bekleşirler köşebaşında ölüm gibi

Gözüm zirvede kaldı şimdi sana bakıp
Diğerleri gibi sana ulaşamayıp
Kaderim burada bir acı ağıt yakıp
Sevmekmiş bir başkasını sen sayıp


TheGrudge 29 Temmuz 2006 07:27



Anı olacak


Anılarda kalacak,
Her dakikan her günün.
Yaşamaya fırsat bulamadığın
Zaman dahi.


Yalnıza anı olacak,
Hatıra defterlerinde.
Ve yahut…
Aklının bir köşesinde.


Şu hüzünlenip,
Ağladığın gün.
Kahkahaya bırakacak yerini
Sanma böyle kalacak
Her şey olduğu gibi
Resimlere bakacaksın
Yırtık ve eski.


Halini anlatacak
O günkü mutluluğunu
Gülümseyişini…
Hatıra defterine attığın imza.


Kayboluşumuz gibi,
Yavaş yavaş kaybolacak
Yazık şu günlere
Anı olacak.


Adnan Deniz


tulse 29 Temmuz 2006 09:00

Ne hoş, ey güzel Tanrım, ne hoş
Mavilerde sefer etmek!
Bir sahilden çözülüp gitmek
Düşünceler gibi başıboş.
Açsam rüzgara yelkenimi;
Dolaşsam ben de deniz deniz
Ve bir sabah vakti, kimsesiz
Bir limanda bulsam kendimi.
Bir limanda, büyük ve beyaz...
Mercan adalarda bir liman..
Beyaz bulutların ardından
Gelse altın ışıklı bir yaz.
Doldursa içimi orada
Baygın kokusu iğdelerin.
Bilmese tadını kederin
Bu her alemden uzak ada.
Konsa rüya dolu köşkümün
Çiçekli dalına serçeler.
Renklerle çözülse geceler,
Nar bahçelerinde geçse gün.
Her gün aheste mavnaların
Görsem açıktan geçişini
Ve her akşam dizilişini
Ufukta mermer adaların.
Ne hoş. ey Tanrım, ne hoş,
İller, göller, kıtalar aşmak.
Ne hoş deniz deniz dolaşmak
Düşünceler gibi başıboş.
Versem kendimi bütün bütün
Bir yelkenli olup engine;
Kansam bir an güzelliğine
Kuşlar gibi serseri ömrün.


TheGrudge 29 Temmuz 2006 09:03


***Ey Sevgili..!


Biliyorum ki...
Bir güne sigmayacak kadar degerli sevgin
Onun icindir ki...
Sana hiçbir cicekcinin buket edemiyecegi,
Hiçbir ressamin cizemiyecegi,
Hiçbir bilim adaminin yapamiyacagi
Ve hiçbir sarrafin tasarlamiyacagi
Tanrinin bana bahşettigi yüregi,
sevgimle sarmalayip avuclarina birakiyorum




Saat: 04:24

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık