![]() |
Kirlenmişiz Ben de herkes gibiyim işte Para, hırs, bencillik Yalnız unuttum işte Aşk ta olmalı burada bir yerlerde. Tamam, buldum işte! Aşk ayaklarımın altındaymış Bakma ne olur bana öyle Ben de insanım Âşık olamam ya sana para, hırs, bencillik yerine. Dur! Gitme! Sana verebileceğim bir şey var işte Özgürlüğüm Al özgürlüğümü desem, Ne aşk eder ne de para. Ya da en güzeli gitmen Hani sen gidersen ben öleceğim ya(!) Ruhumu alıp satarsın Kirlidir Çok para eder piyasada. |
Gözlerimde tedirgin bir yalnızlık Yüreğimde günahkar akşam sevinci Hasretini sakladım çekmecemde Yasak sevme hakkımı, sana kullandım. Artçı sarsıntılarda kırılgan kalbim Kimi sevsem sonbahar, kimi sevsem kayıp Halimi arz_etmeye kifayetsiz cümleler Mühürlenmiş dudağın, dudağım Ak kağıtlar üstünde güvercinler çırpınır Sonu gelmez bu yolun hangi şeridindeyiz Yok mu beni anlayan durmayın el kaldırın Damla damla eridim yine haykıramadım. Henüz tutuklanmış suçlu gibiyim Korkar oldum sevmekten ve sevilmekten Mutluluğun dilini çok çözmeye çalıştım Kalbimin ritmine ayak uyduramadım. Sürgün köksüz olur mu, damarımda kanımsın Nabzım ileri giden saatte akrep gibi Sigaramda dumansın çekiyorum kendime Cehennemde tutuşsun pişmanlıklarım. Avuç çizgisinde kaderimi okudum Bir gereklilik kipisin artık bunu anladım Kimi sonbahar, kimi hüzün... Yasak sevme hakkımı, yine sana kullandım... |
KOLAY MI kolaymı sanıyorsun bomboş bir evde tek başına yaşamayı kolaymı sanıyorsun hiç konuşmadaan bir geceyi geçirmeyi kolaymı sanıyorsun dostum televizyonla saatlerce yarenleşmeyi kolaymı bazen kitaplar bile büyük geliyor avuçlarına bazen seyrederken düşüncelere dalıyorsun bazende koltukta uyuya kalıyorsun uyandırıp yatağına götüren yok kolaymı kolaymı sanıyorsun yanlızlığınla başbaşa kalmayı kolaymı sanıyorsun yanıbaşında nefes duymadan nefes almayı kolaymı sanıyorsun gecenin bitişini bekleyen insanlar gördünmü hiç tek başına tek başına yıldızlarla konuştunmu hiç hiç hayal kurdunmu yanlızlığınla benim gibi o halde sus hiçbir şey söyleme çünkü kolay değil serpil-19.07.2006 |
Her Şey Gönlünce Olsun Beklediğim o an geldi Belki geleceğimin hayaliydi Belki de yine beni yıkacak biriydi Ama ne yapayım bu kalp onu denemeliydi. Aslında her şey başta belliydi Hiç bir umut yok gibiydi Ama bu gönül dinlemedi Olmayacağını bile bile beklemek istedi. Belki hayallerimi süsleyen kişiydi Belki de bana göre olmayan biriydi Belki hayalerimden de üstün bir kişiydi Belki de bu garib ona layik değildi. O da haklıydı Çünkü güveni yoktu kimseye Kahretsin benimde diyecek bir sözüm yok bu güvene Çıkmış bir kere inmez ki sekize. Ama helal olsun be Delikanlı kızmış yine Açıkca anlattı olmayacak diye Artık duacısıyım her şey gönlünce olsun diye. |
AY'dın ( Geceme Doğan ) AYdınlıktın ( Karanlığıma İnat ) AYazdın ( Ellerimden Uzakta ) AYlaktın ( Serseri Gönlümde ) AYnamdın ( Kendimi Yansıtan ) AYkırıydım ( Senin Dünyanda ) AYrıldın ( HOŞÇAKAL ) |
Mutluluğun Sırrı Mutlu olmak istiyorsan Küçük bir çocuğun sevinci Ve ısrarı olmalı yüreğinde Yoksa dayanamaz o koca bedenin Gidenleri beklemeye Ertuğrul Bayam |
Dağın Ardındaki Yıldız Şu dağın ardında bir yıldız saklı dediler Koskoca yükü üstüme yüklediler Yıldızın adı aşkmış meğer Yüzüme gülerken bunu söylediler. Her adımda yolumdan bir taş kaydı Zirve gözümde pek bir uzak kaldı Ne zor bir yolculukmuş bu sana Tadamadım suyundan kana kana. Taze açmış çiçekler buldum yolunda Saklı dediler kokun onda Koparmaya kıyamadım dalından Eğilip kokladım yeni açmış salkımından. Boğazımı yakan bu kokuda nedir Kokladıkça koklayasım gelir Bu çiçek uğruna değil bir gün Koca bir ömür verilir. Adı neymiş bu çiçeğin dersin Aşık olmayan adın bilmez Derde düşen beri gelsin Sor şu biçareye de sana cevap versin. Hani yar gülerde herkese bir sana gülmez Derdi var dersin, derdin söylemez Tek bir söz ,tek bir hece beklersin Sanki derman, aman nedir bilmez. Bildin mi şimdi ey halden anlamaz Koklamayı bilirsen boğazın yakmaz Hani dedim ya tek bir hece tek bir söz O güzel çiçeğin adı; Naz. Adım adım çıkıyorum yolunda Nefesimi senden alıyorum her soluğumda Koca bir çam ağacı kesti yolumu şimdi Gövdesinde bir ses beni çağırır içeri. Başımı döndüre bu reyha nedir? takılı kaldım Elimi usulca göğsüne uzattım Çekemiyorum kendimi aman Allahım Bir ağaç gölgesinde asılı kaldım. Söyle ey peri nedir bu bağlandığım Ne yatar altında bu altından kisvenin Yoksa O, O mu yıllardır saklandığım Kölesimi oldum şimdi kaçtığım işvenin. Ey Aşk! ne zorlu yolların varmış Sana ulaşamayanlar benim gibi Yarı yolunda binbir engele takılmış Bekleşirler köşebaşında ölüm gibi Gözüm zirvede kaldı şimdi sana bakıp Diğerleri gibi sana ulaşamayıp Kaderim burada bir acı ağıt yakıp Sevmekmiş bir başkasını sen sayıp |
Anı olacak Anılarda kalacak, Her dakikan her günün. Yaşamaya fırsat bulamadığın Zaman dahi. Yalnıza anı olacak, Hatıra defterlerinde. Ve yahut… Aklının bir köşesinde. Şu hüzünlenip, Ağladığın gün. Kahkahaya bırakacak yerini Sanma böyle kalacak Her şey olduğu gibi Resimlere bakacaksın Yırtık ve eski. Halini anlatacak O günkü mutluluğunu Gülümseyişini… Hatıra defterine attığın imza. Kayboluşumuz gibi, Yavaş yavaş kaybolacak Yazık şu günlere Anı olacak. Adnan Deniz |
Ne hoş, ey güzel Tanrım, ne hoş Mavilerde sefer etmek! Bir sahilden çözülüp gitmek Düşünceler gibi başıboş. Açsam rüzgara yelkenimi; Dolaşsam ben de deniz deniz Ve bir sabah vakti, kimsesiz Bir limanda bulsam kendimi. Bir limanda, büyük ve beyaz... Mercan adalarda bir liman.. Beyaz bulutların ardından Gelse altın ışıklı bir yaz. Doldursa içimi orada Baygın kokusu iğdelerin. Bilmese tadını kederin Bu her alemden uzak ada. Konsa rüya dolu köşkümün Çiçekli dalına serçeler. Renklerle çözülse geceler, Nar bahçelerinde geçse gün. Her gün aheste mavnaların Görsem açıktan geçişini Ve her akşam dizilişini Ufukta mermer adaların. Ne hoş. ey Tanrım, ne hoş, İller, göller, kıtalar aşmak. Ne hoş deniz deniz dolaşmak Düşünceler gibi başıboş. Versem kendimi bütün bütün Bir yelkenli olup engine; Kansam bir an güzelliğine Kuşlar gibi serseri ömrün. |
***Ey Sevgili..! Biliyorum ki... Bir güne sigmayacak kadar degerli sevgin Onun icindir ki... Sana hiçbir cicekcinin buket edemiyecegi, Hiçbir ressamin cizemiyecegi, Hiçbir bilim adaminin yapamiyacagi Ve hiçbir sarrafin tasarlamiyacagi Tanrinin bana bahşettigi yüregi, sevgimle sarmalayip avuclarina birakiyorum |
| Saat: 04:24 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık