![]() |
KAÇACAKSIN...
|
İyimser Bir Gül Uyandım, seni düşündüm Birdenbire duvar Birdenbire gece yarısı... Sonra devriye parolası Ve rüzgar Ve birdenbire kalp ağrısı... Uyandım, seni düşündüm Ey yar Ey göğsümün sol yarısı! Su bulanınca Meydanlarda sesin yırtılınca Hiç dostun kalmayınca Sarsılmış bir ömrün Basamaklarından Görüşüme gel ne olur İyimser bir gül olsun Dudaklarında... Dert etme, iyiyim ben Ara sıra mahşer Ara sıra yaşama hırsı... Sonra mazgal altı zulası Ve mektuplar Ve ara sıra hasret belası... Dert etme, iyiyim ben Ey yar Ey hüznümün tütün sarısı... Kan bulaşınca Yangınlarda yüzün harlaşınca Saçların tutuşunca Zorlanmış bir hükmün Tutanaklarından Görüşüme gel ne olur İyimser bir gül açsın Yanaklarımda... |
Gece Yarısı Düşleri umudun son kervanı geçiyorken dağlardan ah! çöle düşmüş gölge, hemen gitme, kal biraz yüzlerinde serçenin gülümsemesi kalmış emanetin hamalı, asrın mültecisi var müjdesini bekliyor, ateş düşmüş sanrılar mazlumun nefesinde, eser tılsımlı meltem ezel sütünü sağıp, ebede içirirken gözyaşı çıngısında tetiklenir volkanlar kor düşse de yollara, kuşatsa da bakışlar git artık kendin için, kal diyemem benimle küf kokar kaldırımlar, omuzları yaralı kurulur dar ağacı, en uysal gecelere giydir çocukluğuma yamanmış bulutları karantina altında, yıldızlar dökülürken ruhun kırıklarıdır aynalara yansıyan keser cam parçaları, düşlerin ortasını budanır tırnakları inilti gölgesinde güneşin yanağından döküldüğünde hüzün git artık kendin için, kal diyemem benimle sessizce gömüyorum çiçekleri kefensiz insanlığın merkezi matemde sele teslim tüm yıldızlar kararmış zifiri karanlıkta yüreğiyle görenler alaca bir sürgünde eyvah! nede az kalmış, gönül gözüyle gören hakikat muştusuyla sarmalansın seherler mertliği raflardaki yerinden indirince kapanır kara defter bembeyaz mürekkeple git artık kendin için kal diyemem benimle rüzgarın diş izleri kanatır dolunayı gözünün kıvrımında asırlar ağıt yakar şafakları titretir sevdanın adımları uykular kaçışırken, en kuytu köşelere sabah ezanlarının sesiyle dirilmekte zamansız mekanlara erteledim firkati bilmem neden telaşa veriyorsun düşleri her hicret zaferlerin başıdır biliyorum hayatımın anlamı ummandaki kelime git artık kendin için, kal diyemem benimle |
mutluluklar dilerim. Giderken yanına al ateşe at gönlümü Gönlümle bir bilirsin parçaladın ömrümü Niye selam gönderdin zahmet etme sevgilim Sana bir ömür boyu mutluluklar dilerim Gözlerin gülecekse başkalarının yanında Seni mutlu ederse her dakika anında Hiç çekinme onunla sevgiyi paylaş derim Sana bir ömür boyu mutluluklar dilerim.. |
KUŞ ÇİÇEKLERİ Yıllardır yüreğime gömdüm içimdeki seni Doladım dilime yaşayamadığım o sevdanın öyküsünü Anlatmak istedim,dinlemediler Söylemek istedim,susturdular Sonunda beni hayata küstürdüler Artık hep kuş çiçekleriyle beraberim Saçlarıma takıldılar Ellerimde daha çok kapandılar Bir gün bu suskunluk,bu sessizlik bozuluverdi Yureğime gömdüğüm sen Dilimdeki sevdanın kahramanı sen Çıkageldin... Geleceğinin umudunu taşımasam yıllarca içimde Yokluğuna nasıl dayanırdım? Nasıl devirirdim o kara yılları? İşte şimdi yine çiçeklerimle beraberim Beni hic bırakmadılar Başka ellerde inan açmadılar İçimde sevincin hüznü Dilimde sevdanın hecesi Gözlerimde gözbebeklerin Ve ellerimde kuş çiçekleri. |
GözLerinde Son Gece ISIKLARIN biLe Terkettigi |
Her Şey Gönlünce Olsun Beklediğim o an geldi Belki geleceğimin hayaliydi Belki de yine beni yıkacak biriydi Ama ne yapayım bu kalp onu denemeliydi. Aslında her şey başta belliydi Hiç bir umut yok gibiydi Ama bu gönül dinlemedi Olmayacağını bile bile beklemek istedi. Belki hayallerimi süsleyen kişiydi Belki de bana göre olmayan biriydi Belki hayalerimden de üstün bir kişiydi Belki de bu garib ona layik değildi. O da haklıydı Çünkü güveni yoktu kimseye Kahretsin benimde diyecek bir sözüm yok bu güvene Çıkmış bir kere inmez ki sekize. Ama helal olsun be Delikanlı kızmış yine Açıkca anlattı olmayacak diye Artık duacısıyım her şey gönlünce olsun diye. |
Bence şimdi sende HerKes giBisin Gözlerim gözünde aşkı seçemiyor Onlardan kalbime sevda geçmiyor Ben yordum ruhumu birazda sen yor Çünkü bence şimdi herkes gibisin. Yolunu beklerken daha dün gece Kaçıyorum bugün senden gizlice Kalbime baktımda işte iyice Anladım ki sende herkes gibisin Büsbütün unuttum seni eminim Maziye karıştı şimdi yeminim Kalbimde senin için yok bile kinim Bence sende şimdi herkes gibisin |
http://www.yazgulu.com/karisik/timelordbullet.jpg AĞLADIM Hüzün yıldızları parlıyor bugün gökyüzünde, Bu gece yine için için yanıyorum, Oturmuş seni düşünüp ağlıyorum, Seni, gidişini, sevişini, herşeyini... Unutamıyor işte seni şu yaralı kalbim, Yaptıklarını hatırlayıp, pişman oluyor... Seni düşünüyorum bu gece, karanlık gökyüzünde... Simsiyah gökyüzünde parlayan yıldızları seyrediyorum, Onları sana benzetiyorum, Kararmış kalbimin bir kenarında yanan meşale misali... Dedim ya, seni düşünüyorum bu gece, Beni sevdiğini, bana nasıl baktığını, bana nasıl güldüğünü, Ellerimi nasıl tuttuğunu, ellerini nasıl tuttuğumu, Büyüyen bir ateş gibi sevgimizin nasıl çoğaldığını Ve birgün ansızın bırakıp gidişini... Son vedanı hatırlıyorum, gözlerime ağlarcasına baktığını, Gözlerini kalbime gömdüğünü hatırlıyorum, Bir daha çıkamasın diye... Çıkamadılar zaten kalbimden gözlerin, Ölüler dirilirler mi ki gömülenler çıksın, gitsin? Gittin son bir veda ile gözü yaşlı, Elimde kolyen, ardından dakikalarca baktım, ağlamaklı, Sıkıldım, üzüldüm, perişan oldum ama ağlamadım... Ağlayamadım, engel oldu gururum, engel oldu aşkım, Uzaklara gittin, belki birdaha asla geri dönmemecesine, Özledim seni deliler gibi, özlüyorum hala... Sen bir yerde ben bir yerde, yinede sönmedi sevgimiz, Aksine çoğaldı dağlar gibi oldu hasretimiz... Hep seni hayal eder, hep seni düşünürdüm, Sesini duyunca yaşar, duyamayınca ölürdüm, Aradın beni aylarca bir sevgi uğruna, Ne yazık ki, ihmal edildin bir hata uğruna, Kırıldın, ağladın, affettin ama hep sevdin, Beni sevdin gülüm beni, kalbi kırık bir vefasızı, Yine ihmal edildin yine unutuldun bir hiç uğruna, Yine kırıldın, yine ağladın, yine affettin... Bir daha unutuldun, sevdanla başbaşa bırakıldın, Yine kırıldın, yine ağladın ama bu sefer affetmedin... Sevdiğini en mutlu gününde öldürdün, Ve ardına bakmadan gittin... Beni benle başbaşa bıraktın, yıkıldım, üzüldüm, kırıldım... Senden ayrılınca kaldım çaresiz, sevgisiz ve birde sensiz, Hep sensizdim zaten ama şimdiki kadar asla değil... Parçalanmış bir kalbe sahip oldun mu sen hiç? Parça parça edilmiş, yıkık ve virane, Bir o kadarda vefasız... Önceleri üzüldüm, yıkıldım ama asla ağlamadım... Geldi geçti deyip senide gözlerin gibi kalbime gömdüm... Unuttum dedim, unutacağım dedim, Unutamıyorum dedim, UNUTMAM dedim... Önce gözlerin sonra sen çıktın kalbimden, Bir vicdan azabıdır başladı ölü yüreğimde, Hiçbir şey kalmadı, senden başka kalbimde, Hatıraların, gözlerin ve sözlerin... Şiirlerini getirdiler bana, Beni öldüren şiirlerini... Vefasız dediğini duydum, yıkıldım, Düşündüm seni gecelerce daima tek başıma, Şiirlerin öldürdü, hasretin yaktı yüreğimi, Kırıldım, üzüldüm, yıkıldım ve en sonunda ağladım... 3 kişi ağladık sana; ben, kalbim ve gözlerim... Sana yandım, seni sevdim, seni hatırladım heryerde... Belki birgün sesini duyarım umuduyla Telefon bekledim günlerce, Telefon gelmeyip sesine hasret kalınca Ağladım ağladım, Sana yaptıklarımı ancak o zaman anladım... Duydum ki kalbini vermemişsin kimseye, Olurda içinde görürler beni diye... Benim kalbimide istediler, ama vermedim kimseye, Olurda içinde seni görürler diye... Gökyüzü yıldızlar ile doluydu, ben hep seni düşünürken, Hüzün yıldızları koydum adlarını, seni hatırlatıyorlar diye, Aynı onlar gibi sende benden çok uzaklardaydın, Hep göz kırpardın uzaktan, sessizce, Bense hep seni bekledim kırık kalbim, yaşlı gözlerimle... Bazen hayallere dalıyorum, seni düşünüp ağlıyorum, Seni ve sevgini arıyorum hep kalbimde... Düşmüyor adın hiç dilimden, Öleceğim gülüm bir gün ben, Senin sevginden, senin derdinden... Bir gün göreceğim yine belki seni, Seni, beni unutmuş, benim olmayan seni... İşte o an aşkımın gözyaşlarını hatırlayacağım, Ve yine bir köşeye oturup ağlayacağım... Yemin ettim senin üstüne sevmeyim başkasını diye, Ve heryerde, her zaman tekrarlıyorum yeminimi; Seni unutmam için öldürseler bile, Karşılık olarak dünyayı verseler bile, Darağacı kurup idam etseler bile, Senden başkasını asla sevmeyeceğim.. |
BİR GÜN http://www.gulumsun.dk/siirb3/k1.gif Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum Bir vapur yanaşırsa rıhtımına bin, açıl Örtün karanlıkları masmavi denizlerde Ve dinle kalbimi bak nasıl çarpıyor nasıl O bütün özlemlerin koyulaştığı yerde Bil ki seni bekliyorum Bir sabah gün doğarken aç perdelerini, bak Sevinçle balkonuna konuyorsa martılar Kendini tadılmamış derin bir hazza bırak Dökülsün dudağından en umutlu şarkılar Bil ki seni istiyorum Gecelerden bir gece uyanırsan apansız Uzaklarda elemli, garip bir kuş öterse Bir ceylan ağlıyorsa dağlarda yapayalnız Ve bir gün kabrimde bir kara gül biterse Bil ki SENİ SEVİYORUM |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık