MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

kambis 1 Ağustos 2006 21:46

korkuyorum..
çocuk günahımın düşüklerinden
saklanıp kabuğumda büzüşmekten
incelip tekrar tekrar kopmaktan hayattan
lavların içinde uyuyacağım diye diretmekten
günlerce keder çiçeğinin toprağını eşelemekten
ya..
yine..
gözlerimizin rengi bulaşıp birbirine karışırsa..
durmuş saatinden habersiz
yasaklı bir şiir bizi gözetlerken;
yanakları al al bir elma..
kollarını içindeki kurduna dolarken
gözleri benine kayarsa..
soluğun böyle yakın iken soluğumun buğusuna,
gözlerini dudaklarına açmış bir gül gibi..
korkuyorum..
ya..
yine..
yitirince seni..
suskun yüzlerimizde biriken çamurlu gözyaşıyla..
kangren olup her gün moraran bir acıyla..
güneş altın saçaklı oklarını hiç ama hiç...
kayıp böyle..ellerimden..veda ederken
ciğerime dolan eksoz ve insan kirliliğiyle,
metal dolu yağarsa yeryüzüne,
asit yağmurları..
yüzün ellerimde erirse..
ya..
yine..
ıslak bir ses dolarsa çocukluğuma..
giderken yine bakamazsam gözlerine
ışıltısını çalmışlığın utancıyla; mahçup
ellerinin avucumdaki ağırlığını özlersem
tutunup bir masala
yaşamın kıymığı battı yüreğime
ondandır sonu kötü bitti diye;
kendimi kandırırsam.
ya..
yine..
....ZABEL....


kambis 1 Ağustos 2006 22:26

AŞK
Yüreğimde kalbinin sesi,
Aşkımızın en tatlı nağmeleri.
Açarken hiç solmasın,
Aşkımızın gülleri.
Seni seviyorum derken,
Aşkımız yalan olmamalı.
Mutluluktan uçarken,
Izdırap denizde boğulmamalı.
Yıllar önce seninle tanıştık bugun,
Hayallerde yaşarken bütün gün.
Ne olursa olsun beni düşün,
Aşkımı sana açtığım gün bugun.


TheGrudge 1 Ağustos 2006 22:31

Anıları Kaybettim

Karanlıkta bir ışık olmak
Belli belirsiz
Ve görebilmek gözlerindeki
Nemli bulutları

Dönersen bir gün
Saçlarındaki rüzgarlarla
Dağıtacaktım
Bu hazan solgunu
Havayı

Senin için anıları saklamıştım
Her birini kilitlemiştim
Yüreğime
Sana anlatacak ne çok şeyim
Vardı halbuki

Anıları kaybettim
Aradan geçen onca zaman
Dökülen yaprakları ağaçların
Hiçbiri hatırlatamıyor
Bana yaşadıklarımı

Bulamıyorum,
Adresini bilmediğim
Bir yere
Saklanmışlar


asparagas23 1 Ağustos 2006 22:41

BEN GELİRİM
Senin güneş ile battığın yerde,
Ay ile doğup ta bir ben gelirim…
Senin nokta ile bittiğin yerde,
Virgülle başlayıp, bir ben gelirim…


Dilinin yalanlar söylediği gün,
Olamasın sana, doğmasın bugün,
Yolların kapanıp biterse birgün,
Yeniden açmaya bir ben gelirim…


Sonlar sensin artık başlangıçlar ben,
Düştüğünü görsem kalkarım hemen,
Buz gibi olup ta aksan erisen,
Taşlara kesilip bir ben gelirim…


Değer miydi sahi sevdaya zulüm,
Bitiş değil miydi sadece ölüm,
Şimdi sen olup da solunca gülüm,
Bin defa doğar da , bir ben gelirim…


Her şeyin bir sonu elbet olacak,
Bir gün gelecek de vade dolacak,
Ektiğin tohumlar, zehir kalacak,
O zaman yeşerip bir ben gelirim


arwen 1 Ağustos 2006 22:52

Her Gün Seni Seveceğim



Artık senin için ağlamayı unutup
Şu kötü kadere dur diyeceğim
En acı darbeyi mutluluk sanıp
Her gün seni seveceğim

Dinecek gönlüme kanayacak yaram
Senin hasretine dayanacağım
Gidip de dönmediğin bomboş yollara
Her gün seni seveceğim

Aşkından yanıp seni sevsemde
Seninle ağlayıp seninle gülsemde
Seni sevmiyorum deyip yemin etsemde
Her gün seni Seveceğim


kambis 1 Ağustos 2006 22:53

YA BULUNCA
Beden dururken yerinde;
ruh havalanmış göklere
Uğurlamış bütün yaşanmışlıkları
Tertemiz çıkmış sevdasının karşısına
Rüyada gibi yüzmüş aşkın sularında
Tek gerçeğin ateşin içinde boğulmak olduğunu bilmeden
L.K


arwen 1 Ağustos 2006 23:01

Her Gün Yeniden Aşık Olmalıyım Sana




Her gün yeniden aşık olmalıyım sana,
Kaybetmeliyim kendimi bilmediğim bir yerde,
Elim ayağım titremeli,
Gözlerim kararmalı,
Ve yeniden doğmalıyım sende...
Her gün yeniden aşık olmalıyım sana,
Aşkım hiç büyümemeli böylece,
Hep bebek kalmalı,
Hergün yeniden doğmalı!
Hep en baştan var olmalı ki;
Ben öldükten sonra,
Seninle birlikte,
Ancak yaşlanmalı...


kambis 1 Ağustos 2006 23:13

Gel Canım Benim
Sevdalarım sızlar yaban elinde ,
Kan ter içindeyim gel Canım benim.
Dört bir yanım hazan aşkın elinde,
Tasalı gönlüme gül Canım benim.
Ne gecenin tadı var ne de gündüzün,
Hasat yele gider sensiz her güzün,
Tükendi yaşlarım kalmadı hüzün,
Bak hicranlı kalbim al Canım benim.
Kan revan gözlerim yüreğim nemli,
Kupkuru bedenim ruhum elemli,
Çıldırmış deliyim düşüm sanemli,
Bir buse kokundan sal Canım benim.
Alev alev içim yine doluyum,
Ne olur bu defa gel de geleyim,
Ben Ömer değil ki Mecnun deliyim,
Bu gece rüyama gel Canım benim.


arwen 1 Ağustos 2006 23:17

Her Mevsimde Sonbaharı Yaşadık



Her mevsim de son bahari yasadik
Hep yagmurlar yagdi üzerimize
Ve hep sogukta dondu yüreklerimiz
Yapraklarimiz döküldü zamansiz
Ne bir papatya bitti gönül topragimizda
Ne de bir kardelen
Oysa biz hep vardik
Ama hic yasmadik
Hic görmedik günesin dogusunu
Ve hep yüregimize akittik gözyaslarimizi
Rüzgar ne oksadi saclarimizi
Nede dokundu ellerimize
Oysa biz hep nefes aldik
Ama hic yasamadik



kambis 1 Ağustos 2006 23:20

Yalnızlık üşütmüyor beni
Senin hayalinle ısınıyorum
Kimsesizlik korkutmuyor beni
Kendimden kaçıp sana sığınıyorum



Saat: 05:49

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık