![]() |
korkuyorum.. çocuk günahımın düşüklerinden saklanıp kabuğumda büzüşmekten incelip tekrar tekrar kopmaktan hayattan lavların içinde uyuyacağım diye diretmekten günlerce keder çiçeğinin toprağını eşelemekten ya.. yine.. gözlerimizin rengi bulaşıp birbirine karışırsa.. durmuş saatinden habersiz yasaklı bir şiir bizi gözetlerken; yanakları al al bir elma.. kollarını içindeki kurduna dolarken gözleri benine kayarsa.. soluğun böyle yakın iken soluğumun buğusuna, gözlerini dudaklarına açmış bir gül gibi.. korkuyorum.. ya.. yine.. yitirince seni.. suskun yüzlerimizde biriken çamurlu gözyaşıyla.. kangren olup her gün moraran bir acıyla.. güneş altın saçaklı oklarını hiç ama hiç... kayıp böyle..ellerimden..veda ederken ciğerime dolan eksoz ve insan kirliliğiyle, metal dolu yağarsa yeryüzüne, asit yağmurları.. yüzün ellerimde erirse.. ya.. yine.. ıslak bir ses dolarsa çocukluğuma.. giderken yine bakamazsam gözlerine ışıltısını çalmışlığın utancıyla; mahçup ellerinin avucumdaki ağırlığını özlersem tutunup bir masala yaşamın kıymığı battı yüreğime ondandır sonu kötü bitti diye; kendimi kandırırsam. ya.. yine.. ....ZABEL.... |
AŞK Yüreğimde kalbinin sesi, Aşkımızın en tatlı nağmeleri. Açarken hiç solmasın, Aşkımızın gülleri. Seni seviyorum derken, Aşkımız yalan olmamalı. Mutluluktan uçarken, Izdırap denizde boğulmamalı. Yıllar önce seninle tanıştık bugun, Hayallerde yaşarken bütün gün. Ne olursa olsun beni düşün, Aşkımı sana açtığım gün bugun. |
Anıları Kaybettim Karanlıkta bir ışık olmak Belli belirsiz Ve görebilmek gözlerindeki Nemli bulutları Dönersen bir gün Saçlarındaki rüzgarlarla Dağıtacaktım Bu hazan solgunu Havayı Senin için anıları saklamıştım Her birini kilitlemiştim Yüreğime Sana anlatacak ne çok şeyim Vardı halbuki Anıları kaybettim Aradan geçen onca zaman Dökülen yaprakları ağaçların Hiçbiri hatırlatamıyor Bana yaşadıklarımı Bulamıyorum, Adresini bilmediğim Bir yere Saklanmışlar |
BEN GELİRİM Senin güneş ile battığın yerde, Ay ile doğup ta bir ben gelirim… Senin nokta ile bittiğin yerde, Virgülle başlayıp, bir ben gelirim… Dilinin yalanlar söylediği gün, Olamasın sana, doğmasın bugün, Yolların kapanıp biterse birgün, Yeniden açmaya bir ben gelirim… Sonlar sensin artık başlangıçlar ben, Düştüğünü görsem kalkarım hemen, Buz gibi olup ta aksan erisen, Taşlara kesilip bir ben gelirim… Değer miydi sahi sevdaya zulüm, Bitiş değil miydi sadece ölüm, Şimdi sen olup da solunca gülüm, Bin defa doğar da , bir ben gelirim… Her şeyin bir sonu elbet olacak, Bir gün gelecek de vade dolacak, Ektiğin tohumlar, zehir kalacak, O zaman yeşerip bir ben gelirim |
Her Gün Seni Seveceğim Artık senin için ağlamayı unutup Şu kötü kadere dur diyeceğim En acı darbeyi mutluluk sanıp Her gün seni seveceğim Dinecek gönlüme kanayacak yaram Senin hasretine dayanacağım Gidip de dönmediğin bomboş yollara Her gün seni seveceğim Aşkından yanıp seni sevsemde Seninle ağlayıp seninle gülsemde Seni sevmiyorum deyip yemin etsemde Her gün seni Seveceğim |
YA BULUNCA Beden dururken yerinde; ruh havalanmış göklere Uğurlamış bütün yaşanmışlıkları Tertemiz çıkmış sevdasının karşısına Rüyada gibi yüzmüş aşkın sularında Tek gerçeğin ateşin içinde boğulmak olduğunu bilmeden L.K |
Her Gün Yeniden Aşık Olmalıyım Sana Her gün yeniden aşık olmalıyım sana, Kaybetmeliyim kendimi bilmediğim bir yerde, Elim ayağım titremeli, Gözlerim kararmalı, Ve yeniden doğmalıyım sende... Her gün yeniden aşık olmalıyım sana, Aşkım hiç büyümemeli böylece, Hep bebek kalmalı, Hergün yeniden doğmalı! Hep en baştan var olmalı ki; Ben öldükten sonra, Seninle birlikte, Ancak yaşlanmalı... |
Gel Canım Benim Sevdalarım sızlar yaban elinde , Kan ter içindeyim gel Canım benim. Dört bir yanım hazan aşkın elinde, Tasalı gönlüme gül Canım benim. Ne gecenin tadı var ne de gündüzün, Hasat yele gider sensiz her güzün, Tükendi yaşlarım kalmadı hüzün, Bak hicranlı kalbim al Canım benim. Kan revan gözlerim yüreğim nemli, Kupkuru bedenim ruhum elemli, Çıldırmış deliyim düşüm sanemli, Bir buse kokundan sal Canım benim. Alev alev içim yine doluyum, Ne olur bu defa gel de geleyim, Ben Ömer değil ki Mecnun deliyim, Bu gece rüyama gel Canım benim. |
Her Mevsimde Sonbaharı Yaşadık Her mevsim de son bahari yasadik Hep yagmurlar yagdi üzerimize Ve hep sogukta dondu yüreklerimiz Yapraklarimiz döküldü zamansiz Ne bir papatya bitti gönül topragimizda Ne de bir kardelen Oysa biz hep vardik Ama hic yasmadik Hic görmedik günesin dogusunu Ve hep yüregimize akittik gözyaslarimizi Rüzgar ne oksadi saclarimizi Nede dokundu ellerimize Oysa biz hep nefes aldik Ama hic yasamadik |
Yalnızlık üşütmüyor beni Senin hayalinle ısınıyorum Kimsesizlik korkutmuyor beni Kendimden kaçıp sana sığınıyorum |
| Saat: 05:49 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık