MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 2 Ağustos 2006 00:40

Özlem

Ay süzülüp gitti sessizce geceden
Bir ben kaldım karanlığın koynunda
Yalnızlığıma sarıldım uykusuzluğumla
Öksüz çoçuğun anneye özlemi gibi...


Evim bomboş odam ise çok sessiz
Yalnızlık arkadaşım yüreğim kimsesiz
Nasıl yaşıyorum ben bir bilseniz
Kuru bir dudağın suya özlemi gibi...


Yalanmış hep dostluklar yalanmış
İnsan bir başına kaldığında anlarmış
Kollarım karanlıkta boşluğa uzanmış
Bir mecnunun leylasına özlemi gibi...


Misafir 2 Ağustos 2006 00:40

Hayat Aynası

Bir han bilirim,
Meyledince hayal iklimlerine
Geceme sırdaş olur.

Bir lisan bilirim,
Döküldükçe bülbüllerin dilinden,
Gönüller bir hoş olur.

Bir can bilirim,
Değmemişse mey kadehi eline,
Derdinden sarhoş olur.

Bir ceylan bilirim,
Takılmıştır bir avcının peşine,
Mecnûnla kardaş olur.

Bir canan bilirim,
Süzülürse gül bahçemin içine,
Dünyama güneş olur.

Bir insan bilirim,
Görmüyorsa yakın perde ardını,
Umarsız bir baş olur.

Bir umman bilirim,
Çekilip de temiz,berrak suları,
Dibi balçık,taş olur.

Bir isyan bilirim,
Muhaliftir hayat boyu cismine,
Asırlık bir düş olur.

Bir zaman bilirim,
Tatmamışsa gül devri haşmetini,
Tükenmez bir kış olur.


Misafir 2 Ağustos 2006 00:46

O An Unutulursun

Kalbimin durduğu an,
Kanımın donduğu an,
Ömrüm son bulduğu an,
O an unutulursun.

Kefeni giydiğimde,
Toprağa girdiğimde,
Üstüm örtüldüğünde,
O an unutulursun.

Mahşeri gördüğümde,
Tekrar dirildiğimde,
Sensizken güldüğümde,
O an unutulursun.

Hesabım çok olunca,
Günahım çok olunca,
Yol cehennem olunca,
O an unutulursun.

Sevabım çok olursa,
Yerim cennet olursa,
O an beni bulursun,
Yine benim olursun.


TheGrudge 2 Ağustos 2006 00:46

Benim Yalnızlığım

Benim yalnızlığım
Dağların böğründe uzun bir yol!
Kimsenin gidemediği...

Benim yalnızlığım
Dağların ortasında küçük bir ev!
Kimsenin kapısını çalmadığı....

Benim yalnızlığım
Dağların tepesinde esen rüzgar!
Nereye estiği bilinmediği......

Benim yalnızlığım
İçimde taşıdığım sensizlik!
Nereye estiği bilinmediği....


Misafir 2 Ağustos 2006 00:48

Bütün Yalnızlığım
Güneş kayınca ufuktan
Ay çıkınca gökyüzüne
Yıldızlar da göründüğünde gözüme
Elimde bir kağıt
Ve bir kalem
Geçmişin anıları
Hep penceremden gelip geçen
İçimde kurtulamadığım
Bir elem
Sessizlik bir bıçak gibi keser
Dudaklarımdaki ezgiyi
Şiirler de değiştirmez
Alnımdaki yazgıyı.
Kaybolur tüm ışıkları şehrin
Bir alev söner karşıki dağda
Bir ateş düşer yaralığı yüreğime
Ne düşünsem kar etmez
Ne yapsam fayda etmez
Olmaz derim işte olmayacak
Hayat beni bir dere yapmış
Yatağımı engebeli bırakmış
Kim bilir ne zaman kavuşağım
O bilinmez görünmeyen denize
Bütün yalnızlığım hep bundan işte
Mustafa Durukan


Misafir 2 Ağustos 2006 00:49

T e r k e d i ş
Uyandığında burada olmayacağım,
elinle yoklayacaksın yalnızlığını, mahmur gözlerini açamadan
bedenimden kalan boşluk yargılayacak parmaklarını
beni rüyalarına soramayacaksın

bir şüphe uzayacak saçlarında
bu sabah okşanmamışlık, acıyacak
yaklaştıkça uzaklaşacak kokum odalarında
bütün kapıları açık bırakacaksın

her şeyden bir tane koyacaksın masalarına
yalnızlık,
kaybolmaz kalabalıkta
buğu bakacaksın artık dünyaya
aynadaki yüzün ben olmayacağım

yarısı yenmiş bir elman olmayacak hiç
dolunayın bir yüzü hep asık
bitirmediğin kitapların sonunu merak edeceksin
kuramadığın cümlelerinde olacağım

uyandığında burada olmayacağım
sarışın bir umut hiç gülümsemeyecek yarınlara
kızamayacaksın öpemeyeceksin yalnızlığını
şiirsizlik yapışacak yakana

uyandığında burada olmayacağım
bir daha hiç uyumayacaksın


arwen 2 Ağustos 2006 00:50

Her Şeyi Mahvettin



Çok ağır geldi bu ayrılık,
Biliyorum onu unutamıyorsun,
Her yerde sanki o varmış gibi,
Hayaliyle karşılaşıp duruyorsun.

Varlığında kıymetini bilmedin,
Ellerin sözüyle onu yitirdin,
Şimdi pişmansın hatalarına,
Gururunla herşeyi mahvettin.

Geriye tekrar dönülseydi,
Sevilenler kıymet bilseydi,
Sende pişman olmazdın,
Aşkın gururunu yenseydi.


kambis 2 Ağustos 2006 00:50

GÜN BUGÜN DOSTUM
Gün bu gün dostum
Gelmeyen yarınlarda
Gün bugün
Geçmişi artık sil dimağından
Gün bugün dostum
Gün bugün
Yaşamak istediğini
Yarına değil
Bugüne yaz
Görmek istediklerinde
Bugünde olmalı
Hatta yanında
Hissettiklerini bugün yaşa
Yarın diye birşey yok
Gün bugün dostum
Sevilerimiz aşklarımız
Yarına kalınca solacaktır
Sen bugünü yaşa dostum
Yarın diye birgün yok hayatımızda
Serpil-22.07.06


TheGrudge 2 Ağustos 2006 00:52

Ey Deniz

Sahilde yürürken takıldı kafama
Biz seninle ne kadar benziyoruz ey deniz
Sen uçsuz bucaksız bir ruhla
Ulaşıyorsun tüm insanlara ve
götürüyorsun sevgini de öperek sahillerini
Sonra geri dönüyorsun hiçbir karşılık beklemeden
Senin kadar ulaşamasam da onlara
Benim de sevgim sonsuzdur insanlara
Ve bende aşkı ıskalarım, saklarım, içimde yaşarım
karşılıksızca

Üstünden geçerler ve giderler
Kullanırlar hoyratça ve değerini bilmezler
Vefasızdır biraz şu insanoğlu
Sen affet onları
Senden onlar adına af diliyorum
Benim de hayatım senin gibi
Devamlı gelir ve gider birileri
Hatır gönül bilmezler
Tek taraflıdır ilişkileri
Düşünenim olmaz benim de senin gibi

Sen o kadar büyüksün ve derin ki için
Herşeyi her canlıyı barındırırsın.
Yedirir, içirirsin.
En kıymetli hazineler vardır içinde
öyle derler ama
En kıymetli hazine sensin bana göre
Benimde gizli kapılarım vardır
ve hazinelerim saklıdır içlerinde
Bulunamadı daha keşfe hazır
Ayrıca kapım açıktır herkese

Evet senin o büyüklüğün yanında
Benimki bir damla
Bilirim, bilirim haddimi de
Gene de derim işte
Ben bir denizim.
Seninle işte bu kadar benziyoruz çünkü
Birbirimize...



arwen 2 Ağustos 2006 00:53

Her yağmurda



Yağan her yağmurda
Soyunurum geçmişimi ,
Takınıp özlemini her damlada,
İçime dolan toprak kokusunu
Nefesindir diye solurum.
Yeniden çimlenir
İçimde bir tohum.
Yırtılır kabuğu,
Başka bir bahçede
Adını bilmediğim çiçek olurum.
Yağmurda yıkanan sokaklar gibi
Temizlenir içim
Her damlada.
Çöker tortusu acıların,
Yokluğunu unuturum.

İnce bir keman teli
Titrer içimde
Her yağmurda
Ve sevginle.
Nağmesinde,
Son durağım gözlerini,
Tenimde çiçekler açtıran
Ellerini bulurum.

Her yağmurda
Aşık olurum yeni baştan
Yine sana.
Senden sana gider gelir,
Yalnız sende dururum.
Mecburiyetim olursun
Yağan her yağmurda,
İstese de
Başka yüzler göstermez
Yelkovanım,
Pili biter saatimin,
Durur zamanlar,
Baştan ayağa “sen” olurum.



Saat: 08:23

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık