![]() |
unutmayıda unuttum seni unutmak için.. Gittiğin gün bütün ayrılıkların hesabı benden soruldu bütün acılı şarkıların bütün hazin sevdaların Gittiğin gün her çiçeğe bir gözyaşı her kelebeğe bir ağıt bana da yüzlerce şiir düştü yazmaya mahkum gözlerin için........ ben ki dönüşüne hasret yaşadım bütün nisanları ve gülüşüne hasret bütün baharları gel gör ki bir dağa çarpar gibi çarptı yüreğim yokluğuna bir ben bilirim gururumu hangi taşlara vurduğumu başımı hangi duvarlara ve hangi uçurumlara köprüler kurduğumu bir sana kavuşmak için........... sen gideli bütün yollarımın yolları kesik bütün dallarımın dalları kırık kaç geceye bekçi kaç sabaha nöbetçi ve kaç uykusuz trene biletçi oldum gelmedin oysa hep karlar içinde saklardım umutlarımı yağmurlar içinde kuruttum gözyaşlarımı ve kanatarak açtım gölgene avuçlarımı bir sana sarılmak için............ bir ucu kalbimde kaldı bu sevdanın bir ucu ellerinde bir adımı sende kaldı sonumun bir adımı sabrımda çünkü bulutlara çizilmiş yıldızlara yazılmış ve yüreğime kazınmış bir kara sevdaydı bu günlerce kışlardan güneş karlardan ateş topladım ve bütün ölümleri erteledim bir sana dokunmak için............. oysa daha gittiğin gün uykularımı çaldın gözbebeklerimden dizlerimde uyuttum acılarımı kopardım yüreğimden izlerinde avuttum ve sözümü de tuttum yanarak için için işte bugün unutmayıda unuttum seni unutmamak için................................. |
Kirli Beyazlar Kırmızıyı seçtiler, Kırmızıya boyuyorlar dünyayı, Beyazlar kırmızıyı yakıyor, Çaresiz kalmış bütün renkler, Kirli beyaza bakıyor. Karanlıkta baktılar siyaha, Görmediler... Güneşi bekledi siyahlar, Uzayan gölgeleriydi, Bilmediler. Asırlardır doğsada güneş, Yürekleri beyaz olanların, Kararmış tenlerini gördüler, Zıt renkti o, Sevmediler.......! ! ! ! ! ! ! Ali Cengiz Turan |
Çaresizin Güncesi düz yolda yürür iken uçurumlar ilişiyor gözüme güleyim, sevineyim derken hüzünler yapışıyor yaralı yüreğime. bir ışık, bir umut arıyorum, tutup çıkaracak bir el beni bu zindanlardan. ihanetler yapışıyor yakama. bir soluk dinlenip de bir yudum su istiyorum, nehirler kuruyor birden. öfkeler yapışıyor gözlerime. |
Gidiyorum İşte Sesimi bıraktım sana... Adımı bıraktım... Kimliğimi, kişiliğimi... Aşkımı bıraktım, sevdamı ve sevgimi... ''Aldın mı'' diye sormayacağım. ''Sesimi duydun mu?'' demeyeceğim. Soruların ardına düşmeyeceğim. O ses, anılar mahzeninde çürüsün... Çürüsün geçmişim ve geleceğim, kimliğim de... Adın, dudaklarımdan çıktığı haliyle dursun yüreğim ile yüreğinin arasında... Ben, beni anlatmak istedim sadece.. Bundan sana ne? Seni sevdiğimden sana ne? Yüreğim ki hüzün sığınağı... Gözlerim, gözlerinin tutsağı... Ellerim, nice oldu karşılıksız bir sevginin ateşiyle kavrulmuş, ellerinin hasretinde.. Ben senin hasretinde... Sana aşık olduğumdan... Gözlerinin gölgesinin gözlerimden uzak olduğundan... Yüreğinin her daim yüreğimi dağladığından sana ne? Sevdamı ve sevgimi, kapaksız bir şişeye kilitleyip adı ve mevcudiyeti meçhıl bir okyanusa bırakır misali, ulaştırmak istemiştim sana... Öyle olsun istemiştim... O şişe, zamanın ufkunda yol alsın. Ve hiç bir adresi olmasın. Adressiz bir mekana, isimsiz bir zamana ulaşsın... Senin o adressiz mekan ile isimsiz zamanda olmandan korkuyorum. Sesimin sesin ile karşı karşıya gelmesinden... Yüzünün yüzümle, kalbinin kalbim ile yanyana durmasından korkuyorum. Şimdi bir başıma oturmaktayım gecenin eşiğinde Karanlıkta çoban yıldızı misali ışıldıyor yüzün. O yüzün aydınlığı ile yıkanıyor bedenim Ve unutmak istiyorum bütün geçmişimi ve geleceğimi, Şimdimi unuttuğum gibi... Unutmak istiyorum kendimi ve kimliğimi... Yolum şimdi kendimin de olmayan bir meçhule... Ben, beni de sana bıraktım, sevgimi ve kara sevdamı da... GİDİYORUM İŞTE.... |
Bir Hüzzam Şarkı Güneş batmış ufukta, Renkler solmuş gurupta, Ne sabahtır, ne de tan, Vakit akşamdır şimdi... Yıllar uçup gitmişken, İşler tümden bitmişken, İnsanlar terk etmişken, Dostlar dermandır şimdi... Çekilen tüm emekte, Neler saklı yürekte, Hüzünlenip demekte, Beste hüzzamdır şimdi... Kimi zaman güldüğün, Kar fırtına gördüğün, Son deminde ömrünün, Mevsimi kıştır şimdi... Her günü dünden farklı, İyi, kötü yaşandı. Yaş sınıra dayandı. Ölüm, fermandır şimdi... |
Çocuklar (ımız) hiç hataları olmayan saf ve temiz çocuklar yaşar memleketimde ve dünyanın dört bir köşesinde onlar saflığa uyanmışlardır onlar masum uyanmışlardır onlar içten gülerler onlar bizlere güvenirler onlar bizlere inanırlar daha önce onlar gibi saflığa temizliğe masum uyanan bizlere güvenirler masumane sonra onlar da öğrenirler her şeyi yavaş yavaş yaşadıkça ve büyüdükçe dünya gerçeklerini yaşam zorluklarını ve dua ederler kendileri gibi masum uyanan yeni çocuklara masum uyanan memleketimde ve dünyanın dört bir köşesinde. Enfal Törün.İzmir.18.07.2006 |
AŞKI SIRTINDAN VURDUM...!!! Acısını içtim aşkın, Hüznüne dokundum Gökkuşağı gibi değildi renkleri Siyahında boğuldum Yoruldum hep yoruldum Kime tutunduysam yaralı kanadımla Yalanlarında kayboldum Masum bir çocuk bakışıyla geçtim Aşkın kör gözlerinden Yüreğimi büyüttüm, Düşler yetiştirdim minik avuçlarımda Ağlamayı öğrendim, Gülmeyi unuttum. Hırçın denizlerde, Boşa kürek çektim hep Yalnızlığın kıyısında, Unutulan bir liman gibi Bekledim, durdum Nereye gittiğini bilmeyen bir yolcunun Sessizliğinde geçti hayatım Aşkı bulayım derken, Yolumdan oldum. Korkularım büyüdü aşkın kollarında Sessizlik parladı içimde, Bir yakamoz gibi Üç kuruşa yalnızlığa sattı Gülen suretimi Ne bana gösterdi kendi yüzünü, Ne güldürdü benim yüzümü Yar olmadı bana hiç Seslendim ses vermedi Sonunda sustum Ve bir akşam üstü Aşkı sırtından vurdum!....... |
Gecelerde Seni Aradım Yalnız başıma sokaklarda dolaşır oldum. Karanlıklar içinde seni arar oldum, Bir aydınlık görünce güler gibi oldum. Yine karanlık çöktü sokakla birlikte, Yine karanlık çöktü benim de içime. Gecenin sessizliği sararken her yeri. İçimde çalıyordu feryadın zilleri, Ne olur sevgilim, dön artık geri. Dayanamıyorum inan, sevginsiz sensiz, Dayanamıyorum inan, sevgilim sensiz. Bir gün pişman olup, bana dönersen. Sokağın başında seni görürsem, Bir aydınlık doğar gece olsa bile. Sokakla birlikte benim de içime, Sokakla birlikte benim de gönlüme. |
Her Yerde Sen Varsın her yerde sen varsın hangi yöne baksam kiminle konuşsam sensin seni öyle çok özlüyorumki ama sen bunu bilmiyorsun garip ama falımda sen çıktın barıştığımız çıktı ve birbirimize olan özlemimiz yada benim sana olan özlemim sona eriyor kıskanma ama bir başkası daha çıktı falımda içinde y ve h harfi olan ama biliyorsunki ben yalnuzca sana aidim sonu nereye varacak bilmiyorum ama kendi sonumun geldiğini biliyorum ve bir gün herkese veda edeceğimi biliyorum |
Hüzün Sağanakları I sağanaktır hüzün kıvrılmış fotoğraflar tanıklığında sabıkalı bakışların kör sevmelerine dar zamanların veremli şarkılarından dökülen unutmak ezberlenmesi güç bir sure gibi çakılmıştır altın bir çiviyle yalnızlığımızın bilincine susku açar çalınan tüm kapıları korku (s)açar turfanda karanfiller zehir zemberek/ölüm bakışlı uzak şehirler sessizliğinde inerken gece anıların istilasındadır tüm aşklar bir geceye sığdırılırken olasılıklar ağır bassa da çekip gitmeler bir sabah karanlığında uyurken acılar içimizdedir/yol boyunca taşıdığımız sancılarımız bırakmaz yakamızı boynumuzun bükük tarafı biz neredeysek oradadır gölge gibi taşıdığımız yıkık yüreğimiz |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık