MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 2 Ağustos 2006 17:56

SensizLik
Gözlerim sensiz kalmışlığa ağlarken
Saat yine her zamanki gibi sensizliğe beş var
Kulaklarım ise ya bir telefon sesinde
Ya da çalacak bir kapı zilinde
Belki gelir ümidiyle
Kalbimde ise hafiften bir sızı
Sensizlik olsa gerek
Damarlarımdan sensizlik geçiyor kan yerine
Kesseler sensizlik akacak
Sarsalar sensizliği saracaklar
Gözlerim yine gözlerini aradı
Ama gözlerim gözlerin yerine sensizliği buldu
Ümitsizlikleri buldu,hayal kırıklığını buldu
Bir seni bulamadı sensizlik kadar



tulse 2 Ağustos 2006 17:57

Aşkımız

Zulmü pek çok insafı az
Hayata karşı aşkımız
Ne etseler ki çatlamaz
Bir sabır taşı aşkımız.

Samanlık seyran dediğin
Aşkımız aşk ile zengin
Dünyada her güzelliğin
Yol arkadaşı aşkımız.

Alın yazım alın yazın
Yıldızım oldu yıldızın
Temeli sağlığımızın
Herşeyin başı aşkımız


Misafir 2 Ağustos 2006 17:58

Beni Sevme !

sen bilmezsin benim yalnizligimi
yasayamazsin sokaklarinda
umutsuzlugumun
icin üsür
kis aksamlari indiginde üzerine
yalnizligimda batirirsin
kagittan gemilerini
dudaklarindan kan sizar catlak catlak
kaybolursun bir adamin
pesinden kosarken
burnuna calar kokusu
tenindeki yagmurun
hep geceyi görür gözlerin
bir rüzgar eser denizimin üzerinden
yapraklar cildirir ayaklarinin altinda
saclarini dagitir ,
umutsuzlugumun firtinasi
yüreginle solursun yalnizlik tozunu
kaybolursun
düsüncemden büyük bir parca alip
hayalini alip yokluklarda
durmaksizin gidersin sonsuzluguma
hic bitmez yolculugun.

sen bilmezsin benim yalnizligimi
yasayamazsin sokaklarinda
umutsuzlugumun
sehrimin icerisinden dogar karanlik
beni sevme
bu zamansizlik boslugunda
nefesin tikanir yollarimin yarisinda
düsüp kalir avucuna yüregin
alev alev
gözlerin kayar
kirmizi yildizlarima
ölü denizimden cigliklar sarar etrafini
gölgeler üsüsür basina
kurakliginda cöllerimin
-beni sevme-
zamansizlik dört bir tarafim
pusulasiz bir gemi atislari yüregimin
kaybolmus bir hikaye
sonunu bilmedigim
-beni sevme-
belki bir dakika sonra (belki simdi)
kendi sehrimin icerisinden gidecegim

-beni sevme-
yorulursun
belki bir dakika sonra (belki simdi)
ölecegim..


Misafir 2 Ağustos 2006 18:23

Sen Neredeydin
Gidişin geliyor gözlerimin önüne
Anlamsız bir sebep yerine
Beni terk edişin geliyor
Oysa ki ben seni hep sevdim
Terk edişinde bile sevdim
Kabullendim beni terk edişini
Aslında kabullenmedim de
Kabullenmiş gibi göründüm
Anlayacağın kendi kendimi kandırmaya çalışıyordum
Ya da kendimi avutmaya çalışıyordum
Ama kendimi bile kandıramıyordum ben
Avuntularım bile bana yalan geliyordu
Ben içimden söküp atamadım ki ,seni ve senli günlerimizi
Gözlerimi her kapayışımda
Senli günlerim
Ve senli günlerimdeki geleceğe ait hayallerim geliyordu aklıma
Canlanıyordu hepsi birer birer,ben her ne kadar canlanmasını istemesem de
Ben seni unutamamışım ki
Sen unutulamazsın ki
Seni unuttum demek yalan olurdu
Ben yalanı hiçbir zaman sevmedim ki
Acaba sen unuttun mu beni
Veya ikimizde aynı düşünceler içerisinde miyiz
Benim sevdiğim gibi sende sevdin mi beni
Benim yüreğimin sende olduğu gibi
Senin de yüreğin bendemi acaba
Her gece gözlerimi kapayışımda
Senli günlerimizdeki hayallerimiz gözlerimin önüne geldiği gibi
Sende bu hayaller içerisinde oldun mu hiç
Yoksa yeni arayışlar peşinde miydin sen
Benim çaresizliğimden habersiz
Bensiz alemlerde miydin




Mystic@L 2 Ağustos 2006 18:27

KIRILDIMVurdun kalbime yine öldürücü darbelerini yaraladin beni
Kolumu hemde kanadimi kirdin yaraladin yine sen beni
Neden neler oluyor yine bagirimi dagladinda üzdün beni
Söyle hersey yalanmiydi bir gün uyanacagimiz ruyamiydi

Ben bir sana inanmadimmi sana ve sözlerine güvenmedimmi
SEni sevdigimi hala anlayamadinmi göz yasimi göremedinmi
Bana hasretini cektiriyorsun sende beni birazicik sevmedinmi
Sev dedinde sevmedimmi bende askimi tek sana vermedimmi
Senin kalbin tastanmi kacdigin kimden kendindenmi yoksa askimdanmi
Dürüstlük diyorsun bunu senmi söylüyorsun kime bunu banami diyorsun
Baskalarinin günahini bana yüklüyorsun hep sensin senin sucun diyorsun
Ey allahim ben ne yapayim nereye gideyim kimlere derdimi acip yanayim
Birtanem beni sevdin kiskandinda bende seni sevdim elden kiskanamammi
Sen insandin candinda ben tenimde can tasimiyormuyumki hic düsünmedinmi
Canim beni korumadin kalbime girip okumadin tek seni sevdigime inanmadinmi
En kötü günümde bile beni sen hep yalniz biraktin gözlerimin yasini hic silmedin
Sana yalvardim askini dilendim yanimda ol istedim feryadimi sen hic duymadinmi
Hayalimde sen varsin düslerimde sen damarimda kanimsin tenimde sen canimsin
Seni seviyorum hep sevecegim birtanem seni unutabilirmiyim hic nasil unut diyorsun
Bana sus diyorsun hasretinle yanarken dilimde sen dua iken susabilirmiyimki istiyorsun


tulse 2 Ağustos 2006 19:54

Desem Ki

Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır
Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor
Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini
Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim
Senden kopardım çiçeklerin en solmazını
Toprakların en bereketlisini sende sürdüm
Sende tattım yemişlerin cümlesini
Desem ki sen benim için,
Hava kadar lazım,
Ekmek kadar mübarek,
Su gibi aziz bir şeysin;
Nimettensin, nimettensin.
Desem ki...
İnan bana sevgilim inan
Evimde şenliksin, bahçemde bahar;
Ve soframda en eski şarap.
Ben sende yaşıyorum,
Sen bende hüküm sürmektesin.
Bırak ben söyleyeyim güzelliğini,
Rüzgarla nehirlerle, kuşlarla beraber.
Günlerden sonra bir gün,
Şayet sesimi fark edemezsen
Rüzgarların nehirlerin kuşların sesinden,
Bil ki ölmüşüm.
Fakat yine üzülme müsterih ol
Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini
Ve neden sonra
Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede
Hatırla ki mahşer günüdür
Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum


DEsssT16 2 Ağustos 2006 20:10

kanadı kırık melekleriyiz dünyanın...
başımızdaki halka kalbimize kaymış...
kalbimizi şıkıştırıp bizi aşka atmış.....
meleklerin özü bu yüzden aşkmış..


Misafir 2 Ağustos 2006 20:28

Sana uzaktan bakıyor artık gözlerim

Gönül senden geçmez

Bana döndü hep sözlerim

Unutmak o kadar kolay mı sandın?

Ayrılık bana Aşk'tır artık...

Dağılmış saçların, gönlümün yatağına

Uyandırma!

Sabah olsun ben giderim sen kal

Rüyamda!

Ayrılmak o kadar kolay mı sandın?

Yolların bana Aşk'tır artık...

Bana durup durup gel deme

Maksadın beni görmek değil

Maksadın bana İstanbul'u göstermek

Bırak İstanbul'u düşlerimde kalsın

Beyoğlu ben olmasamda aydınlık...

Bana durup durup gel deme

Yolların bana Aşk'tır artık

Unutmak o kadar kolay mı sandın?

Yolların bana Aşk'tır artık...!


DEsssT16 2 Ağustos 2006 20:49

Romeo ve Juliette

Oysa bir oyundu hepsi.
Naıl inandın öldüğüme;
Seni bırakıp sonsuz
Karanlığa daldığıma?
Madem gittin,madem sen
beni bıraktın,geliyorum
peşinden. Eğer sonsuz bir
karanlıksa bizi bekleyen,
aşkımız aydınlatacaktır
yolumuzu....

shakespeare


kambis 2 Ağustos 2006 21:21

Bir Kadını Sevmek
Ben biliyorum
ben biliyorum
bir kadın
nasıl sevilir
nasıl onurlandırılır
bir kadın
nasıl taçlandırılır
ben biliyorum
bir kadın
konuşmadan
dokunmadan
nasıl sevilir
biliyorum
ama bu kadın
nerde
onu bilemiyorum.
Enfal Törün.20.07.2006



Saat: 10:47

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık