![]() |
SensizLik Gözlerim sensiz kalmışlığa ağlarken |
Aşkımız Zulmü pek çok insafı az Hayata karşı aşkımız Ne etseler ki çatlamaz Bir sabır taşı aşkımız. Samanlık seyran dediğin Aşkımız aşk ile zengin Dünyada her güzelliğin Yol arkadaşı aşkımız. Alın yazım alın yazın Yıldızım oldu yıldızın Temeli sağlığımızın Herşeyin başı aşkımız |
Beni Sevme ! sen bilmezsin benim yalnizligimi yasayamazsin sokaklarinda umutsuzlugumun icin üsür kis aksamlari indiginde üzerine yalnizligimda batirirsin kagittan gemilerini dudaklarindan kan sizar catlak catlak kaybolursun bir adamin pesinden kosarken burnuna calar kokusu tenindeki yagmurun hep geceyi görür gözlerin bir rüzgar eser denizimin üzerinden yapraklar cildirir ayaklarinin altinda saclarini dagitir , umutsuzlugumun firtinasi yüreginle solursun yalnizlik tozunu kaybolursun düsüncemden büyük bir parca alip hayalini alip yokluklarda durmaksizin gidersin sonsuzluguma hic bitmez yolculugun. sen bilmezsin benim yalnizligimi yasayamazsin sokaklarinda umutsuzlugumun sehrimin icerisinden dogar karanlik beni sevme bu zamansizlik boslugunda nefesin tikanir yollarimin yarisinda düsüp kalir avucuna yüregin alev alev gözlerin kayar kirmizi yildizlarima ölü denizimden cigliklar sarar etrafini gölgeler üsüsür basina kurakliginda cöllerimin -beni sevme- zamansizlik dört bir tarafim pusulasiz bir gemi atislari yüregimin kaybolmus bir hikaye sonunu bilmedigim -beni sevme- belki bir dakika sonra (belki simdi) kendi sehrimin icerisinden gidecegim -beni sevme- yorulursun belki bir dakika sonra (belki simdi) ölecegim.. |
Sen Neredeydin Gidişin geliyor gözlerimin önüne |
KIRILDIMVurdun kalbime yine öldürücü darbelerini yaraladin beni Kolumu hemde kanadimi kirdin yaraladin yine sen beni Neden neler oluyor yine bagirimi dagladinda üzdün beni Söyle hersey yalanmiydi bir gün uyanacagimiz ruyamiydi SEni sevdigimi hala anlayamadinmi göz yasimi göremedinmi Bana hasretini cektiriyorsun sende beni birazicik sevmedinmi Sev dedinde sevmedimmi bende askimi tek sana vermedimmi Senin kalbin tastanmi kacdigin kimden kendindenmi yoksa askimdanmi Dürüstlük diyorsun bunu senmi söylüyorsun kime bunu banami diyorsun Baskalarinin günahini bana yüklüyorsun hep sensin senin sucun diyorsun Ey allahim ben ne yapayim nereye gideyim kimlere derdimi acip yanayim Birtanem beni sevdin kiskandinda bende seni sevdim elden kiskanamammi Sen insandin candinda ben tenimde can tasimiyormuyumki hic düsünmedinmi Canim beni korumadin kalbime girip okumadin tek seni sevdigime inanmadinmi En kötü günümde bile beni sen hep yalniz biraktin gözlerimin yasini hic silmedin Sana yalvardim askini dilendim yanimda ol istedim feryadimi sen hic duymadinmi Hayalimde sen varsin düslerimde sen damarimda kanimsin tenimde sen canimsin Seni seviyorum hep sevecegim birtanem seni unutabilirmiyim hic nasil unut diyorsun Bana sus diyorsun hasretinle yanarken dilimde sen dua iken susabilirmiyimki istiyorsun |
Desem Ki Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim Senden kopardım çiçeklerin en solmazını Toprakların en bereketlisini sende sürdüm Sende tattım yemişlerin cümlesini Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin. Desem ki... İnan bana sevgilim inan Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin. Bırak ben söyleyeyim güzelliğini, Rüzgarla nehirlerle, kuşlarla beraber. Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi fark edemezsen Rüzgarların nehirlerin kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme müsterih ol Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede Hatırla ki mahşer günüdür Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum |
kanadı kırık melekleriyiz dünyanın... başımızdaki halka kalbimize kaymış... kalbimizi şıkıştırıp bizi aşka atmış..... meleklerin özü bu yüzden aşkmış.. |
Sana uzaktan bakıyor artık gözlerim Gönül senden geçmez Bana döndü hep sözlerim Unutmak o kadar kolay mı sandın? Ayrılık bana Aşk'tır artık... Dağılmış saçların, gönlümün yatağına Uyandırma! Sabah olsun ben giderim sen kal Rüyamda! Ayrılmak o kadar kolay mı sandın? Yolların bana Aşk'tır artık... Bana durup durup gel deme Maksadın beni görmek değil Maksadın bana İstanbul'u göstermek Bırak İstanbul'u düşlerimde kalsın Beyoğlu ben olmasamda aydınlık... Bana durup durup gel deme Yolların bana Aşk'tır artık Unutmak o kadar kolay mı sandın? Yolların bana Aşk'tır artık...! |
Romeo ve Juliette Oysa bir oyundu hepsi. Naıl inandın öldüğüme; Seni bırakıp sonsuz Karanlığa daldığıma? Madem gittin,madem sen beni bıraktın,geliyorum peşinden. Eğer sonsuz bir karanlıksa bizi bekleyen, aşkımız aydınlatacaktır yolumuzu.... shakespeare |
Bir Kadını Sevmek Ben biliyorum ben biliyorum bir kadın nasıl sevilir nasıl onurlandırılır bir kadın nasıl taçlandırılır ben biliyorum bir kadın konuşmadan dokunmadan nasıl sevilir biliyorum ama bu kadın nerde onu bilemiyorum. Enfal Törün.20.07.2006 |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık