![]() |
güle güle sevdiğim... bütün özlediklerimiz seni bulsun. ne ilk temennim bu, ne de son olacaktır, hasretlere benden de selam olsun... neydi bizi ayıran, neydi bizi kıran, kim olmuş ki; ayrılıkla mutlu olan. her gurbet yolcusunun bir sılası vardır, senin sılan şu gönlüm senle dolan... geri döneceksen eğer yolu biliyorsun, git diyen yok ki sana gidiyorsun. aşkı sen öğretmiştin, unutmayıda öğret, seni nasıl sevdiğimi bilmiyorsun, hasretinde gözyaşı var görmüyorsun... |
Üzerine Gün doğmamış düşler, Sayıkladığında kırık rüzgar baladlarını Kaç aşk boyudur zaman Bilir misin? “ Sessizliğime saklanıp Dolaşırken kuytularımda Hayat yalınayak bir öpücük, Baharsa düşmekte saçlarından. Kahküllerinde damıttığım gözyaşlarım Ruhunda imbiklenişler , Hayallerimi yatırışlarım!!! Sonrası bir dala tutunma arzusuyla Goncalarında jale olmak. O gecenin sabahında Sen daha gözlerini açmadan, Süren rüyalarının bir yerinden Sokuluvereceğim irem bahçelerine. Biliyorsun ki Dünden kalan ve de yarına ait Her şeyi yaktım gözlerinde... Şimdi senle sarılıp sımsıkı Poz vereceğiz güneşe ve Ölümsüz kılmak için zamanı Tâb olacağız gökyüzüne. Odanın bir yerlerinde unutulmuş Bir zamanların şaşaalı Müzik Dolabından Bir kırkbeşlik sarıverecek sevdayı. Ardından Sana yazdığım o şarkının La minör çırpınışları aksedecek Şöminenin alaz senkromlarında. “Gözlerine uygun renk bulamadım Hangisi olsa içim yanıyor Tenine uygun çiçek bulamadım Hepsi kokusunu senden alıyor…” *** Bittiğinde Şarkımız ; Uzanıp söyleyen dudaklara, Kaydedeceğim Veda buselerini Sevda demirbaşlarına. |
Ölünce Sevemezsem Seni Toprağından dönsün yüzüm Ölünce sevemezsem seni Kan ağlasın iki gözüm Ölünce sevemezsem seni Hak reahmetin görmeyim Gonca gülün dermeyim Muradıma ermeyim Ölünce sevemezsem seni Yaşamak yıldızlarda Seninle olmak istiyorum Sevişmek hüner değil Yanında kalmak istiyorum Sevişmek hüner değil Yanında ölmek istiyorum Ben bu yerde ölsemde Ay yüzlüm yine elde Muhtaç olayım namerde Ölünce sevemezsem seni |
sana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini burası benim vatanım ölmek de yaşamak da benim hakkım ve en çok bundan dolayı sana burasını cehennem bana yine cennet vatan yapacağım sana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini yaşadığın her an mahşer menzilimdesin soluk aldığın her an mahşer menzilimdesin sana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini burası benim vatanım camiler kenti: felluce ben bağımsız yaşarım ben anasız yaşarım ben babasız yaşarım ben oğulsuz yaşarım ben kızım olmadan yaşarım ama vatansız yaşayamam sana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini unutma benim öldüğüm yer de vatanım ya senin ve sen petrolsüz yaşayamazsın yapamazsın yaşayamazsın öfken hayalet öfkem gerçek öfkem gerçek öfken hayalet ölmek ve öldürmek benim için onur senin için utanç senin için yüz karası sana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini sen uyut dünya uyusun sen uyut insanlık uyusun ama ben uyanığım ama ben direneceğim işte kefenim bedenim sana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini felluce içinde redif sesi var bakın yüreğine acep nesi var beni duymayana dostlar hepten âhım varsana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini mahşer menzilindesin mahşer menzilindesinsana bir sır söyleyeceğim aç yüreğini bayram bağımsızlığımladır |
Aldanmak veya Damlamak *** Sulara Şıp!.. Şıp!.. Şıp!.. Damlıyor gözbebeklerimden kanlar şimdi Belki, beni sevdiğini düşünerek Belki de, sevdiğimi düşünerek... Akıyor gözbebeklerimden süzülerek, Şıp... Şıp... Şıp... Şıpsevdi yüreğime!.. Şeffaf yürekli duvarlar arasında Saçlarının gölgesinde yaşıyorum/ Yandıkça yüreğine kanıyorum Gözlerindir ekmeğim Bakışların nimetim Görmeliyim seni görmeli Gördükçe seni/yüreğime gömmeliyim Kim bilir ne kadar şeffaftır ellerin Ne kadar yumuşak Pamuk ipliğine bağlı bir hayat üzerinde Kim bilir daha ne kadar yaşam kurtaracak Ve daha ne kadar insan kurutacak Bir bilsen ne kadar muhtacım onlara Tut ellerimden Yoksa, bir hayat daha mahvolacak! Aldanmak veya damlamak *** sulara Hangi yönden geldiğini bilmeyerek Şıp... Şıp... Şıp... Şıpsevdi yüreğime!.. |
Gözlerin Gözlerin,en çok sevdiğim, Düşmeye başlayıp da, Dibini bulamadığım, Bir kayboluş derinde, Daha da derinde. Özlediğim, Gözlerinin derinliği kadar, Sevdalanışım. Gel, gözlerinle birlikte gel, O sıcacık bakışlarını da kat gel, Sen ve gözlerin,ayrı ayrı sevdiğim, Sen gözlerinle gel, Bekliyorum,hep bekledim Gözlerini al da gel. ebru karasu |
Bana bunu yapmayacaktın Bana bunu yapmayacaktın Öyle sırtımdan vurmayacaktın beni Gelişin gibi onurlu olmalıydı gidişin Ve öylesine gururlu bitişin. Gel gör ki kötü oynadın bu oyunu Erken düştü masken yüzünden Demek sen içimde büyüttüğüm bir dev değil Bir hiçtin Görüyorsun işte Gittin Ve de bittin… Bana bunu yapmayacaktın Böyle bir hançerle yıkmayacaktın beni Bir ihanetin adresi olmamalıydı ayak izlerin Yoksa ben mi yanlış tanıdım seni? Yoksa hep böyle kirli miydi senin denizlerin? İşte ellerimde Suç ortağın bir sinema bileti Bir pastane köşesi Bir tiyatro gişesi. Bu kadar ucuza gitmeyecektin Sigara dumanlarında harcamayacaktın bu aşkı Ve aşk cellatlarına meze yapmayacaktın beni Şimdi boş bir mezar bulsam Seni böylesine sevdiği için Oraya bırakırdım kalbimi… Bana bunu yapmayacaktın Böyle küstürmeyecektin şiirlerimi Kan kırmızısı yağmurlar Yağdırmayacaktın gecelerime Kanatlarını kırmayacaktın umutlarımın Beni böyle çıldırtmayacaktın! Artık Adın ihaneti çağrıştırıyor bana Ve tadın bir yılanın en öldürücü zehrini Söyle Şimdi hangi yüreğe saplıyorsun O acımasız hançerini? .. Bil ki Bundan böyle Yasaklanmış kitaplarım gibisin bana Yaklaşmam yasak Dokunmam yasak Ve ömrümce Sarılmam yasak sana!.. |
YILDA TEK BİR GECE SENSİN....... Bu sabah iskeleye erken indim sevdigin balıktan aldım İlk oturdugumuz çay bahcesinde bir çay içemeden gecemedim Tabi ki çıtır çıtır simitten de yedim Eve dönüş yolunda ihtiyara ugradım şu bizim rum mezeci canım Hazırlamış siparişleri senin en sevdigin mezelerden Kızma hemen yaaaa valla azar azar aldım hepsinden Taşlıklı yola saptım;biliyormusun topugunun kıran o delik hala duruyor Bak işte kokusu geldi badem ve kayısının Hala bu ayşe teyze böyle Canı gidiyor bir tane kayısı kopartsan Şişşşşt kopardım tabi iki tane Hızlandım senin tabirin ile vitese taktım takviyeye attım..... Bahce kapısına yaklaştım max anladı hemen havladı Bazen şüphe ediyorum benim kokumumu alıyor yoksa getirdiklerimin mi Offff yorulmuşum kirazın dibinde kestireyim biraz Uyuyamadım ama dinlenmişim saat yedi oldu mangalı yakmalıyım Vapur sekizde yanaşır sen sekiz otuz gibi yanımda olursun Mangal tamam şimdi de bir salata üstüne nane koyacaktım unutmuşum almayı Dur komşudan isteyeyim Bu günlerde çok elektrik kesiliyor buz bulmakta zorlanıyorum Senin şansına iki gündür kesilmedi Salata tamam gramafon hala çalışıyor Ve o iki taş plakta beklenen şarkıyı koydum Zeki müren ahh beeee Gözlerininin içine başka hayal girmesin derdin,valla güneş bile girmedi sen yokken Salıncaga oturdum sallanayım diye sensiz olmuyor Yegane plaklardan ikincisini koydum Sana rastladıgım bir bahar akşamı gibi hava biraz serin Gemi gözüktü şimdi yanaşır iskeleye Gaz lanbalarını ve mumları yaktım Buz kovası haa işte salata kavun Mezeler balıklarıda attım mangala sen gelince hazır olur aşkım Seni beklerken dalmışım balık yanmış rakıda buzlar erimiş max uyuya kalmış Saat sabaha dönmüş gramofon takılmış gözlerinin gözzlerinin gözlerininin....... Ah aşkım yirmi yıldır böyle işte gelmeyeceksin bir daha biliyorum Bu adada benim tek ibadetim ;YILDA TEK BİR GECE SENSİN |
K E L E B E K Yok diyordum bu sefer Hiç bir yolculuk yok Bütün gemiler gitmiş limandan Yok diyordum Sisli bir havada limanda bir ışık Yandı cılız bir ışık Koşarak indim limana Baktım küçük bir tekne Kelebek yazıyordu üstünde Bir den heyecanlandım Mutluluga gidermi acaba kelebek dedim Giderse benide götürürmü Kaptanına sordum Kelebek mutluluga gider dedi Tamam dedim ben geliyorum Gidip eşyalarımı alayım Eve kostum toparlandım İşte gün bu gündü bende mutluluga gidecektim Bir süre hayallere dalmışım Bir an baktım limanda sis dagılmış Gözlerimi ovuşturdum İnanamadım tanrımmmm Kelebek gitmiş Gitmiş diyorum işte! Gitmiş Yok yani Kıyıya koştum Bakakaldım ardından kelebegin Ama neden .... gittin Gelmekte olan bir fırtına varmış Ondan korkmuş kelebek Acele demir almış Bilmezdiki ne fırtılalara gögüs germişim Bilmez ki el ele verip her güçlügü Yene bilirdik Bilmezki benim için önemini Baktım bir martı beni çagırdı Hadi dedi bin kanatlarıma Yakalayalım Uçtuk beraber ama nafile Balık seslendi aşagıdan Hadi bana gel ben yakalarım Nasıl gidiyordu denizde bu kadar hızlı anlamadım Ama olmuyordu olmuyordu İnadına rüzgarda esiyordu İnadım inat diyordu Yakalama sen mutlulugu Halbu ki arkasına baksa Kelebek görecekti benide Ah bir dönüp baksa Kalmadı bir umut derken Rüzgar durdu İnanamadım İnanılmaz bir şey olmuştu Bir kelebek sürüsü Milyarlarca kelebek Rüzgarı kesmek için Tersine kanat çırpıyordu Tanrım bu ne demekti Hepsi ölecekti Bir benim bir kelebegin mutlulugu için Hepsi ölecekti Tanrım nedennnnnn Neyi ögrettin bizlere yine Mutlulugu görmeyen Mutlulugun degerini elindeyken bilmeyen bizlere Neyi ögrettin yine Bundan sonra sormayın bana kelebek kim diye O milyarlarca kelebegin içinde bir tane Sonsuza kadar yaşayacak bir tane Ve üzerindeki her bir nokta Milyarlarca kelebekten bir parça..... |
Seni seviyorum diye Gelişine kadar rötar yapmış hayatımı Seninle yaşamaya hazırlanırken Sana uzanan yollarımı kapaman niye? Biliyorum haykırışlarım boşuna Şahin pençesinde asılı serçe gibi Nafile tüm çırpınışlarım Boşuna sesleniyorum duymayacağını bile, bile Seni beklemem nafile Gözlerinde zifir siyah bir perde Alkış tutuyorsun alabildiğine Şamdandaki mum gibi eriyip bitişime Sen kulaklarını değil Yüreğini tıkamışsın sana seslenişime Oysa ben Tüm yokluğuna inat varlığını yaşatırken içimde Gül pembesi çizgilerle resmini işliyorum Karanfil moru gecelere Şiirleri seninle yüklüyorum kanatırcasına Dizeleri ağlatıyorum. Seni işliyorum hecelere Tüm yaşayamadıklarıma inat Seni yaşamak istememdi ütopyalarım Tek sana adanmışlığımdı ölümüne Tek senin doldurduğundu rüyalarım Şimdi Bir tutam gücüm kaldı en sona sakladığım Bilmiyorum Ansızın çıkıp gelecekmisin aniden Bir avuç toprak olmadan sonunda Sen diye kucakladığım. Bir gün Anlayabilme ihtimalin var ya sevdiğimi Düşüp gelme umudun var ya yüreğinin peşine Yüreğin bende emanet biliyorsun Ve ben Yüreğin yüreğimde Yüreğin ellerimde Çok yakında Çekip gideceğim yok oluşun koynuna Beni düşürdün ya bu hale Günahı boynuna. Mustafa Şekerci |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık