![]() |
KARANLIK GECEM BEYAZ DÜŞÜM Karanlık gecem beyaz düşüm Ben hep seni sevmişim Aşka ihanet etmemişim Karanlık beyaz düşüm Pek keyifli geçerdi günüm Aşkla doluydu hep Sevdinmi unutulmuyordu Karanlık gecemin beyaz düşümde Sevdiğimin yaşadığı o evde Taşındığı günün bitiminde Lamba söndü sonunda Karanlık gecemde Lamba yeniden yandığın da Kalbimde bir ışık paladığın da Bana döndü dediğimde Beyaz düşümde Kaybettim seni Karanlık gecemde Buldum seni Beyaz düşümde Arıyorum seni Karanlık gecemde SEVİYORUM SENİ Beyaz düşümde |
GÖZÜN GİBİ Bak ki büyüsün her çiçek Sev ki aşkımdır diyerek Sakla ki yar sansın yürek Gözün gibi koru gülüm Demet demet topla gülüm Buram buram kokla gülüm Esen yelden sakla gülüm Gözün gibi koru gülüm Varım yoğum budur deyip Bak her gün yanına gidip Canından bile çok sevip Gözün gibi koru gülüm ENGİN NAMLI |
Biliyorsun çok yorgunum, Yaşadığım aşk arbedesinden sonra, Bazen diyorum keşke sevmeseydim bu kadar . Bazen komik geliyor kapında sabahladığım geceler, Kara kışta , ser sefil yolunu beklediğim caddeler, Saymakla bitmez daha neler neler. Şimdi çok düşündüm , Ve koydum son noktayı . Bitirdim içimdeki ^^seni^^ Kilitledim aşk kapısını, Şimdi hayatımda üç şey var, Buzbağ şarabım, Sarma cigaram, Birde, birde gönül yaram...... |
O GÜN Solmasın ümitlerin, hep yeşil kalsın, Yıkılmasın hayallerin, birer gerçek olsun, Süslesin mutluluk, o güzel gözlerini Ben seni seviyorum, o günden beri. Bahtın açık olsun, yaz günü kadar, Güzellikler senindir, sabahlar ve akşamlar, Sevgiler sarmalasın, o narin yüreğini, Ben seni seviyorum, o günden beri Acılar çıkmasın, hayatında yoluna, Ümitsizlik düşmesin, gönül baharına, Anlatsın sağanaklar, sana olan sevgimi, Ben seni seviyorum o günden beri. Aşkımı haykırsın, pencerede güvercin, Kalbimde senin aşkın, dudaklarımda ismin, Benim olsun tertemiz, yüreğin ve sevgin, Ben seni seviyorum o günden beri. ERHAN SAKA |
Unut Beni Kanıyor bir yanım , Cam kırığı gibi Batıyor Hatıraların Kanar durur, belki sende Yanarsın ... Kanayan bir gül, Herzaman Kalbimde gibisin. Arkasından ağladığım bir resim gibi Unut gözlerimin rengini unut Şarkıları.. Sevgiyi, Sevgi denilince ağladığın anları unut. Unut aşkın tadını unut yaşanılanları... Aşk denilince Sen dediğin zamanları unut. Unut sevgimi Unut yeminleri Unut seni Unuttuğumu.. Unutki dinsin bu kanayan yaram Kanayan bir Yaram gibi oldugunu unut. Unut benim olurken verdiğin tek unutamadığım o yeminlerini.. Benim olmuşluğunla kaLma ben seni çokdan bitirdim Unut her öptüğünde Seviyorum dediğini Beni herşeyden çok sevdiğini Söylediğin tüm kelimelerindeki sözlerini unut... unut, unutmanın bizim için imkansız olduğunu Beni Unutamadığın gecelerin Acısını Tıpkı benim Unuttugumu unuttuğum gibi Sende Unut beni... |
Ayrılığın Zorluğu Bitti... Senin için bitirmek ne kadar kolay, Ellerini yüreğine koy, Yüreğin nasıl çarpıyor? Şu anda benim kalbimin, Nasıl çarptığını tahmin edemezsin. Sen sevmek nedir? Bilir misinki tahmin edeceksin. Benim sevgimi hiçe sayıp bitirmen, Beni hayatın ince çizgisine götürmüştü. Gözlerime bak korkma.! Son kez baktığında bitanem, Hayatın ne kadar anlamsız Olduğunu anlamıştım. Şimdi sen söyle bitanem O gözlerden ayrı yaşayabilirliyim? |
İnanmadin!!! Nehir oldum inanmadın. Saçlarının tellerine, Esir oldum inanmadın. İnanmadın ne yapayım, Sensizlikmiş senden payım. Allah'mısın ki tapayım, Sevdim seni inanmadın. Diz çökerken dağlar bana, Şimdi, şimdi taşlar ağlar bana. Hayatımda bir tek sana, Yenik düştüm inanmadın. Sen kavgamın tek galibi, Sen gönlümün tek sahibi. Sana uysal çocuk gibi, Teslim oldum inanmadın. |
Cadının Masalı senin için olacak bu kez yazdığım masal bir büyü yapacağım, ömrünce sürecek.. sırrını ne sen, ne de ben; kimse bilmeyecek.. ne inadın yetecek bozmaya, ne gururun öylesine kapılacaksın ki rüzgarına aşkın ne aklın alacak yaşananları, ne mantığın.. aşk bir uçurum olacak önünde bir bir düşüreceksin yasakları, "bir sevgiyi anlamak bir ömür harcamaksa" acımayacak bir bir harcayacaksın, ben baktıkça görecek gözlerin bende başlayacak ve bitecek sözlerin, kocaman bir yürek sunacağım sana hiç susmayacağım bir bir anlatacağım, şu son iksiri de karıştırabilirsem eğer gör bak o zaman hem kendimi hem seni nasıl yakacağım!! |
susuyorum Susuyorum artık derin derin. Nasıl da konuşmak istiyorum oysa. Saatlerce susmadan konuşmak istiyorum. Tüm biriktirdiklerimi en başından başlayıp sonuna kadar anlatmak istiyorum. Anlatmak yetmez biliyorum, anlaşılmak da istiyorum... Bir el istiyorum başımda... Saçlarıma dokunsun istiyorum, tüm bedenimden söküp alsın yalnızlığımı tılsımıyla... Bir el istiyorum dokunsun saçlarıma yumuşacık ve alsın tüm donuklukları usulca. Bir göz istiyorum gözlerimde... Anlamsız bakan gözlerimin içini görsün, hâlâ arkalarda kalmış ışık huzmelerinin içine dalsın, çıkarsın tüm umutlarımı eski sandığın içinden, açsın da ışığı ile umut olsun yollarıma, yolum olsun yordamım olsun istiyorum... Bir omuz istiyorum... Başımı yaslayıp uzun uzun ağlayabileceğim. Yıllardır biriktirdiğim hüzün tanelerini tek tek dökebileceğim bir omuz istiyorum. Ona yaslanınca her şeyi unutmak istiyorum, sıcacık olmak... İçimi huzur kaplasın istiyorum, hiç konuşmadan saatlerce orada kalmak, hiç konuşmadan anlaşılabilmek istiyorum... Biliyorum, ne de çok sey istiyorum... Bunların sadece puslu bir hayal olduğunu da biliyorum. Seni bende var edişimi, aslında sadece bende olduğunu, aslında sadece bir hayal olduğunu çok iyi biliyorum. Ama yine de seni çok özlüyorum, yine de çok üşüyorum, ve yine de seni istiyorum... Ben, hüzünlerime geri dönüyorum... |
Kömürümsü kara gözleri Birleştiğinde gözlerimle, Saklanıverir o an ruhum En gizemli mavilerine.. . Kelebek kanadı elleri Gezindiğinde bedenimde, Salınıverir özlemlerim Cennetinin derinlerine... . . Nesrin Göçmen |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık