![]() |
Şaşırdım Kaldım Şaşırdım kaldım nasıl atsam adım; Gün kasvet gece kasvet. Bulutlar, sisler içinde bunaldım; Gök mavisine hasret. Olmuyor seni düşünmemek Tanrım, Ummamak senden medet. Suyun dibine vardı ayaklarım; Suyun dibinde zulmet. Kalmadı ümidin soluk ve cılız Işığında bereket. Ve ölüm, kapımda kişner, sabırsız Bir at oldu nihayet, Cahit Sıtkı Tarancı |
SUSKUN Susardın ve kar yağardı Gözlerinde başlardı gece Yarım kalmış kitaplarda biterdi. Alnımızda bilenen kör bir bıçaktı zaman Kırılmış aynalardı Susardın, durmadan susardın Ve kar yağardı Ocak ağaran saçlarımdı Şubat hayırsız bir evlattı, kaçaktı Ve uzaktı yaz bir anaydı Mart'ın izlerini taşırım bedenimde Aynı masalın ikizleri gibiydi günler Nisan saçlarımda ıslanırdı hep Susardın, durmadan susardın Ve yağmurlar başlardı Çok bekletti bizi, Hiç vaktinde gelmedi mayıs Haziran Aram'dı ya da öyle biriydi Temmuz bir düştü belki Yaraları sarar gibiydi Ağustos yıldızlarla basardı gecemizi Bir gül suçüstü yakalanırdı Eylül bir çocuğun çığlıklarıydı Susardın, durmadan susardın Ve rüzgârlar başlardı Yolunu yitirmiş bir gezgin gibiydi ekim Sürgünlere uğurlardık kendimizi Kalan mı bizdik, giden mi Bilinmezdi Kasım rüzgârda bir yapraktı Ve biraz ıtri Kendi sesiyle irkilirdi Aralık günlerin son neferi Soluk bir düş geçse de Hiçbir mevsim gözlerin kadar Acımasız kullanmadı neşteri Susardın ve kar yağardı |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif Sana Muhtacım Gözlerim doldu yine Niye mi? Sokakta yürüyen âşıkları gördüm Aklıma sen geldin aşkım Resmine bakıp daldım eski günlere Ağlamak istedim Koşup yanına gelmek istedim Olmuyor bırakmıyorlar Tek çarem Allah’ım Açtım ellerimi yalvardım Çok yalvardım Ya canımı alsın ya da seni bana beni sana versin Kavuşalım Artık dayanamıyorum Her gün ağlamak istemiyorum Sana dokunmak seni öpmek istiyorum İnan artık sensizlik çok zor Sana ihtiyacım var Allah’ım ne olur kavuştur bizi Ne olur bir kere olsun göreyim onu Bir defa doya doya öpsem. |
Hoşçakal siyah beyaz tuşlarında piyanomun seni çalıyorum şimdi çaldıkça çoğalıyorsun odada sen arttıkça ben kayboluyorum seni doğuruyorum geceye adını koyuyorum aya bakarak her şey sen oluyor her yer sen ben ölüyorum sesini duyuyorum rüyalarımda gözlerimi kamaştırıyor ışığın rüzgar sen gibi dokunuyor bana ben doğuyorum duymak istediklerimi söylemiyorsun hiç dokunmuyorsun bana sen gibi bir şimşek çakıyor tam kalbime düşüyor yıldırımı ben gidiyorum |
Anlatamadığım Anlatamadığım bir sevgi var içimde, Sana karşı hissettiğim, Ama anlatamadığım... Karanlık odamı aydınlatan Güneşim oluyor sabahları, Geceleri ise penceremdeki ay ışığı... Dokunduğumda uçacak bir kuş gibi ürkek, Ve sanki kurduğum bir hayal Seninle gerçekleşecek... Anlatamadığım bir sevgi bu, Ne başı belli, ne de sonrası, Ne masum bir aşk, ne de bir günah... Anlatamadığım bir sevgi var içimde, Gördüğüm, duyduğum, hissettiğim, Ve hatta hasret kaldığım, Ama anlatamadığım... |
Hüküm Giydim Katıksız izahi mümkün olmayan. Bilinmezlerden gelip,meçhullerde kaybolan, Yalnızlığın pervanesinde,presleşip dağılan, Gamdan kederden dekor,çizmeye hüküm giydim... Kenetlenmiş dudaklarımdan,taşıp lav gibi, Öz benliğime yağdırıp,herbir sitemi, Bariz bir gerçekle sarsılır gibi, Endişe denizinde,kusmalara hüküm giydim... Yıllar yılı kement atılmış hayat yolundan, Uçurumcasına yarılmış,tutkularımdan, Hergün bir parçası alınmış,yarınlarımdan, Yana yıkıla ayrılmaya,geçmelere hüküm giydim... Gecenin siyah örtüsü,akşamın kızıl ışıklarını, Hergün çığ gibi büyüyen,bu buruk acıyı, Bağrımı delip geçen,hançerli feryadı, Sinemde taşımaya,isyanlara hüküm giydim... Dalsız budaksız,birbaşına kalırcasına, Kadere mecalsiz yakarırcasına, Hangi günahın vebali bu? ? ? Sorarcasına, Gözlerimin ummanında,boğulmaya hüküm giydim.. |
http://www.istanbul.net.tr/images/design/kolon_y_kare.gifGidişin http://www.istanbul.net.tr/images/design/kolon_y_kare.gifGidişin ölümüydü umutlarımın Güllerin yüreğimde can verişiydi Ufkumda her akşam hüzünlü ve dalgın Seninle batan ömrümün güneşiydi Ardında bir İstanbul bıraktın öksüz İçimde yokluğun ateşini yaktın Karanlıklar ortasında güpegündüz Yıkılmış dağılmış bir adam bıraktın Gün, gün yaklaşan bir şey var; ölüm mü ne? Değilse içimde bu ürperti neden! Dolaşan kim benimle deli divane Güzel olan herşeydi seninle giden Şimdi bütün hayallerim yoksul kaldı Gittin, BANA BU REZİL İSTANBUL KALDI Ümit Yaşar Oğuzcan |
Hüsran Gözyaşları Gün gelir baharı terkedeceksin, Aşkın yazı biter, sonbaharı var, Kış basar, iz kalmaz, üşüyeceksin, Yalnızlığın ayaz sabahları var... Hayaller toz pembe, rüyalar eşsiz, Aşk güzel bir uğraş, kalmazsın işsiz, Susuzluk çeksen de, kalsan da aşsız, Gönlünü tok tutan, aşkın narı var... Bir gün terk ederde, dönmez bir daha, Gönlün çöle döner,ararsın vaha, Hiç bir umut çıkmaz olur sabaha, Sonun hüsran, sende gözyaşları var... Onsuz tükenirsin, birgün ölürsün, Mezarına gelmez , toprak olursun, Ola ki ahrette, onu bulursun, Suçl gözlerinde pişmanlık yaşları var.. |
http://www.istanbul.net.tr/images/design/kolon_y_kare.gifÇekmece http://www.istanbul.net.tr/images/design/kolon_y_kare.gifBüyüklerle ben yapamıyorum çocuklar da almıyor beni oyunlarına devlet dairesinde yangından kurtarılmayacak sıkışmış bir çekmece gibiyim açılamıyorum sana Kardeşiyle sokaklarda hep bir örnek giydirilen sen nasıl sevmezsin eşitliği yürürken düşen çoraplarını aynı hizaya getirmek için annen değil miydi önünde diz çöken Öpüşme sahnesinin tam ortasında içeri girdiğin yazlık sinemanın yer göstericisiyim yürüyorsun fenerimin ışığında yer:Kız Kulesi ve sonu ayrılıkla bitecek hüzünlü bir aşk filmini oynuyor beyaz duvarında Bir kez olsun çıkmazken ağzından seni sevdiğimi her gün söylememi yadırgama bil ki bu şehirde iskelenin verilmesini beklemeden atlarım vapurlara Son karesi gibi Red Kit`in batan güneşe doğru sürerken atımı gitme kal demeni bekliyorum ama yalnızca rüzgar çekiştiriyor atkımı Sunay Akın |
Sen canımsın Canımsın Damarımdan akan kanımsın Sensizlik dünde kaldı Bugünüm yarınımsın, bugünüm yarınımsın Bu bendeki sen hep yaşayacak Senin sevginle dolup taşacak İnan senden başkası hiç olayacak Ben sende tatdım aşkı sevdayı Senden anladım birtek kalmayı Birini sevip onun olmayı Birini sevip onun, onun olmayı Senden öğrendim SENDEN Belkide ağlıyacağım bi köşede Sancılar tutuduğunda yüreğimde Hasretin üstüne çizik çizeceğim Ama seni seni unutmayacağım Senden başkasını zaten sevemiyeceğim Sen benim ilk göz ağrım Sen benim ilk sevdam Senin yüreğimdeki yerin hiç solmayacak Fırtınalar kopacak yağmur yağacak Ama senden senden başkası olmayacak |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık