![]() |
Seni tanıdığım gün son arzumu sordular, Dikeni gülden alıp teraziye koydular. Gül dikensiz, kalp umutsuz yarımdı, Zaten idam edilen umutlarımdı. ....... Seni tanıdığım gün son arzumu sordular, Uçmayı günah sayıp, kanadımı kırdılar. Efe atsız, düş kanatsız yarımdı, Zaten idam edilen kanatlarımdı. ...... Seni tanıdığım gün son arzumu sordular, Günaha yelken açıp, sevabımı çaldılar. Zehir kapsız, kul sevapsız yarımdı, zaten idam edilen sevaplarımdı. ...... Seni tanıdığım gün son arzumu sordular, Bende ne varsa alıp bin yerinden vurdular. Ben bütün bunların efendisiydim, Zaten idam edilenin ta kendisiydim |
YALANMIŞ VURGUNDUM GÖZLERİNE... BAĞLANMIŞTIM UMUT DOLU SÖZLERİNE SEVMİŞTİM...SEVMİŞTİM ÖLÜRCESİNE ŞU YALAN DOLU DÜNYADA TEK AMA TEK GERÇEĞİMDİ BELKİDE BEN ONUN İÇİN YANMIŞTIM O İSE ELLERE... HAYALLERİMİZ VARDI TOZ PEMBE SÖZLERİMİZ VARDI DÖNÜLMEMEK ÜZERE DERDİ HEP \'HERŞEY YOLUNA GİRECEK ÜZÜLME\' DAYANAMAM DERDİ,KIYAMAM GÖZLERİNE SABIRSIZ BEKLİYCEM DERDİ SABIRSIZ HALDE BEN ONUN İÇİN YANMIŞTIM O İSE ELLERE... DOLANMIŞTI ADI DİLİME HAYALİ HİÇ GİTMEZDİ DURURDU GÖZLERİMDE GELİRDİ BURALARA,DÖNERDİ BURALAR BAYRAM YERİNE GİDERDİ...BİR HÜZÜN ÇÖKERDİ YÜREĞİME HAYAT DOLUYDU GÜLÜŞÜ,DÖNERDİM DELİYE BEN ONUN İÇİN YANMIŞTIM O İSE ELLERE... YASAKLANMIŞTI \'\'AYRILIK\'\' KONUŞMAK DİLİMİZE ŞAKASI BİLE AĞIR GELİRDİ BEDENİMİZE MUTLUYDUM,UMUTLUYDUM ONUNLA BİRLİKTE NERDEN BİLEBİLİRDİMKİ \'YALANMIŞ\' AŞKI,SEVGİSİDE YANARIMDA YANARIM ALDANMIŞTIM BİRKERE BEN ONUN İÇİN YANMIŞTIM O İSE ELLERE.... |
Çok oldu sen gideli bu şehirden Görmüyor musun Çiçekler kokunu Deniz gözlerinin rengini Gece saçının hırçınlığını Güneş dudaklarının sıcaklığını Pamuk ellerinin yumuşaklığını unutmuş Ama sn hala gelmiyorsun Giden dönmez kuralını uyguluyorsun ne diyim sana HELAL OLSUN!!! |
Hüzün Toprak o eski şarkıyı hatırlatıyor bana Kolumda senden çaldığım tebessüm uyutup büyütüyorum onu Bir namussuz rüzger peşimde Saçlarımı ensemde okşayıp yanağımdan öpüyor gülümsetiyor beni En yakın deniz kenarına atıyorum kendimi her dalga halime üzgün Her dudakta bana tebessüm Böylemi bitecekti bu şiir bitanem Böylemi bitecekti bu şiir son hecesi hüzün... |
Sana uğurlar olsun Ben gidiyorum,sen uğurlamasan da...canın sağolsun!!! Ellerimi uzattım;tutar gibiydin.Tutmamıştın oysa,ben...yanlış anlamışım Tüm yanlışları anlatmalıysın oysa...yapmadın Bana bir özür bile yeterdi oysa...o da çok geldi sana Bu son gidişimdir,haberin ola...! ''Gel'' deme bana,sakın...Onca uğraşlarım,çabalarım sonunda,son demindeyim içimdeki hezimetinin.Gözlerimde nemden eser yok bu kez,acıya alışmak bu olsa gerek...Belki değiştirebilirdik beraber bu kötü kaderi.Herşey bir anda toz pembe olabilirdi,yada deniz daha mavi ,güneş daha sıcak,hatta yıldızlar bile daha parlak olabilirdi...ve biz,daha mutlu olabilirdik...ama çok geç kaldık.Sen kendini avut artık sahillerde sereserpe...belki gece,yakamozun koynunda rakı-balık sofralarında,yada sabaha karşı gün doğumunda... Yolun sonundayız... Aslında sen o yolda hiç yolcu olmamıştın değil mi?...şimdi anladım Ama canını sıkma sen; Aşk sana hiç yakışmamıştı zaten...çok geç anladım!!! |
Gitmeliyim Ben Gitmeliyim Artik, Vakit Geç Hava Karanlik. özgür Olabilmeli Ruhlar, Hiç Olmazsa ömründe Bir Anlik. Ya Her şey Olabilmeli Insan, Yada Hiçbir şey Dedim Ya;gitmeliyim, Vakit Geç Hava Karanlik Tüm Aşklarim Gibi, Gerilerde Kaliyorsun Sende. Yokluğun Yakar Yokluğun Acitir, Ama Unutulursun Günün Birinde. Ya Koşmalisin Bana, Yada Kalmalisin Olduğun Yerde. Ben Gitmeliyim Artik, Zaman Yeni Baharlara Gebe. Yillar Sonra Gelişin, çok Geç Oldu Biliyorsun. Yillar önce Gelişinin, çok Erken Olduğu Gibi. Ya çok Sevmeli Insan, Yada Hiç Sevmemeli. Sende Biliyorsun, Bizim Için Artik çok Geç Oldu...... |
Hüzün Adres Değiştirir Yakışmıyor cepheyi terk edişin, Mert dayanır, namert kaçar sevdiğim. Fazla sürmez hatanı fark edişin, Hasret eken , hüsran biçer sevdiğim. Adet ettin aşk dersini asmayı, Hüner saydın sırra kadem basmayı, Yetti artık çok denedim susmayı, İsyan eden bayrak açar sevdiğim. Nice avcı bende silah sınadı, Geri tepti ,sineleri kanadı, Kırılsa da yüreğimin kanadı, Yine açar, yine uçar sevdiğim. Bir resmimiz bile yoksa başbaşa, Reva mıdır ben yanayım,sen yaşa, Aşk sunacak sakimi yok sarhoşa, Yine bulur, yine içer sevdiğim. Aynaların farkı kalmaz düşmanla, Tanışırsın doğduğuna pişmanla, Hüzün adres değiştirir zamanla, Benden geçer ,sana göçer sevdiğim. Üzerime yar sevdiğim sahi mi? Kalp çalmakta senin gibi dahi mi? Ağlama der dosta aşık Daimi, Bu da gelir ,bu da geçer sevdiğim. |
yoksun......... Üzerime devirip dağ gibi hüzünleri Böyle çekip gitmek var mıydı ? Var mıydı böyle bitirmek ? Hani söz vermiştik birbirimize ? Kaç zaman geçti aradan Sen yoksun ! Sana sığındığım geceler Alevleri gökyüzünde Bir kumsal ateşiydi günahları yaktığımız . Ve kan rengi şarapla yıkanmış Bir hasret şimdi göğsümüze taktığımız . Bilirim dönmeyeceksin artık ! Uzun zaman oldu Belki çoktan unuttun . Adın kaldı soğuk duvarlarında odamın Sigara paketlerinde şiirlerin Resimlerin bana gülen , Cüzdanımda saç telin . Bir veda o geceden aklımda kalan Kekremsi bir tat Bir med cezir yüreğimde Ben vurgun yemiş bir yaralı Gemiler bana taşır bütün aşk yorgunlarını Sen yoksun ... Hayatımın ilkbaharında tanısaydım seni Yasak umutlara ve acılara inat Buruk bir şarap tadında olsaydı sevdamız Yıllandıkça güzelleşen Ve sen şiirler okusaydın geceleri Saçlarımı okşarken . Ellerimi tutsaydın ansızın Yüreğim eriseydi gözlerinde Yansaydım ateşinden . Sen ağlasaydın mutluluktan Ben ölseydim Yalnızca beni sevdiğini bilseydim . Seviyorum deseydin Bi kere söyleseydin Yanmazdım Yanmazdım böyle çekip gitmeseydin ... Bir veda o geceden aklımda kalan Bir günah, belki yasak Yanımda olsan şimdi, hiç konuşmasak Ağlasak bin kere pişman olsak Sonra yine bozsak yeminleri Sarılsak sımsıkı Öylece kalsak ... Gittin ... Kimbilir kaç deli sevda sığdırdın yüreğine Işığa üşüşen pervaneler gibi sardılar seni Körkütük aşkların ortasına düştün Yalanların pençesine . Belki birgün, bir gece Dar bir vakitte belki Hiç beklemezken seni gelirsin diye Ben hâlâ burdayım Sen yoksun ! Lanet olsun ... |
Hüzün Gecesi Yine bugün hüzünlüyüm Bana üzülme diyorsun Üzülmemek elim demi sanıyorsun Üzülmemek elimde olsa Seni sevmezdim. Her gün olduğu gibi Bu gün yine bir günah işledim Biliyor musun Yine seni sevdim Yine seni düşündüm Yine senin oldum Bu akşam. Bugün bir günah da işledim gülüm bugün bir günah daha Ama her gün den daha beter bir günah Sana yeniden aşık oldum bitanem Şimdi sen yoksun yanımda Kim bilir ne yapıyorsun şimdi Belki mutfakta ne yemek yapacağını düşünüyorsun Belki Televizyonun karşısına geçmiş etrafına gülücükler saçıyorsun Sen üzülme bitanem ben senin yerinede üzülürüm. Seni hep sevdim her zamanda seveceğim. |
Geri Ver Hep uzaktan böyle, bakışacaksak Neyleyim bu canı,azrail alsın Hergece kalbe hüzün, dolacaksa Geri ver kalbimi, sende durmasın Gözümü açınca seni görmesem Kör olsun bu gözüm, boşa bakmasın Böyle ellerim hep, boş kalacaksa Kopsun ellerimde, boşa durmasın Hasretin canımı alacak ise Beni o aşkımla yakarak alsın Bu kadar vefasız hayırsız isen Geri ver kalbimi sende durmasın Arasam boşuna, sen elde isen İstemem bu kalbi, boşa çarpmasın Ellere varıpta gül olacaksan Bütün güller solsun ,asla kokmasın. |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık