![]() |
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. " O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle O daha az sever seni, Senin O'nu sevdiğinden. Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Çalıştığın binayı, masanı, telefonunu, kartvizitini... Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın. Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın. Çok eşyan olmayacak mesela evinde. Paldır küldür yürüyebileceksin. İlle de bir şeyleri sahipleneceksen, Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin. Gökyüzünü sahipleneceksin, Güneşi, ayı, yıldızları... Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak. "O benim." diyeceksin. Mutlaka sana ait olmasını istiyorsan bir Şeylerin... Mesela gökkuşağı senin olacak. İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait olacaksın. Mesela turuncuya, yada pembeye. Ya da cennete ait olacaksın. Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak... Can YÜCEL |
Gittin İşte... Hava kapalı yine burada Ve yine yağmur yağıyor deli gibi. Seviyorduk bu havayı, Şimdi yalnız izliyorum yağmurun yağışını. Ve hep sen geliyorsun aklıma.. Ve deli gibi yağmurda çocukçasına sevinçle yürüyüşümüz.. Ve çıkıyorum dışarı, Bekliyorum yine aynı güzelliği yaşamayı. Ama eksik kalıyor bişeyler. Yaşayamıyorum o sevinci. Ve bir kez daha hatırlıyorum gidişini. Sonra yağmura karışıyor göz yaşlarım. Bilinmeze gidiyorlar birlikte. Ve her gözyaşımda sende gidiyorsun sanki. Ağlamak istemiyorum ama tutamıyorum da kendimi.. Sözüm geçmiyor gözyaşlarıma… Senin gibi gözyaşlarımda duymuyorlar bile beni. Ve devam ediyorlar bilinmeze gitmeye… Gittin işte ... Arkanda sonsuza dek seni bekleyecek bir kalp bırakarak hemde. Ve gülen o ela gözlerini bıraktın bende… Şimdi seni bekleyen kalbim, Ve hafızamdan silinmeyen, gülen o ela gözlerin, Yürüyoruz yağmurda Beraberce... |
küçüğüm daha çok küçügüm bu yüzden bütün hatalarım........ küçüğüm daha çok küçüğüm bu yüzden bütün sacmalamam.... yenilmem bu yüzden bu yüzden kendime hala güvensizliğim.... ne kadar az yol almışım ne kadar az yolun başındaymışım meger.. elimde yalandan kocaman rengarenk gecici OYUNCAK zaferler.... kçüğüm daha çok küçüğüm bu yüzden bütün korkularım.. gururum bu yüzden bu yüzden çocuk gibi korunmasızlığım küçüğüm daha çok küçüğüm bu yüzden sonsuz endişem........ savunmam bu yüzden.. |
BENİM SEVDAM Bir çiçektir benim sevdam, Dağlarda tek başına açan, Yalnız gecelerde boynu bükük yaşayan. Bir kardelendir benim sevdam, Bembeyaz karların arasından doğan. Sessizliğini toprakla,yıldızla,ayla paylaşan, Bir gül bahçesidir benim sevdam, Dikenler arasında olsa bile Acılar yüreğimden vursa bile Yaprakları yalnız kalmayan. Sessiz gecelerde mehtaba dalan, Diğerlerindeki gibi yalan olmayan, Budur işte benim sevdam... |
ya zamanında çok erken gelirim dünyaya geldiğim gibi ya zamanından geç seni bu yaşta sevdiğim gibi mutluluğa hep geç kalırım hep erken giderim mutsuzluğa ya herşey bitmiştir çoktan ya hiçbir şey başlamamış öyle bir zamanına geldim ki yaşamın ölüme erken sevgiye geç yine gecikmişim bağışla sevgilim sevgiye on kala ölüme beş... |
BİR BAŞlMA... Yetti mi bana ettiğiniz.? Yıktınız üzerime, _____________Dertlerinizi Yetti mi bana ettiğiniz.? Bir başıma....! ! ! Yalnız bırakıp gittiniz.! Kentler dolu,dolu şimdi Dolu,dolu tüm insanlar. Belli ki... Unutmak istiyorlar _______________Birşeyleri.! Yaşamak... __________Var olmak Ya da __________Ölmek gibi Unutmak istiyorlar _______________Herşeyi.! Tüm doğruları örtüp, _______________Dertleri Yok etmiş gibi Koskoca,bir nehirde ________________Damlalar gibi Ve Sonsuz,gökyüzünde _______________Kuşlar gibi Hür sanıp kendilerini...! Unutmak istiyorlar... Yokken bir sebep ortada Yaşamak... Ve ölmek gerçeği.! Ve tüm dertleri,silkeleyip ____________________Kurtulmak, Bir rüya aleminde...! Yaşamak ________İstiyorlar... Doğru mu bana ettiğiniz.? Yıktınız üzerime, _____________Dertlerinizi Doğru mu bana ettiğiniz.? Yalnız bırakıp gittiniz.! _____________ Bir başıma....! ! ! |
Canimi bile veririm Eger birgün beni istemezsen, hayatindan cekilirim Baskasini seversen kahrolurum ama yinede sana mutluluklar dilerim... Gözlerimden rahatsiz olursan, birdaha bakmam yabanci gibi yanindan gecerim Sözlerimden rahatsiz olursan,susarim, cünkü mutlu olmani isterim. Sevgimden rahatsiz olursan, icim kanayarak sana sevmiyorum derim. Senin mutlu olman icin inan, ateslerden gecerim... Ve eger ki, varligim seni huzursuz edecekse, hic süphen olmasin senin icin canimi bile veririm... |
Gece Mavisi Gözlerin gökyüzünün en kara en ağlayan dönemlerinde ben yağmur olur sicim sicim akardım sana usulca süzülürdüm gönlüne bir ateş yumağı gece mavisi gözlerinden bakardım dünyaya hasretinden sevdama kelepçe eskitirken yüreğim göz bebeklerin yaprağı titreten birer çiy damlası güz ayazında düşerdin tenime titrerdim sen gergin sazımın tellerinde nota acı sarı bir türküsün dilime dolanan her şey başka güzel görünürdü o zaman güneş daha sıcaktı yıldızlar daha parlak ne güzeldi senin gözlerinle semaya bakmak ve ben yaşama bir ilmek atıp daha sıkı sarılırken yaşamı senin gece mavi gözlerinle severdim.. |
Sadece Kendini Getir Bana Gelirsen pırıl pırıl bakışlarınla gelmelisin ve mutlulugu asmalısın sol omzuna. Bakıslarına kan dökmemelisin, kinden, nefretten, her tür tuzaktan arinarak çıkmalısın yola. Hayatı taşıyacak kadar yürekli olmalı küçük parmaklarin, avuçlarının içiyse her dem ıslak olmalı. Gelirsen gözlerini getirmelisin, içlerinde bakmaya doyamayacagım umut dolu gözbebeklerini de almalısın yanına. Bir ceylanı bile kıskandıracak o nefis yürüyüşünle gelmelisin bana. Yürek titreten gülüslerini de almalisin yanina ve akmalısın yüregime daha ilk merhaba demek için hazırlık yaptıgım anda. Ardında bıraktıgın sözcüklerin tümünü silerek hafizandan, o öpmeye kıyamadıgım dudaklarınla gelmelisin. Günesi getirmelisin gelirken, karanlıkların üzerine çullanmalıyız seninle ve içimize gömmeliyiz karanligi. Hayatla basa çıkabılecek kadar sert, en küçük kırılmada parçalanacak kadar yumusak bir yürekle gelmelisin bana gelirsen. Minicik öykülerinle gelmelisin, bir kedi kadar sessiz, bir kaplan kadar yırtıcı olmalısın yola çıktıgın andan itibaren. Seni dinleme zevkini de getirmelisin bana, dudaklarindan dökülen her sözcügü içmeliyim kana kana. Feslegen kokulu saçlarınla gel gelirsen ve içinden topladigin çiçeklerini ver bana. Yüreginden sessizce süzülen nehirlerini getir bana, utangaçlıklarını, sokulganlıklarını, çılgınlıklarını da yanına yoldas yaparak. Ama neyse sen bana aldirma. Unut yukarida istediklerimin tümünü. "Gelirsen Sadece Kendini Getir Bana ." |
VATAN SEVGİSİNİ İÇTEN DUYANLAR http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Vatan sevgisini içten duyanlar Sıtkı ile çalışır benimseyerek Milletine, Ulusuna uyanlar Demez neme lazım, neyime gerek Her ferdin hakkı var, bizimdir Vatan Babamız, dedemiz döktüler al kan Hudut boylarında can verip yatan Saygıyle anarız, şehit diyerek Vatan aşkı ile çalışan kafa Muhakkak erişir öndeki safa Tesir nüfuz olur her bir tarafa Herkes onu büyük tanır severek Olmak istiyorsan dünyada mesut Hakka halka yarayacak bir iş tut Çalıştır oğlunu, kızını okut İnsan olmak için okumak gerek Vatan bizim, ülke bizim, el bizim Emin ol ki her çalışan kol bizim Ayyıldızlı bayrak bizim, mal bizim Söyle Veysel öğünerek, överek. |
| Saat: 10:47 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık