![]() |
Sensiz İçimi yakıyor sevdanın tülü, Bu gün yine geçti bir günüm sensiz, Kayboldu güneşim duman örtülü, Soymayın ölürsem atın kefensiz! Bir tatlı hasret ki her şey bilmece, Ümitle bekledim yine bu gece, İstemem cenneti sensiz işkence, Yapayalnız ruhum çıplak, bedensiz... Çileyle yoğruldum daha ne kadar? Gözlerim kan revan yaşlar duadar, Yanarım sabırla böyleyse kader, Sevdam duman duman kavruldum sensiz |
Üzerine Gün doğmamış düşler, Sayıkladığında kırık rüzgar baladlarını Kaç aşk boyudur zaman Bilir misin? “ Sessizliğime saklanıp Dolaşırken kuytularımda Hayat yalınayak bir öpücük, Baharsa düşmekte saçlarından. Kahküllerinde damıttığım gözyaşlarım Ruhunda imbiklenişler , Hayallerimi yatırışlarım!!! Sonrası bir dala tutunma arzusuyla Goncalarında jale olmak. O gecenin sabahında Sen daha gözlerini açmadan, Süren rüyalarının bir yerinden Sokuluvereceğim irem bahçelerine. Biliyorsun ki Dünden kalan ve de yarına ait Her şeyi yaktım gözlerinde... Şimdi senle sarılıp sımsıkı Poz vereceğiz güneşe ve Ölümsüz kılmak için zamanı Tâb olacağız gökyüzüne. Odanın bir yerlerinde unutulmuş Bir zamanların şaşaalı Müzik Dolabından Bir kırkbeşlik sarıverecek sevdayı. Ardından Sana yazdığım o şarkının La minör çırpınışları aksedecek Şöminenin alaz senkromlarında. “Gözlerine uygun renk bulamadım Hangisi olsa içim yanıyor Tenine uygun çiçek bulamadım Hepsi kokusunu senden alıyor…” *** Bittiğinde Şarkımız ; Uzanıp söyleyen dudaklara, Kaydedeceğim Veda buselerini Sevda demirbaşlarına. |
http://www.e-sehir.com/siirler/images/t.gif BEN ÖLÜRSEM AKŞAMÜSTÜ ÖLÜRÜM http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Şehre simsiyah bir kar yağar Yollar kalbimle örtülür Parmaklarımın arasından Gecenin geldiğini görürüm Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Çocuklar sinemaya gider Yüzümü bir çiçeğe gömüp Ağlamak gibi isterim Derinden bir tren geçer Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Alıp başımı gitmek isterim Bir akam bir kente girerim Kayısı ağaçları arasından Gidip denize bakarım Bir tiyatro seyrederim Ben ölürsem akşamüstü ölürüm Uzaktan bir bulut geçer Karanlık bir çocukluk bulutu Gerçeküstü bir ressam Dünyayı değiştirmeye başlar Kuş sesleri, haykırışlar Denizin ve kırların Rengi birdenbire karışır Sana bir şiir getiririm Sözler rüyamdan fışkırır Dünya bölümlere ayrılır Birinde bir pazar sabahı Birinde sararmış yapraklar Birinde bir adam Her şeye yeniden başlar |
Bir Görüşte Aşık Oldum bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece ıstırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her gece acı çektirmekmi bana maksadın zalim senden başka yoktur benim tutacak dalım gel elinle öldür beni çektirme yeter hergün zulmunden perişan olmadan halim |
İSTANBUL.. http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Göğsüme bir İstanbul çiziyorum Başparmağımla, kelebek biçiminde Çocukmuşum gibi aynanın önünde Yüzümü saçlarımı okşuyorum Kadıköyden herhangi bir deniz Tenha bir tramvay Şişliden Samatyadan belki Sultanahmetten İncir ağaçları anmsıyorum Göğsüme bir İstanbul çiziyorum Başparmağımla, kelebek biçiminde Biraz umutsuzum, biraz yorgun işte En çok gözlerimi mseviyorum |
Hadi Sil Gözlerini Bulutlar göç ederken bu şehrin üzerinden, Neden gözlerin hala sırılsıklam bakıyor? Biten bir sevgi olsun, hadi sil gözlerini, Senin bu bitkin halin beni içten yıkıyor. En yakın arkadaşım, üzme artık kendini. Haykır küfret dünyaya, kus bütün kederini. Bütün günahlarının ödedin bedelini, Sanıyorsun ki O'da, senin gibi yanıyor... Aldanıyorsun dostum, O'nun keyfi yerinde. Sn acılar çekerken, o zevkin seferinde. Toz pembe hayallerde, yeni aşklar peşinde. Sende hasret onda aşk besteleri çalıyor |
BİR SABAH TANIDIK BİR ŞEHRE GİRERKEN http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Bir sabah tanıdık bir şehre girerken Sıcak ve dost şeyler düşünür insan Tanıdık bir yatak bekler sizi Bir çocuk yüzü gülümser anılardan Dost şehirler, sevgili, anne şehirler Nice anılar, nice mutluluklar yaşadım her birinizde Delikanlı bir sevinçle sokaklarınızdan geçtiğim oldu Kederli günlerim oldu aklımı yitiresiye Sonsuz kareli bir film gibi Yaşamım geçiyor belleğimden Tekrar etmek duygusu Her şeyi yeniden, yeniden... Bir sabah tanıdık bir şehre girerken Hüzünlü, tuhaf şeyler düşünür insan Sadece o şehrin değil Kendisinin de değiştiği duygusundan... |
http://www.e-sehir.com/siirler/images/t.gif YA SENİNLE YA SENSİZ http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Ya hep ya hiç sevgilim Ya seninle ya sensiz Olamaz başka biri Ya seninle ya sensiz! İstersen al at beni İstersen yarat beni Dağ gibi deniz gibi Ya seninle ya sensiz! Olmasa da sevenim Ağlayanım gülenim İlk sözüm son yeminim Ya seninle ya sensiz! İstersen sevme beni İstersen bekle beni Taş gibi toprak gibi Ya seninle ya sensiz! Yalnız bir mevsim değil Yalnız bir bahar değil Her zaman her yerde bil Ya seninle ya sensiz! İstersen öldür beni İstersen güldür beni Gün gibi güneş gibi Ya seninle ya sensiz! |
Sen Hep Yüreğiminsin Birgün düşerse yolun, Yolu olmayan her hikayenin başlangıcına, Tıkanırsa yalnızlığın, Aşk`a mühürlenen her satırda, Beni oku,ama beni anlama, Elimde solan güller, Son bir gayret dokunursa dudaklarına, Bil ki,içimde hasret, Bil ki,yüreğimde sevdadır sevdiğim, Sana bırakacağım en son esaret, Ve eller, Ve hayaller çekip gidecekse, Durmasın gitsin, Ben hep senin, Sen hep yüreğiminsin... |
SÜRGÜNÜM http://www.e-sehir.com/siirler/images/503bar.gif Her gün yeni bir yangında hayatım Acılardan acılara sürgünüm Sende başlar sende biter isyanım Yalnızlıktan yalnızlığa sürgünüm Ateş olsan duman olsan kar etmez Giden gider yollar geri getirmez Bu talih de seni bana yar etmez Ayrılıktan ayrılığa sürgünüm Işık seçtim gözlerini gönlüme Yorgan gibi çekip gittim üstüme Kimliğimden adresimden kime ne Sokaklardan sokaklara sürgünüm Yetmiyor ah isyanlarım yetmiyor Dağda sürgün taşta sürgün bitmiyor Hasret bana pusu kurmuş bekliyor Gecelerden gecelere sürgünüm. |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık