![]() |
SÖZ VERDİM UNUTACAĞIM gidisin ecelim olsa da var git sanma ki diz cöküp yalvaracağım varsın da kalmasın senden bir ümit sanma ki ardından ağlıyacağım yalnız sen değilsin vefasız cıkan yalnız ben değilim askta aldanan anlamsız dönüpte arkana bakman sanmaki dur diye haykıracağım bilmedin askımı artık hic bilme sevmedin ben gibi artık hic sevme istemem pismanlık duyup da dönme söz verdim kendime unutacağım... |
Issız Gece Issız gecelerle kapadım üzerimi sen yokken Ve ıssız gecelere yazdım yalnızlığımı Ağladım sabahlara kadar hıçkıra hıçkıra hiç durmadan Gözyaşlarımı deniz yaptım senin için Kimi zaman hayllerimi yüzdürdüm Kimi zaman hayallerimle birlikte ben de Boğuldum kendi denizimde Ama seni sensiz yaşamayı öğrendim artık Ya sen Zifiri karanlık gecelerimde ışığım olmayı düşündün mü hiç Ya da Teselli bulduğum sigaramda nefes nefes içime çektiğim Duman olmayı Nerde Sen ölümden öte sevmeyi nereden bileceksin ki Nereden bileceksin ki Bu adam seni sensiz yaşarken her gün ölecek Söyle Nereden bileceksin... |
Ayrılık kaç gecenin çölüdür bu ayrılık kaç şiirin dölüdür üstüme örttüğün bu ince sessizlik kalbim alış artık, kır kendini kendi duvarında, sesini kendi duvarına haykır. tesadüfen birbirine rastlamış başka başka aşklarsızın siz artık geceyle gündüz gibi birbirine ayrılmış. O ki rüzgar, bir zaman senin çölünde kumlar uçurmuş, o ki gece ve esmer, görmüyor sahrayı, sesi içinde karışmış. her ayrılıkta kendine saplanan bir hançer kendi sabrını deneyen taş, kendi uykusuzluğunda yatak oldun. kül koy şimdi yanına korunun seni kavuran onu da yakmasın. aşkla besle kendini, gül yetiştir, sardunya çoğalt. ki, sen aşktan ve ayrılıktan başka ne anlıyorsun. |
AKBABALAR KELEBEKLER Yüreği ağzında bir çocuk Gibi alırken kalemi elime Beceriksiz, acemi ve olasıya Yapayalnızım her defasında Bu sonuncu olsun diyorum Ömrümün eksiksiz tek şiiri Yazılsın artık kırk yaşımın Ve bir aşkın bittiği bu gece Akbabalar bin yıl kelebekler Bir mevsim yaşarlarmış ki aşk Da kısa ömürlüdür, başlar Gibi biter yaşanmışsa eğer Yaşanan ne varsa hoşgörünün Bir parçasıdır artık ama ben Yine de yakabilirim bu gece Bütün anılarımı bir şiir için Sonra irkiliyorum, anılarım yoksa Dostlarım da terkedilmiştir yangın Sürüp dururken yurdumda ki o zaman Kıymeti harbiyesi nedir bu şiirin Sabaha karşı dilim paslı Beynim keçeleşmiştir ve yangın Yalnızlığıma sıçrarken üşüyor Bütün sözcükler. Umut yoktur Yüreğim diyorum, kekeme Alıngan, serseri yüreğim Sen nerden bilebilirsin Bir şiirin nasıl yazıldığını Ahmet Telli |
Bütün hakları saklıydı kalbimin.. Kimseye göstermedim orada biri vardı.. Benden bir tane daha.. Susan,bakan.. Sessizliği seven,o yalnız ufacık kız çocuğuydu.. O ağlardı gecelerce.. O susardı , o beklerdi.. Bütün hakları saklıydı.. Bir kişiye aitti.. O nerede diye beklerken.. Gökten inen bir yıldırım gibi düştün avuçlarıma.. Avuçlarımı yakan bir sevdayla.. Ellerim yandıkça o sıcaklık kalbime vuruyordu.. Sen diye yaşamaya başlamıştım.. Evet o deli , küçük kız seviyordu.. Minicik elleri yanıyordu O'nun sevdasıyla.. Ama yadırgamıyordu.. Seviyordu bu alevi.. Midesinde ağrılar, Gözlerinde yaşlar, Kalbinde kütürtüler.. Dinmeseydi.. Tutsaydı o beklediği ellerinden,sonsuza koşsaydı yanında.. Yıllarca susuz koşardı onun yanından.. |
Yağmur Gözlüm 2 Bırakıp gittin kalmadı zevk sefa Hasretinle yanarım yağmur gözlüm Resmine baktıkça çekerim cefa Yazımıza ağlarım yağmur gözlüm Hâtıra resmin düşmüyor elimden Kokunu ararım her saç telinden Aşkın eksilmedi gönül evinden Sevgimizi yaşarım yağmur gözlüm Damla damla yaşıyorsun kanımda Bir gölge gibi gezersin yanımda Gördükçe hayalini her anımda Hayaline bakarım yağmur gözlüm Aynalarda bakarsın sen yüzüme Rüyada dokunursun ak tenime Sevgin hâtıra kaldı şu kalbime Hâtıranı ararım yağmur gözlüm Öyle girdin ki gizlime saklıma Neye el atsam düşersin aklıma Dalarım hayale varmam farkına Anılarda sararım yağmur gözlüm Göğsümde duruyor sıcak nefesin Kulaklarımda çınlar tatlı sesin Aklımdan çıkmıyor yağmur gözlerin Gözlerine dalarım yağmur gözlüm |
MAVİ GECE Avare gönlüm dolanır durur Bulutların uçsuz bucaksız bozkırında Deli bir rüzgarla savrulur Aşk olur, sevda olur gönlüme yağar durur... Sulara dalar kaybolur akşam Teslim olur geceye Silinir ufuktan o muhteşem kızıllık Dağların ardında kalır beklenen aydınlık... Belli belirsiz bir ışık gelir uzaktan Ateş böcekleriyle yanar gece Billur kadehlere dolar aydınlık Baygın kokun yayılır bahçelere... Mavi bir denizin ıssızlığında Yakamozlarla aydınlanır yalan dolu gece Mavi bir ışıkta gülümser yüzün Her şeyi unuturum mavilikler içinde... Mavi suların ışığında Dalgalar birbirinin izini kovalar Büyülü göklerden yıldızlar Hasret olur, umut olur gönlüme yağar... Gündoğumu yaklaşırken solar ay Son defa dolanır gökyüzünde Ay karanlığı geceyi terkeder Ufukta bir yerlerde yitip gider... Bembeyaz kuşlar uçusur şimdi Tüy tüy, kanat kanat üzerimde Güneşten kopan ışık düşünce yere Yüreğim yol alır ufuktaki meçhule... Sabahla kaybolur gecenin sihri Gökler denizler birbirine karışır Ne yana baksam deli bir mavi Bu maviliklerde kopar gönlümün teli... 09/08/2002 Seval Kemertaş |
Derken o gidiyordu.. Bu mavi gözyaşları olan kız, denize döküyordu göz yaşlarını.. O görmüyordu.. Yanan ellerini tutan yoktu ki.. Kalbindeki ağrı dinmiyordu ki.. Gidiyordu o.. Yazık.. Harcıyordu bu sevdayı.. Unutucak mı şimdi bu küçük kız.. Onu beklediği yıllara inat, bu rüya ile gerçek arasında yaşanmış sevdaya inat.. Asla unutmayacak ki.. Hey sen, Büyük gururlu adam.. Unutulmayacağını bile bile.. Söyle.. Nasıl yaşayacaksın bensiz..? |
Ayın Altında ayın altında uzanmazsak mehtaplı bir gecede başımıza gelecekleri düşünmezsek savaşan dünyada cebimize giremeyenlerin hesabını soramazsak hırsızdan değerini bilmezsek sevdanın eli kolu bağlı birine el uzatamazsak fukara görmek üzmüyorsa eğer ganimet ganimet yaşarsak bu hayatı hakkında bilmediklerimizden medet umarsak ılık sular nasip olmasın bedenlerimize iki dünya arasında köprü kurmasınlar kapı kapı gezdirsinler, rezil etsinler herkese liğme liğme etsinler dillerimizi mor dağların ardını umut etmezsek nergis kokularını sunmazsak yarin gülüşüne orta yerde bağırmazsak aşk aşk diye ölümden gayrı ayrılık durdurmazsa kalplerimizi pis sularda yıkasınlar cenazemizi rahat görmeyelim münkir'in elinden sopalarla yıksın bizi nekir şafakla beraber koyulmazsak yollara tabancadan ziyade güller savurmazsak dünyaya uykusunda bile sevmezsek o ceylanı ürkek ürkek ağlamazsak yağmura karşı ve direnmezsek ya da savaşmaz isek güzel olan her şeyin uğruna zebaniler alsın bizi cehennemlerine |
Gökyüzü ağlıyor.. Ben ağlıyordum o gece.. SaNa değil hayaline akar gözyaşlarım, silmesen de olur... Gözyaşımı yağmurlarda gizledim.. Ne olur gelme! Terk etme beni acıya.. Taşımaz yüreğim baharlar ertesi SeNDeN kalan bir hicran yarasını daha..yazdım Ne olur gelme sevme bir daha! __________ Bir sevda var yüreğimde "Git" diyor... Uzansam da dokunamadığım, Ayaza kesmiş sevdalar çıkar dokunsam da saramadığım... Gidemem, yok sığınağım... Sarılamam yabancı sevdalara SeN sandığım... _________ Bomboş sokaklarında yürüyorum... SeNi bulmak umuduyla... Arıyorum SeNi izleri kaybolmuş yüreğimin sevda çıkmazlarında... Sonra göçebe hayaller karşılıyor beni GöZLeRiNLe ılık bir YaZ YaĞMuRuNDa... Sensizliğe inat her sevdanın şakağına silah dayadığımda... _____________ Esir oldum hazan düşlere... Ben ağlarım...dokunma... Dinmez ızdırabım yemin olmuş kadere.. Sevdan yaşatmaz aldığım her nefes SeNSiN diye... Dön artık... Kelepçe vurdum terk edip gittiğin öksüz gönlüme.. _____________ Sen olmalıydın, ben senin olmalıydım.. Senden biriktirdiğim acılara sarıldım her gece rüyalar yetmez oldu.. Senle uyanmıcaksam olmayacağın sabahlara gözlerimi kapamak tek çare.. SEN OLMALIYDIN.. BEN, SENİN OLMALIYDIM... |
| Saat: 12:13 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık