![]() |
Yıllara Dargın Boş odamda, Hâtıralarla başbaşa yaşıyorum. Duvarda eski çerçeve, Ve solmuş bir resimdir, yalnızlığımı anlatan Yıllar, erimez karlar yağdırmış saçlarıma, Aynalara dargınım, aynalara küskün. Dostlarım ne vardı, bu kadar çabuk beni bırakacak. Sona yaklaştığımı hissediyorum, Mevsim sonbahar. İnsanlara dargınım, insanlara küskün. Penceremin önünden geçen sevgililer görürüm, El ele tutuşmuş geleceğinden emin, Geçmişe dönerim, Yıllara dargın, yıllara küskün. Kaçınılmaz sondur bu, insan hayatında İstemem, ben gibi olduğunu Yalnızlığa dargınım, yalnızlığa küskün. |
Issızlığa Sığınırken Gecenin ağırlığında uyumaz yüreğim Sevdaya doğru açılır yelkenler Kıpırdar benliğim arar kendini Bordrosunda çığlık çığlığa sular... Bir bahara kaçar gönlüm Issızlığına sığınırken gurbetin Düşerken yaralı bedenime sevdası Yanar dalgası çığlık çığlığa... |
anlamsizim bugün.... yine yüzüme tokat gibi vuruldu yalnizligim... megerse mutluyum diye kandirmisim kendimi... etrafimdaki sessizlik beni olmadik bir sekilde rahatsiz ediyor, oysaki insan bazen yalniz kalmak istemezmiydi... simdi ise deli ediyor etrafimda kimselerin olmamasi... aslinda bütün sorun sensizlikte.... senin benim olmamanda.... oysa o kadar güzel seyler olabilirdiki.... oysa mutlu olabilirdik..... bir sarkinin melodisi geliyor uzaklardan.... ve ben agliyorum....yüzümde küçük bir gülümseme.... bir umuda dair.... |
Anka Kuşu Her gün, yeni bir umut getirir, Ardında bıraktığı küllerin ardından. Küllerinden bir anka kuşu dirilir; Silinir, yenilenir, ve tekrar sevilir.. Su birikintisine düşer damlalar, Gözyaşları, döller, kanamalar.. Geriye kalır son günün ardından, Her sonucu tek olan anlamalar. Yaşamak, yaşananla güzel |
unut unutanı.. Yıkılıp kalmışsın bir aşk yüzünden, Yaşlar sel misali akar gözümden Seni unutanı sil at gönlünden Yoksa benim gibi sende yanarsın Bende senin gibi yıllarca sevdim Sevmiyen birine gönül verdim İçip kahretmeyi ondan öğrendim Unut unutanı bırak kader utansın İnanki onsuzda mutlu olursun Başka bir dost sevgili bulursun Bir mecnundan sana nasihat olsun Yoksa benim gibi sende yanarsın |
İçemiyorum Bir sırrı saklıyor bu duygularım Açmak istiyorum, açamıyorum İyiden iyiye sarıyor beni Çözmek istiyorum, çözemiyorum Çöreklenmiş bir yara gibi Siliyor her dem bedenim Çektiğim derde son vereceğini Sormak istiyorum, soramıyorum Esiri oldum bu girift helecanın Kaçmak istiyorum, kaçamıyorum Müptelayım sana bir şarap gibi İçmek istiyorum seni, içemiyorum |
GÖZLERİMDEKİ SONBAHAR yaprakları sararmış kuru dallara benzer seni götüren vapura el sallayışım yüreğimin odaları kırılırken dört bir yerinden gidişinle gözlerimde sonbahar mevsimlenir deli dolu yağmaya hazırlanan gök gürültüsüne benzer çarpmaları ile yağmur toplayan bulutlar gibidir yüreğim ruhumun mahzenlerine yokluğun saklanırken gidişinle gözlerimde sonbahar çiçeklenir bin yıllık yalnızlığımdan sonra gelecek güzel günlerin hayali ile azgın dalgalı denizde mumun can ipine sarılması gibiydi sana tutunuşum sonra sonra ellerimizden kayıverdi bir kuş gibi sevda hüzünlü yalnızlığımızda umutlar kapı arkasına emanet yarım sevdanın da mumu söndü kendiliğinden anılar düştü düşecek ruhumun derinliklerinden şimdi şimdi gidişinle gözlerimde yaprak dökümüdür Atila IŞIK |
korkusuzca yazmaya başladığım bir satırda her kelimede ve her kelimeyi oluşturan savrulan,dağılan birbiri ardına sıralanan her harfte virgülde buluşuyorum seninle. "özlem" bu beş harfin sıralanışından sinsi gülümsemesinden nefret ediyorum ama bu günlerde en çok bu beş harfi kullanıyorum sanki mavi bir tren gelip uçuracaktı beni gökyüzüne hani özlediğim mavilikte sonra bir başka mavi ege denizi bir başka güzeldi bu gece sana gelişim mavi düşlerde girdiğim pencereden sana geliyorum ben mavi ve özlem bu gece yanındaydık sevgilim.. |
İçim Dışa Vursa Denizde dalgalarla boğuştum bugün. İçimdeki volkanı söndürürler mi diye sordum, Yüreğimin acısını paylaşırlar mı? Kafamdaki sorulara cevap verebilirler mi? Rüzgarla dans etti saçlarım, Gözlerim kamaştı Güneş'in pırıltısından, Dalgalardan sıçrayan su damlaları paçalarımı ıslattı, Yeşil,mavi,sarı alamadı içimdeki yarin yerini. Şarkılarla anlatmaya çalıştı duygularım kendini, Fliskenin saçtığı su yardımcı oldu göz yşlarım için, Ordan oraya koşuşturan insanlar uyandırdı uykumdan. El ele gezen sevgililer... Birbirlerine olan bakışları aldı beni benden. Cebimdeki paranın varlığı mutlu edemedi, Yıldızım bana yine gülmedi, Ben merkezcilik beni seçti, Adımlarım beyaz bir hat üzerindeydi. Gözümden akacak iki damla göz yaşını gururum durdurdu, Şans ördüğü duvara bir tuğla daha koydu. Aşk sanki ahretten selam vurdu, Firar etmek istiyor yüreğimdeki duygu. Birgün gelecek yalnızlık ben olacağım. Ortağı olduğum yalnızlığı kovacağım. Cesreti içime doldurup, Yaşananları,yaşanmak istenenleri dile getirip, Onu sevdiğimi ona haykıracağım, Dağa,taşa, toprağa... İlanım sonunda bir sevda çıkmazsa karşıma , Aşkı yüreğime gömüp hayaliyle yaşayacğım. Şimdi tek dileğim;gelecek olan o bir günde, Doğru yari,sevdamı,hayatın anlamını bulmak |
GİDİYORUM... Şimdi gidiyorum.. Seni sevmediğim için değil, Aksine seni çok sevdiğim için gidiyorum.. Sensiz yaşayamayacağımı anladığım için gidiyorum. Söküpte kalbimi kendi ellerimle, Kanaya kanaya gidiyorum.. Yüreğimin kanı gözlerime vuruyor.. Damlıyor yavaş yavaş ciğerime.. Kızma bana.. Gücenme!.. Sanmaki mutluyum, Sanmaki mutlu olacağım sensiz.. Ama sen hep mutlu ol.. Dayanamam gözlerinde karanlıklar görmeye.. Tebessüm hiç kimseye yakışmamıştır bu kadar.. Hiç kimsenin gözleri değil böyle ışıl ışıl Ki ben destanlar yazabilirim, Ki ben yazılamayan şiirleri yazabilirim gözlerin üstüne.. Şimdi gidiyorum.. Sanmaki istediğim için.. Sanmaki başka göz değdi gözlerime.. Sanmaki aklıma düştü bir yaban çiçeği.. Senden başka isim yok yüreğimde.. Çok istedim oysaki, Uzatıpta sana ellerimi "NE OLUR GEL BENİMLE " demeyi.. Diyemedim.. Biliyorsun ki kilitlemeliydim dilimi.. Bunu dilemek acı verecekti çünkü.. Namludan fırlayan kurşundan farksız olmayacaktı.. Dileğim seni yaralayacaktı.. Çaresizliğine bir düğümde ben atmış olacaktım.. Kanayacaktın.. Biliyordum ki, İmkansızdı benim olman.. Sen zaten hiç benim olmadın ki.. Ben hep öyle sandım.. Ben kendi kurduğum hayal dünyamda yaşadım. Biliyordum ki sen kafeste bir turna Bense yabani bir kırlangıçtım.. Yoktu yerim yurdum.. Konana kadar kafesinin üzerine.. Ben sana özgürlük kokuyordum, Buram buram kafes arasından.. Sen bana tutsaklık... Ne sen çıkabiliyordun dışarı, Ne ben içeri girebiliyordum, Tutsaklığına ortak olabilmek için.. Oysa ne düşlerim vardı.. Mavi semalarda seninle birlikte.. Süzülebilmekti bir gün en büyük hayalim.. Kanat kanat mavilik getirmek istiyordum, Güneş bir tek gün de, yarıp bembeyaz bulutları Kafesinde doğsun istiyordum.. Yapamadım.. Başaramadım güneşi taşımayı sana Avuçlarımda.. Karanlıklarına geçici bir ışıktım hep.. Oysa ben seni hep aydınlatmayı dilemiştim.. Korkma istemiştim yaban gecelerde.. Kimsesiz hissetme kendini.. Yalnızlığın o çiğ kokusu bulaşmasın üzerine.. Sen hep misler gibi kok sevgimle.. Desteğe ihtiyacın olduğunda, Beni, hep bulasın yanında.. Omzundaki sevgi dolu, Şevkat dolu ellerimi hisset daima.. Yapamadım.. Ben sana belkide, Hiç doya doya bile sarılamadım.. Zamana karşı bir yarıştı hep bizimki.. Hep dakikalarla sınırlıydı kucaklaşmalar.. Ben aklımdan çıkarıpta, Koşar gibi geçen, Ve gidişini gösterecek zamanları, Korkuyla takip etmekten.. Seni koklayamadım bile, Ciğerlerimin en içine çeke çeke.. Şimdi gidiyorum.. Sanmaki isteyerek.. Severek gitmek, Ne demek bilir misin sen? Yarin ağzından çıkacak tek bir "GİTME" ye muhtaç olmak.. Ve dese bile kalamayacağını bilmek.. Nasıl bir kanamaktır bu? Nasıl bir yanmaktır ki, Çare yok söndürmeye.. Ben tüm yangınlarımı alıp gidiyorum.. Daha kanı kurumamış yaralarımı.. Bilerek bir gün kemreleşeceğini.. Ama duyduğum bir tınıda.. Okuduğum bir şiirin tek bir mısrasında.. Tekrardan kanayacağını bilerek gidiyorum.. O yaranın hiç kapanmayacağını bilerek gidiyorum.. Binlerce isyana yenik düşüyor beynim.. Pankartlarımı tek tek ellerimle yakıyorum.. Zamansız karşılaşmamıza duyduğum nefreti, Denizin derinliklerine fırlatarak gidiyorum. Yinede hep şükrederek seni tanıdığıma. Yüreğimin heybesini doldurup taşıran, Tüm İYİKİ' lerimi alarak gidiyorum.. Gidiyorum.. Hayatının bitişe mahkum dehlizinden çıkıp.. Sonsuza erişecek yollarında, Yine senin yanında yürüyebilmek için gidiyorum.. Seni kaybetmeye dayanamayacağımı bildiğim için, Seni hep kazanmak için gidiyorum.. Ben seni bitirmek için değil.. Ben sana yeniden başlamak için gidiyorum.. |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık