![]() |
Seninle buluşmamız ne kadar zor olsa da senden sadece beni sevmeni istiyorum beş dakika baş başa kalmamız suç olsa da senden sadece beni sevmeni istiyorum. Bir gün bensiz kalsan da benimle yasamanı aşkımın değerini sır gibi taşımanı nemli bakışlarınla resmimi okşamanı senden sadece beni sevmeni istiyorum Senden tek bir dileğim var özel imtiyaz değil kulun bir kula ibadeti farz değil Hâşâ yaradan gibi beş vakit namaz değil senden sadece beni sevmeni istiyorum. |
İçimdeki Kaos Şiirlerimde körelmemiş duygu beklerken seyirciler Ben yaşarken şiirlerim ölmüş herkes de bir şey ister Benden bu kadar fazlasını yazamam ki gücüm biter Tıkandım artık paniklerdeyim bu nereye kadar gider Kime sevgi versem daha fazlasını ister mutlu olmaz Alışamadım yaşamda yalana suçluyum ben de biraz Bulamamış yoldaş paradan başka yoksa içleri almaz İçimdeki duygusal çocuk ölmeyecek bu size yaramaz Kendilerini sanıyorlar sultan aradıkları tek paralı köle Bir kere önden baksalar aynaya ruhları gitmiş bedende Aşkı arama bahane yoksa parselimdir yüreğim evlerine Dallar gibi ruhum mevsim artık sonbahardır gönlümde Birini çok sevdim ciğer kanserinden ölüyor sakın sormayın Diğeri yalancı çıktı diğeri ise evli ben oldum tam deli mayın Dün aldım karşıma hesaplaştık hızlı geçen hesapsız yılların Duygular şaha kalkmışken nedense şimdi bomboş kollarım |
Güzelliğin için değil, çünkü ben seni hiç görmedim... Ellermi tutmanı değil, çünkü ben sana hiç dokunmadım... Gözlerine bakmayı değil, çünkü ben onlara hiç dalmadım... Ben senin beni sevmeni sevdim... Yüreğinde bana yer vermeni sevdim Benimle konuşurken, sesini nefesini sevdim Ağladığımda uzaktan tesellilerini sevdim Benim seni sevmemi sevdim... Sessizlikte kalp atışlarını sevdim Damarlarımda kan yerine dolaşmanı sevdim Düşlerde benim olmanı, senin olmamı sevdim... Gönülden sana bağlandığımı sevdim Gündüz ışığım, Gece karanlığım olmanı sevdim Alınyazım, Kaderim, Herşeyim olmanı sevdim Gözyaşım, Kederim, Hüznüm olmanı sevdim Tebessümlerimin, Gülmelerimin, Mutluluğumun sebebi olmanı sevdim Söylediğin sözleri değil, Onları bana söylemeni sevdim.... Ben başlıbaşına seni SEN olduğun için sevdim... Benliğini, Duygularını, Hislerini sevdim Ve... Bu tarifsizliği, sevgime kelime bulamadığımı sevdim... SENİ SEVDİM |
istanbul istanbul olalı. İstanbul bÜyÜk değilmiş Hiç aşkları bugÜnkÜ gibi değilmiş Hep sevipte kavuşamazlarmış Sonunda hep ağlanırmış İstanbul geniş değilmiş Sonra herkes başka yerlerden gelmiş Herkes aşkı İstanbulda tÜrklerde bulmuş İstanbula gelen herkes taşa toprağa aşık olmuş Kimi eski zamanları özlÜyor Kimi böyle kalsın diyor İSTANBUL HEP öZLENİYOR İSTANBUL HEP SEVİLİYOR |
İçimdeki Kaos Şiirlerimde körelmemiş duygu beklerken seyirciler Ben yaşarken şiirlerim ölmüş herkes de bir şey ister Benden bu kadar fazlasını yazamam ki gücüm biter Tıkandım artık paniklerdeyim bu nereye kadar gider Kime sevgi versem daha fazlasını ister mutlu olmaz Alışamadım yaşamda yalana suçluyum ben de biraz Bulamamış yoldaş paradan başka yoksa içleri almaz İçimdeki duygusal çocuk ölmeyecek bu size yaramaz Kendilerini sanıyorlar sultan aradıkları tek paralı köle Bir kere önden baksalar aynaya ruhları gitmiş bedende Aşkı arama bahane yoksa parselimdir yüreğim evlerine Dallar gibi ruhum mevsim artık sonbahardır gönlümde Birini çok sevdim ciğer kanserinden ölüyor sakın sormayın Diğeri yalancı çıktı diğeri ise evli ben oldum tam deli mayın Dün aldım karşıma hesaplaştık hızlı geçen hesapsız yılların Duygular şaha kalkmışken nedense şimdi bomboş kollarım |
ÜskÜdar Sahilinde Sende bir hÜzÜn var derdini söyle Hasret içinde mi kaldın istanbul Kol kanat bÜkÜpte durulma böyle Tatlı dÜşlere mi daldın istanbul İçimde yara var yoktur merhemi Derdin şarabıyla yaktım sinemi Sana anlatmaya geldim çilemi Susma kararı mı aldın istanbul Bitmeyen dertlerin oldum esiri Bulunmaz derdime derman iksiri Bendeki kederin çoktur tesiri Derdimle sen bile soldun istanbul Her gece koynunda yaşlı gözlerle Ağlayıp dururum bin bir kederle Her şeyin paylaştın bu derbederle Derdimin dermânı oldun İstanbul Kirpik arasında donan yaş gibi Kılım kıpırdamaz, oldum taş gibi Sızdım merdivene bir ayyaş gibi Yine beni benden çaldın istanbul |
İçimdeki Aşk Hey bak sana aşığım eyvah yaktın beni! arkana dön bi bak hayattan bezmiştim yalnızdım,yapayalnızdım seni gördüm içimde bir umut içimde heyecen bir korku içimde bir aşk sevgiye susamış sevilmeye aç... ayın güneşten ışık alması gibi sevmiştim seni yeniden doğmuştum kafeste kanarya kadar tutsak kaf dağında zümrüdüanka kadar uçuk denedim açıldım sen ya sen ne düşündün hiç söylemedin seni hep sevdim hep özledim nefesini hissederken elimi atıp yakalayacak kadar yakınken bana bir yıldız kadar uzaktın yalvardım Tanrıya seni bir kere daha görmek için gözümdeki o ışığı o nefreti görmen için duam kabul oldu şimdi hep seninleyim seni hiç tanımamış gibi |
Söyle İstanbul söyle istanbul sen ne kadar tanıyorsun genç yaştaki insanları söyle istanbul sen nerden biliyorsun sahilde gÜneşlenen insanları söyle istanbul kaç defa şahit oldun gÜn batımında öpÜşenlere ya da gÜn batımını izleyenler söyle istaanbul kaç defa öldÜn dirildim ya da ölmÜş dirilmiş gördÜn ? hadi söyle söyle istanbul beni ben yapan sen misin? senin balıkçın senin gÜn batımın senin ışığın beni ben yapan sensin İSTANBUL |
İçimdeki Sen Hırçın deniz iken hep gözlerinde duruldum Kısır döngülerde pervaneyken kalbinde durdum Sevdayı gözlerinde anlatırken ben hep sustum Yalnızlığı toprağa gömüp sende acılarımı unuttum Islak gözlerimi senin gülüşlerinde kuruttum. İçimdeki sen bir avuç toprakken; Ben sevginde yeşerecek tohum oldum Kanatlanıp özgürlüğe uçarken Yine senin dalına kondum Sen yokken yarınlarında Dört mevsim dal dal kurudum durdum Seni sevince anladım ki Gülüşlerin ; Acılarıma verdiğim son umudum Sevdaya yelken açmak için Kalbimi avuçlarına sundum. |
Yalnızlık Nasıl hecelersen hecele, Ve nasıl yazarsan yaz, Hep aynı anlama geliyor "BİTTİ" Hep aynı kapıyı kapatıyor ayrılık Ve açtığı tek kapı, YALNIZLIK... Aynı hüsranı yaşatıyor, aynı eşsiz acıyı Dost sayıyor benliğim yıldızları, Ve hiçbir şey dindirmiyor o acıyı Ne beyhude sokak yürüyüşleri, ne de dökülen gözyaşları, Hep bittiği günü hatırlatıyor o şarkı, Ve hep onu hatırlatıyor gece yarısı seansları, Sonucu hep psikolojik kalp sıkışmaları, Kimse feda etmiyor artık sevdiği için canını, Belki de bilmiyor hiç kimse "ONSUZ" yaşamayı Yaşamak sanıyor mantık nefes almayı... Nasıl hecelersen hecele, Ve nasıl yazarsan yaz, hep aynı anlama geliyor "BİTTİ" Hep aynı kapıyı kapatıyor ayrılık Ve açtığı tek kapı ,YALNIZLIK... |
| Saat: 23:44 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık